Glavni meni

BMW 320ci ili 330ci?

Započeo aco.paun, 08 Februar, 2013, 15:43

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.


UFF

pa uzmi ga onda ko ga jebe ispuni sebi san terah ga godinu dana i ako si zadovoljan zadrzis ga a ako ne onda u oglase pa ides dalje
bolje nego da ga ceo zivot zelis i zalis za njim zar ne?

ja imao sestaka M50, staje 7.5 litara castrol sintetike i posle 10-12.000km ulje i dalje na nivou kao kad sam ga sipao a goriva je trosio od 9 do 12 litara (najvise mi se svidjao zvuk, cak i ako imas katalizator onda uzivas kad cujes visko kad se zavrti  [thumb_up])
na otvorenom nije mogao ispod 8 ali po gradu mi nije prelazio 12 (malo pun gas, malo lagano, kako kad) tako da ako ga ne stiskas ne verujem ni da ce 3.0 vise da trosi


aco.paun

Con3, na tom sajtu ¹to si mi dao linkove, razlika u potro¹nji izmeðu 320 i 330 je 0.2L :D, kamo sreæe da je tako. Ali dobro, kao ¹to ka¾e UFF, da ga uzmem i ispunim ¾elju pa ¹ta bude.

UFF

nije da ces nesto strasno da se zajebes i ako pogresis
gledaj da je dobar i prodace se uvek a u najgorem slucaju puko si par stotina eur da sebi ispunis san
ja bih rekao da je to vredno zar ne?

ovaj umro u snu, onog zgazila kola, ovaj dobio tumor, onaj pao sa motora i svi nas napustise...
zivi dok mozes, posle je kasno

con3

Pa i ovaj 320 je 2200 kubika :)

aco.paun

Stalno se vrtim po Èaèku, Kragujevcu i Gornjem Milanovcu. Za ovih 3-4 godine samo sam jednog BMW e46 kabrio video i to u Kragujevcu. U ovom delu Srbije ih nema ko da se ne valja. Zar je to toliki luksuz u pm.


aco.paun

Video sam taj, ali sam se ja zagledao u ovog. Mada je juèe pisala cena 6000, sad tra¾i 7200
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=227616989&cd=634957693900000000&asrc=st|fs

hagor

meni je 328 trosio 13-14 na normalnu voznju u lokalu(Krusevac je u pitanju, velke su guzve, puno semafora i kratkih voznji stalno je "kreni-stani" voznja, otvoreno oko 8-9, a na gasiranje ode i na 25... lik iz bmw kluba vozio 330xi do duse i njemu neka normala bila 15-17 litara na gasiranje nije gledao koliko trosi... inace 330 nikako ne moze da se poredi sa M-om, totalno je drugi osecaj za volanom i totalno drugacije "dise" S54b32 agregat od M54b30...

edit: po ovom sajtu 330 trosi 13.4 u lokalu, i na to dodaj malo sto nam je gorivo kita izadje a 14-15litara

http://www.autoweek.nl/auto/20531/bmw-330ci-cabrio
RIde or Die

con3

Citat: aco.paun poslato 12 Februar, 2013, 02:50
Video sam taj, ali sam se ja zagledao u ovog. Mada je juèe pisala cena 6000, sad tra¾i 7200
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=227616989&cd=634957693900000000&asrc=st|fs
Posalji mu poruku da mu nudis 5500 i videces da ce pristati za 6000 :)

Zeljkamp

Citat: hagor poslato 12 Februar, 2013, 02:13
kao prvo ovo sto kaze doktor, a o toj potrosnji mozes samo da mastash... zaobidji ti bolje 330 cim ti pitas za potrosnju i dvouma za kupovinu ti je 320 i 330 nema tu neke logike druze iskreno... 330 je skuplji sto se tice delova, trosi ulje (i to nije zanemarljiva potrosnja vec solidno tuche) a i benzina trosi dosta td itd... samo da ti naglasim da u taj redni 6tak (oba modela su u pitanju) stane skoro 8litara ulja u motor+filter a gde su ostale stavke... nije to jeftin "sport" polje gledaj nekog 318 valvetronic (2.0 143hp 4 klipa) agregat kao sto zeljkamp ima u svom e46...
Samo da se nadovezem na tvoj post i da dodam da N42 motor ima malu potrosnju goriva, narocito kada se u obzir uzme kubikaza, konjske snage, tezina auta i kvalitet goriva.

Na otvorenom (regionalni put) pri brzini od oko 80km/h trosi oko 6L. Ako ga vozis po ravnom, bez nalih dodavanja gasa i preticanja, moze da se spusti i ispod 6L. Ovo je testirano nekoliko puta na delu puta od Pozarevca pa do auto puta. Voznja na auto putu sa brzinama od 130km i vise ide od 7,5L-8,5. Na istom tom auto putu pri brzini do 120km/h auto trosi ispod 7L. Potrosnja po gradu Beogradu sa laganom nogom na gasu, 50% voznja po centru, 50% voznja po NBG-u, je oko 10L. Ja sam uspeo u par navrate da ga spustim na 9L, ali sam vozio k'o baba. Ako se u gradu malo opustis i neobracas paznju na potrosnju, onda zna da posrce i preko 12L. Prosek kombinovane voznje je negde oko 7-8L. Letos sam imao turu Beograd > Graz > Zagreb > Split > Dubrovnik > Budva i tom prilikom mi je auto trosio u proseku malo iznad 7L. Klima je bila upaljena 40% vremena jer sam putovao kada je bilo ono osvezenje krajem jula. Brzina na auto putu je bila pretezno izmedju 130-140km/h, sa kratkim izletima i do 220km/h i retko kada ispod 120km/h.

Napominjem da u rezervoar uvek sipam onaj kvalitetniji bezolovni i da je navedena potrosnja merena leti, po toplom vremenu, kada agregat dosta brze dostize radnu temperaturu. Zimi je potrosnja veca za 1-2L u gradskim uslovima, dok je na otvorenom od prilike ista kao gore napisana.

P.S. Ovo je potrosnja po bordu i po novcaniku. Bord pogadja bukvalno u decimalu. Niste svesni kako me gledaju pumpadzije kada im kazem koliko ce litara stati u rezervoar. :)
TwinZ Auto & Moto

Ivan1979

Dugo sam vozio 520i '91  redni sestak ,150 ks , i da ga ebes ispod 10l se nije spustao a isao je i do 15l. To su prosecne potrosnje po mom proracunu, dok je bord pokazivao od 9-12L .  50% grad 50 % otvoren put. 
Mozda ovi noviji mogu da spuste potrsnju ispod 8l ali realno nikad ga neces voziti 60km/h u 5oj ili 6oj brzini da se ne lazemo.

Ako ti je potrosnja jedna od bitnijih stavki ( sve zavisi i koliko km bijes godisnje ) kupis lepo Punta  ( 5-6 L dizela ) zaboravis na ubraznje,komfor i sve ono sto sada zelis i zbog cega hoces BMWa   [facepalm]

UFF

Ivane tvoj je trosio toliko ne zato sto je sestak vec sto je to slab agregat za peticu koja je u poredjenju sa trojkom velika i teska

Ivan1979

Jes bila velika i teska i trosila, al zato je isla ko djavo ( lima djavo ) a o udobnosti i da ne pricam.

I sta ja kenjam kad sad vozim penzionerskog punta   [doh]  [glavazid]

aco.paun

Ma ne bih ja sa njim prelazio vi¹e od 10 000km godi¹nje. Ne bi mi to bio auto za svaki dan, po¹to veæ imam VW caddy 1.9tdi putnièki, njemu je prosek oko 6.3L dizela. A 318 nisam vozio, 316i jesam i uop¹te mi se ne sviða kako povlaèi, ne ide mi taj motor uz BMW-ov imid¾ sportskih automobila.

aco.paun

I jo¹ jedno pitanje, kad se radi veliki servis na 330ci, da bih znao kad kupujem kad æe da nastupi sledeæi veliki servis, jer vidim nekoliko modela koji su pre¹li ~100000km, pa ne znam dal tek treba da nastupi ili je veæ uraðen na toj kilometra¾i.

stefanalcatraz

Citat: hagor poslato 09 Februar, 2013, 20:16
prva stvar posto vidim da si ne upucen ci je oznaka za coupe a ic za kabrioleta, cisto da znash u slucaju da te interesuje :) Kada je nov taj agregat(330 u e46) trosi ulje... sve sto te zanima o bmw mozes postaviti na forumu bmw cluba i dobices adekvatne odgovore od vrsnih poznavaoca materije i osoba koje su posedovale... naravno javljace se i neverne tome koje eto tu su cisto da upisu bilo sta...

http://www.bmwclubserbia.com/forum/

inace 320ci (coupe) posto si naveo da gledas 2000-2001 ima sa dve verzije motora model koji se proizvodio od septembra 1999 do septembra 2000 je bio 2.0 sa 150hp, to ti je u principu stari motor koji je poceo sa ugradnjom 91ve godine, jedino sto je u medjuvremenu malo redizajniran i dobio je vanos itd zatim od juna 2000te do marta 2003 u (non restyling modelu koji tebe interesuje) krece da se ugradjuje 2.2 motor sa 170hp... sto se tice 330ci to je 3.0 agregar sa 231hp takodje redni sestak kao i u 320ci (naglasavam da je sestak jer je 3.0 agregat u e39 i e38 tog godista bio v8 koji duse vuce korene iz doba nastanka modela e38 i onda je pocet da se ugradjuje i u e34 a zatim u njegovog naslednika e39) ...

sto se tice 320ic (cabrio) on krece sa proizvodnjom od septembra 2000te te shodno tome isao je samo sa agregatom 2.2 starija verzija sa 2.0 nije isla u cabrioleta...

poz i sretna potraga
naglasavam da je sestak jer je 3.0 agregat u e39 i e38 tog godista bio v8-----mala ispravka Hagore,u e39-ci nikad nije bio osmak 3.0 veæ 3.5

hagor

da, da, u pravu si, e39 530i je redni 6tak takodje, vodio sam se matematikom da je u e34 530i do 92ge bio 6tak a od 92ge v8 pa sam kontao da su i u e39 nastavili ... my bad.

aco to su motori na lanac, dakle nije klasika spaner i zupcasti kais. lanac se obicno menja oko 200.000km (naravno uz to i lancanici i klizaci) ostale kaiseve i spanere ti je moj predlog da zamenish odmah cim uzmes auto ujedno i sva ulja i filtere da bi bio siguran u vozilo... a ta vozila koja imaju oko 100.000km pravih i u odlicnom su stanju su preko skuplja nego kod nas, ne nadaj se bespotrebno da ce neko takav auto da proda u bescenje...
RIde or Die