Glavni meni

BMW 320ci ili 330ci?

Započeo aco.paun, 08 Februar, 2013, 15:43

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

aco.paun

Narode, treba uskoro da idem preko po jedan od gore 2 navedena modela bmw-ova, godi¹te 2000. ili 2001. Ovaj mi je zapao za oko http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=227557427&cd=634956822190000000&asrc=st|fs,sp
pa me interesuje kolika je razlika u vo¾nji izmeðu 320ci i 330ci, snaga, tro¹kovi odr¾avanja i ostalo. Inaèe, auto planiram da registrujem na invalida. Mnogo æe mi znaèiti mi¹ljenje manijaka, kako bih se fokusirao dalje na jedan od ta dva navedena. [watching]

Major

Ovo je pitanje za ljubitelje bmw-a. Mogao si u toj temi i da ga postavis ;)

http://www.motomanijaci.com/index.php/topic,6284.1920.html

aco.paun

U temi o bmw-ovima bi videli ovo pitanje samo dok se ne otvori sledeæa stranica, onda bi ovo ostalo u zapeæku i ne bih sigurno dobio nikakav odgovor. Znam za¹to sam postavio ovde.

Zeljkamp

Definitivno 330ci ako ti nije zao da dajes puno para na registraciju, jer mu je to jedina mana! Ovo je dosta povoljno jer se obicni 330i prodaje po vecoj ceni, narocito sa ovom opremom i kilometrazom! Pazi se da nije neka navlakusa!
TwinZ Auto & Moto

WOLVERINE

Citat: Zeljkamp poslato 08 Februar, 2013, 20:17
Definitivno 330ci ako ti nije zao da dajes puno para na registraciju, jer mu je to jedina mana! Ovo je dosta povoljno jer se obicni 330i prodaje po vecoj ceni, narocito sa ovom opremom i kilometrazom! Pazi se da nije neka navlakusa!

+ 1

hagor

i ako zelish da se pomiris sa tim da taj 3.0 agregat fabricki trosi ulje ... i pritom kod e46 uopsteno najveca boljka ti je sistem rashladne tecnosti, to obavezno prati jer je bmw osetljiv jako na pregrevanja ...
RIde or Die

aco.paun

Jbg, ulje nije problem isto. Znaèi motor i kad je u dobrom stanju, on tro¹i ulje? Koje su to kolièine otprilike?

UFF

nisam posedovao 3.0 ali nesto bas nisam siguran u tu pricu sa potrosnjom ulja...

lowrider

Ni jedan bmw koji se redovno odrzava i servisira nece trositi ulje!

sibin

ako nije frka za registraciju. uvek bih pre isao na 3.0 :D mala razlika u potrosnji a ide opipljivo bolje.

Bori¹a

pa rece covek da registruje na invalida, registacija je oko 200e

hagor

#11
prva stvar posto vidim da si ne upucen ci je oznaka za coupe a ic za kabrioleta, cisto da znash u slucaju da te interesuje :) Kada je nov taj agregat(330 u e46) trosi ulje... sve sto te zanima o bmw mozes postaviti na forumu bmw cluba i dobices adekvatne odgovore od vrsnih poznavaoca materije i osoba koje su posedovale... naravno javljace se i neverne tome koje eto tu su cisto da upisu bilo sta...

http://www.bmwclubserbia.com/forum/

inace 320ci (coupe) posto si naveo da gledas 2000-2001 ima sa dve verzije motora model koji se proizvodio od septembra 1999 do septembra 2000 je bio 2.0 sa 150hp, to ti je u principu stari motor koji je poceo sa ugradnjom 91ve godine, jedino sto je u medjuvremenu malo redizajniran i dobio je vanos itd zatim od juna 2000te do marta 2003 u (non restyling modelu koji tebe interesuje) krece da se ugradjuje 2.2 motor sa 170hp... sto se tice 330ci to je 3.0 agregar sa 231hp takodje redni sestak kao i u 320ci (naglasavam da je sestak jer je 3.0 agregat u e39 i e38 tog godista bio v8 koji duse vuce korene iz doba nastanka modela e38 i onda je pocet da se ugradjuje i u e34 a zatim u njegovog naslednika e39) ...

sto se tice 320ic (cabrio) on krece sa proizvodnjom od septembra 2000te te shodno tome isao je samo sa agregatom 2.2 starija verzija sa 2.0 nije isla u cabrioleta...

poz i sretna potraga
RIde or Die

Kanarinac

Nesto si se zajebao. 330ci ima oko 230ks, 321 nema sigurno.

hagor

greska 231 sam hteo da napisem pa sam 3 upisao pre 2ojke :) editovano
RIde or Die

aco.paun

Jbg, ja na svakom kabrioletu na mobile de vidim da je CI oznaka, mada sam i na kupeima viðao istu oznaku, tako da mi nije bilo jasno. Znaèi ipak da uzmem 330I. Vidim da po fabrièkim podacima tro¹i oko 9.6L u me¹ovitoj vo¾nji. Ja se nadam da neæe prelaziti 10L u normalnom vo¾nji. Ili se mo¾da d¾abe nadam [neampojma]

doktor

Ako ces normalno da vozis, ne treba ti 330.
Bikers work is never done!

hagor

kao prvo ovo sto kaze doktor, a o toj potrosnji mozes samo da mastash... zaobidji ti bolje 330 cim ti pitas za potrosnju i dvouma za kupovinu ti je 320 i 330 nema tu neke logike druze iskreno... 330 je skuplji sto se tice delova, trosi ulje (i to nije zanemarljiva potrosnja vec solidno tuche) a i benzina trosi dosta td itd... samo da ti naglasim da u taj redni 6tak (oba modela su u pitanju) stane skoro 8litara ulja u motor+filter a gde su ostale stavke... nije to jeftin "sport" polje gledaj nekog 318 valvetronic (2.0 143hp 4 klipa) agregat kao sto zeljkamp ima u svom e46...
RIde or Die

aco.paun

Pa recimo 80% vo¾nje æe da bude normalno, a za onih 20% vo¾nje bih ¾eleo neki jaèi auto koji æe da mi mami osmeh na lice. U toj normalnoj vo¾nji se nadam da neæe prelaziti 10L, a za ovu drugu ne ¾alim ni 15-20L, po¹to se neæe mnogo voziti u tom re¾imu. Moj æale je imao kockicu 320I kad sam ja bio 7. razred osnovne ¹kole, i u seæanju mi je taj auto ostao kao najbolji auto za vo¾nju, ne znam dal je to bilo zato ¹to sam bio klinac i to mi bio prvi ozbiljniji auto koji sam vozio, ali sam sebi obeæao jednog BMW-a, bar od 3000cm3. Mada mi je do sad M3 neostvarena ¾elja, ali se nadam da je 330ci neka pribli¾na zamena, ne znam ni sam po¹to nisam vozio ni jednog ni drugog.

con3

Pa u normalnoj voznji ce ti trositi oko 12 litara

aco.paun

320 æe tro¹iti pretpostavljam oko 9-10L, jesam li u pravu ili ne?