Glavni meni

BMW F800GS utisci....

Započeo davidoff, 06 Februar, 2013, 09:04

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

pit



   Kad se kaze off-roud onda se i misli na off-roud a to nisu putevi .Znaci nema lakog i teskog off-ruda....ima samo motor koji je sposoban za off -roud i koji je all-rounder.Fosamsto je sigurno jedan od najsposobnijih allroundera i nista vise .
    Ovim nisam omalovazio fosamsto kao motor jednostavno sam rekao gde pripada.....naravno agresivni marketing cija si ti velika zrtva govori drugacije....i kad ga bude kupio slobodno off-uj sa njim.

con3

Uff-e pa ovo moze da prodje i tvoj ktm sa dobrim gumama :)

UFF

Moze svaki da prodje ali nije u tome poenta
Aj da razjasnimo neke stvari pit-e tj da definisemo pa da zavrsimo sa glupo raspravom jednom za uvek i da ne idemo u off

Reci mi da li na slici ispod vidis neki ROAD ili put?

http://www.godismyjudgeok.com/Images/Real_Oklahoma/pl_images/2005%20Summer%20Golf%20Course.jpg

pit



  Aj da razjasnimo prvo sta znaci rec OFF....mislim suprotno od ON.A to bi dalje bilo OFF-ROUD znaci ISKLJUCI PUT.
  I tu bi dalja diskusija bila suvisna bar za mene ...ostalo spada u domen agresivnog marketinga.Ende.

UFF

Bravo pit-e upravo tako  [clapp]

E pa posto tu nigde nije put ako ja motor preteram preko te livade to znaci da sam ja vozio off-road i kraj price


Niko nije rekako kakav je offroad u pitanju vec da je za njega sposoban a to je tacno i to najvise zavisi od mekanog ogibljenja na motoru a velika prednja zicana felna je dodatni +

A ako se neka zrtva marketinga kako pit voli da ih zove primi ko mlad majmun i u3puje da vozi crf450 umesto gs-a onda ce verovatno i on da prodje kao i ona nasa picketina iz amerike (zna vecina na koga mislim)

davidoff

We won't forget you Marco....


pit


      @Uff.   Ma znam ja da ti znas sta je off-roud nego lepo zvuci kad kazes ....odlican je na asfaltu...brz startan a moze ponekad i u umereni off-roud.
         Ja sam davno odustao od dual motora jer sam ukapirai da sto je vise sposoban za teren to je manje dobar za asfalt iu obrnuto.
        Fosamsto je izgledu vise terenac nego za asfalt...bar meni tako izgleda....i verujem da je idealan za makadam i neasfaltirane deonice e sad to ima svoju cenu....i ovo naravno vazi i za Tiger 800 xc koji  mu je najslicniji po koncepciji.
        Sve u svemu meni je taj motor fenomenalno dizajnerski odradjen ali moje misljenje je da nije napravljen za dugacka putovanja kao sto je to njegov stariji brat gs 1200 .

UFF

Pa jebem li ga ako neko moze na dugo putovanje sa transalpom sto ne bi mogao i sa njim?
A da ne spominjem ove kao sto je Andreja koji bi na dugo putovanje sa jednocilindrasem
Naravno da je 1200gs udobniji ali i 5 puta skuplji i za kupovinu i odrzavanje a o provlacenju kroz gradsku guzvu tu nema price
Zato ja i imam 4 motora :D
Svaki je dobar za nesto pa biras kad ti sta treba

doktor

U mom slucaju, GS 1200 je bolji od GS 800 u jednoj stvari, a losiji u nekoliko.
Bikers work is never done!

pit

Citat: doktor poslato 06 Februar, 2013, 17:25
U mom slucaju, GS 1200 je bolji od GS 800 u jednoj stvari, a losiji u nekoliko.

Slazem se sa tobom ali ta jedna stvar cini otprilke 80% koriscenja motora.

UFF

Pit voli 1200gs  :o


ode svet u qrac

Boban_m


doktor

Citat: pit poslato 06 Februar, 2013, 17:28
Citat: doktor poslato 06 Februar, 2013, 17:25
U mom slucaju, GS 1200 je bolji od GS 800 u jednoj stvari, a losiji u nekoliko.

Slazem se sa tobom ali ta jedna stvar cini otprilke 80% koriscenja motora.

Kako kod koga, kod mene bi to bilo 50-ak % najvise, zbog toga sam i napisao "u mom slucaju".
Bikers work is never done!

Andreja

Obavezno pogledati snimak, baja mu yeahbe keve za sve pare:
https://www.youtube.com/watch?v=yQSq6IHr2Gk
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

pit

Citat: doktor poslato 06 Februar, 2013, 22:35
Citat: pit poslato 06 Februar, 2013, 17:28
Citat: doktor poslato 06 Februar, 2013, 17:25
U mom slucaju, GS 1200 je bolji od GS 800 u jednoj stvari, a losiji u nekoliko.

Slazem se sa tobom ali ta jedna stvar cini otprilke 80% koriscenja motora.

Kako kod koga, kod mene bi to bilo 50-ak % najvise, zbog toga sam i napisao "u mom slucaju".

          Vidi ovako motor izgleda odlicno i meni je potpuno jasna njegova namena ali ono sto je izvesno je da ne moze da pridje maksi endurima tipa Stroma,gs 1200 ili Varardera sto se tice dugackih tura od par hiljada kilometara...a da ne pominjem ozbiljnije turing motore.
         Kad se to ima u vidu postavlja se pitanje posedovanja tog motora kao jedinog motora ..,...ako ne mislis da pravis dugacke ture onda je ekstra za po lokalu eventualno neke voznjice po Srbiji.
          U cemu je poenta.Sa ovim ili slicnim motorom mozes  nekako da odes 2000 km asfaltom i da sidjes sa puta i odes do recimo nekog brdasceta na oko kolimetra dva i uzivas u prirodi ilil vidis neko utvrdjenje izbliza ali je pitanje sta ce dupe da kaze na to i da  je vredno truckati se toliki put za par kilometra voznje po plazi ili sumici.
            Sto rece Bokilic moze i prst u oko ali boli.I da rezimiram ovo je uz Tiger xc i eventualno KTM 990 enduro mozda najbolji spoj dve koncepcije motora terenskog i putnog pa ko voli nek izvoli.

davidoff

Tiger 800 XC je vrh vrhova a i citao sam par testova gde je u skoro svim kategorijama pobedio GS-a....ali je djavolski skup i mislim da nema ni jedan u SRB...
We won't forget you Marco....


b2man

I ja sam svojevremeno razmišljao o f-u. Onda sam se setio da postoji ktm 950/990 adv. I više nisam pomislio na F-a.

doktor

Citatovo je uz Tiger xc i eventualno KTM 990 enduro mozda najbolji spoj dve koncepcije motora terenskog i putnog pa ko voli nek izvoli.

Bas ovo je razlog sto zelim Stroma (kojeg vozim 7. sezonu i naputovao sam se njime) da zamenim sa GS 800. Ima delic necega sto mi nedostaje kod Stroma + je solidno manji potrosac. Sto se tice udobnosti, uzevsi u obzir sva cuda koja stavljamo na motor, aftermarket sediste i nije neko ulaganje. Inace na Stromu sam kupio sediste koje je manje udobno od originalnog i originalno vise nikad nisam vratio (nize je, tvrdje i motor se bolje vozi...iako sam na prvi pogled mislio da sam bacio pare), tako da je pitanje udobnosti, relativno.

U poredjenju sa Triumphom XC 800 (koji je za nijansu putnije orijentisan zbog sirine rezervoara, vesanja i agregata) i ADV 990 (koji je vise off orijentisan) F 800 mi se cini kao neka sredina. Na kraju, tokom sezone napravim 1-2 velike ture (od par hiljada km), a sve ostalo su vikend ture. Ako gledamo kilometrazu, velike ture su 50%, a ako gledamo vreme provedeno na voznjama to je oko 20-30%.
Bikers work is never done!

kepo

dok, nije za tebe f 800.  ti si vozac koji vozi duge ture natovaren u dvoje.

Zeljkamp

Sta bi, jel jases propeler?! ;D
TwinZ Auto & Moto