Glavni meni

KTM 125 Duke

Započeo UFF, 02 Januar, 2011, 16:29

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

UFF

Citat: Kengur poslato 06 Jun, 2011, 18:27
Citat: UFF poslato 06 Jun, 2011, 18:24
Aj sto je bolji nego sto je i lepsi
I koji jos street legal motor od 125cc ima USD viljusku?

Cagiva Mito.

2t je danas i na njivi prevazidjeno a zamisli da to kupis da bi se vozio po gradu?  [stop]  [ludak] [ludak]

i nju uglavnom kupe nalozeni klinci jer je jaka i izgleda ko Rrr i onda odu po ribu i kao "sedi macko da ti se nadimi sunka i da se malo nasmrdis"  [rofl]

Cubric

Citat: Kengur poslato 06 Jun, 2011, 18:33
Citat: Cubric poslato 06 Jun, 2011, 18:32
125ccm, 4t, 20ks... Fino boga mi, do sad najjaèe ¹to je imalo u ponudi je 15ks.

To su zatvorene verzije.

Mislim na 4T motore.
I najbolji konj u blato padne, i najpostenija zena na kraju dadne

Kengur

2T je realno i napravljena za stazu. Bio to cros, ili street.

I opet bih pre vozio 2T nego 4T u maloj kubikazi UVEK!
Ako ikada budem imao viska para, RS 250 ce biti u mojoj garazi... Jedva cu cekati da stanem sa nekim na semafor sa tom azdajom... :)

Slazem se ja da je ovo sigurno odlican motoric, ima cak i viska opreme za tu kubukazu i konjazu...
Citat: Cubric poslato 06 Jun, 2011, 18:36
Citat: Kengur poslato 06 Jun, 2011, 18:33
Citat: Cubric poslato 06 Jun, 2011, 18:32
125ccm, 4t, 20ks... Fino boga mi, do sad najjaèe ¹to je imalo u ponudi je 15ks.

To su zatvorene verzije.

Mislim na 4T motore.
[thumb_up]  Nisam skontao... Jbg, ubi me ovaj grip...   [cheers]

Gašpar

2T je iz raja izasla i nikada nece biti prevazidjena.
To sto su evropski standardi prestrogi je druga stvar ;)

Cubric

2T je zakon, ali sve ih je manje. Kad sednem sa 125 2T na 125 4T, èini mi se kao da mi neko dr¾i zadnju koènicu.

Voleo bih da vidim kako ide ovaj Duke, 20ks mi veæ zvuèi prihvatljivo!
I najbolji konj u blato padne, i najpostenija zena na kraju dadne

Bori¹a

Kako ima ovako praznog prostora izmedju repa i zadnjeg tocka? Inace, do 00 je :P

Za Yamahu YZFR125 pise da ima 15ks na 9.000 obrtaja a ona na 10.000rpm ulazi u crveno a 12k obrtaja ima...
U cemu je fora? Isto pise u za WR125X ;D

UFF

Citat: Cubric poslato 06 Jun, 2011, 19:05
2T je zakon, ali sve ih je manje. Kad sednem sa 125 2T na 125 4T, èini mi se kao da mi neko dr¾i zadnju koènicu.

pa ko te tera da sednes na 125 4t?
sedi na 600 a ako ti krenu da porede sa nekih 400-500 2t ti onda sedi na 1000 4t
treba da si  [ludak] i  [dunce]  da kupis 2t za svakodnevnu voznju po gradu

Cubric

Ne tera me niko, vec govorim uopsteno. Recimo da imam 18 godina i tek polozio. Osim sto po zakonu ne bih smeo da sednem na 600ccm, ne bi to cak bilo ni pametno. A opet, gledao bih da to bude sto je jace moguce, da ga ne bih prevazisao za dva meseca. Moja sestra npr. polozila skoro za motor, i kupila Sachs X-road, 10ks ima. Po ravnom ide nekako, ali uzbrdo kad krenes boze pomozi, sumnjam da bi me i 15ks odusevilo, 20 mozda. Imao sam pre 5-6 godina Suzuki TS 125R, uopste mi nije bilo problem da ga vozim po gradu, radije sam njega vozio po gradu nego R1, i njegovih 23-24ks nije bilo smor kad sednem na njega posle litre R-a, sta vise bas je znao da izmami osmeh.
I najbolji konj u blato padne, i najpostenija zena na kraju dadne

KIZA73

Citat: UFF poslato 06 Jun, 2011, 18:24
Aj sto je bolji nego sto je i lepsi
I koji jos street legal motor od 125cc ima USD viljusku?
Aprilia RX-MX
Dok postoji covek, postoji i problem.
Kad nestane covek, nestane i problem.

UFF

evo i kiza i kengur me naucise po nesto

aj da preformulisem
koji street legal 4t motor ima usd viljusku
i 20konja

ne racunam motorne testere u motore
sa njima mozes samo sunku da osusis ako zelis  [rofl]

Kengur

Citat: UFF poslato 06 Jun, 2011, 18:24
Aj sto je bolji nego sto je i lepsi
I koji jos street legal motor od 125cc ima USD viljusku?

Mene ucili "Citaj kako je napisano..."

Nigde spomenuo nisi 4t, samo koji motor od 125cc.....

Bugi

Gde naðoste 20Ks kad na plakati pi¹e da ima 15Ks iliti 11kW

Cubric

Citat: Bugi poslato 06 Jun, 2011, 21:31
Gde naðoste 20Ks kad na plakati pi¹e da ima 15Ks iliti 11kW

Verovali Uff-u na reè. :D

I najbolji konj u blato padne, i najpostenija zena na kraju dadne

^SuPeR_MiNt^

#33
Necemo da se vredjamo ali hadje da mi stane na crtu jedan ovaj :) DUke 125 , da vidimo kako ide .  [yahoo]
UFF @ sa 2t nema nikakvih problema u voznji po gradu , cak je i u prednosti zato sto je startniji (samim tim sto ima vise KS) , nikad se nisam usmrdeo ni ja ni suvozacica jer sam isao dovoljno brzo da ostavim smrad od ulja zamnom :D a kad se zagreje i ne cadji do 9k pa opet nema problema , moze i da se ku**i jer poskace na zadnji lako pa da se pali guma i tako to :D a da vidim 125 4t koji ce da poskoci na zadnji samo na gas :D , a sto se tice poredjenja 2 i 4t iste kubikaze uvek 2t dobija ;) .... Da je prevazidjen nije nikad idalje se 250 2t vozi u MX1 , 125 u MX2, GP 125 su sve 2t tako da  [slomljenzid]  [yahoo]  [yahoo]  [yahoo] [thumb_up]

UFF

Citat: UFF poslato 06 Jun, 2011, 20:49
aj da preformulisem
koji street legal 4t motor ima usd viljusku

uostalom jebes viljusku sam dizajn izrada i oprema govore za sebe a o agregatu da ni ne pricam

a ovi sto imaju devojke koje vole da im kosa smrdi na dvotaktol neka voze 2t po gradu sigurno im prija da do 5-7k rpm ne ide a onda se ritne ko pobesneli konj kad sastavi

UFF

Citat: Bugi poslato 06 Jun, 2011, 21:31
Gde naðoste 20Ks kad na plakati pi¹e da ima 15Ks iliti 11kW

http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_125_duke_2011.php

Power: 20.60 HP (15.0 kW) @ 10500 RPM

^SuPeR_MiNt^

Da je lep jeste ! A da kosa smrdi e ne SMRDI! I ne rita se ko konj ako ne potopis gas !

Bugi


UFF


Cubric

Pobrkali malo konjske snage i kilovate...
I najbolji konj u blato padne, i najpostenija zena na kraju dadne