Glavni meni

Yamaha majesty 250

Započeo rade126, 01 Januar, 2013, 21:57

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

rade126

Posto vidim da niko nije nista pisao o ovom skuteru bio bi red da ga pomenem. Imam ovaj skuter neko vreme i mogu vam reci da je za   sad odlican, trosi od 3 do 5 litara u zavisnosti od uslova saobracaja i tempa voznje. ono sto sam uspeo da zapazim za sad je da ima lepo upravljanje i da uspem ga  bogami bas fino oboriti sobzirom da je maxi skuter.  Ima puno prostora i nekih pregradica pa je i praktican. Sve u svemu bas ok skuter inace godiste je 1996 al je isti do 2000god  i ovi noviji nema razlike sto se tice agregata samo plastike malo modernije, evo nekih slika mog motora i jos nesto ukoliko vas nesto zanima pitajte. Inace u istoj ovoj temi kacicu sve sto budem radio na njemu pa mozda nekome i dam ideju. Prvo sto ce mu biti nabaceno je dobar auspuh da grmi malo  [hello] bice jos slika...

[attachment deleted by admin]

MIGE

bas lep moped samo ga malo kvari nalepnica na blatobranu  ;)

Dzonsi

Ja sam dva imao majestija i stari i novi model i ima par sitnica nekih razlike sto se tice agregata ali u su¹tini ista ma¹ina.Mene su extra sluzili i samo bi taj skuter preporucio sto se tice ove klase 250 maxi skuter jer za nekih 1000 evra dobijas extra skuter koji te nigdje neæe iznjevjeriti.Prvi stari model su mi ukrali pa sam ubrzo poslije toga kupio novi.Evo par slika mojih skutera.Zadnja je kad je covjek dosao po njega i natovario.Bas mi ga je nekako bilo zao.Inaèe je bio sivi i ja ga ofarbam u bjelu,po meni 10 puta ljep¹i.
Burn the rubber not your soul!

rade126

Motor je stvarno dobar !

rade126

Danas sam se konsultovao sa jednim starim majstorem koji mi je rekao da motor nema nekih posebnih mana i da je jako zahvalan

Dzonsi

Ja sam èuo da mu radilica zna prolupati.Sad ja nisam imao problema ali sam skontao da neki sugeri¹u na taj problem.
Burn the rubber not your soul!

pajson

Ajde da pitam ovde posto vidim da je ovo tema za majesty 250 :)

Dakle odlucio sam da uradim generalku posle 46000 km, jer planiram da ove sezone predjem izmedju 15 i 20 hiljada km pa ne bih da moram u sred sezone da se petljam sa tim poslom. Kada sam ga otvorio zatekao sam sledece stanje:
Cilindar, bez ijednog traga na sebi, klip odlican ali je dobio luft na bolcni, karike: kompresiona van limita, strugajuca u granicama i uljna takodje, ali je skuter trosio 1l ulja (Motul 10-30) na 1200 - 1300 km.

Klipnjaca blago ostecena, medjutim povecao se prilicno zazor izmedju axijalnih lezajeva (prstenova-podloski) na klipnjaci, dakle i klipnjaca za zamenu,

Lezajevi na radilici, jedan dobar, drugi dobio blagi zazor, jedva primetan zamena, uljna pumpa odlicna (izmereni zazori i vizuelno pregledana).

Ventili su dobili blagi luft u vodjicama ali svakako ide zamena vodjica i gumica i obrada. Sto se motora tice sve ostalo je ok.

Varijator je bio izrisovan na mestima za rolnice ali dobar i dalje na mestu kaisa, tako da je kupljen drugi polu varijator (samo deo gde rolnice dodju) originalan polovan u vrlo dobrom stanju.

Kvacilo je bilo pri kraju - zamenjeno originalnim u odlicnom stanju. Ublazivaci otisli - zamena, poklopac rolnica ostecen - zamena. Kais i rolnice ne pominjem jer je bas potrosna 'roba' :)

Zadnji trap je dobio lufta u biksnastim lezajevima na agregatu kao i na upornoj 'koskici' tako da je i to sredjeno.

Sto se elektrike tice, sve sam pregledao, jedini problem je bio u kapici svecice koja je imala otpor 15 k ohm umesto 5 k (kako pise u servisnom uputstvu) - zamenjena. Svi ostali otpori su u odlicnom opsegu .

                                                                                                                                   
                                                                                                                              E sada idu pitanja :) :

Gde naci kvalitetnu klipnjacu ? (zvao sve koje znam svi imaju neku tajlandsku a nisam siguran koliko ce izdrzati ona tj lezaj i axialne podloske i bolcni. Ako neko ima iskustva, svaki predlog mi je bitan.

Gde da nadjem u prodaju poklopac rolnica (cetvorokraki metalni deo koji se stavlja posle rolnica na koji se stavljaju ublazivaci i zatvara ih ) ?

I jos neke predloge ako ima neko...




rade126

Citat: pajson poslato 17 Januar, 2013, 20:57
Ajde da pitam ovde posto vidim da je ovo tema za majesty 250 :)

Dakle odlucio sam da uradim generalku posle 46000 km, jer planiram da ove sezone predjem izmedju 15 i 20 hiljada km pa ne bih da moram u sred sezone da se petljam sa tim poslom. Kada sam ga otvorio zatekao sam sledece stanje:
Cilindar, bez ijednog traga na sebi, klip odlican ali je dobio luft na bolcni, karike: kompresiona van limita, strugajuca u granicama i uljna takodje, ali je skuter trosio 1l ulja (Motul 10-30) na 1200 - 1300 km.

Klipnjaca blago ostecena, medjutim povecao se prilicno zazor izmedju axijalnih lezajeva (prstenova-podloski) na klipnjaci, dakle i klipnjaca za zamenu,

Lezajevi na radilici, jedan dobar, drugi dobio blagi zazor, jedva primetan zamena, uljna pumpa odlicna (izmereni zazori i vizuelno pregledana).

Ventili su dobili blagi luft u vodjicama ali svakako ide zamena vodjica i gumica i obrada. Sto se motora tice sve ostalo je ok.

Varijator je bio izrisovan na mestima za rolnice ali dobar i dalje na mestu kaisa, tako da je kupljen drugi polu varijator (samo deo gde rolnice dodju) originalan polovan u vrlo dobrom stanju.

Kvacilo je bilo pri kraju - zamenjeno originalnim u odlicnom stanju. Ublazivaci otisli - zamena, poklopac rolnica ostecen - zamena. Kais i rolnice ne pominjem jer je bas potrosna 'roba' :)

Zadnji trap je dobio lufta u biksnastim lezajevima na agregatu kao i na upornoj 'koskici' tako da je i to sredjeno.

Sto se elektrike tice, sve sam pregledao, jedini problem je bio u kapici svecice koja je imala otpor 15 k ohm umesto 5 k (kako pise u servisnom uputstvu) - zamenjena. Svi ostali otpori su u odlicnom opsegu .

                                                                                                                                   
                                                                                                                              E sada idu pitanja :) :

Gde naci kvalitetnu klipnjacu ? (zvao sve koje znam svi imaju neku tajlandsku a nisam siguran koliko ce izdrzati ona tj lezaj i axialne podloske i bolcni. Ako neko ima iskustva, svaki predlog mi je bitan.

Gde da nadjem u prodaju poklopac rolnica (cetvorokraki metalni deo koji se stavlja posle rolnica na koji se stavljaju ublazivaci i zatvara ih ) ?

I jos neke predloge ako ima neko...




Ovaj cika ima sve za majesty, tacnije ima sve za skutere i bas je korektan i nije skup
0644252015