Glavni meni

GSX-R

Započeo Gile_ExtremeBoy, 28 Decembar, 2010, 19:32

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Gile_ExtremeBoy

Legenda na 2 tocka koja se proizvodi pod istim imenom punih 25 godina iliti èetvrt veka. Najcenjeniji su oni do 1991 takozvane uljare koje su do dan danas neprevazidjene po izdrzljivoscu.

GSX-R 750  1985-1987

Kubikaza:   749.00 ccm (45.70 cubic inches)
Tip motora: Èetvorocilindrièni redni, èetvorotaktni
Snaga:   106.00 ks (77.4 kW) na 10500 O/min
Kompresija:   9.8:1
Ventili po cilindru:   4
Kontrola gorival:   DOHC
Sistem hladjenja:   Vazdusno-uljano
Menjac:   6-brzina
Tip transmisije, finalnog pogona:   Lanac

Prednji tocak:   110/80-18
Zadnji tocak:   140/70-18
Prednje kocnice:   Dupli disk
Zadnje kocnice:       Jedan disk

Tezina sa svim tecnostima:   201.0 kg
Kapacitet rezervoara:   19.00 litres



GSX-R 750 1988-1990


Kubikaza:   749.00 ccm (45.70 cubic inches)
Tip motora: Èetvorocilindrièni redni, èetvorotaktni
Snaga:      112.00 ks (81.8 kW)) na 11000 RPM
Kompresija:   10.9:1
Ventili po cilindru:   4
Kontrola gorival:   DOHC
Sistem hladjenja:   Vazdusno-uljano
Menjac:   6-brzina
Tip transmisije, finalnog pogona:   Lanac

Prednji tocak:   120/70-17
Zadnji tocak:   160/60-17
Prednje kocnice:   Dupli disk
Zadnje kocnice:       Jedan disk

Tezina sa svim tecnostima:   228.0 kg
Kapacitet rezervoara:   21.00 litres




GSX-R 750 1991

-GSXR iz 1991 god je zadnji model sa vazdusno-uljanim hladjem. Istice ga prednja svetlosna grupa koja je aerodinamicnija, drugacije stop svetlo, Up Side Down viljuskama i punim kocionim diskovima koji slabije koce od predhodnika i naslednika.

Kubikaza:   749.00 ccm (45.70 cubic inches)
Tip motora: Èetvorocilindrièni redni, èetvorotaktni
Snaga:      116.00 ks (84.5 kW)) na 11000 RPM
Kompresija:   10.9:1
Ventili po cilindru:   4
Kontrola gorival:   DOHC
Sistem hladjenja:   Vazdusno-uljano
Menjac:   6-brzina
Tip transmisije, finalnog pogona:   Lanac

Prednji tocak:   120/70-17
Zadnji tocak:   170/60-17
Prednje kocnice:   Dupli disk
Zadnje kocnice:       Jedan disk

Tezina sa svim tecnostima:   234.0 kg
Kapacitet rezervoara:   21.00 litres




GSX-R 750 W 1992-1995


Kubikaza:   749.00 ccm (45.70 cubic inches)
Tip motora: Èetvorocilindrièni redni, èetvorotaktni
Snaga:           118.00 ks (86.1 kW)) na 11500 RPM
Kompresija:   11.8:1
Ventili po cilindru:   4
Kontrola gorival:   DOHC
Sistem hladjenja:   Vodeno
Menjac:   6-brzina
Tip transmisije, finalnog pogona:   Lanac

Prednji tocak:   120/70-17
Zadnji tocak:   170/60-17
Prednje kocnice:   Dupli disk
Zadnje kocnice:       Jedan disk

Tezina sa svim tecnostima:   239.0 kg
Kapacitet rezervoara:   21.00 litres




GSX-R 750 SRAD 1996-2000

-1998  dobija elektronsku kontrolu ubrizgavanja i 134ks.

Kubikaza:   749.00 ccm (45.70 cubic inches)
Tip motora: Èetvorocilindrièni redni, èetvorotaktni
Snaga:           130.00 ks (95.0 kW)) na 11500 RPM
Kompresija:   11.8:1
Ventili po cilindru:   4
Kontrola gorival:   DOHC
Sistem hladjenja:   Vodeno
Menjac:   6-brzina
Tip transmisije, finalnog pogona:   Lanac

Prednji tocak:   120/70-17
Zadnji tocak:   190/50-17
Prednje kocnice:   Dupli disk
Zadnje kocnice:       Jedan disk

Tezina sa svim tecnostima:   205.0 kg
Kapacitet rezervoara:   21.00 litres




GSX-R 750 ( Y-K1-K2-K3 ) 2000-2003

-2000 god Suzuki je izbacio naslednika srada model sa oznakom Y a kasnije K. Biio je to manji i jaci motor, sa prenovljenim sistemom ubrizgavanja, vecom kutijom sa vazduhom i boljim air-ram sistemom.  Cevi izduvnog sistema su zamenjene nerdjujucim celikom. Agregat je postao laksi i snazniji.

Kubikaza:   749.00 ccm (45.70 cubic inches)
Tip motora: Èetvorocilindrièni redni, èetvorotaktni
Snaga:           141.00 KS  (102.9 kW)) na 11000 RPM (Y)
Snaga:              141.00 ks  (102.9 kW)) na 12500 RPM (K)
Maximalna brzina: 275 km/h
Kompresija:   12.0:1
Ventili po cilindru:   4
Kontrola gorival:   DOHC
Sistem hladjenja:   Vodeno
Menjac:   6-brzina
Tip transmisije, finalnog pogona:   Lanac

Prednji tocak:   120/70-17
Zadnji tocak:   180/55-17
Prednje kocnice:   Dupli disk
Zadnje kocnice:       Jedan disk

Tezina sa svim tecnostima:   184.0 kg
Kapacitet rezervoara:   18.00 litres






GSX-R 750 ( K4 - K5 ) 2004-2005

-K5 je jubilerni model povodom 20-godisnjice modela. Istice ga fabricko plavo sediste i sportski auspuh.

Kubikaza:   749.00 ccm (45.70 cubic inches)
Tip motora: Èetvorocilindrièni redni, èetvorotaktni
Snaga:              146 bhp (94.9 kW) at 12,750 rpm
Maximalna brzina:     280 km/h
Kompresija:      12.3:1
Ventili po cilindru:   4
Kontrola gorival:   DOHC
Sistem hladjenja:   Vodeno
Menjac:   6-brzina
Tip transmisije, finalnog pogona:   Lanac

Prednji tocak:   120/70-17
Zadnji tocak:   180/55-17
Prednje kocnice:   Dupli disk
Zadnje kocnice:       Jedan disk

Tezina sa svim tecnostima:   180.0 kg
Kapacitet rezervoara:   17.00 litres







GSX-R 750 ( K6-K7 ) 2006-2007

Kubikaza:   749.00 ccm (45.70 cubic inches)
Tip motora: Èetvorocilindrièni redni, èetvorotaktni
Snaga:              127 bhp (94.9 kW) at 12,750 rpm
Maximalna brzina:     270 km/h
Kompresija:      12.5:1
Ventili po cilindru:   4
Kontrola gorival:   DOHC
Sistem hladjenja:   Vodeno
Menjac:   6-brzina
Tip transmisije, finalnog pogona:   Lanac

Prednji tocak:   120/70-17
Zadnji tocak:   180/55-17
Prednje kocnice:   Dupli disk
Zadnje kocnice:       Jedan disk

Tezina sa svim tecnostima:   180.0 kg
Kapacitet rezervoara:   17.00 litres






GSX-R 750 ( K8 - K9 - L0 ) 2008-2010

Kubikaza:   749.00 ccm (45.70 cubic inches)
Tip motora: Èetvorocilindrièni redni, èetvorotaktni
Snaga:              133 ks na 13,200 O/min (po fabrici 147ks)
Maximalna brzina:     280 km/h
Kompresija:      12.5:1
Ventili po cilindru:   4
Kontrola gorival:   DOHC
Sistem hladjenja:   Vodeno
Menjac:   6-brzina
Tip transmisije, finalnog pogona:   Lanac

Prednji tocak:   120/70-17
Zadnji tocak:   180/55-17
Prednje kocnice:   Dupli disk
Zadnje kocnice:       Jedan disk

Tezina sa svim tecnostima:   198.0 kg
Kapacitet rezervoara:   17.00 litres





L0



GSX-R 750 ( L1 ) *2011


....:::: MK Kraljevi Slobode - Svilajnac ::::...

Panta Zemunac

Plus za Gileta pogotovo ako bude postavio i zadnje modele, isto tako i hiljadarke...hvala lepo, molim lepo, ovo-ono!! [offtopic]

K_A_W_A


Gašpar

Odlicno gilence [clapp] [clapp]
Jos ovih deset godina da dopunis, i skidam ti kapu  [klanjam_se]

Gile_ExtremeBoy

Jao muko moja..  [zev]
....:::: MK Kraljevi Slobode - Svilajnac ::::...

Gile_ExtremeBoy

Eh ewo zanimljive slike. Nekad i sad.. :)



....:::: MK Kraljevi Slobode - Svilajnac ::::...

Joker

najbolji motor svih vremena... Uljara... :)
Svi smo mi ljudi, malo ko je covek...

®or¾ GTI

e pozz svima jel moze neko da mi kaze nesto za suzuki gsxr 600 1999 god, u solidnom stanju 44000 je presao. na sta treba obratiti paznju , znam da je nekima to matoro al sta je tuje kolko se ima tolko se i pruzi, stvar je sto mi se nudi za zamenu za auto. pa ako neko ima nesto da me posavetuje unapred hvala.

UFF

Ja od tih uljara bezim ko djavo od krsta


mohikanac

Citat: UFF poslato 21 Februar, 2011, 22:35
Ja od tih uljara bezim ko djavo od krsta

Pa kad ne znas sta je pravi motor,u ostalom i vidi se slabije poznajes motore,da znas nesto ne bi vozio to sto vozis......

UFF

Pa mlad sam jos naucicu..
Tu si ti stariji i iskusniji da me edukujes

hvala

mohikanac

Nisam stariji ali verovatno duze vozim i zanimam se sa motorima :)...

UFF


Cale

K 6,7,8,9... imaju manje KS od K 1,2,3,4 i 5 ?

Kengur


UFF

Citat: mohikanac poslato 01 Avgust, 2011, 19:33
Nisam stariji ali verovatno duze vozim i zanimam se sa motorima :)...

Nego... koliko si ti sinovac motora imao do sad?

I jel se u to tvoje iskustvo racuna i pad sa bicikle za koji si svima pricao da je bio sa motora?  [rofl]

coolermaster

Vozio SmRAD 750 jedne sezone,oko 4500 km,brz dosta,mada ne kao noviji motori,drzao sam se sa zx6r 2006to.osecalo se da je umorna matora ojebina,sve nekako ljigavo i zvalavo...nije mi se svidjao nikako za sedenje,non stop sam se pomerao po sedistu napred-nazad,kukovi mi se grcili...i onda se krenuli cesti kvarovi,tako da samo prekinuli da se druzimo,kupio auto i od tada pizdim :)
K3 600 drugarov vozio dosta puta,ajoj kakva razlika naspram srada,puno puno bolje se sedi,motor bio  krut kao taljige,extra isao,kocio lezao,osetno slabije ide od 750,oseti se manji obrtni moment,ali ipak dosta brz motor,max brzina kao i srad 750
k4 1000 isto drugarov,ako ne slajfuje onda se propinje,vise je na zadnjem nego na oba...meni previse
k8 600,drugar prodao k3 pa kupio noviji,jbt dupe i oko ,vozi se kao biciklo,vozio sam ga samo jednom,ne mogu da verujem kako se lako vozi motor...
nista gore do sporog interneta

nesic1

Vozio sam k7 600 (nekih 2-3.000 km) i k9 750 (seo jednom), sto se udobnosti tice nebo i zemlja, u korist k9 750

Joker

Svi smo mi ljudi, malo ko je covek...