Glavni meni

Svi moji motori

Započeo UFF, 28 Oktobar, 2012, 22:19

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

pit

            Da da msilim da te razumem ....a sto se tice 850 -ce taj prvi model nisam vozio ali jesam sledeci i meni je bio dobar 4 godine a izmislio si da lose ide i slabo koci jer je to bio najaci motorl u tvom vlasnistvu...jedino ako je konkretan primerak bio krsina neka.

UFF

bio je bas krs tezak
kad sam posle njega probao dzigijem tdm 900 na misluku bilo je  :o   :wtf:   ;D

zato sto sam ocekivao isto sranje mozda samo malo bolje a ono totalno drugi motor, nebo i zemlja, ne moze ni da se porede

nina


mkt


pit


   Posteno ....izmenjao si iha dosta....nesto kao ubrzani kurs u sazrevanju i sticanju iskustava.

srbac

Mada ne videsmo Tomose, Jave and MZe...  [neampojma] [neampojma] [neampojma] [clapp] [clapp] [clapp] [clapp]

UFF

ma koji ce mi qrac jave, tomosi i mz-i? nisam poludeo valjda :D
kao sto rekoh na pocetku mene motori nisu ni interesovali nit sam planirao da ih ikad vozim sve dok guzve nisu postale neizdrzive

I ovo sto pit kaze ubrzani kurs pa moze se tako na to gledati i tako i jeste ako poredis sa nekim ko vozi ceo zivot i poceo je jos davno sa motorima koje je srbac naveo ali ima i ljudi koji kupe jedan motor i voze ga 10 godina i dzaba njemu sto on ima duplo duzi staz kad je samo taj jedan terao i koliko god km da je presao mislim da sam bolji i iskusniji vozac od njega upravo zbog toga sto sam menjao i navikavao se na 1 cilindar, dva, cetiri, korman, heblove, enduro, r, sm...

srbac

Svaka ti je ko u Njegosa UFFe...

balcan girl

ali milice moras priznati jednu stvar :D svi tvoji motori su eto tako nice al sve zene vole KTM :D :P valjda zbog vibracija hahahaahah :-* i sve su ga jahale :D :P
UNTIL YOU DIE, LIVE!!!

UFF

i mozda je dobro sto sam kasno poceo da ih vozim jer imao sam kintu za R1 ali i dovoljno mozga da ga ne kupim za prvi motor vec sam isao postepeno 125-500-600-660-850... i krsio se sa svakog po malo :)

sad jos cb1000r na kraju sledece sezone i da zavrsimo pricu a cbr i trandza posle puta u oglase

mareskin


Ima¹ li jo¹ neki komentar o FZ6?

Rešio sam da se malo trgnem iz ove monotonije... I trg'o sam se...
Od danas sedim na ladnom betonu

Mad Max

svi su tu negde, al nekako kvarisa ktm, ti najbolje stoji, sve menjaj, njega ostavi.
Brzi od smrti, Jaci od bola

KIZA73

Ali na slikama si najvise osedeo sa ovim KTM-om   [neampojma]
Dok postoji covek, postoji i problem.
Kad nestane covek, nestane i problem.

¾arko1983

Bas dobra tema...ja sam tek na tri motora  :(

UFF

Citat: mareskin poslato 29 Oktobar, 2012, 12:53

Ima¹ li jo¹ neki komentar o FZ6?



sta te konkretno inetresuje?
nisam bio raspolozen da opisujem svaki posebno u temama za njih ali prenecu moje iskustvo svakom koga bude zanimalo

vozio sam prosle sezone 15 dana i bivsin yoyin sa 100konja
to je taman
kocnice su ok takodje, polozaj je dobar, logican prelzak sa tvog xj jer je jaci i laksi od njega
hiljadarka ti je vec prevelik korak ali ako misls da ti je potrebna..  kod 1000 se oseca veca malo tezina i to je od prilike jedina mana, ubrzava drasticno bolje jer obrtni moment radi svoje, kocnice su brutalne, ubijaju kako koce moras da pazis da ne preteras dok je kod 600 sve ok, ne ces se zajebati i ako zavrnes naglo pun gas jer do 5000rpm se apsolutno nista ne desava, od 5 do 8 kao tu i tamo ide nekako, posle 8 krece prava voznja a posle 10k se drzis da ne spadnes :)

vozio sam i golaca sa abs-om
odlicna stvar, samo zabodes obe kocnice iz sve snage i ne razmisljas
lose je ako se na to naviknes pa se vratis na motor bes abs-a  
e onda si se sjebo  :D

generalno je motor dobar, nije za trke bas jer za to fali jos snage i ozbiljnije ogibljenje sa stelovanjem ali ja nisam imao neke zamerke

Slaninar

Citat: mareskin poslato 29 Oktobar, 2012, 12:53
Ima¹ li jo¹ neki komentar o FZ6?

Mlaði i lo¹iji brat starijeg FZS modela.  Inaèe prelep i verovatno moj sledeæi kad sahranim ovu matoru mrcinu. :)
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

mareskin


S obzirom da gledam i skupljam informacije svaki konkretan komentar mi znaèi. R, enduro i kros nisu za mene.
Pogledaæu ovih dana FZ1, FZ6 itd.
Pojavi se poneki dobar FZ6 S2 (100 konja) i cene su od 4500-5000 evra.
Rešio sam da se malo trgnem iz ove monotonije... I trg'o sam se...
Od danas sedim na ladnom betonu

UFF

a jel ti bas treba 150 konja?
mislim ako si zadovoljan i sa tom teskom i slabom mrcinom koji ce ti qrac 1000arka 100konjica sa 600tke ce ti biti vise nego dovoljno siguran sam

mareskin

Citat: UFF poslato 29 Oktobar, 2012, 16:56
a jel ti bas treba 150 konja?
mislim ako si zadovoljan i sa tom teskom i slabom mrcinom koji ce ti qrac 1000arka 100konjica sa 600tke ce ti biti vise nego dovoljno siguran sam

Nije da mi treba. Ne jurim neke velike konja¾e ili ¹ta znam. Kad bi tako bilo jeftinije bi me ko¹talo. Vidim da su R ma¹ine dosta jeftine :)

Cenim da bi mi 100 konja bilo sasvim ok.
Trenutno ne ¾urim nigde. Do sledeæe sezone bi promenio ma¹inu jer je u planu vo¾nja po EU.
Rešio sam da se malo trgnem iz ove monotonije... I trg'o sam se...
Od danas sedim na ladnom betonu

Slaninar

Citat: mareskin poslato 29 Oktobar, 2012, 17:13
Citat: UFF poslato 29 Oktobar, 2012, 16:56
a jel ti bas treba 150 konja?
mislim ako si zadovoljan i sa tom teskom i slabom mrcinom koji ce ti qrac 1000arka 100konjica sa 600tke ce ti biti vise nego dovoljno siguran sam

Nije da mi treba. Ne jurim neke velike konja¾e ili ¹ta znam. Kad bi tako bilo jeftinije bi me ko¹talo. Vidim da su R ma¹ine dosta jeftine :)

Cenim da bi mi 100 konja bilo sasvim ok.
Trenutno ne ¾urim nigde. Do sledeæe sezone bi promenio ma¹inu jer je u planu vo¾nja po EU.


Mogu ti toplo preporuèiti FZS600. Ljudi koji su du¾e vozili FZ6 i FZS600, ka¾u da je FZS600 zahvalniji za grad i putovanje. FZ6 je prgaviji, mrtviji na ni¾im obrtajima, dobar za stazu i cepanje. FZS600 od 2002 do 2003 serija je najbolji putni motor ikada napravljen. To potpisujem. Osim za one koji vole off, ili imaju 400 kila zajeno sa ¾enom i tako putuju.
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen