Glavni meni

BMW F 650 GS

Započeo boza, 26 Decembar, 2010, 22:57

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

boza

Ajde sad jedno bezobrazno pitanje. Koja je razlika izmeðu regularnog F 650 GS i DAKAR verzije?  [neampojma]

perlx

Dakar je dodatno povisen i ima drugu saru.
Nije za ljude ispod 185cm visine.

UFF

Predjna felna na dakaru nije 19 kao na obicnom gs-u vec 21 jer ako teras kroz pustinju ima da naidjes na dzombe ;D
I koja je jos razlika? pa dakar plavo-beli je lepsi ;)


boza

#24
Ok. Vizuelne razlike sam i sam primetio. ;D nego intreseuje me  ima li razlika u ma¹ini, ramu... Ne¹to ozbiljnije. Ovo ¹to se tièe vizuelizacije motora je ok.

Evo sad sam video linkove koje je postavio WOLVERINE. Sve je jasno.

UFF



boza

Mmmmmmmm sviðaju mi se oba sajta. Stvarno ima sve ¹to te interesuje i to detaljno! Svaka èast momci   [clapp] [klanjam_se]

UFF


Plazma Keks

hm.. ovo cudo koje i ja zelim da kupim. trosi manje od mog I®-a. jel zna neko kakvo mu je kvacilo? hidraulicno ili preko sajle?

@uff
svaka cast za manual. treba iskopati te stvari

Boqy

Preko sajle, a tro¹i oko 4.5l van grada.

Plazma Keks

video sam da je 4.5l, zato sam i rekao. I® trosi preko 5l+ulje

djordjeadz

Ja imam takav motor . I mogu ti reci da sam prezadovoljan a ovo sto pircaju za probleme sa rotax masinama ja nijedan problem nemam sa tim.Moja deviza za motore je ,, Brini se o motoru i on ce se brinuti za tebe". Prosto te vuce da se vozis sa njim . Jedina mana na njemu je kad das kontakt pale se svetla i dosta povuce struje u startu , pa se cesto desava da rikne frajlauf. Ali to moze da ti napravi neki auto elektricar da kad se motor upali da se pale i svetla a ne zajedno sa kontaktom. A lepo moze da povuce da oce da te zbaci sa sedista dobro brzinu moze da razvije (180-190) sam ja vozio mog.  Ako te interesuje jos nesto pitaj slobodno. A da potrosnja je barem na mom ( u mom rezimu voznje sto znaci kazaljka na pocetku crvenog polja a nekad i u crvenom) 7.5 litara , a uspeo sam i da mu spustim na 6l na 100 km.

pit



                Problem s Rotax motorima definitivno postoji.Naravno iz razloga sto verovatno u Srbiju dodju vec izvozeni i izakani primerci i onda se nesrecni Srbi pate s njim.S druge strane japanski jednocilindrasi ma koliko da su izvozeni ipak prave manje probleme od Rotax-a.
               Uporedimo samo XL -ove,XR-ove i XT stare po 20 i vise godina sa ovim Rotaxi-ima i sve ce biti jasnije.A i cene sve govore.











Boqy

To je najveæi problem, jer preko ljudi sa F650 prelaze po 20000 godi¹nje, a ovde taj motor doðe sa 20000 star 6-7 godina...
U Engleskoj ih ima gomila sa preko 60k milja (100k km), i dalje ih voze svakodnevno, al tamo MOT (tehnièki) ne mo¾e da se proðe tek tako, gleda se sve...

UFF

Citat: pit poslato 10 Septembar, 2011, 10:46
                Problem s Rotax motorima definitivno postoji.Naravno iz razloga sto verovatno u Srbiju dodju vec izvozeni i izakani primerci i onda se nesrecni Srbi pate s njim.S druge strane japanski jednocilindrasi ma koliko da su izvozeni ipak prave manje probleme od Rotax-a.
               Uporedimo samo XL -ove,XR-ove i XT stare po 20 i vise godina sa ovim Rotaxi-ima i sve ce biti jasnije.A i cene sve govore.

jel moguce da nisi pomenuo mireli???

Gašpar

Citat: UFF poslato 12 Septembar, 2011, 10:14
Citat: pit poslato 10 Septembar, 2011, 10:46
                Problem s Rotax motorima definitivno postoji.Naravno iz razloga sto verovatno u Srbiju dodju vec izvozeni i izakani primerci i onda se nesrecni Srbi pate s njim.S druge strane japanski jednocilindrasi ma koliko da su izvozeni ipak prave manje probleme od Rotax-a.
               Uporedimo samo XL -ove,XR-ove i XT stare po 20 i vise godina sa ovim Rotaxi-ima i sve ce biti jasnije.A i cene sve govore.

jel moguce da nisi pomenuo mireli???

Mislis Minareli?

UFF

ma ne
to je previse komplikovano i za napisati a onda garant moze da se pokvari :D

pit

Citat: UFF poslato 12 Septembar, 2011, 10:14
Citat: pit poslato 10 Septembar, 2011, 10:46
                Problem s Rotax motorima definitivno postoji.Naravno iz razloga sto verovatno u Srbiju dodju vec izvozeni i izakani primerci i onda se nesrecni Srbi pate s njim.S druge strane japanski jednocilindrasi ma koliko da su izvozeni ipak prave manje probleme od Rotax-a.
               Uporedimo samo XL -ove,XR-ove i XT stare po 20 i vise godina sa ovim Rotaxi-ima i sve ce biti jasnije.A i cene sve govore.

jel moguce da nisi pomenuo mireli???



                Ne kapiram pitanje.

UFF

Pa jednocilindricni rotax koji se ugradjuje u bmw je sranje pa ga onda uporedis sa yamahinim jednocilindrasem i pricas o trajnosti i pouzdanosti :)

tako je to trebalo da izgleda

bar sam ja tako navikao :D