Glavni meni

BMW F 650 GS

Započeo boza, 26 Decembar, 2010, 22:57

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

boza

Vrlo sam zainteresovan da kupim motor iz naslova, èak ¹ta vi¹e odluèio sam da kupim ba¹ taj motor. E sad ¹ta je problem, ne znam nikoga ko ima ovaj motor i nisam ga probao [neampojma], a ba¹ bih voleo da ga imam. Zato pomagajte ljudi. Sve me interesuje o ovom motoru. Iz prve ruke naravno, jer sam dosta èitao na netu ali uglavnom novinarske hvalospeve....

UFF

Za pocetak nam reci godinu prozivodnje ili postavi sliku modela
Da bi znali da li mislis na novog dvocilidrasa od 800kuba ili prosli f650gs

boza

Mislim na onaj od 650 ccm. To je prethodna verzija (nije nanjnovija) jedan cilindar. Godi¹te 2002.

Che


UFF

Stari dobar rotax agregat u njemu
U poredjenju sa starijim F650 se vozi ko bicikla i izgleda kao avion
Vozio sam model sa abs-om i bio bas zadovoljan ciklistikom i kocnicama mada lepo i ubrzava
Dosta bolji od starog modela
To je motor na koji sam se ja lozio da mi bude prvi kad sam pocinjao da vozim ali ipak uzeh 125ccm sto mi je i bilo pametno
Posto si ti vec odlucio onda bi trebao neko ko ga je imao duze da ti napise detaljnije o njemu
Mada ti ne savetujm da odlucis koji motor kupujes pre nego sto si isti provozao jer jebes dobar izgled i to sto ti se svidja ako ti ostalo u voznji ne odgovara

Mozda da nam kazes kuda ces ga najvise voziti tj za sta se da ti sluzi?

JankoR

Imao i mogu reci sve najljepse. Ne znam sto si do sada vozio i kakva su ti ocekivanja, ali ako se odlucis za najmanji gs  dobices vrlo pouzdan motor, vrlo, vrlo malog potosaca, jeftinog za odrzavanje , vozi se ko biciklo i ide sasvim korektno . Losa je zastita od vjetra preko 120-130 i taj zadnji amortizer koji im je i boljka, mislim dobar je ali umije da crkne i onda kosta 600e . Zao mi ga sto sam ga prodao ali mi ga bilo zao da ga derem po sumama i gorama a i nije za to.
E mogu jos i da ti prenese iskustvo drugara koji je sa dakar verzijom bio na putu oko svijeta i ubio ove godine preeko 45000 km, znaci  zamjene ulja, semering prednje viljuske i zadnji amortizer i motor posle tolikog puta ne osjeca znake umora. poz i nadam se da sam pomogao

Gavrolini

ne znam za ovaj model i koje su razlike u odnosu na onaj iz 90ih. Onaj sam probao jednom i razocarao se,veruj da je najtromiji soft enduro u toj klasi.

WOLVERINE

Citat: UFF poslato 27 Decembar, 2010, 01:02
Stari dobar rotax agregat u njemu
U poredjenju sa starijim F650 se vozi ko bicikla i izgleda kao avion
Vozio sam model sa abs-om i bio bas zadovoljan ciklistikom i kocnicama mada lepo i ubrzava
Dosta bolji od starog modela
To je motor na koji sam se ja lozio da mi bude prvi kad sam pocinjao da vozim ali ipak uzeh 125ccm sto mi je i bilo pametno
Posto si ti vec odlucio onda bi trebao neko ko ga je imao duze da ti napise detaljnije o njemu
Mada ti ne savetujm da odlucis koji motor kupujes pre nego sto si isti provozao jer jebes dobar izgled i to sto ti se svidja ako ti ostalo u voznji ne odgovara

Mozda da nam kazes kuda ces ga najvise voziti tj za sta se da ti sluzi?

  Ne bih se slozio sa tobom,, jedan od naj losih agregata koje  rotax napravio,,  ogrom problem ima sa ventilom za rasterecenje ili dekompresorom na niskim obrtaima... ;) ;) ;)

bajone

ne znam odakle ti ideja da rotax u bmw 650 seriji ima ikakvih problema i sa èim niti sam to ikada èuo od nekoga drugog. pegaso koji ima praktièno identièan agregat mo¾e da ima problem sa dihtungom glave jer za razliku od bmw-ovog ima 5 ventila i ¾ivahniji je ali se vi¹e greje i ne voli da se vozi u crveno. bmw 650 serija je toliko dokazano dobar motor za to ¹to je napravljen da je to otprilike bestbuy bez dileme. posebno gs serija. mislim da sam proèitao da im je jedino zadnji amortizer ne¹to slabiji i da on ume da popusti ali to je valjda kada se ba¹ i¾ivljava¹ na njemu. izmeðuostalog, i bez zadnjeg amortizera mo¾e¹ da ode¹ kod majstora  :D ne znam za tu knedlu na niskim obrtajima ali na kraju krajeva, svaka ma¹ina ima neki obrtni momenat koji joj najvi¹e odgovara (osim ka¾u dukatija  ;D  ).
Æuti i saraðuj..

pit


               Mislim da je za taj motor najbolji agregat Minarelli.Ne znam tacno kad ali znam sigurno da se u jednom momentu nasao u jamahi xt 660,apriliji pegazo i bmw 650.
             Mislim da je od 2004 ili kasnije ubacen u GS ...ako neko zna tacno neka napise godinu kad je tacno.
             Taj Minarelli je definitivno bolji od Rotaxa cim ga je prihvatila i Jamaha i Aprilija.
             Sa starim rotaxom moz samo da najebes...a i cene tih modela sa rotaxom govore same za sebe ...pogotovu kod Aprilije pegazo.

bajone

@pit

ja mislim da si ti pome¹ao rotaxov problem sa aprilijom sa bmw650 serijom. pegaso je problematièan zbog tog dihtunga ali prvenstveno zbog lo¹e struje tj. lo¹im punjenjem akumulatora ¹to mo¾e da se re¹i dodavanjem ¾ice na regler kao ¹to sam ja uradio. bez obzira, verujem da je minarellijev agregat odlièan. nikada nisam èuo ni za kakav kvar na agregatu u bmw650 seriji niti sam èuo za to u pegaso seriji. na aprilia forumu ljudi koji voze pegasa prelaze po 100 000 opu¹teno, i ¹ta reæi kada je ona slovenka ¹to je i¹la na put oko sveta u trajanju od skoro 5 dina pre¹la sa svojim bmw f650 200 000 km bez intervencija na motoru. ipak to govori ne¹to zar ne?
Æuti i saraðuj..

WOLVERINE

 

  100 000 sa 1-nim cilindrom?  Ovo prvi put cujem u zivotu. Ja sam rasturao 6 ili 7 rotaxsa,,,  svaki je otkinuo kajlu na dekompresoru i napravio cudo u motoru. Nisam ga imao,, vozio sam par kilometara te koje sam popravljao, i nisu ostavili neku impresiu na mene kao GS1200,,, no razlicita koncepcija, snaga itd. Uglavnom do kidanja kajle dolazi kada je mali ler gas i tada sam dekompresor krene u otvaranje, i tu nastaje problem,,, posto je sam nastelovan ili konstruisan da tu funkciju obavlja u momentu startovanja....

bajone

ja nisam mehanièar pa ne mogu da prièam ono ¹to ne znam. znam da je kod nas op¹te mi¹ljenje da sve ¹to mora da se odr¾ava ne valja ni za kurac. pre neko vreme sam gledao cene ba¹ ovog modela bmw na nekom stranom sajtu i oko 70% motora su imali izmeðu 60 000 i 100 000 kilometra¾u. naravno, kod nas svi polovni motori imaju do 50 000 preðenih kilometra.. moj motor ima 48 000 i sa oko 25 000 je uvezen iz ¹vice. motor je 92 godi¹te i za 4 godine koliko je u srbiji je pre¹ao koliko i za 14 godina u ¹vajcarskoj..naravno moguæe je...jebi ga, sve je moguæe... bez obzira, moj rotax pali kao mina i radi kao sat. nikada ga ne vozim preko 140 i nikada nije ni za¹tucao. sad da li je bmw 650 serija najbolji motor na svetu ili ne, niko to nije ni rekao. ali da li je dobar motor, pa brate, nisam èuo ni proèitao od jednog vlasnika da je rekao suprotno. a ako da¹ nekoj nabeðenoj srpskoj seljaèini da pr¾i takvu vrstu motora do 7000 obrtaja svaki dan i kada mu ne¹to crkne da mu majstor ne¹to nabud¾i jer "pazi, vidi¹ radi..znaèi dobro je!" onda jebi ga, ni jedan motor ne valja.   [thumb_up] 
Æuti i saraðuj..

boza

Izvinjavam se. Nisam bio na forumu neko vreme.

O da! mislim na taj motor sa linka koji je postavio CHE (hvala mu na tome)

Hvala svima na komentarima. Ovo mi je prvi veæi motor, mislim veæi od 50ccm. Na ¾alost nisam imao prilike da ga probam, ali za sve postoi prvi put. Planim ga da vozim uglavnom po asfaltu (98%) i ne planim da prelazim neku veliku kilometra¾u sa njim. Znaèi èisto opu¹tanje i u¾ivanje u vo¾nji po ¾ivopisnim predelima posle naporne radne nedelje. Mislim da se BMW ne bi ba¹ sluèajno odluèio za ROTAX  i eventualno ugozio svoju poziciju na tr¾i¹tu i svoju reputaciju tek tako.

JankoR

Ja rekoh veæ u prethodnom postu da mi je drugar ove sezone pre¹ao oko 45000 i imao je na satu jedno 50000  i   za tih skoro 100000 km imao je  jedan jedini  problem sem redovnog odr¾avanje- zadnji amortizer. Imao sam (jo¹ je na moje ima pa da ka¾em imam ) ovaj motor a probao vi¹e puta i Pegasa i razlika je nebo zemlja. poz

boza

E to volim da èujem. Utiske iz prve ruke.
Malo mi zvuèi neverovatno da je zadnji amortizer 600 evriæa  :o Mislim od èega je napravljen? Titanijum, zlato,uranijum  [ludak] ?

UFF

BMW spare parts
Eto zasto kosta toliko
ali jebes to nabudzis neki jos bolji kad on rikne ;)

JankoR

Tacno tako, ovom drugu je crkao totalno ngdje po bespucima sibira i u Magadanu su skarabudzili neki mortizer od tojote , pa je u prijateljskoj usa kupio nivi i naravno platio ga puno manje od 600e koliko je ovdje . Nemoj da se  plasis ipak ne crkava to bas toliko lako. poz

boza

Ma ni ja ne verujem da to ba¹ crkava svakih 100 km ali 600 evra.........  [doh]
Ipak ne sumnjam da na ovom forumu ima dovoljno ljudi i iskustva da se ovaj eventualni prroblem prevaziðe sa dosta manje para [thumb_up]

WOLVERINE

Citat: bajone poslato 27 Decembar, 2010, 17:32
ja nisam mehanièar pa ne mogu da prièam ono ¹to ne znam. znam da je kod nas op¹te mi¹ljenje da sve ¹to mora da se odr¾ava ne valja ni za kurac. pre neko vreme sam gledao cene ba¹ ovog modela bmw na nekom stranom sajtu i oko 70% motora su imali izmeðu 60 000 i 100 000 kilometra¾u. naravno, kod nas svi polovni motori imaju do 50 000 preðenih kilometra.. moj motor ima 48 000 i sa oko 25 000 je uvezen iz ¹vice. motor je 92 godi¹te i za 4 godine koliko je u srbiji je pre¹ao koliko i za 14 godina u ¹vajcarskoj..naravno moguæe je...jebi ga, sve je moguæe... bez obzira, moj rotax pali kao mina i radi kao sat. nikada ga ne vozim preko 140 i nikada nije ni za¹tucao. sad da li je bmw 650 serija najbolji motor na svetu ili ne, niko to nije ni rekao. ali da li je dobar motor, pa brate, nisam èuo ni proèitao od jednog vlasnika da je rekao suprotno. a ako da¹ nekoj nabeðenoj srpskoj seljaèini da pr¾i takvu vrstu motora do 7000 obrtaja svaki dan i kada mu ne¹to crkne da mu majstor ne¹to nabud¾i jer "pazi, vidi¹ radi..znaèi dobro je!" onda jebi ga, ni jedan motor ne valja.   [thumb_up] 

  Ni jednog momenta ja nisam ni rekao da je LOS.. [doh] sad jbg ako tebi treba tumac za ono sto sam ja napisao,, tvoj problem... [ludak].  do jaja je ako prelaze 100k,,, [thumb_up]  ja sam samo rekao sta sam do sad popravljao na tim motori kao najcesci kvar,,,,,   ;) ;)  covek je pitao za savete i utiske....  tako da nevidim razlik za povisen pritisak kod tebe...  ;) ;)   [cheers] [cheers]