Glavni meni

Podesavanje smese na KLX-u

Započeo jura, 22 Oktobar, 2012, 19:38

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

jura

Zanima me zasto na KLX -u 650  imam dosta garezi u auspuhu a kada odvrcem ili zavrcem onaj sraf na dnu karburatora za stelovanje smese nista se ne dogadja u koji god polozaj da postavim  sraf ne dolazi ni do skoka ni do pada broja obrtaja motora,kompresija je losa i planiram otvaranje masine da li moze i ovo uticati na navedenu pojavu?

ЯЭВОЛУТИОН

Sraf za smesu na karburatoru regulise kolicinu goriva i vazduha na leru, i kolicinu goriva na prelaznom rezimu....dakle garez moze da potice od lose smese....KLX ima automatski dekompresor i uopst ne znam kako si utvrdio da je kompresija losa, osim ako ti nije skinut dekompresor......potrosnja ulja na tom motoru je normalna stvar...cak i sa novim karikama....i zavisi od rezima voznje.....cak je i plavi dim na auspuhu vise nego normalana pojava, ali nesme da bude veca kolicina plavog dima.....ako sraf za smesu ne regauje, odnosno ne monja rezim rada motora...verovatno ti je los nivo goriva, ili ti je zakrcena dizna ili kanal koji vodi ka rupicama za ler i prelazni hod.....
http://www.nightrider.com/biketech/images/cv_carb_cutaway.jpg
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

jura

#2
Hvala Revolution na odgovoru ,cenimtvoje iskustvo pa da zato jos malo prodiskutujemo oko ove teme [thumb_up] proucio sam temeljno uputstvo i skontao sam sta je za cega (karburator detaljno opran i ociscen) samo sto kao sto sam vec naveo na leru ne dolazi do nikakve promene u radu ako odvrnem ili zavrnem taj zavrtanj ,visinu plovka sam merio i sublerom i pomocu providnog creva i sve je u redu.Sto se tice kompresije nju sam merio pomocu aparata prosle godine nakon kupovine motora  je bila 5,6 da bi nakon intervencije [bejzbolka] >:( [ludak] [ljutko] majstor Pere i gazda culeta iz NS spala na 4,1 motor je bio kod njih na stelovanju ventila ali su debili ubacili plocice koje su bile predebele(predpostavljma da je merio zazor u momentu kada dekompresor pritiska izduvne ventile pa je zato "zakljucio "da su potrebne tako debele plocice) tako da su mozda i ventili nagoreli nakon toga smo sami nabavili plocice koje odgovaraju ali je kompresija i dalje 4,1 .plavog dima nema na auspuhu ali je potrosnaj ulja prevelika na 1000 kilometara dolijem i 3-4 dl ulja sto ipak mislim da je previse s obzirom da i ja i burazerom vozimo opusteno bez nekih sportskih pretenzija.Ulje najvise izbacuje na iber laufu tako da je u toj zoni sve" u znaku ulja" sto je ipak previse ,mislim da ce te se sloziti sa ovom konstatacijom.I da nisam napomenuo da je Culetu motor uspeo i da prokuva [djavo] [glavazid] [bejzbolka] [bejzbolka](ali o tome i ostalim nedacama koje su me snasle u njegovom servisu u nekoj drugoj temi).Nadam se da se iz izlozenog moze postaviti neka prividna dijagnoza motor inace trosi oko 4,3\100km nomalne voznje oko 90 km\h .Plavi dim se ne pojavljuje samo ako u mestu isturiram motor oseca se jak miris izduvnih gasova i dim koji pomalo ima neku tamnu boju sto ukazuje na povecanu kolicinu benzina (ako ne gresim [neampojma])

nano

zato sve volem da namestam sam, ako sjebem nemam koga da krivim...

jura

Citat: nano poslato 23 Oktobar, 2012, 10:56
zato sve volem da namestam sam, ako sjebem nemam koga da krivim...
U pravu si neke stvari covek treba i sam da uradi ali ipak postoji granica sta sami da radimo a sta treba da pogleda cika majstor.Pozdrav Dusko.

TT600

Citat: jura poslato 23 Oktobar, 2012, 10:50
Hvala Revolution na odgovoru ,cenimtvoje iskustvo pa da zato jos malo prodiskutujemo oko ove teme [thumb_up] proucio sam temeljno uputstvo i skontao sam sta je za cega (karburator detaljno opran i ociscen) samo sto kao sto sam vec naveo na leru ne dolazi do nikakve promene u radu ako odvrnem ili zavrnem taj zavrtanj ,visinu plovka sam merio i sublerom i pomocu providnog creva i sve je u redu.Sto se tice kompresije nju sam merio pomocu aparata prosle godine nakon kupovine motora  je bila 5,6 da bi nakon intervencije [bejzbolka] >:( [ludak] [ljutko] majstor Pere i gazda culeta iz NS spala na 4,1 motor je bio kod njih na stelovanju ventila ali su debili ubacili plocice koje su bile predebele(predpostavljma da je merio zazor u momentu kada dekompresor pritiska izduvne ventile pa je zato "zakljucio "da su potrebne tako debele plocice) tako da su mozda i ventili nagoreli nakon toga smo sami nabavili plocice koje odgovaraju ali je kompresija i dalje 4,1 .plavog dima nema na auspuhu ali je potrosnaj ulja prevelika na 1000 kilometara dolijem i 3-4 dl ulja sto ipak mislim da je previse s obzirom da i ja i burazerom vozimo opusteno bez nekih sportskih pretenzija.Ulje najvise izbacuje na iber laufu tako da je u toj zoni sve" u znaku ulja" sto je ipak previse ,mislim da ce te se sloziti sa ovom konstatacijom.I da nisam napomenuo da je Culetu motor uspeo i da prokuva [djavo] [glavazid] [bejzbolka] [bejzbolka](ali o tome i ostalim nedacama koje su me snasle u njegovom servisu u nekoj drugoj temi).Nadam se da se iz izlozenog moze postaviti neka prividna dijagnoza motor inace trosi oko 4,3\100km nomalne voznje oko 90 km\h .Plavi dim se ne pojavljuje samo ako u mestu isturiram motor oseca se jak miris izduvnih gasova i dim koji pomalo ima neku tamnu boju sto ukazuje na povecanu kolicinu benzina (ako ne gresim [neampojma])

Ja ti davno reko da svratis i da uz kavu pogledamo neke stvari i da ti realno predocim sta treba i kolko ce da kosta odrzavanje i opravke takvog motora. Nisam neki majsor, ali imam 20 god iskustva voznje, odrzavanja i kupovine ( prodaje ) takvih motora. I ljudi u VS i okolini me cene zbog toga sto im realno kazem sta moze, a sta nemoze da ispadne od motora i para za ulaganje u isti. Bez pardona im objasnim da mot. 20 god. star nemoze da sapuce, da nedimi pomalo, da ponekad i teze pali, ... ja to kazem kako jeste pa nek me mrze. A obicno me svi hvale (posle obilaska tih zvucnih majstora i velikih servisa, koji im uzmu pare, ne urademnogo, a cesto i zajebu vise nego sto je bilo zajebano) u stilu *dobro sam im reko* Mnogima kazem i da ne diraju nista dok ide, pa kad me nisu poslusali i npr. odradili glavu, ventile, predihtovali - tu gore povecali kompresiju - motor im produva na karike ili prolupa na lezajevima, i onda bude - kud te ne poslusah, majstore .
Ne zivim od motomehanike i ne zanima me dal cu i kolko cu motora odraditi ovog meseca, pa mogu tako da pricam sa musterijama i drugarima.

Samo jos da dodam da po meni jedino valja komplet generalna opravka, koja kosta vise nego ovi motori koje vozimo. I nerazumem otkud vam ideja da terate motor kod culeta, saje, paje,... pored npr. bokilica, revolucije, a ako bas oces NS postoji Viktor ( Primoto )

Taraba

The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

jura

Kod Culeta vise necu sigurno do kraja zivota ,nismo hteli da se nesto zezne kad na kraju sami uradismo ono sto je majstor zeznuo,svaka skola se placa da je u ovoj zemlji zakona isterali bi pravdu brzo pa ne bi Cule vise kljuc u ruke uzeo.

ЯЭВОЛУТИОН

ako ti ne reaguje na sraf smese ....zacepljen ti j ekanal koji dovodi gorivo do nje ili kanal kojim dolazi vazduh do nje.....motor mora da se ugasi kad se zavrne taj sraf....pocetna pozicija bi trebal biti izmedju 2,5 i 3 kruga i ler oko 1400 obrtaja.....nemoj pokusavati da ti motor na leru broji kao KLR jer motor nije predvidjen za takav rad.
Kanali kji su ti zacepljeni se nalaze ispod mesinganog cepa koji se nalazi odozdo na karburatoru...poneki put cep mora da se izvadi da bi se fizicki pristupilo kanalima....ili razbusivanjem ili cupanjem na djule......preferiram drugi metod da ne bi pravio novi "PUCK" ali neki put nema druge nego razbusivanje.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

jura

@ revolution ,hvala puno na ovako dobrom objasnjenju a danas je i burazer saznao da sigurno  postoji neka prljavstina kad nece da reaguje na zavrtanje i odvrtanje ,nista neka ostane ovako jos par dana pa onda sledi restauracija i prepravkau SM (pomocu Tarabine felne) otvoricu novu temu kada budu poceli radovi pa cu sve lepo potkrepiti fotkama .