Glavni meni

BMW 1200GS Iskustva i saveti pri kupovini

Započeo spale82, 21 Oktobar, 2012, 15:08

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Lazic

Stotinak konja na 300 kila, Kle ima bolji odnos snage/mase...[facepalm]

Panco.KV

Citat: UFF poslato 28 Maj, 2013, 15:21
ma za teneru su samo rekli da je slab agregat i da mora stalno da se salta
110ks nije malo ko je ima ne slaze se sa tim veruj mi sad treba da izadje nova sa 125ks i onim sranje modovima za podesavanje ogibljenja sto i nisam pristalica.

UFF

jel me zajebavas?

ja imam cbr600f koji je touring a ne super sport motor i on ima vise od 110ks pa kako onda to nije malo za 1200ccm sto je DUPLO od mog motora???

Panco.KV

Citat: UFF poslato 29 Maj, 2013, 00:05
jel me zajebavas?

ja imam cbr600f koji je touring a ne super sport motor i on ima vise od 110ks pa kako onda to nije malo za 1200ccm sto je DUPLO od mog motora???
Pravicu se da nisam ovo procitao ,ali satrvarno cu da se pravim jel cu pomisliti da me drkas

Lazic


pit


Panco.KV


castor

It's the ride that matters, not the bike…

pit


Panco.KV

Ja ne znam zasto ovaj majmun izbacuje koleno a motor ostaje na nekom normalnom da kazem polozaju pri obaranju cist retardirani konj.Ovako kako ga obara moze i bez izbacivanja kolena .


Panco.KV


UFF

ja ga licno nikad ne bih kupio jer mi je preglomazan i pretezak za moje potrebe ali onaj ko kaze da je sranje taj ga ili nikad nije vozio ili je nerealan

castor

Zahvavljujem se direktno za ovo:

Citat: UFF poslato 04 Jun, 2013, 23:24
onaj ko kaze da je sranje taj ga ili nikad nije vozio ili je nerealan
It's the ride that matters, not the bike…

pit

Citat: UFF poslato 04 Jun, 2013, 23:24
ja ga licno nikad ne bih kupio jer mi je preglomazan i pretezak za moje potrebe ali onaj ko kaze da je sranje taj ga ili nikad nije vozio ili je nerealan


Probao sam gs 1150 ...1200 nisam imao prilke a nemam ni neke zelje.Za 1150 nemogu nista da kazem lose sto se tice voznje...jedino je malo tezak.1200 GS je dosta laksi i moja pretpostavke je da je odlican motor ...naravno za sta je namenjen.
     DA JE JAPANAC BI ODLICAN...VRH...I NA MOJOJ LISTI ZELJA.
    Ono sto ovaj motor cini krsem i krntijom neopevanom je NEPOUZADANOST I KVARLJIVOST i to je meni dovoljno da ga eliminisem...naravno to sto je to tako nikoga ne mora da sprecava da drka na njega i dozivljava fleseve kad ga ugleda na slici

Slaninar

Citat: Panco.KV poslato 04 Jun, 2013, 21:32
Ja ne znam zasto ovaj majmun izbacuje koleno a motor ostaje na nekom normalnom da kazem polozaju pri obaranju cist retardirani konj.Ovako kako ga obara moze i bez izbacivanja kolena .

Mo¾da se ja ne razumem dovoljno, ali meni izgleda da sasvim OK zauzima polo¾aj i da dobro vozi. Ne znam kakvo je ogibljenje na tom motoru, kako se pona¹a u krivinama, mo¾da ima neki razlog da se ne obara vi¹e (a i te¾ak je dosta, mrcina)?
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

pit


Plazma Keks


Raus-Junior

Svedoci smo da mali ljudi tj.ljudi niskog rasta pokusavaju da se popnu na motor poput BMW R1200GS ili slicno tome pa kada se ne nadju na tom motoru onda krene pljuvanje. Skoro sam imao prilike da provozam BMW R1200GS ADVENTURE 2012.godina proizvodnje i nije mi bilo dobro koliko sam se prepoznao na tom motoru i odusevljen sam. Moja odluka je BMW R1200 GSA a ko ga ne voli neka slobodno vozi sta zeli i voli. Ja sam ljubitelj BMW i imam ih par komada u garazi od toga su 2 komada iz 1939.godine komplet restaurirani i sredjeni.

ðunta

Citat: Raus-Junior poslato 06 Jun, 2013, 01:10
Svedoci smo da mali ljudi tj.ljudi niskog rasta pokusavaju da se popnu na motor poput BMW R1200GS ili slicno tome pa kada se ne nadju na tom motoru onda krene pljuvanje.

Identièni  primer sa svojim drugarom i na pitanje za¹to BMW ne valja, odgovor je "pa znam". Najobjektivnije komentare je dao Revolucija, uz napomenu oko BMW tjubeles ¾ièanog toèka, re¹ava ga moja malenkost.

GS 1200 je niz godina najprodavaniji motorcikl uop¹te. Naravno da to ne znaèi da je apsolutan ali verovatno sadr¾i niz vrlina, makar i subjektivnih, koji ga èine dosta kompletnim. Lièno nisam bio sreæan sa èuvenim TA, izvozao sam nekolicinu tipski reprezentativnih motorcikala u ¾elji da pronaðem sebi adekvatan izbor i nakon sedanja na sada¹nji motor sve je re¹eno, verovatno trajno ili bar za dugi niz godina. Razmi¹ljao sam u nekom trenutku o 1200, èitao ADV i jeste èinjenica da ima sijaset kvarova odnosno propusta za razliku od prehodnih modela koji su imali tipske karakteristiène propuste. Jeste broj 1200 neuporedivo veæi pa samim tim i broj kvarova, ali se nameæe zakljuèak o slabijem kvalitetu, prisustvu neobiènih defekata itd. No, èinjenica je da sve ¹to je novije izgleda biva sve lo¹ije al se ne mo¾e mimo toga. Gledajuæi putopise, skoro da i nema vi¹e ozbiljnih avantura ko ¹to su bili raniji gvozdenci ili buletpruf kako zovu predhodna dva 11xx u smislu kvaliteta i pouzdanosti. Porediv¹i cene na Mobilu, stari modeli dosti¾u vrlo visoke cene, èak jednake i ponekad vi¹e od 1200, pogotovu model 1150 ADV. To govori samo za sebe mada lièno nikad ne bi dao isto para za stariji model. Stari modeli jesu racionalniji za rad ali nemilosrdni u pri pridr¾avanju fabrièkih instrukcija, no sve se danas kreæe u pravcu da se izbije moguænost liènog odr¾avanje veæ da se pare ostavljaju u servisima. Kod nas je tehnièka kultura jako niska kao i uostalom sva, plus BMW ne toleri¹e srbovanje i otuda  dodatni otpor. Takoðe zbog visoke cene i sumanute registracije mnogima nam je bio nedosti¾an i nedovoljno poznat. Nisam brendoman, naprotiv, al zaista sam jako privr¾en ovoj marki, samo bokser, verovatno to polako prelazi u subjktivni sekticizam.

"Ako ne budemo bolji, postaæemo gori"