Glavni meni

BMW 1200GS Iskustva i saveti pri kupovini

Započeo spale82, 21 Oktobar, 2012, 15:08

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

spale82

Sad sam prièao sa èovijekom koji radi u BMW A cosmos Ljubljana, ovla¹teni diler BMW za sloveniju radi u servisu. I kompletan set za lamelu ko¹ta 400 e.
Toliko o cijenama i skupoæi BMW

Lazic

Ne bih da mnogo offujem ([rofl] [rofl] [rofl] [rofl]), ali za KLE set ko¹ta oko 100... [yahoo] A nije 4 puta lo¹iji od GS-a... [rofl] [rofl] [rofl] [cheers] [hello]

pit


        To dzaba u picku materinu...odmah kupuj GS i tu lamelu za svaki slucaj da se nadje zlu  ne trebalo.Samo si zaboravio da ovlsascenom servisu treba najmanje 7 danma da rasturi BMW na dva dela namontira lamelu i sastavi ga ponovo....a radni sat je  jeeeebeeenooo skup.

CBRR1

Citat: spale82 poslato 23 Oktobar, 2012, 22:57
Sad sam prièao sa èovijekom koji radi u BMW A cosmos Ljubljana, ovla¹teni diler BMW za sloveniju radi u servisu. I kompletan set za lamelu ko¹ta 400 e.
Toliko o cijenama i skupoæi BMW

lepo ja kazem,sta bre frezamaistor zna....

spale82

Sla¾em se da je radni sat jebeno skup i ovde iznosi 75e. Al iskreno to me puno i ne zanima jer znam sam da uradim milion stvari tako da bi i ovo uradio, ako proèitate onaj link koji sam dao vidjeæete da je lik sam zamijenio lamelu na GS a na poèetku ka¾e da nije majstor. Inaèe taj lik koji mi je dao tu inf za set kvaèila radi u BMW kao serviser a kuæi na crnjaka i tra¾i 500e da mi on sve srikta (vjerovatno ima popust na dijelove kao radnik) Laziæu ako ti poredi¹ KLE i GS onda stvarno nema o èemo da prièamo jer def nismo na istom nivou i na neke stvari ne gledamo isto. Sla¾em se sa tobom da GS nije 4x bolji od KLE, nego je 10X bolji :)

apu

spale, brate, zakljuèavaj ovu temu ¹to pre... sad si ga ugasio... poèeæe jo¹ i da te zajebavaju jer si rekao da je GS dobar motor...

ima¹ u gornjem desnom uglu ikonicu za zakljuèavanje teme a ako je nema¹ onda probaj kombinaciju tastera F4 i alt u isto vreme... to ti je jedini spas :D

Lazic

@Spale:
Priznajem, ako mi navede¹ samo jednu stvar koju GS radi 10X bolje nego KLE, bilo ¹ta...:P

A ne¹to mi se èini da si poèeo da zvuèi¹ kao ostali bmw sekta¹i, a jo¹ ga nisi ni kupio...[facepalm] [rofl]

Nego, aj ti po¾uri sa tim motorom dok je jo¹ lepog vremena, da se skotrlja¹ da proverimo kvalitet bmwa uz pivo... [cheers]


edit:
setio sam se neèega iz druge ruke, ali postoje i slike... Vezano za lamelu... Probaj da se par sati provlaèi¹ kroz neki veliki grad, kreni stani, ako ima najmanja uzbrdica, zasmrdeæe lamela dok si rekao keks...[facepalm]


dzimika

naravno da ce mu zasmrdeti kad je automobilska :D kod nasih japanaca nema sta da smrdi jer je sve potopljeno u ulju :D

istina je da motor odlicno ide i da pored onolike kilaze vozi se kao bicikla ali istina je i da je na testu pre nekoliko godina koji je radio jedan casopis na 50000km crkao lezaj kardana i jos neki lezaj u samom agregatu, ne mogu da se setim koji je casopis bio tacno

inace moze i na zadnji da ide bez vecih problema :D samo sto tek onda pocne svasta da crkava (naravno ne odma vec malo kasnije )

spale82

Citat: Laziæ poslato 24 Oktobar, 2012, 09:11
@Spale:
Priznajem, ako mi navede¹ samo jednu stvar koju GS radi 10X bolje nego KLE, bilo ¹ta...:P

A ne¹to mi se èini da si poèeo da zvuèi¹ kao ostali bmw sekta¹i, a jo¹ ga nisi ni kupio...[facepalm] [rofl]

Nego, aj ti po¾uri sa tim motorom dok je jo¹ lepog vremena, da se skotrlja¹ da proverimo kvalitet bmwa uz pivo... [cheers]


edit:
setio sam se neèega iz druge ruke, ali postoje i slike... Vezano za lamelu... Probaj da se par sati provlaèi¹ kroz neki veliki grad, kreni stani, ako ima najmanja uzbrdica, zasmrdeæe lamela dok si rekao keks...[facepalm]


Recimo udobnost pri vo¾nji na turio od 2000-3000 km. :) Dosta!? Ili da nabrajam dalje!? :P

Taraba

The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

spale82

Ne bih se slo¾io sa tih 500-600, jer sam ga vozi i veæ poslije 120-150 km piène dupe da trni.
Obrtni momenat, snaga, za¹tita od vjetra, manje vibracije, le¾anje u krivinama....

Gašpar

Ti si dru¾e odluèio da kupi¹ tog BMW-a i tako æe¹ uraditi.
Veæ u startu ti sve probleme koje ima ovaj motor ne ¾eli¹ da prihvati¹, to je sve "maèiji ka¹alj". To je ba¹ ono ¹to sam rekao na poèetku teme. Ni jedan vlasnik BMW-a ti neæe reæi da je on lo¹, jer je zaljubljen u motor i neæe dozvoliti da se lo¹a prièa proèuje.

Kao da ima¹ devojku ko avion, ali ona recimo ni¹ta ne zna u krevetu. Ti ni u jednom trenutku neæe¹ to pominjati, nego æe¹ je ¹etati i ¹epuriti se sa njom. Tako je i sa BMW-om.

dzimika

Citat: spale82 poslato 24 Oktobar, 2012, 12:00
Citat: Laziæ poslato 24 Oktobar, 2012, 09:11
@Spale:
Priznajem, ako mi navede¹ samo jednu stvar koju GS radi 10X bolje nego KLE, bilo ¹ta...:P

A ne¹to mi se èini da si poèeo da zvuèi¹ kao ostali bmw sekta¹i, a jo¹ ga nisi ni kupio...[facepalm] [rofl]

Nego, aj ti po¾uri sa tim motorom dok je jo¹ lepog vremena, da se skotrlja¹ da proverimo kvalitet bmwa uz pivo... [cheers]


edit:
setio sam se neèega iz druge ruke, ali postoje i slike... Vezano za lamelu... Probaj da se par sati provlaèi¹ kroz neki veliki grad, kreni stani, ako ima najmanja uzbrdica, zasmrdeæe lamela dok si rekao keks...[facepalm]


Recimo udobnost pri vo¾nji na turio od 2000-3000 km. :) Dosta!? Ili da nabrajam dalje!? :P

udobno je na svakom motoru na kom prosiris sediste, i meni je bilo udobno na TA na turi od 2400km , tako da ti to nije neko poredjenje
ono sto vecina hoce da ti kaze da taj motor ne opravdava svoju cenu kvalitetom na svim komponentama i da mu je prodaja velika zahvaljujuci samo dobrom marketingu i sektasa pobornika BMW-a koji ga samo hvale a najmanje kude (kao i oni afrikanci) kao i LWR i LWD sto isto spada pod marketing (doduse u LWD u sred pustinje na severu afrike je pukla opruga na jednom) sto je isto kao kod sektasa apple-a

Taraba

Ima ovde lepo obja¹njeno - http://www.boston.com/bostonglobe/ideas/articles/2010/07/11/how_facts_backfire/

Svako vozi ono ¹to hoæe i kad bi se motor kupovao samo suvim statistikama i podacima svi bi vozili Hondu Super Cub.
Ja sam kupio KTM iako sam znao da æe da me ko¹ta vi¹e nego japanac ¹to inicijalno ¹to na du¾e staze, ali meni je najbolji i da mogu da imam dva motora, ostavio bi ga zauvek (eventualno bi pre¹ao na SMC 690)
Kupi ¹ta hoæe¹ i u¾ivaj. Prihvati dobre i lo¹e stvari jer je tako sa svim motorima.
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

El Jefe

Mozda bi mogao da nam izvedes uporednu analizu saveta sa raznih foruma?
Друштво за заштиту од животиња

pit

Citat: spale82 poslato 24 Oktobar, 2012, 08:32
Sla¾em se da je radni sat jebeno skup i ovde iznosi 75e. Al iskreno to me puno i ne zanima jer znam sam da uradim milion stvari tako da bi i ovo uradio, ako proèitate onaj link koji sam dao vidjeæete da je lik sam zamijenio lamelu na GS a na poèetku ka¾e da nije majstor. Inaèe taj lik koji mi je dao tu inf za set kvaèila radi u BMW kao serviser a kuæi na crnjaka i tra¾i 500e da mi on sve srikta (vjerovatno ima popust na dijelove kao radnik) Laziæu ako ti poredi¹ KLE i GS onda stvarno nema o èemo da prièamo jer def nismo na istom nivou i na neke stvari ne gledamo isto. Sla¾em se sa tobom da GS nije 4x bolji od KLE, nego je 10X bolji :)

    Sam da promenis lamelu na GS ? Pa je l znas da se motor odvaja na dva dela ....sa milion zica i creva i jblg ga sta sve tu nema....pa nije ti stojadinka ....menjac na nekolko srafa tras dole i usrafi korpu i lamelau sve za 2 sata posla.Ovde ovlsascenom servisu sa svim specijalnim kljucevima treba nekoliko dana....a ti nemas specijalne kljuceve zar ne?Ovim ne mislim da ti omalovazim GS ...naprotiv ....samo suve cinjenice ti prezentiram.A kad smo vec kod cinjenica kod mene u Nisu se dvojici mojih drugara na 2 GS NA PO 30000 KM DESILO IDENTICAN KVAR ...na nekim puzevima u zadnjem tocku ...gde ulazi kardan.....zdrobilo se jbg od malo jaceg gasiranja.Cena kvara ....sitnica 1700 evra.

CBRR1

Citat: pit poslato 24 Oktobar, 2012, 15:37
Citat: spale82 poslato 24 Oktobar, 2012, 08:32
Sla¾em se da je radni sat jebeno skup i ovde iznosi 75e. Al iskreno to me puno i ne zanima jer znam sam da uradim milion stvari tako da bi i ovo uradio, ako proèitate onaj link koji sam dao vidjeæete da je lik sam zamijenio lamelu na GS a na poèetku ka¾e da nije majstor. Inaèe taj lik koji mi je dao tu inf za set kvaèila radi u BMW kao serviser a kuæi na crnjaka i tra¾i 500e da mi on sve srikta (vjerovatno ima popust na dijelove kao radnik) Laziæu ako ti poredi¹ KLE i GS onda stvarno nema o èemo da prièamo jer def nismo na istom nivou i na neke stvari ne gledamo isto. Sla¾em se sa tobom da GS nije 4x bolji od KLE, nego je 10X bolji :)

    Sam da promenis lamelu na GS ? Pa je l znas da se motor odvaja na dva dela ....sa milion zica i creva i jblg ga sta sve tu nema....pa nije ti stojadinka ....menjac na nekolko srafa tras dole i usrafi korpu i lamelau sve za 2 sata posla.Ovde ovlsascenom servisu sa svim specijalnim kljucevima treba nekoliko dana....a ti nemas specijalne kljuceve zar ne?Ovim ne mislim da ti omalovazim GS ...naprotiv ....samo suve cinjenice ti prezentiram.A kad smo vec kod cinjenica kod mene u Nisu se dvojici mojih drugara na 2 GS NA PO 30000 KM DESILO IDENTICAN KVAR ...na nekim puzevima u zadnjem tocku ...gde ulazi kardan.....zdrobilo se jbg od malo jaceg gasiranja.Cena kvara ....sitnica 1700 evra.
meni je maistorcina revolucija zamenio lamele i ploce ..ceo posao za 15 min ali bukvalno,rekao covek da stoje potopljene 48 sati u ulju kao sto jesu,tj da ga ne silim do kuce,i sve to izaslo 300e...a motor pa R1 2011 godina...jebem ti bmw i njihove cene i napucan kurcevit prepotentan nacin ponasanja prema svim drugim markama,on je kao bolji,kurac moj bre japanac je zakon za bilo kog bmw ili italijana...

Milomir27

Citat: cbrr1 poslato 24 Oktobar, 2012, 15:42
Citat: pit poslato 24 Oktobar, 2012, 15:37
Citat: spale82 poslato 24 Oktobar, 2012, 08:32
Sla¾em se da je radni sat jebeno skup i ovde iznosi 75e. Al iskreno to me puno i ne zanima jer znam sam da uradim milion stvari tako da bi i ovo uradio, ako proèitate onaj link koji sam dao vidjeæete da je lik sam zamijenio lamelu na GS a na poèetku ka¾e da nije majstor. Inaèe taj lik koji mi je dao tu inf za set kvaèila radi u BMW kao serviser a kuæi na crnjaka i tra¾i 500e da mi on sve srikta (vjerovatno ima popust na dijelove kao radnik) Laziæu ako ti poredi¹ KLE i GS onda stvarno nema o èemo da prièamo jer def nismo na istom nivou i na neke stvari ne gledamo isto. Sla¾em se sa tobom da GS nije 4x bolji od KLE, nego je 10X bolji :)

    Sam da promenis lamelu na GS ? Pa je l znas da se motor odvaja na dva dela ....sa milion zica i creva i jblg ga sta sve tu nema....pa nije ti stojadinka ....menjac na nekolko srafa tras dole i usrafi korpu i lamelau sve za 2 sata posla.Ovde ovlsascenom servisu sa svim specijalnim kljucevima treba nekoliko dana....a ti nemas specijalne kljuceve zar ne?Ovim ne mislim da ti omalovazim GS ...naprotiv ....samo suve cinjenice ti prezentiram.A kad smo vec kod cinjenica kod mene u Nisu se dvojici mojih drugara na 2 GS NA PO 30000 KM DESILO IDENTICAN KVAR ...na nekim puzevima u zadnjem tocku ...gde ulazi kardan.....zdrobilo se jbg od malo jaceg gasiranja.Cena kvara ....sitnica 1700 evra.
meni je maistorcina revolucija zamenio lamele i ploce ..ceo posao za 15 min ali bukvalno,rekao covek da stoje potopljene 48 sati u ulju kao sto jesu,tj da ga ne silim do kuce,i sve to izaslo 300e...a motor pa R1 2011 godina...jebem ti bmw i njihove cene i napucan kurcevit prepotentan nacin ponasanja prema svim drugim markama,on je kao bolji,kurac moj bre japanac je zakon za bilo kog bmw ili italijana...
a sa Bmw ne mozes ni kroz autobus  :P

spale82

Citat: pit poslato 24 Oktobar, 2012, 15:37
Citat: spale82 poslato 24 Oktobar, 2012, 08:32
Sla¾em se da je radni sat jebeno skup i ovde iznosi 75e. Al iskreno to me puno i ne zanima jer znam sam da uradim milion stvari tako da bi i ovo uradio, ako proèitate onaj link koji sam dao vidjeæete da je lik sam zamijenio lamelu na GS a na poèetku ka¾e da nije majstor. Inaèe taj lik koji mi je dao tu inf za set kvaèila radi u BMW kao serviser a kuæi na crnjaka i tra¾i 500e da mi on sve srikta (vjerovatno ima popust na dijelove kao radnik) Laziæu ako ti poredi¹ KLE i GS onda stvarno nema o èemo da prièamo jer def nismo na istom nivou i na neke stvari ne gledamo isto. Sla¾em se sa tobom da GS nije 4x bolji od KLE, nego je 10X bolji :)


   Sam da promenis lamelu na GS ? Pa je l znas da se motor odvaja na dva dela ....sa milion zica i creva i jblg ga sta sve tu nema....pa nije ti stojadinka ....menjac na nekolko srafa tras dole i usrafi korpu i lamelau sve za 2 sata posla.Ovde ovlsascenom servisu sa svim specijalnim kljucevima treba nekoliko dana....a ti nemas specijalne kljuceve zar ne?Ovim ne mislim da ti omalovazim GS ...naprotiv ....samo suve cinjenice ti prezentiram.A kad smo vec kod cinjenica kod mene u Nisu se dvojici mojih drugara na 2 GS NA PO 30000 KM DESILO IDENTICAN KVAR ...na nekim puzevima u zadnjem tocku ...gde ulazi kardan.....zdrobilo se jbg od malo jaceg gasiranja.Cena kvara ....sitnica 1700 evra.
Prijatelju iz ovog tvog citata se vidi da blage veze nema¹ ni o cijenama a ni o mehanici i da samo lupa¹ ko maxim po diviziji. To ¹to se rastavlja na dva dijela ne znaèi da je svemirski brod. Da si bar pogledao onaj moj link (proèitati ga ne mo¾e¹ jer ne zna¹ engleski vjerovatno) vidio bi i sam koliko je "komplikovano" promjenuti lamelu. A ¹to se tièe dijelova danas naveo sam veæ koliko ko¹taju. Zato ako ne¹to ne zna¹, bolje ¹uti i ne pravi se pameta jer ovo èitaju i ljudi koji za razliku od tebe znaju i ne prave se pametni pred drugima. Evo ti jo¹ jednom link pa vidi koliko je te¹ko
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=724130
i da cijena kvara u LJubljani je 500e, a ovce su uvijek bile za ¹i¹anje.

spale82

Citat: cbrr1 poslato 24 Oktobar, 2012, 15:42
Citat: pit poslato 24 Oktobar, 2012, 15:37
Citat: spale82 poslato 24 Oktobar, 2012, 08:32
Sla¾em se da je radni sat jebeno skup i ovde iznosi 75e. Al iskreno to me puno i ne zanima jer znam sam da uradim milion stvari tako da bi i ovo uradio, ako proèitate onaj link koji sam dao vidjeæete da je lik sam zamijenio lamelu na GS a na poèetku ka¾e da nije majstor. Inaèe taj lik koji mi je dao tu inf za set kvaèila radi u BMW kao serviser a kuæi na crnjaka i tra¾i 500e da mi on sve srikta (vjerovatno ima popust na dijelove kao radnik) Laziæu ako ti poredi¹ KLE i GS onda stvarno nema o èemo da prièamo jer def nismo na istom nivou i na neke stvari ne gledamo isto. Sla¾em se sa tobom da GS nije 4x bolji od KLE, nego je 10X bolji :)


    Sam da promenis lamelu na GS ? Pa je l znas da se motor odvaja na dva dela ....sa milion zica i creva i jblg ga sta sve tu nema....pa nije ti stojadinka ....menjac na nekolko srafa tras dole i usrafi korpu i lamelau sve za 2 sata posla.Ovde ovlsascenom servisu sa svim specijalnim kljucevima treba nekoliko dana....a ti nemas specijalne kljuceve zar ne?Ovim ne mislim da ti omalovazim GS ...naprotiv ....samo suve cinjenice ti prezentiram.A kad smo vec kod cinjenica kod mene u Nisu se dvojici mojih drugara na 2 GS NA PO 30000 KM DESILO IDENTICAN KVAR ...na nekim puzevima u zadnjem tocku ...gde ulazi kardan.....zdrobilo se jbg od malo jaceg gasiranja.Cena kvara ....sitnica 1700 evra.
meni je maistorcina revolucija zamenio lamele i ploce ..ceo posao za 15 min ali bukvalno,rekao covek da stoje potopljene 48 sati u ulju kao sto jesu,tj da ga ne silim do kuce,i sve to izaslo 300e...a motor pa R1 2011 godina...jebem ti bmw i njihove cene i napucan kurcevit prepotentan nacin ponasanja prema svim drugim markama,on je kao bolji,kurac moj bre japanac je zakon za bilo kog bmw ili italijana...
za talijana se sla¾em jer sam vozio a za BMW pojma nemam, to æu da vidim