Glavni meni

Pomoc...Tohatsu vanbrodski motor???????

Započeo Dzigi Boy, 25 Decembar, 2010, 05:24

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Dzigi Boy

Jbg. nije motocikl u pitanju ali je Japanac!!!!!!!


Ovako drugari moji))))) Imam mroblemcic koji moram resiti, u ptanju je vanbrodski motor koji je prozvecao jer nije bio dobro konzervirn pa je zapekao,bilo je vode i majstori da bi ga vratili u vodu su klipove kojih ima 2 malo poterali sa cekicem, naravno to je ostavilo ozbiljne riseve a klipovi su sigurno za zamenu....on je radio tako ali je zvecao ko zvecka i nije imao ni 10 konja a kamoli 15 koliko bi trebao imati.....

E sada ovako, masina je dvocilindricna i manje vise jednostavna...ALI?????? ja da bi skinuo cilindre sam sve otkacio manje vise lako i jednostavno......i na koncu svega sam odvrnuo 4 srafa koju masinu drze  za Z nogu.......i mislio sam da cu odvojiti masinu i da ce mi ostati u rukama.....ALI TO SE NIJE DESILO????

E sad ja sam cimao, pokusavao sa dva srafcigera kao poluge da odvojim, ali nece pa nece....po mojim saznanjima i logici masina bi trebala da se odvoji od Z noge, ali NECE PA NECE!!!!! naravno nisam nesto u zivotu radio ovakve stvari pa prihvatam cinjenicu da ima nesto sto ne vidim i ne znam, pa zato i ne mogu da ucinim da mi masina ostane u ruci nego sam zapeo i ne znam sta dalje......

Zato bih voleo da podelim ovaj problem sa vama manijacima i da vidimo sta se tu moze uciniti??????

Verujem da boklic zna vise od mene ili neki drugi manijak......

Ili ako neko kompijuterski pismeniji od mene, moze da nadje manual za taj motor pa da vidimo sta knjiga kaze***???? meni nije islo jer sam za komp stvarno duduk......

znaci u pitanju je Tohatsu M15D2S pa ako neko moze (( Lazic, Zmaj ili ko drugi ))) da iskopa taj manual na netu.......

o ovoj masini je rec   http://www.greenhithemarine.co.nz/cms/products/view/tohatsu_m15d2s

Jbg. ja se izvinjavam sto nije rec o motociklu, ali pravi manijeci bi se trebali sresti sem DRUMA naravno i na moru, reci...pa i vazduhu ( ima tu i manijaka kojima se dopada jako slobodan pad )

Nadam se da cu resiti taj problem sa vama manijaci, a ako ga ne resim, ja kao manijak cu morati da se manijacim i da ga udarim JACE MANIJACE!!!!!!!!


Dino Dvornik - Jače manijače



Unapred vam se zahvaljujem MANIJACI....i da umalo da zaboravim da vam kazem....UDRI JACE MANIJACE!!!!!!!)))))))))))))))))))))))))))))))))

bokilic

ako nece na silu uzni veci cekic  :P :P :P
znaci nece sa cizme da se odvoji,
prvo vidi da nema jos neki sraf koji si zaboravio da odvijes pa da idemo dalje,,,
brmmmm

Dzigi Boy

pa gledao sam i ne vidim nigde nista, izgleda sve lako i jednostavno ali nece, a kada sam ga i pajserisao pocelo je kuciste da se uvija tako da ne znam sta da radim??? a i da uzmem veci cekic ne znam po cemu da udarim a da ga ne ostetim....

Moja pretpostavka je da tu na radilici stoji neki tanjirasti zupcanik i da u cizmi ima drugi i da je to sve......

jedino da ima neku kajlu i stift koju ja ne vidim a ona ga drzi..........to je isto pretpostavka........

manual bi sve objasnio..............

AJMO HAKERI  Tohatsu M15D2S MANUAL  UPOMOOOOC(!!

Gremlin


UFF

Jel ti ja rekoh sinoc ko ce ujutru da ti nadje resenje? ;)

Dzigi Boy

Svaka cast prijatelji, mnogo ste mi pomogli, moram videti kako se odvaja masina od cizme, i da vidim da li se ti cilindri buse na specijalu......

Inace to je motor od moje cure, a svesni ste sta znaci pouzdanost te masine na pucini........a Vandici koja ide sa njim sama na pucinu u podvodni ribolov znaci vise nego nama nasi motocikli........sta moze zensko na sred pucine sa motorom koji se pali na potez?????????? priznajte da zvuci kao pravi pakao???????

U svakom slucaju hvala vam manijaci na brzom odgovoru, a ja idem smesta ovo prouciti da razjasnim miosterije.........

Inace imam seriju fotki te masine kako je rastavljam na obali Jadrana ali ih ne znam okaciti debil.........ukapiracu pa cu napraviti mehanicarski putopis....

Inace imam odlicnu seriju fotki vezanu za merenje kompresije, merenje pre rastavljanja motora zamene karika i ponovno merenje kompresije.....to je interesantna prica i svako od nas bi trebao da to zna tako da cu se potruditi da otvorim mehanicarski putopis o povecanju stepena kompresije i kako se to sve radi........bice ide zima pa ce napraviti to obecavam......

inace oavako izgleda Tohatsu u akciji..........i fala jos jednom

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs394.snc4/45693_1451114911964_1055993434_31076252_2825158_n.jpg

UFF

Jel to ona sto ti je bacila motor i pokazuje sise? :D

Dzigi Boy

hahaha jasta nego ta....nije bacila nego smo bili pijani pa sam ga ja pustio da padne a da nas ne dokaci...hahahahha

Dzigi Boy

Manijaci pomagajte nije ono manual to su tehnicke karakteristike, nista mi nije pomoglo, ako ima sta dajte?????

Dzigi Boy

Citat: bokilic poslato 25 Decembar, 2010, 09:33
ako nece na silu uzni veci cekic  :P :P :P
znaci nece sa cizme da se odvoji,
prvo vidi da nema jos neki sraf koji si zaboravio da odvijes pa da idemo dalje,,,

Boklicu nema sraf jedino ako ga ne vidim sto je malo verovatno, bas me jebe opasno, ne znam sta da radim jbg.

Lazic

#10
Bulja, isto owner`s manual... Tohatsu kaze da service manual prodaju neke dve firme, od 25-45usd... Jos googlam...

Evo ti spisak delova u pdf-u, nisam ga jos pogledao, moguce je da ima prikaz gde koji ide...

http://www.tohatsuoutboardparts.com.au/sites/default/files/Parts%20Catalog%20M9.9D2-15D2-18E2%20%20(2003)%20-%20(00221043-4)_0.pdf

Imas sve slike... Kakva sam faca, 5 minuta... Hmm, ovaj 14 minuta...

Popsy

http://www.tohatsu.co.jp/en/boat/products/pdf/2004%20M9.9,15D2,18E2%20003-11049-9.pdf

ovo je owner manual, ali ne onaj od 12 strana vec od nekih 56 strana... mislim da prikazuje gde se sve nalaze srafovi ako natrcim na service manual javljam :)
Never underestimate the power of the dark side ... === ***

Lazic


bogdan

Tek sad sam se ukljucio , valjda nije kasno , ako si ga razvalio onda si video js DVA srafa , oni su napred i vide se tek uz pomoc neke lampe , dugacak nastavak na gedori i isti kljuc kao za ova cetiri koje si skinuo. Pitaj sve sto te zanima , to je moj fah.

Dzigi Boy

Pa de su majku mu, gledao sam i ne vidim nista a bas sam trazio, sve izgleda lako i jednostavno, ali ne mogu da odvojim masinu, daj pojasni malo i dobro da si se javio jer me to bas opasno jebe............

bogdan

Sranje ,garaza mi puna rastavljenih penti a ja nemam aparat , cak ni natelefonu ,99 penti ima spoj motora i cizme sa 6 srafa , cetri odmah uocis a ona dva su pored kandze kojom se kaci na zrcalo , lakse ih je napipati gedorom sa nastavkom nego videti. Znaci , ova dugacka crta , sa obe strane po jedan.

[attachment deleted by admin]

Dzigi Boy

hmmmmmm sta mu dodje ta kandza???? Prosto ne mogu da verujem da to nisam video, sranje sto taj motor nije tu, ali ako je tako???  znaci to su jos dve trineske na nastavak???

Dzigi Boy

Kazi mi usput jer se na njemu buse cilindri i stavljaju veci klipovi, ili sta vec????????????? jer ti cilindri su losi pa bi ih trebalo uraditi ili idu drugi sto mi nije logicno??

bogdan

Ovo je kandza , ono ceme se motor kaci na camac ( zrcalo camca ) , da trinaestica na dugackom nastavku i nacices ih.  Savet , motor je vozen na moru , ako nije dobro odsoljen na kraju sezone , ocekuj zaribale srafove  narocito one koji stezu glavu za blok. Nikako na silu , jedini lek je doobro grejanje mesta gde je sraf.  Glavu ne moras odmah d skidas ako je neki sraf zapekao , kazes da cangrlja posle blokiranja zbog nekonzerviranja , ako su lezajevi radilice i to ona dva krajnja , to mozes sam ,a ako je srednji lezaj radilice ili je dobio luft u klipnjacama e to je posao za servis. To ces da vidis kad skines masinu i odvojis polutku kartera. Jos nesto , zamajac se lakse skida dok je masina na mestu , a mora jer mora d se skine paljenje i mozda jos jedna deklica koji se srafe u obe polutke kartera. Saretno

[attachment deleted by admin]

bogdan

Nisam radio Tohatsu pa ne znam ,mora se videti jer ima i holznovanih ( mogu se busiti na specijalu ) ali i nikasilovanih , koji se ne buse vec se menja ceo blok ako je puno ostecen. U pricipu i ti drugi blokovi se mogu hilznovati ( znam jer je to radio pokojni majstor koji mi je radio masinske obrade ) samo ne znam ko to sad radi , mozda ovi koji hilznuju cilindre motorcikala.