Glavni meni

Suzuki V strom 1000 cc - 2013

Započeo MILJAN, 04 Oktobar, 2012, 15:14

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

mali_zmaj

a sad ima i tu istine,ali borba sa motorom me stvarno frustrira,tako da cu i bmw'a na prodaju ,i ganjam nekog nejkeda
ako nista lagani su. mada lakse baratam sa K75 u nekim situcijama nego sa kleom zbog nizeg tezista,nizi motor,alli siri u nogama,pa opet na prstima...,uvjek neko sranje...,ali jebiga,jos se trazim...,potrefit cu jednom!!
jin-jang

Slaninar

Citat: mali_zmaj poslato 04 Oktobar, 2012, 22:38
iskreno i mene vec pocelo da nervira i ide na jetru je to ¹to  ako nemas barem 1.80m u visinu,ne mozes ni na kle-a da se popnes da nisi na prstima,tako da ja lagano odjebavam enduro motore kao opciju,djaba im sve sto bi uff rekao kad moram da se rvem sa motorom!    [thumb_down]

Enduro motori su za one krakate ¹to na lepim motorima izgledaju kao slon na deèijem biciklu. :)

Mi mali nikakvi barem imamo prednost ¹to mo¾emo lepo da stanemo na lepe japanske motore i gasss! :)

montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

perlx

Citat: MILJAN poslato 04 Oktobar, 2012, 22:30
tim rutama su pro¹li kr¹evi od japanaca i nikome se to nije dogodilo....
Pod "ovim" sam mislio na novije motocikle, samo nisam lepo napisao [cheers]
Stariji japanci nekako imaju naviku da odbijaju da crknu.

mali_zmaj

jin-jang

mi¹ko_kolo

Citat: UFF poslato 04 Oktobar, 2012, 22:27
Citat: mi¹ko_kolo poslato 04 Oktobar, 2012, 22:25
Citat: apu poslato 04 Oktobar, 2012, 21:53
CitatA jel mo¾e neko meni (glupavom) da objasni: èemu slu¾e ti kljunovi?!

isto èemu i katolièkom popu kurac... ne, taèan odgovor nije pedofilija, nego 'nako iz zaj'bancije :)

Ma znam, nego zajebavam. ;D Jeb'o ih kljun. Kao da kitu imam ispod fara.

osim male zastite od blata i zemlje ima i estetsku funkciju sto se tice dizajna iako je to tebi neshvatljivo jer da nema kljuna imao bi ogromnu odvratnu rupu od blatobrana pa do fara a to je kad pogledas spreda ruznije od bilo cega

De gustibus non disputantum. Da ne prevodim. Nije meni neshvatljivo nego mi se, jednostavno, ne sviða. Taèka! Jednostavno, imam pravo na to.
Samo mi nije jasno za¹to svakome ko nije saglasan s tobom spoèitava¹ da je glup?!

Slaninar

montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

mi¹ko_kolo

NIkad majku, samo sestru - od tetke! Te najvi¹e volim. ;D

UFF

odakle ti ideja da mislim da si glup?  :o

kod nekih modela je i meni kljun ruzan

evo na mom 690 sm je kljun odvratan - to mi je najruznija stvar na celom motoru na koju sam se vremenom navikao
ali uzmi pa ga odseci u photoshopu da vidis koliko ce tek onda ruzan biti  [facepalm]

plus mi i preko tog kljuna u vonji po mokrom baca blato na far a zamisli sta bi bilo da ga nema?
kad nece da urade normalan blatobran

mi¹ko_kolo

Pa odavde:

osim male zastite od blata i zemlje ima i estetsku funkciju sto se tice dizajna iako je to tebi neshvatljivo jer da nema kljuna imao bi ogromnu odvratnu rupu od blatobrana pa do fara a to je kad pogledas spreda ruznije od bilo cega

Kad mi neko za ne¹to ka¾e da mi je neshvatljivo, to je isto kao da mi je rekao da sam glup.

velimlje

 Ne mogu da verujem , mada ....   8)

Citat: MILJAN poslato 04 Oktobar, 2012, 21:40
…. A dizajn mi se neviðeno sviða..RT i GS su po meni prelepi motori...Nekima nisu..Meni jesu...


Miljane , nisi toliko pluvao pa hvalio BMW ranije ...  [neampojma]

a


Citat: pit poslato 04 Oktobar, 2012, 21:43


     Da budem iskren i meni se dizajn svidja  .....



ovo nikako ne mogu da verujem ....  [rofl] [rofl] [rofl] [rofl]
You can find people who've had problems with anything they've bought , bikes or washing machines , b

UFF

Citat: mi¹ko_kolo poslato 05 Oktobar, 2012, 00:19
Pa odavde:

osim male zastite od blata i zemlje ima i estetsku funkciju sto se tice dizajna iako je to tebi neshvatljivo jer da nema kljuna imao bi ogromnu odvratnu rupu od blatobrana pa do fara a to je kad pogledas spreda ruznije od bilo cega

Kad mi neko za ne¹to ka¾e da mi je neshvatljivo, to je isto kao da mi je rekao da sam glup.

druze ja nemam dlake na jeziku
da sam to mislio to bi i rekao/napisao
na srpskom, jednostavno i razumljivo

pitao si cemu sluze kljunovi i jos si napisao da neko objasni meni glupavom i sad si se uvredio?  :wtf:

MILJAN

Citat: velimlje poslato 05 Oktobar, 2012, 00:32
Ne mogu da verujem , mada ....   8)

Citat: MILJAN poslato 04 Oktobar, 2012, 21:40
…. A dizajn mi se neviðeno sviða..RT i GS su po meni prelepi motori...Nekima nisu..Meni jesu...

9

Miljane , nisi toliko pluvao pa hvalio BMW ranije ...  [neampojma]

a


Citat: pit poslato 04 Oktobar, 2012, 21:43


    Da budem iskren i meni se dizajn svidja  .....



ovo nikako ne mogu da verujem ....  [rofl] [rofl] [rofl] [rofl]
Nisi obratio paznju da zadnjih paar godina ballavim na RT....Ali tolike reklamacije i kvarovi na testovima su me razocarali...
Cave ab homine unius libri

MILJAN

Sto se tice kljuna, bolju zastitu daje blatobran pa kljun ne volim...
Cave ab homine unius libri

pit

#53
Citat: velimlje poslato 05 Oktobar, 2012, 00:32
Ne mogu da verujem , mada ....   8)

Citat: MILJAN poslato 04 Oktobar, 2012, 21:40
…. A dizajn mi se neviðeno sviða..RT i GS su po meni prelepi motori...Nekima nisu..Meni jesu...


             


Miljane , nisi toliko pluvao pa hvalio BMW ranije ...  [neampojma]

a


Citat: pit poslato 04 Oktobar, 2012, 21:43


    Da budem iskren i meni se dizajn svidja  .....



ovo nikako ne mogu da verujem ....  [rofl] [rofl] [rofl] [rofl]

                 Naravno da je dizajn GS odlican i RT -a (KAKO BI SE INACE PRODAVAO)ali ostalo ne valja kurcu.....sto bi ga inace mi pljuvali.Pa i ti si dokazo da je GS krsina cim si ga prodao....kupi neki CROSTURER ili ST 1200 I BOG DA TE VIDI.
                Pa valjda si Simo druze nesto naucio od nas za sve ove godine.JAPAN JE ZAKON. [cheers]
                 p.s.Ako neces japanca i Triumph eksplorer 1200 je bolji 5x od svabova. 8)

Slaninar

Ja ne mogu da shvatim svrhu motora od preko 1000 kubika. I 1000 mi deluje kao megalomanija. Jesam mali (i gadaaan), al' nisam previ¹e slab. Ne mogu prihvatiti motor koncepcije off road, a da ne mo¾e¹ da ga pogura¹, lako podigne¹ i sl. Meni je sve preko 750 cc nemoguæe gurati uz uzbrdicu, pa otpadaju kao varijante za pazar. A snage mi je jo¹ uvek dovoljno na svakoj pristojnoj 600, kamoli vi¹e.

©ta nudi motor od 1200, ¹to ne dobije¹ od recimo 750? Osim vi¹e snage? ©ta u praksi to poma¾e?
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

Taraba

Dvoje ljudi + bočni koferi + top box + tank torba i 600 gubi odsečnost u preticanju i generalno komfor u vožnji... sporije opteže, slabije koči, vešanje je na ivici upotrebljivosti.
600 je jednostavno planiran za jednog vozača i njegov prtljag. 1000 je planirana za koncept vožnje u dvoje sa maksimalno natovarenim motorom i nema tih problema.

http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-prn1/50496_348960727673_6895863_n.jpg
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

Slaninar

Citat: Taraba poslato 05 Oktobar, 2012, 09:46
Dvoje ljudi + boèni koferi + top box + tank torba i 600 gubi odseènost u preticanju i generalno komfor u vo¾nji... sporije opte¾e, slabije koèi, ve¹anje je na ivici upotrebljivosti.

Ja imam iskustva sa fejzerom. 600 cc, 100 konja. Nikakav problem sa dvoje, prtljagom. Jedino ¹to nemam 100 kila. Nisam dodu¹e vozio slabije motore (50-60 konja) natovarene i sa suvozaèem, al' raèunam da je sve preko 60 konja sasvim dovoljno za sve.

Ovo za ve¹anje stoji. Mada dok ne probam skuplje aftermarket (verovatno nikad), neæu znati razliku.
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

stefgi

ja na transalpu od 680 ccm i 60 konja nisam nasao REALNU potrebu za vise konja. Idem natovaren sa tri kofera,tank torbom,suvozacem. Vuce,pretice,startan je. Fali mi jedino 6 brzina i to samo na ravnom magistralnom/autoputu.
To sto bih ja hteo mozda putnu brzinu od 160 kmh na autoputu i potrosnju u tom rezimu ispod 5 litara.....to je vec manje realno

Taraba

Nije sve u konjovima, ima nešto i u obrtnom momentu. Strom 1000 ima ispod 100 konja, ali veliki obrtni momenat i to mu omogućava da natovaren vuče u svim režimima od 10km/h uz brdo do 120 - 160 ubrzanja na autoputu.

Čovek se lako navikne na bolje. Ljudi putovali na more na Vespama od 50ccm. Može i prst u oko...
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

UFF

moze u oko a moze i u pedu :)
kako ko voli