Glavni meni

World Superbike 2013

Započeo Radanovic, 23 Septembar, 2012, 02:45

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Radanovic

Evo neka ima tema i za SBK  :D

U kalendar ulaze Jerez i Laguna Seca .

©to se tièe vozaèke postave .....
- Aprilia najvjerovatnije zadr¾ava dvojac Biaggi - Laverty
- Checa i Giugliano ostaju u Alhtea Ducatiu , voziæe Panigalea
- Melandri i Davies æe voziti BMW
- Suzuki najvjerovatnije zadr¾ava Camiera , a kao zamjena za Hopkinsa se spominju Guintoli i De Puniet
- Kawasaki ... najvjerovatnije Sykes i Baz
- Rea i Haslam potpisali za Hondu , a glavni sponzor æe biti Pata ( ne znam ¹ta æe biti sa ekipom Pata Racing Team )
- Pitanje je ¹ta æe biti sa Liberty Ducatiem , ljudi nisu normalni , prvo dali otkaz Guintoliu , pa Smrzu , a izgleda je i Berger dobio otkaz
- Ekipa Red Devils Roma æe imati 2 vozaèa , a Michel Fabrizio je veæ potpisao
- Team Pedercini ???
- Grillini Progea SBK ???
- Parkingo MTC Racing ???

nano

Bas me zanima kako ce panigale da se pokaze...

Radanovic

Kalendar

Feb, 24: Phillip Island, Australia
March 10: Buddh Circuit, India
April 7: Aragon, Spain
April 28: Assen, The Netherlands
May 12: Monza, Italy
May 26: Donington, United Kingdom
June 9: Portimao, Portugal
June 23: TBA
June 30: Imola, Italy
July 21: Moscow Raceway, Russia
August 4: Silverstone, United Kingdom
September 1: Nurburgring, Germany
September 29: Laguna Seca, USA
October 6: Magny-Cours, France
October 20: Jerez, Spain


Max Biaggi ostaje u Aprilii , i najvjerovatnije æe koristiti broj 1 . Mislim da Lavertiju jo¹ va¾i ugovor sa Apriliom .
Kawac potvrdio Sykesa i Baza .
Suzuki produ¾io ugovor sa Camierom , a ovih dana bi trebali potpisati sa Guintoliem .
John Hopkins neæe voziti 2013.
Volio bi vidjeti Claudia Cortia u ekipie Pedercini .
Sledeæe godine æe mo¾da biti nova ekipa koja æe koristiti Panigalea . Ekipa bi trebala biti Njemaèka , a vozaè Max Neukirchner .


U SSP za Ten Kate Hondu ( tj. Pata Honda World Supersport Team ) æe voziti Lorenzo Zanetti i Michael Van Der Mark .

Radanovic

Sylvain Guintoli odbio da potpi¹e sa Suzukiem .
Ka¾e da hoæe da vozi neki konkurentan motor  :D

Gašpar

Jaoo Jefto, Jokeru ¹ta vam je rekao  :P

3006

Citat: Radanovic poslato 16 Oktobar, 2012, 21:00
Sylvain Guintoli odbio da potpi¹e sa Suzukiem .
Ka¾e da hoæe da vozi neki konkurentan motor  :D
Na Apriliju umesto penzionera Maksa.
Mada, ako je po poslednjim trkama i Kamieru, popravio se Zuzuki poprilièno, nisu ga vi¹e jeli na pravcima, a on krupan i te¾ak èovek, ne kao Maks...

Radanovic

Test u Aragonu

1. Sykes (Kawasaki) 1'57.6;
2. Biaggi (Aprilia) 1'57.8;
3. Camier (Suzuki) 1'58.1;
4. Laverty (Aprilia) 1'58.1;
5. Fabrizio (Aprilia) 1'58.4;
6. Baz (Kawasaki) 1'58.5;
7. Checa (Ducati) 1'58.5;
8. Giugliano (Ducati) 1'59.4;
9. Hoffman (Aprilia) 2'00.7;
10. Waters (Suzuki) 2'00.9.

easy

http://i.imgur.com/VpiTH.jpg
Sykes vec upoznat sa 17" tockovima
http://i.imgur.com/x9qE6.jpg
Checa na Ducatiju pre nego sto mu je ispustio dusu na stazu pa je test prekinut da se to ocisti

easy

(Nova) Pravila za sezonu 2013

Nema vise prekida trke zbog vremenskih uslova.
U sledecoj sezoni bice dozvoljen ulazak u boks u toku trke kako bi se promenile gume - dolivanje goriva zabranjeno.
Promenu izvode maksimalno 3 mehanicara i pilot za koje vreme motor mora biti ugasen.
Zabranjen i prelazak na drugi motorcikl (kojeg u stvari i nema po pravilima)

Startni redovi ce sadrzati po 3 startna mesta.

Minimalna tezina svih masina ce biti 165kg cime se ponistava teret kojim su bili optereceni motori zapremine 1200ccm u prosloj sezoni.
Ostavljen je prostor za korekciju ovog pravila ukoliko se pokaze kao neophodno i to u 2 koraka od po 3kg. Ako i to bude nedovoljno uvesce restriktor protoka vazduha.

Dozvoljene su promene na zadnjem vesanju koje omogucuju pomeranje zadnjeg kraja +/- 5mm horizontalno i vertikalno.

Zastita poluge kocnice, nalepnice farova, zadnje svetlo za kishu i 17'' tockovi takodje stupaju na snagu

srbac

Pa zar nisu bili do sada 17" ?

3006

Ovo sa te¾inom ponovo vraæa Dukati u prvi plan.

Sasa_Nis

Tesko da bi se Checa slozio. Panigale je idealan za stock, a onda posle povecanja snage konstrukcija postaje limitirajuci faktor za bolje performanse. Karlos je brzi od samog sebe  i Panigalea sa 5 godina starim 1098r. ( cak je pretio da ako ne ukinu pravilo +6kg odlaskom iz tima)

easy

Sofoglu i Foret (stari drugari) prelaze u ''novu'' ekipu Kawasaki MAHI Racing Team India.
Ekipa se prikljucila takmicenju sredinom prosle sezone i imala zapazen rezultat na zadnjoj trci sa podijumom koji je osvojio Dan Linfoot.
Za sada postoje nagovestaji da ce tim imati fabricku podrsku iako Kawasaki jos nije objavio svoje planove za angazman u WSS sampionatu u 2013

Radanovic

Althea i Ducati raskinuli saradnju . Checa æe voziti Panigalea , a kao sponzor spominje se Audi .

Jules Cluzel potpisao za Suzuki .

Simone Gortzkyj i Alexander Lundh æe voziti u ekipi Pedercini .

3006

Ovi iz Kavasakija imaju nepogre¹iv oseæaj da proma¹e vozaèa.
Ako ove godine nisu ukapirali da nije dovoljno da naprave najbolji motor, ne znam kad æe.

srbac


easy

Ali oni nemaju dobar motor :D

Radanovic

Supersport

Sam Lowes od sledece godine na R6 . Potpisao je trogodisnji ugovor sa ruskom ekipom Yakhnich Motorsport .
2013. ce voziti u SSP , a za 2014. planiraju da vrate R1 u SBK .

Mik

Cini li se to meni da Sykes ne obara motor kao ostali? Izgleda mi u vek "uspravniji" od ostalih u krivini. Ili lose vidim?
[neampojma]

3006

Ja bih rekao da on uvek ide najbr¾om, tj. naj¹irom putanjom, zato je i brz kada je sam. Kada krenu da ga seku i kada on treba da se uglavi negde, gubi i tone kao kamen.