Glavni meni

wv buba

Započeo jerej, 21 Decembar, 2010, 11:58

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

jerej

Nasao sam jednu bubu 1979 god, stoji kod dede vec duze vreme, pa me zanima ima li vas koji posedujete ovaj auto i kakva su iskustva sa njim.

Gašpar

Nemam je, ali sam jedno vreme bio opasno zagrejan da kupim jednu i od nje napravim Porshea.
Kada sam sve stavio na papir, odustao sam do te ideje  :D

BANE BROTHERHOOD

zavisi od stanja brate moj registracija za 1200 ccm za bubu ti je 14300 dinara aa potrosnja boxer motora kod bube ti je oko 10 litar ja licno posedujem jednu   delovi nisu nesto skupi  za njeno odrzzbvanje ali zanj jedno da prvo i osnovno sta treba da gledas kod nje je koliko je trula i ako izgleda kao da nije moras je dobro prekontrolisati buba kao buba ima boxer motor sa vazdusnim hladjenjem a grejanje u kabini dolazi od istog tog motora i to kroz tunelke koji se nalaze implementirani u njenu karoseriju jedan oid tih tunela se nalazi sa leve a jedan sa desne strane karosrije i ide celom duzinom od motora pa sve do kabine povezani su sa motorom i karoserijiom putem plasticnih rebrastih creva koja se nalaze sa donje strane karoserije takodjhje cu ti navesti da popravka ili tiu generalna bube nije noi  malo jeftina stavka ako je motor u losem stanju ima problem sa kuglama i na bubi imas na prednjem tocku jednu gornju i jednu donju kuglu  ako ovo nije u dobrom stanju bezace ti po putu ko sumanuta   , u bubin motor staje 2,5 ltara ulja filter ulja je od zice i nalazi se na donjem delu motora i pricvrscen je sa set srafova  i on se pere ne menaj se ali se zato svaki put kada menjas ulje menjaju dihtunzi koji su od papira da ti ne bi curelko ulje. bubino vesanje e to je prica za sebe zadnje vesanje je reseno putem torzije a prednje putem balans stangle koja je prikacena za k takodje prednji trap koji je opet takodje vezan putem platni koje se nalaze u prednjem trapu a na sve to su dodata cetiri mala amortizera koja su vezana na glavcine tockova tako da tu ima jos gomila stvari koje treba da pogledas da bi bio siguran da li ce ti se isplatiti investicija  eee da i da napoomenem stariji bubini modeli dobijaju napajnje struje putem dinama i obicno im je struja 6 volti to ti bilo koji dobar elektricar moze srediti da bi ona radila na 12 volti jer je set volti zaista premalo nocu kada vozis ...zbog svetala jer jako slabi vidljivost,pumpica za prsklanje sofrsajbne ti se nalazi u prednjem tocku haube i ona se povezxuje sa rezervnim tockom i tim putem radi  tj radi na vazduh iz prednjeg tocka  a ako ti nekada bude trebalo nesto od delova imam brojeve majstora koji se bave prodajom polovnih ali izuzetno kvalitetnih delova za buybu puno pozdrav bane brotherhood,toliko o bubi za ovaj put.
PAIN IS TEMPORARY GLORY IS FOREVER!!!

BANE BROTHERHOOD

i ne zaboravi  vlasnici bube se zovu bubalisticari i buba ti je jedna velika igra bez prestanka hehehehh
PAIN IS TEMPORARY GLORY IS FOREVER!!!

jerej

Citat: BANE BROTHERHOOD poslato 21 Decembar, 2010, 12:47
i ne zaboravi  vlasnici bube se zovu bubalisticari i buba ti je jedna velika igra bez prestanka hehehehh

Hvala brate na ovako detaljnom obavestenju. Ova buba mi deluje solidno. Bele je boje i samo je osvezavana tj jednom je farbana. Ja je dobijam za nekih 200-300 evra i to mi deluje jako povoljno. Inace, sklapana je u Sarajevu i ne znam da li je boxer motor.

misa-pei

Sve Bube imaju bokser motor. To je 1200J, malo manje cenjen model medju ljubiteljima, ali, svejedno, ima i dalje bubine èari.

Ako je u dobrom stranju, jako lep auto da se povremeno provoza¹. Po meni, nije vi¹e isplativ za svakodnevnu upotrebu.

Imali smo je, od 1967. kad je kupljena nova, do 2000. kad je definitivno oti¹la. Uvewk bih voleo da imam jednu, za "paradu".
Država je najveći neprijatelj naroda

despic

nisam siguran da bas trosi samo des litara... ;)
klasican divljak

pit

 Imao i ja jednu daleke 93 1200 je bila.Secam se da me zezali karburatori stalno.Buba ima svojih cari al ko sto rece nije to a svakodnevnu voznju ....vise je da je sredis a da paradiras povremeno s njom.

misa-pei

U vezi sa potro¹njom... Buba ima automatski sauh. U jednom momentu, shvatio sam da mi auto tro¹i 25l na 100km. Neverovatno. E, onda sam malo promislio i ispostavilo se da sam je vozio oko 2km u jednom pravcu pa isto toliko u drugom, posel nekoliko sati. Sve vreme je sauh stajao upaljen. Sve je, naravno, bilo ispravno, samo ¹to ona nije stizala ni da se ugreje.

Re¹enje je bilo krajnje jednostavno... Iskljuèio sam sauh. Kad sam je palio, morao sam da otvorim poklopac motora, rukom pomerim sauh, upalim je i èim dodam gas, on se iskljuèi. Tako sam skinuo potro¹nju na oko 8l, nièim drugim. Auto je uvek bio uredno odr¾avan i ¹telovan.
Država je najveći neprijatelj naroda

Lazic

Gde me nadjoste... Cale kupio 1970-te, svapsku 1200, sa dinamom na 6v, presao 650.000 do udesa `79-e, bila je skracena tacno za metar, ja prespavao, po obicaju, cale i keva malo ugruvani... Popravilo je osiguranje, od viska para je u radio generalnu kod Mice sampiona kod hipodroma... `86-te radio komplet limariju, vozio do `91-ve, kad je parkirao zbog tadasnje krize, sa malo jace od 1.000.000 kilometara... Kad sam ja seo u nju `94-te, napunio sam akumulator, sipao gorivo, upalio je kao da je vozena dan ranije, razradio kocnice, osmirglao sve kontakte na farovima, migavcima, stopaljkama i otisao na tehnicki pregled... Do `99-te u oci bombardovanja sam presao 100.000km, lupao je i popravljao vise puta, uglavnom kraj puta, proputovao Srbiju i CG, uzduz i popreko, naucio da zamenim motor, prednji trap(oba su na 4 srafa), da zamenim lamelu i korpu, dinamu od 6v za alternator od 12v, da stelujem paljenje, ventile, karburator... Kad je bila raspolozena, trosila je od 5-7 litara kombinovano, kad nije mogla je i 30... Generalno sa iskljucenim sauhom sam bio srecan sa 8.5-10 litara po gradu, grejanje, zaboravi, ako nije bila garazirana, ili je puno presla... Ako ne istrule tuneli, istrulice grejaci... Leta `98-me(stariji se secaju vrucina tada), sam je mucio 20.000km bez hladjenja, tj menjao sam alternator, na cijem kraju je ventilator, a prilikom vracanja sam zatvorio klapne ka motoru koje su inace bile zaglavljene u otvorenom polozaju 20 godina ranije, sto je dovodilo do takvog pregrevanja da mi se desavalo da u trenutku skroz izgubi pritisak ulja, ja stanem sa strane i prelijem motor sa 20 litara vode, sacekam 5 minuta, pa teram dalje... Tada je znala da istrese 3-4 litre ulja na 1000km... Te jeseni sam naucio kako se menja motor na parkingu...

       Sve sto su Bane i Misa napisali ja tacno, osim sto sam je palio sa iskljucenim sauhom na -10, samo sam morao ja je drzim na gasu minut, dva... Da, kad se karburator nameraci da pravi bahanalije, ne mos` mu nista, doziveo sam cak da se bez ikakvog razloga izvuce crevo od pumpe, sa sve mesinganom cevkom iz kucista, pa sam bljuvao vatru po autoputu, dok je bilo goriva u karbu... Par puta mi motor usisao ajnspric diznu, nicim izazvan, obe su ostale u motoru, al` kako je mesing mekan, nije ni bitno... Ako si iole lud, mozes i plin da ugradis jako lako, samo nazalost jedini nacin da dobijes atest je da stavis bocu na krov, mada je obicno ljudi ubace iza zadnjeg sedista, ali ne sme... LM, caletova buba je davne 2003-e odslepana kod limara u Bolec, i valjda je jos uvek tamo... Cale se razboleo, ja u poslu sa gajenjem dece, i tako, tuzan kraj... Naravno, ako je vozis punim gasom auto putem 100-120kmh, u zavisnosti od nagiba, racunaj na 10 litara...


Ako te jos nesto zanima, pitaj, ima ludaka...

Gavrolini

prodao sam prosle godine nemicu iz 60 i neke za uzanim stopaljkama. Kupio je sasvim slucajno i prva reakcija na voznju u njoj je bilo odusevljenje. Na prvom mestu bih pohvalio menjac,nisam skoro vozio ni noviji automobil sa preciznijim menjacem. Imao sam neke ideje da pravim cabrio od nje i da stavim kuku kako bih mogao da kacim prikolicu sa cvajom na njoj,ali sam ipak odustao od tih investicija. Sajle za otvaranje i zatvaranje grejanja obicno ne rade pa leti moras ispod auta da svuces cevi koje ubacuju topao vazuh iz motora u kabinu. Sve u svemu zanimljiva igracka koja moze dosta para da pojede. A da, moja je bila prosirena i imala tockove od bagija...evo i slika!

Kengur

Moj pokojni deda(sa kevine strane) je imao izuzetan primerak u fabrickom stanju... Pre desetak god je dao bmw kocku 93 ako se ne varam isto u fabr stanju za bubu... Kljuc za kljuc...

Sada da buba stoji, tj on je to ostavio svom unuku koji trenutno ima 10god... Ali ce uskoro krenuti sredjivanje bakice pa cu okaciti slike radova kada pocnu...

mohikanac

Meni buba kao buba nesto i nije posebna(kao i sve ostalo,u srednjoj jedan drugar,dok sam mu ja nesto pricao o motorima,kaze"tebi i nov motor da daju ti bi nesto,opravljao i prepravljao" [yahoo]).

Ja sam razmisljao(pre godinu,dve) da uzmem bubu i da na njenu sasiju,stavim poliester kabrio skoljku,prosirim felne,uradim rol bar, i napravim bagija,ali opet je to matora spora buba,bolje terati motor ;D.

Mada od bube i trajk moze da se napravi.



Panta Zemunac

Sve se mo¾e ako je i ole zdrava ali pitanje je, isplatili se ulo¾iti u ovo vreme nekoliko hiljadarki  u tu rabotu!?
Moj drugar, koji inaæe restaurira Spaèeke je sredio i jednu Bubu, u cabrio maniru...iza¹lo ga je boga oca a viæan je povoljnoj nabavci delova i majstoriji!
Jedam Spaèek, kojeg mo¾e¹ platiti 1000e, da bi se doveo u normalno stanje, treba ti najmanje 3-4 soma evra (znaæi komplet da se odradi)...i takav traje nekoliko godina dok ne ode na popravku prepravke!
Na tom sam forumu pa znam iz prve...

bokilic

ja sam se slatko sa folcikinom kombijem navozao,doduse patio sam muke sa grejanjem prve godine,posle sam cusnuo vebasto eber spaher i resio i taj problem,motor 1,6 stari slemonja je prosao samnom ili ja sa njim skoro pa 200.000km,kod nas,ja i otac taxirali sa njim od 94 do davne 2000god, cange iz kragujevca mi odradio motor,karb,ma slatko sam se navozio,nista nije udobno kao torziona opruga, prodao sam ga,sa alalom,i slatko se taj iz mladenovca navozio,imao sam i bubu, e to je vec druga prica,meni je neudobna,ide onako,susta suprotnost od ww kombija,inace kod nas u sv,u ima buba sa motorom od porsea 924 onako sredjena fino,lepo i ide,i bogme ima neke nabudzene trapove mnogo lepo lezi,inace imas i bubu sa 1,1 motorom,sa 1,3 motorom,skoljka je 1303 cinimi se oznaka ona napred nema torziju vec klasicne opruge, i malo je nekako kvalitetnije odradjena,inace ja kad se nadje dobar primerak ww kombija slemonje teroriste kako ga ko zove uzimam da se slatko navozam  [thumb_up]
brmmmm

jerej

Hvala vama svima na savetima, ali mislim da cu odustati od te bube. Koliko vidim, to je skup hobi. Motor i pecanje su mi sasvim dovoljni.  :)

WOLVERINE


     Kad je to bioo auto?

Dzambo


Dzambo

Prvo je sa krovom, a posle je fiknut.  :)

Planiram da od nje napravim ovo


imam i skoljku i sve.. :D :D

JankoR

Skup hobi , imam par drugara koji se bave tim i hm... Jedan od njih je skoro zavrsio jednu ful restauraciju . Znaci nasao je zdrav  dobar primjerak , rastavio peskario zastitio, kidao krov i spustio 5-6cm, vrhunski lakirao u zlatnu, unutrasnjost, trapovi, motor sve novo, komplet stakla je po narudzbini morao da uradi , ma ukozio je vremena , ljubavi ,para i sad ima unikat koji bi prodao za pola para koje je ulozio. e hebiga