Glavni meni

KTM 690 SM ili Aprilia Dorsoduro 750

Započeo borkos, 10 Septembar, 2012, 23:08

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

borkos

Polako ali sigurno se blizi vreme kupovine motora  [yahoo] [yahoo] [yahoo],a interesuju me ova dva modela...Interesuje me misljenje ljudi koji su ih vozili ili imali prilike da probaju neki od pomenutih...Prednosti i mane jednog u odnosu na drugi itd...U principu sve sto bi mi pomoglo da se odlucim za neki od pomenutih...Naravno da cu morati da probam oba ali znacice mi misljenje ljudi koji su proveli vise od 10 min na njima...Hvala unapred...
Don`t ask what you can do for your country.Ask what your country can do for you!!!

pit



       Imas u jednom MOTOPULSU kompletan uporedni tekst ova dva motora.Aprila 2 cilindra nesto malo jaca KTM 1 cilindar....oba su kvarljiva roba u odnodu na japansku konkurenciju ( koja u stvarii i nema nekog predstavnika u toj klasi ) pogotovu aprilija.....ipak moj glas ide KTM -u ..mislim da je ipak kvalitetniji za klasu.

Bori¹a

to me je uvek cudilo
jedino od jacih SM-ova japan ima xt660x koja ima 48ks u odnosu na 60+ ktmovih, gubiii

Taraba

Ne može da ima 60+ konja iz jednog cilindra i da bude neuništivo.
LC4 690 je poprilično pouzdan agregat, ali zahteva kvalitetno i redovno održavanje.

Aprilija ima više snage i teža je. Više vuče na naked nego na SM zbog težine i hoda ogibljenja od samo 160mm.

690 SM je klasičan supermoto, sa malo smanjenim hodom ogibljenja (210mm u odnosu na SMC koji ima 265mm i predstavlja izvorni supermoto)
Predstavlja neku zlatnu sredinu između Duke-a i SMC-a.

Ako hoćeš SM - 690SM/SMC
Ako hoćeš naked motor koji vuče na SM - Aprilia.
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

Damnmoto

Ima Dorsoduro kod mene u kraju, prelep bajk, agresivan dizajn, svidja mi se i to sa 2 cilindra. Mada mi se cini da je malo nizak, pogotovo napred.
I najniza tacka na motoru je izduvna. Ktm nemam pojma aki mi izgleda udobnije i da je visi klirens.

Bori¹a

Citat: Taraba poslato 10 Septembar, 2012, 23:42
Ne mo¾e da ima 60+ konja iz jednog cilindra i da bude neuni¹tivo.
LC4 690 je poprilièno pouzdan agregat, ali zahteva kvalitetno i redovno odr¾avanje.

a sta je onda sa exc450 sm?
nemoguce da je isto odrzavanje

borkos

OK,hvala...Zanima me odrzavanje...Dostupnost delova kod nas,cene itd...
Don`t ask what you can do for your country.Ask what your country can do for you!!!

Taraba

EXC450 je takmièarski motor i nema veze sa 690.
Redovno odr¾avanje na 690 znaèi kvalitetno ulje i filteri na 5000km.
Na EXC-u to znaèi ulje i filteri na par radnih sati.
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

abarth

Vozim Dorsodura veæ 3. godinu pa pitaj ¹ta te zanima...

UFF

ta dva motora ne mogu ni da se porede
nisu u istoj klasi
koji je bolji za tebe zavisi iskljucivo od tvojih potreba i nacina voznje

woo3

Iskreno ja bih se opredelio za dorsodura, nekako mi je bolja masina od ktm-a, pre svega zbog ta 2 cilindra i 90hp(isti motor kao u shiveru), a meni se iskreno i svidja sto je nizak. Ako ce to da ti smeta bolje se opredeli za neki kros pa vozi off  :D .Imao sam prilike da pratim nekog kolegu, par puta do ralje i mogu da ti kazem da sam se odusevio upravljivoscu i lakocom kojom je on vozio. Takodje mi se svidja to sto imas vise modova za voznju (sport, turing, kisa), sto ipak ktm nema. A to sto se tice odrzavanja, samo menjaj redovno na 5k i neces imati nikakvih problema :) .Vidim da se kolega "abarth" ponudio da pomogne tkd ce ti on najbolje reci  [thumb_up]

UFF

ma vazi ako ce tako da se poredi onda bolje kupi ducati hypermotard

aj nek mi kaze neko po cemu je aprilija bolja od njega?

con3

Citat: pit poslato 10 Septembar, 2012, 23:32


       Imas u jednom MOTOPULSU kompletan uporedni tekst ova dva motora.Aprila 2 cilindra nesto malo jaca KTM 1 cilindar....oba su kvarljiva roba u odnodu na japansku konkurenciju ( koja u stvarii i nema nekog predstavnika u toj klasi ) pogotovu aprilija.....ipak moj glas ide KTM -u ..mislim da je ipak kvalitetniji za klasu.
E to ti je ono rekla kazala pre sto godina  ako ga odrzavas normalno i radis servis sve je Ok kod nas na oglasima ima smr 690 51 000km na satu a izgleda kao nov covek ga je lepo odrzavao i radio servis .  KTM RULES

despic

klasican divljak

ЯЭВОЛУТИОН

mislio sam da ovo necu nikada reci... Ktm je klasika a Aprilia dosaduro egzotika....Da nije Gileta iz Zemuna i Ktm bi bio egzotika, bar po srdjanovom nacinu poslovanja...
-Aprilia nosi jednu vrstu egzotike u sebi ali ima problem sa nabavkom delova, a ima i dva cilindra pa to bas ne daje malu tezinu
-KTM je sa 690 obasnio kako se pravi agregat za komercijalizaciju jednocilindricnog motorcikla
Da se ja pitam i ako vec hocu da se kurcim, a ne namerav nikad da ga prodam, ja bih kupio TM ili Vertemati....pa da vozim bas egzotiku sa mnogo konja i malo kila...ima i u SM varijanti
http://www.tmukonline.net/page_files/img0973m(1).jpg
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

abarth

Citat: con3 poslato 11 Septembar, 2012, 02:28
Citat: pit poslato 10 Septembar, 2012, 23:32
      Imas u jednom MOTOPULSU kompletan uporedni tekst ova dva motora.Aprila 2 cilindra nesto malo jaca KTM 1 cilindar....oba su kvarljiva roba u odnodu na japansku konkurenciju ( koja u stvarii i nema nekog predstavnika u toj klasi ) pogotovu aprilija.....ipak moj glas ide KTM -u ..mislim da je ipak kvalitetniji za klasu.
E to ti je ono rekla kazala pre sto godina  ako ga odrzavas normalno i radis servis sve je Ok kod nas na oglasima ima smr 690 51 000km na satu a izgleda kao nov covek ga je lepo odrzavao i radio servis .  KTM RULES

Samo da se slo¾im i nadove¾em sa primerom èoveka iz Slovenije, koji radi u Akrapoviæu, a vozi Shivera od kad je iza¹ao i pre neki dan je do¹ao do 99999km bez ijednog ozbiljnog kvara. Jedino ¹to sat neæe vi¹e da broji pa je morao da ga resetuje.
Evo link teme http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?151375-White-Aprilia-Shiver-with-Akrapovi%26%23269%3B-exhaust

woo3

 "Abarth" , sto nam ti ne napises kakva su tvoja iskustva sa apriliom? I mene interesuje ;D

easy


abarth

Ajd da prvo napi¹em ¹ta sam imao od kvarova. Curenje ulja na poklopcima posuda prednje koènice i kvaèila, re¹eno u garanciji zamenom nove verzije poklopaca. Curenje ulja na dekli kvaèila, isto re¹eno u garanciji sa novom deklom mada mislim da se moglo re¹iti samo novim dihtungom. Propi¹ao semering vile, sam re¹io za 30€. Pukle 2 potisne opruge kvaèila, ne bih ni primetio nego sam video na aprilia forumu da se de¹ava pa sam proverio, to je re¹eno za 20€. Pre 2 meseca promenuo oba le¾aja kormana, isto ne bih ni skontao da nisam menjao prednju gumu i okretao volan u vazduhu i osetio malo zapinjanje u sredini. To sam sam re¹io za 25€. Ulje menjam jednom godi¹nje na poèetku sezone i to AGIP racing 10-60 i ne potro¹i ni¹ta do sledeæeg menjanja. Potro¹nja goriva je od 5-10l ¹to je prevedeno u pun rezervoar pa do rezerve u koji stane 10l, a ne 12 kako pi¹e, 100-130km po gradu i 150-170km na otvorenom. Max brzina je 220 po satu. Koènice su jako dobre. Ogibljenje bi moglo biti malo bolje, kao npr na factory verziji sa svim pode¹avanjem. Za¹tita od vetra minimalna pa sam zato nabavio prednju masku od Dorsodura 1200 da ne bi stavljao neke lopate za sneg. Od opreme imam DNA filter vazduha, LSL slidere i Remus auspuh. E da kupio sam i nosaè kofera i kofer od 36l, jeste gadno ali vr¹i funkciju. Nije za niske ljude, ja sam visok 194 i mogu da spustim oba stopala skroz sa ispru¾enim nogama. Uglavno se vozim po gradu i jurim po mi¹eluku, i¹ao sam dosta puta 200-300km van grada u danu bez problema. Bio sam i na Navaku gde sam imao prilike da uporedim sa DUKE 690, u krivinama vrlo slièno ali na pravcu sam osetno br¾i. To je otprilike to...

pit



           Mom kolegi se pokvarila sluzbena Aprila mana ...zaglavio se menjac negde na pola i morali da je oteraju na servis u BG ...pre 3 mesecai jos je ne vracaju...a zaduzio je prosle godine i nemajos 5000 km na satu.
            Ta Mana ima slican agregatr kao Shiver samo jaci malo. I sad ce nekom da mi kaze to je slucajno.....sramota.BMW -jci zu bili zakon za policiju.