Glavni meni

èi¹æenje dizni

Započeo easy, 04 Septembar, 2012, 13:32

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

easy

koliko to zapravo ko¹ta?
interesuje me samo koliko naplaæuje osoba koja ima tu ma¹inu, bez monta¾e i demonta¾e dizni

despic

klasican divljak

easy

ne, regularna cena.
i za motor i za auto

despic

Ja sam imao tipa u kraju..trazio je 40e...za auto sa demontazom i montazom...ali matori je umro...nisam siguran ali..
Verujem da su cifre mnogo jace..posebno za motor
klasican divljak

ЯЭВОЛУТИОН

zavisi od tipa ciscenja.....uglavnom pocupaju dizne i grunu ih u ultrazvucnu kadicu sa kiselinom....za koji minut ih izvade i testiraju.....ili ima wynns sistem koji ne zahteva skidanje dizni vec ih cisti mesavinom kiseline i goriva...tako da motor radi i cisti dizne....inace oba metoda provereno rade.....mada kod motorcikala sa injektorima fabrika preporucuje da se na svakih par rezervoara kdo nekvalitetnog goriva (citaj srbistan) sipa po pola doze sredstva za ciscenje u pun rezervoar....sto naravno niko ne radi :)
cena...hm....ja ne placam....ali znam da umeju da zacepe.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11


ЯЭВОЛУТИОН

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Uncle Bob

Ako ima¹ malo vremena i smisla za zajebanciju to napravi¹ sam. :D
VITA EST MILITIA SUPER TERRAM

ЯЭВОЛУТИОН

pa u pitanju je glupavi trafo saizlazia od 3 i 12 volti i elektronski okidac na podesavanje  (ovaj je na 50 puta u sekundi)...ultrazvucna kadica je vec malo veca zajebancija.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Uncle Bob

Iskoristi¹ staru fritezu u prodavnici elektronike kupi¹ potrebne delove i sklopi¹ ploèu.A ako nezna¹ svaki tv. mehanikus ti to sklopi za male pare. A za dizne iskoristi¹ bocu od p.p. aparata sa prikljuèkom za manometar. dalje na nekom auto otpadu pazari¹ rampu za dizne sa dzekovima i holendere a ako ti ba¹ treba neki specifièan ode¹ u Hidraulik u Ustanièkoj i naprave ti.Mene je cela skalamerija iza¹la nepunih 30 evara. po meni dobro odraðuje posao Acid cleaner Liqui moly.limenka ide na 5l benzina.
VITA EST MILITIA SUPER TERRAM

ЯЭВОЛУТИОН

za 130 evra se ne isplati drkati se
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Uncle Bob

Citat: revolution poslato 05 Septembar, 2012, 17:38
za 130 evra se ne isplati drkati se
©to se neisplati ako njega zanima da taj ko bi mu oèistio diizne ne demontira i ne montira.Ono jeste izvadi¹ kintu i plati¹ i lepo izgleda.
VITA EST MILITIA SUPER TERRAM

UFF

neki rade vadjenje pa ultrazvucno
ja na proslom bmw-u nisaqm hteo da vadim pa sam radio sa vins-om
isti q

prekinu dovod tvog goriva i puste njihovu smesu ne secam se koliko nekih 10-15min i gotovo

ЯЭВОЛУТИОН

realno dok god dizna radi , wynns to ocisti.....a kad je crkla onda se vadi.....nisam pobornik cupanja dizni .
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Uncle Bob

Jednostavnije je na licinom mestu nema potrebe za kojekakvim simulacijama od svoga kompjutera dobija info kad i koliko.
VITA EST MILITIA SUPER TERRAM

Uncle Bob

I Puliton M19 dobro èisti osnova je koncentrat mravlje kiselie. dobra strana vraæa iz murtvih lo¹a je cena,veoma isparljiv i smrdi ko gayrom.
VITA EST MILITIA SUPER TERRAM

TOECUTTER71

#16
Moto Servis Jovan Baèka Palanka, jedan od retkih ljudi koji je pro¹ao full Servisnu obuku za mehanièke sklopove u Maðarskom glavnom centru Suzuki za istoènu evropu, Iste su Jo¹ imali Nemanj i Dejan koji su nekada radili u Markosu, dok je vlasnik plaæao licencu i bio zaista Ovla¹æeni zastupnik i Servis za Suzukije,Moja predpostavka je da sliène cene ima Horgo¹ Suzuki, jer su oni pored Euro Sumara,Jedini Ovla¹æeni i Prodavac i Servis u Srbiji (mo¾da 3tRacing iz lazarevca, ali su kod njih na primer svi motori skuplji za minimum 10% a neki bogami i vi¹e) ¹to vi¹e nije, Markos sada ima neke majstore, koje menja kao èarape, jer su manje vi¹e svi priuèeni, i znaju da naprave vi¹e ¹tete na motoru nego koristi. Jovan  (ima sve sertifikate) za popravljanje mehanike na Suzuki motorciklima, ©telovanje Ventila, Po potrebi dotezanje lanaca bregaste+Pranje dizni (skida ih èisti ultra zvukom i kiselinom, odma¹æuje i pere Throtle body) 100€ inaèe radi i Yamahe, stim ¹to neznam da li za yamahe pro¹ao kroz neke Yamaha servisne ¹kole .Sve ¹to radi na motoru snima, da mo¾e vlasniku da poka¾e, i snimi na kraju podatke sa raèunara koji prikazuje stanje kompresije, odnos obrtaja i obrtnog momenta, na¹telovanost ventila, razlike ako postoje u kompresiji izmedju cikindara , i razlike izmedju rada dizni ako ih ima,Rad reglera,volta¾u, Stanje Akumulatora akumulatora, prikazuje sve gre¹ke u radu engina od ,temperature teènosti i ulja, na¹telovanost termostata,uglavnom sve bitne podatke o radu engina, i daje ti grafikone ukupnog rada motora i svakog cilindra posebno,Meni je za 150 evra odradio taj opisani servis, +zamenu svih teènosti, koèionih, teènost za pumpicu kvaèila, zamenu ulja u prednjoj vilju¹ci, sa njegovim semerinzima, Zamena Guma, balansiranje toèkova, zamena ploèica+rastavljanje koèionih kle¹ta i pranje klipiæa gumica etc...U Temerinu su mi za pregled ventila(sa sve super va¾nim tonom o prikljuèivanju na kompjuter) Tra¾ili 250 Evra....Sve kako je rekao tako je i uradio, motor ide kao praæka, stim, ¹to mi je naglasio da mu je jako bitno da mu¹terija isto bude po¹tena i ka¾e da li motor redovno servisiran, dali ima neki va¾an deo koji je menjao,tipa bregasta, le¾ajevi radilice, promena neke od dizni, etc. jer on onda ima znaèajno vi¹e posla, nego u sluèaju kada tih stvari nije bilo, jer cena servisiranja mo¾e dase poveæa, i za treæinu, a onda nastaju problemi. Uglavnom moja jedina manja zamerka je ¹to ne servisira elektroniku. Te ovom prilikom pitam dali neko zna nekog pristojnog elektronièara za obavljanje u su¹tini relativno jednostavne stvari kao ¹to je instaliranje digitalnog meraèa temperature rashladne teènosti KOSO, +sva instalaciaj postoji, jer mi je prvi meraè instalirao Nemanja koga sam spomenuo, koji je to profesionalno uradio, ali taj stari koso je Crkao, posle nekoliko sezona, pa sam kupio novi, Treba mi èovek iz NS-a ili okoline, ali da nije Jo¹ka iz temerina, koga sam pitao pa nije hteo, dali zato  ¹to je svestan da nemo¾e da naplati nekoliko hiljada, posao, ili se i on nepaèa stim stvarima, pitao sam ga ja i za Gear indikator, koji moj bandit nema jer je iz kraja 2008 godine, veæ sledeæa 650GSF- S generacija lz 2009 je dobila novu tablu koaj ima gear indikator,(kao ustalom svi suzuki modeli od 2009 godine, Osim Bandita 1250S, koji je zadr¾ao staru instrument tablu.Gear Indicator  je jedna korisna spravica, naroèito u dugim vo¾njama, Ni to Jo¹ka nije hteo da mi instalira(dodu¹e njega nisam imao kupljenog) ali sam pitao.
P.S
Dodu¹e ovo va¾i za vlasdnike Suzukija i Yamahe, ali nebih iskljuèio da èovek radi malo starije modele i Honde i kawasakija, koji nemaju sve one TC.ove-Throtle by wire, i Slièno.  

bojanh66

Mene zanima da li je neko terao motor kod tog Jovana u Backu Palanku i kako se pokazao majstor?
Da li ima sto za merenje snage motora?
Ako ima i tema na forumu o njegovom servisu,moze link do teme.

Bori¹a

3t racing nije iz lazarevca nego iz balosave (gruza, kragujevac)