Glavni meni

Mercedes

Započeo pit, 29 Avgust, 2012, 15:56

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

MIGE

Citat: Plazma Keks poslato 20 Septembar, 2013, 10:39
kad bi jedan proizvodjac automobila svaki deo proizvodio u svojoj fabrici, automobili ne da ne bi kostali 50000e nego verovatno 150000e..
stvarno ti nadimak BABA SERA pristaje

CBRR1

kad bi  savka fabrika pravila svoj deo onda bi ih delovi jeftinije izlazili i samim tim auto bi bio jeftiniji a ne 15ooooe...
Evo ovako da ti uprostim posto sam poceo da sumljam o tvojoj inteligenciji...
Hoces plazma da sklopis viljuskar,narucis kabinu koja proce tri cetiri marze zarade,narucis agregat isto tako i tako redom sve narucih tegove trri cetiri marze dok dodje do tebe i ti kad sklopis viljuskar i tvoja marza na njemu taj viljuskar izadje 3ooooe lupam od do..

A ovako imas uslove i sam proizvedes sve delove i spojis viljuskar znaci predskocis sve marze i em to i em plus sto dobijes sve po manjoj ceni mislim na materijal,i kada sve zavrsis,da li ce taj viljuskar da kosta duplo manje od 3ooooe gore naglasenih ili 1oooo kako ti kazes...?

Zeljkamp

TwinZ Auto & Moto

Jefta

Citat: Plazma Keks poslato 19 Septembar, 2013, 21:34
aj ne lupaj gluposti keve ti. sta ti mislis da ce sad autoelektriku da pravi mercedes?

Плазма какво ти је то васпитање да особама које су старије од тебе кажеш: "Не лупај глупости кеве ти"?
Тебе знам и немој бити кретен, ок је зезање, али неко поштовање мора да постоји. Ако те боли курац за све то је у реду, али није у реду да се Стиглару обраћаш на такав начин.

Немој претеривати некад

ЯЭВОЛУТИОН

Recimo da bi vi voleli da se Bambi ponasa kao Alan Ford prema broju jedan (Stilgar) a on se ponasa kao Bob Rock.....
Fabrike traze od specijalizovanih fabrika da im rade delove kako bi mogli da cesce menjaju  model.....nekad ej jedan model trajao od 10 do 15 godina....s tim da su dve generacije bile sa dosta zajednickih delova.....sada se model menja na svakih 3 do 5 godina i nijedna fabrika nece da gubi profit u razvoju specificnih delova....nikada, ali nikada mercedes nije proizvodio stakla, i svetlosne grupe kao ni elekronske komponente, ali je ostalo bilo uglavnom produkt mercedesa ili njegovih bliskih kooperanata....sada niko nema monopol ni na sta, pa tako mercedes u isti model u tri godine uspeva da nagura dve ili tri vrste pumpi visokog pritiska.....u pitanju su totalno isti modeli sa istim oznakama, a jedni nose siemens, jedni bosh, a treci Delphi pumpe visokog pritiska...a ne samo to, u prvoj ugradnji se desi da bude vise proizvodjaca amortizera i delova trapa...jednostvno ko u tom momentu od specijalizanata ima praznu liniju, on nudi i nizu cenu u odgovarajucem kvalitetu (premium za prvu ugradnju) i fabrika ulazi u dil sa njim....
zamislite koliko bi kostao automobil da sve fabrike na svetu prave jedan te isti model sa razlicitom opremom u njemu.....i da ga prave 20 godina.....jedino bi iskompleksirani likovi bili utuceni, jer ne bi imali najnoviji model vise od par puta u zivotu.....
p.s.
Dosao je neki momak kod mene i vadi Iphon 5s i pokazuje mi sta sve moze....ja ga tunjavo gledam i kazem mu da sam ja mog prodao odmah jer mi nije bio zgodan za telefoniranja u radionici, a glupo mi bilo da nosim telefon koji mi je skuplji od kola....mada mozda sam mogao i da ga zadrzim...uzeo sam novija polovnakola. Uglavnom zacvileo je za 60 evra kolio je kostala popravka motora , a nije mu bilo zao da da 700 evra za telefon...bullshit...meni telefon sluzi za telefoniranje....stop sms, stop mms, stop surf......go crutclow
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Hohštapler

...niko vi¹e ne proizvodi kola. Svi ih samo sklapaju.

Oni urade dizajn i urade speciafikaciju, posle tra¾e kooperante za veæinu delova.
Za¹to bi matièna fabrika gubila vreme, plaæala in¾enjere i razvoj i testiranje pojedinaènog dela, pod jedinice...
Oni daju specifikacije, dimenzije, protok, temperature koje treba da izdr¾i (npr. pumpa za vodu) i sve ¹ta im treba i tra¾e ko æe da se javi na tender sa ponudom..
To je najskuplji deo zapravo, taj razvoj, za¹to oni da razvijaju svoju proizvodnju (pumpe za vodu, creva, ne bitno) kad mogu da je kupe,. A automobili se sastoje iz stotina i stotina pod jedinica.
Taj sistem je npr. Toyota dovela do savr¹enstva, i oni podizvoðaèe i magicioniranje kontroli¹u kao sat...
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Che

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 23 Septembar, 2013, 22:35
p.s.
Dosao je neki momak kod mene i vadi Iphon 5s

Mora da je bio juce kod tebe, jer je 5s pusten u prodaju pre 2 dana  [blahblah]

Lazic


MIGE

mrzi me da opsirno pisem....ukratko...eu da donese zakon da moraju kvalitetni automobile da se prave a ne govna sa rokom trajanja(izuzev honde marsovca)....I novi modeli da se tek izbace za 5-7 godina

zVuk

Ko se ljuti, uleti mu kruti

Boki-KG

Ni jedna fabrika automobila ne pravi ni¹ta veæ samo montira gotove komponente.

Sve komponente prave kooperantske fabrike koje moraju da ispune niz zahteva da bi postale OEM dobavljaèi.

Postoje dva standarda za kvalitet (ISO/TS 16949 i ISO 9001), auto fabrike tipa Mercedes, BMW, Fiat ne moraju da ispunjavaju zahteve standarda 16949 jer ne proizvode ni¹ta (dovoljan je 9001) dok dobavljaèi (proizvoðaèi) moraju da ispune 16949.

Epilog: jedan brend tj. proizvoðaæ automobila NE proizvodi NI©TA. Samo farba i to ne retko SAMO karoseriju.
Kakva bi ti¹ina nastala kad bi ljudi govorili samo ono ¹to znaju.
Èapek

pit







Citat: Boki-KG poslato 24 Septembar, 2013, 18:54
Ni jedna fabrika automobila ne pravi ni¹ta veæ samo montira gotove komponente.

Sve komponente prave kooperantske fabrike koje moraju da ispune niz zahteva da bi postale OEM dobavljaèi.

Postoje dva standarda za kvalitet (ISO/TS 16949 i ISO 9001), auto fabrike tipa Mercedes, BMW, Fiat ne moraju da ispunjavaju zahteve standarda 16949 jer ne proizvode ni¹ta (dovoljan je 9001) dok dobavljaèi (proizvoðaèi) moraju da ispune 16949.

Epilog: jedan brend tj. proizvoðaæ automobila NE proizvodi NI©TA. Samo farba i to ne retko SAMO karoseriju.

      Zaborawio si najwazniju stwar....MOTOR...sigurno je da motor Mercedes ne kupuju od dobawljaca...kao i karoseriju werowatno je i menjac.Da ne ulazim sad u elektroniku i ostale elemente wesanja ...bla bla ...ako im i rade dobawljaci a to se tamo zowe podizwodjaci swe to je pod rigoroznom kontrolom ...jer da nije tako ne bi Reno imali swoje specificne kwarowe.
        Podizwodjaci postoje da bi se smanjili troskowi i proizwodnja ucinila jeftinijom i uopste mogucom.

Che

Citat: pit poslato 24 Septembar, 2013, 19:43
      Zaborawio si najwazniju stwar....MOTOR...sigurno je da motor Mercedes ne kupuju od dobawljaca..

Gresis. Nova A klasa je preuzela Renoov motor, 1.5 dizel sa 90ks koji se ugradjuje u Dacijine modele, Clia, Lagunu ....

pit

Citat: Che poslato 24 Septembar, 2013, 20:07
Citat: pit poslato 24 Septembar, 2013, 19:43
      Zaborawio si najwazniju stwar....MOTOR...sigurno je da motor Mercedes ne kupuju od dobawljaca..

Gresis. Nova A klasa je preuzela Renoov motor, 1.5 dizel sa 90ks koji se ugradjuje u Dacijine modele, Clia, Lagunu ....

    Znao sam samo sam cekao ko ce prwi da se jawi. Cak sam teo i pod P.S. da stawim taj podatak.To nije nista nowo u auto industriji...primera je bezbroj....owde se zastupa teza da je APSOLUTNO SWE OD PODIZWODJACA ...sto je apsolutna neistina.

pit

Narawno owo sto sam napisao odnosi se na Mercedes... mada....e sad Citroen,Pezo,Mazda,Ford ...mozda jos neko imaju zajednicki 1.4 dizel,1.6 dizel i 2.0 dizel mozda jos neki i te motore ugradjuju pod razlicitim naziwima i tako to.
    Fiat swoj cuweni 1.9 d ugradjuje u Saab,Opel,Cadilac...saradjuje  i sa Krajslerom koga je u stwari kupio ....u Krajslera su se swojewremeneo ugradjiwali Mercedesowi motori ....

Lazic

A kangoo sa meèkinom znaèkom...:o Kad ga vidim odpozadi kangoo, kad ga vidim spreda kangoo, a pi¹e mercedes...:P

krsta63

Ima istih motora koji se ugradjuju u razlicite marke vozila... i nema.
Primer VW grupacija. Prilikom izrade delova motora masine se steluju na odredjeni broj izradjenih komada. I.. prvih pet hiljada se ugradjuje u Audi, drugih pet u VW, zatim u SEAT a i na kraju u Skodu.Tim redosledom. Nakon toga ponovo alati i masine na stelovanje.  Isti motori, takoreci, ali tolerancija delova u motoru nije ista.  [doh] Tako da od Audija mozete da ocekujete veci broj predjenih kilometara u odnosu na Skodu. Moze i od Skode ali da pogodite jedan motor u pet hiljada (al se potrefio...).

Boki-KG

Citat: pit poslato 24 Septembar, 2013, 19:43
Citat: Boki-KG poslato 24 Septembar, 2013, 18:54
Ni jedna fabrika automobila ne pravi ni¹ta veæ samo montira gotove komponente.

Sve komponente prave kooperantske fabrike koje moraju da ispune niz zahteva da bi postale OEM dobavljaèi.

Postoje dva standarda za kvalitet (ISO/TS 16949 i ISO 9001), auto fabrike tipa Mercedes, BMW, Fiat ne moraju da ispunjavaju zahteve standarda 16949 jer ne proizvode ni¹ta (dovoljan je 9001) dok dobavljaèi (proizvoðaèi) moraju da ispune 16949.

Epilog: jedan brend tj. proizvoðaæ automobila NE proizvodi NI©TA. Samo farba i to ne retko SAMO karoseriju.

      Zaborawio si najwazniju stwar....MOTOR...sigurno je da motor Mercedes ne kupuju od dobawljaca...kao i karoseriju werowatno je i menjac.Da ne ulazim sad u elektroniku i ostale elemente wesanja ...bla bla ...ako im i rade dobawljaci a to se tamo zowe podizwodjaci swe to je pod rigoroznom kontrolom ...jer da nije tako ne bi Reno imali swoje specificne kwarowe.
        Podizwodjaci postoje da bi se smanjili troskowi i proizwodnja ucinila jeftinijom i uopste mogucom.
Ni motor ni menjaè ne pravi Mercedes kao ni jednu drugu komponentu ili sklop na automobilu. Ovo ne bi bilo praktièno a ni zahvalno iz par desetina razloga koje bih mogao da navedem. Ceo projekat za neki deo, dizajn itd. razvija Mercedes, BMW ili neki drugi brend i po tim zahtevima neka fabrika isporuèuje komponente za njih. Upravo ovo je ODM (Original Design Manufacturer).
Svaki deo na automobilu proizvodi fabrika koja ima ODM 'sertifikat' tj. ispunjava zahteve kupca (Fiat, BMW... koji to samo montiraju u svojoj fabrici).

Da ne zalazim dublje u problematiku jer mi je to posao a i da ne davim, ukratko sam objasnio.
Ako ima¹ bilo koje pitanje spreman sam da ti pojasnim.

P.S. Verovali ili ne veæinu agregata za sve automobile proizvodi JEDNA ISTA fabrika, samo po drugaèijim zahtevima tj. projektima :)

Pozdrav Mi¹ko
Kakva bi ti¹ina nastala kad bi ljudi govorili samo ono ¹to znaju.
Èapek

pit

Citat: Boki-KG poslato 24 Septembar, 2013, 22:53
Citat: pit poslato 24 Septembar, 2013, 19:43
Citat: Boki-KG poslato 24 Septembar, 2013, 18:54
Ni jedna fabrika automobila ne pravi ni¹ta veæ samo montira gotove komponente.

Sve komponente prave kooperantske fabrike koje moraju da ispune niz zahteva da bi postale OEM dobavljaèi.

Postoje dva standarda za kvalitet (ISO/TS 16949 i ISO 9001), auto fabrike tipa Mercedes, BMW, Fiat ne moraju da ispunjavaju zahteve standarda 16949 jer ne proizvode ni¹ta (dovoljan je 9001) dok dobavljaèi (proizvoðaèi) moraju da ispune 16949.

Epilog: jedan brend tj. proizvoðaæ automobila NE proizvodi NI©TA. Samo farba i to ne retko SAMO karoseriju.

      Zaborawio si najwazniju stwar....MOTOR...sigurno je da motor Mercedes ne kupuju od dobawljaca...kao i karoseriju werowatno je i menjac.Da ne ulazim sad u elektroniku i ostale elemente wesanja ...bla bla ...ako im i rade dobawljaci a to se tamo zowe podizwodjaci swe to je pod rigoroznom kontrolom ...jer da nije tako ne bi Reno imali swoje specificne kwarowe.
        Podizwodjaci postoje da bi se smanjili troskowi i proizwodnja ucinila jeftinijom i uopste mogucom.
Ni motor ni menjaè ne pravi Mercedes kao ni jednu drugu komponentu ili sklop na automobilu. Ovo ne bi bilo praktièno a ni zahvalno iz par desetina razloga koje bih mogao da navedem. Ceo projekat za neki deo, dizajn itd. razvija Mercedes, BMW ili neki drugi brend i po tim zahtevima neka fabrika isporuèuje komponente za njih. Upravo ovo je ODM (Original Design Manufacturer).
Svaki deo na automobilu proizvodi fabrika koja ima ODM 'sertifikat' tj. ispunjava zahteve kupca (Fiat, BMW... koji to samo montiraju u svojoj fabrici).

Da ne zalazim dublje u problematiku jer mi je to posao a i da ne davim, ukratko sam objasnio.
Ako ima¹ bilo koje pitanje spreman sam da ti pojasnim.

P.S. Verovali ili ne veæinu agregata za sve automobile proizvodi JEDNA ISTA fabrika, samo po drugaèijim zahtevima tj. projektima :)

Pozdrav Mi¹ko

           Kazes NEKA fabrika isporucuje motor za Mercedes...tu mi nesto nije jasno pa bi te zamolio da kazes koja je to fabrika....jer bez ironije owo je za mene welika nowost...ne kazem da je nemoguce samo ja za to nisam cuo.Mislim nemoguce je da JEDNA fabrika proizwodi motore za swe brendowe a da je nepoznata i da za nju niko nije cuo.
           Pozdraw i za tebe nismo se wideli bas odawno.
             

con3

E ljudi ja bi vam preporucio da pogledate onu emisiju "kako se pravi" i videcete da pisete gluposti bez uvrede