Glavni meni

honda cbr f4i problem sa potrosnjom i radom motora

Započeo ®or¾ GTI, 12 Avgust, 2012, 18:21

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

®or¾ GTI

f4i imam problem sto trosi 6-7 l na 20 km penizija voznje , motor trokira na malim a nesto bolj povuce tek posle 9000 rpm, menjo filter imao kn a obican auspuh pa sam stavio fabriku od uff-a da probam, izbacuje gorivo na auspuh , a primetio sam da temperatura u jednom momentu varira cas 80 pa spusti na oar sec 58 itd, ako moze bilokakav savet sta da pogledam, neki senzorr ili slicno.

®or¾ GTI


Kengur


®or¾ GTI

:) vozio se i ja al  skupo kad ti motor trosi ko jet.

®or¾ GTI

citao sam user manual pise da izgleda da treba da proverim sve senzore, map,ect,itd ako neko ima neka bliza iskustva neka kaze

ЯЭВОЛУТИОН

bilo koju gresku na senzoru bi ti prijavio.....verovatno je mrtav regulator pritiska...treba proveriti koji je pritisak u sistemu....ako prelazi 3 bara nije ni cudo sto toliko trosi....dakle ako bi dizna trebal do ubrizga 1 necega na tri bara a pumpa druka 10 a regulator to ne skida na 3 onda ona daje 3 puta vise goriva u svakom momentu...na 9000 vise nije ni bitno jer i onaku mu treba jako mnogo goriva....
Koliko cesto menjas svecice....sa tom kolicinom goriva.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

UFF


®or¾ GTI

ispostavilo se da nisu pogresne lik mi je odgovorio da su imr9c-9h novije i iste kao imr9a-9h sto se tice toplotnih vrednosti i ostaliy stvari.

UFF

E pa sta onda?
cdi ili neki qrac sa strujom?

Teraj ti to danas kod revolucije

®or¾ GTI


zivchany


UFF


ЯЭВОЛУТИОН

crkao regulator pritiska, ali sam morao da vratim sve na fabricki seting jer je neko pre mene sve ispomerao u zelji da dobije miran rad .....jedino sto je gazda otisao kod svojih pa je motor preuzeo njegov burazer.....kad sam video burazerov motor kad nisam pao u nesvest....i taj mi je jebao kevu....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11