SOPA is Dead! Next to destroy is PIPA!

zmiya

hpg

Citat: zmiya poslato 20 Januar, 2012, 22:12
NEW MEGAUPLOAD SITE Here
www.megauploads.altervista.org

Ne bas... ovo je novi megaupload, treba mu vremena da ucita:

http://109.236.83.66/

Verovatno ce promeniti nekoliko adresa dok se ne smeste, kao Wikileaks.
 UFFove ¾ivotne mudrosti ;D

UFF

To ko server u mojoj firmi

svakih par dana gadjam drugu adresu ako hocu da mu pristupim preko remot-a   [rofl]

fala Q pa postoji ovako nesto...

http://www.no-ip.com/

neznam sto ga i oni nisu iskoristili za prelazni period?

MILJAN

Stiglo mi je ovo na mail: Hi everyone!

A big hurrah to you!!!!! We’ve won for now -- SOPA and PIPA were dropped by Congress today -- the votes we’ve been scrambling to mobilize against have been cancelled.

The largest online protest in history has fundamentally changed the game.  You were heard.

On January 18th, 13 million of us took the time to tell Congress to protect free speech rights on the internet. Hundreds of millions, maybe a billion, people all around the world saw what we did on Wednesday.  See the amazing numbers here and tell everyone what you did.

This was unprecedented. Your activism may have changed the way people fight for the public interest and basic rights forever.

The MPAA (the lobby for big movie studios which created these terrible bills) was shocked and seemingly humbled.  “‘This was a whole new different game all of a sudden,’ MPAA Chairman and former Senator Chris Dodd told the New York Times. ‘[PIPA and SOPA were] considered by many to be a slam dunk.’”

“'This is altogether a new effect,' Mr. Dodd said, comparing the online movement to the Arab Spring. He could not remember seeing 'an effort that was moving with this degree of support change this dramatically' in the last four decades, he added." 

Tweet with us, shout on the internet with us, let's celebrate: Round of applause to the 13 million people who stood up  - #PIPA and #SOPA are tabled 4 now. #13millionapplause

We're indebted to everyone who helped in the beginning of this movement -- you, and all the sites that went out on a limb to protest in November -- Boing Boing and Mozilla Foundation (and thank you Tumblr, 4chan)! And the grassroots groups -- Public Knowledge, Electronic Frontier Foundation, Demand Progress, CDT, and many more.

#SOPA and #PIPA will likely return in some form.  But when they do, we'll be ready.  Can you make a donation to Fight for the Future, to help us keep this fire going? 

We changed the game this fall, and we're not gonna stop.  $8, $20, every little bit helps. 

13 million strong,

Tiffiniy, Holmes, Joshua, Phil, CJ, Donny, Douglas, Nicholas, Dean, David S. and Moore... Fight for the Future!

P.S.  China's internet censorship system reminds us why the fight for democratic principles is so important:

In the New Yorker:  "Fittingly, perhaps, the discussion has unfolded on Weibo, the Twitter-like micro-blogging site that has a team of censors on staff to trim posts with sensitive political content. That is the arrangement that opponents of the bill have suggested would be required of American sites if they are compelled to police their users’ content for copyright violations. On Weibo, joking about SOPA’s similarities to Chinese censorship was sensitive enough that some posts on the subject were almost certainly deleted (though it can be hard to know).
After Chinese Web users got over the strangeness of hearing Americans debate the merits of screening the Web for objectionable content, they marvelled at the American response. Commentator Liu Qingyan wrote:

‘We should learn something from the way these American Internet companies protested against SOPA and PIPA. A free and democratic society depends on every one of us caring about politics and fighting for our rights. We will not achieve it by avoiding talk about politics.’"
Cave ab homine unius libri

Boban_m

Citat: MILJAN poslato 20 Januar, 2012, 23:05
On January 18th, 13 million of us took the time to tell Congress to protect free speech rights on the internet. Hundreds of millions, maybe a billion, people all around the world saw what we did on Wednesday.  See the amazing numbers here and tell everyone what you did.

This was unprecedented. Your activism may have changed the way people fight for the public interest and basic rights forever.
Iskreno se nadam da ovo moze biti prelomni momenat u zauzimanju kursa ka boljem i pravednijem svijetu. Centri moci (citaj nekoliko porodica na planeti) ovaj put nemaju ispred nisana neuke talibane, vec ogromnu mrezu obrazovanih IT aktivista i slobodoumnih intelektualaca sirom svijeta. Manipulacija masama preko medija ili dobro staro drzanje u tami i neznanju ide mnogo teze od kako postoji mreza. Idemo...

lord_oblivion

To je i glavni razlog da je ukinu. Jer cenzura nije ni¹ta drugo do ukidanje istog.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

bigbad86

Necu da me PIPA SOPA :P

MILJAN

22 zemlje EU ratifikovale ACTA-u
ACTA, skraæeno od Anti-Counterfeiting Trade Agreement, slièna je aktima koje je amerièki kongres nameravao da usvoji, SOPA i PIPA, ali je jo¹ opasnija, pi¹e amerièki portal Mashable.

Prema obja¹njenju Electronic Frontier Foundationa , meðunarodne neprofitne organizacije koja zastupa za¹titu korisnièkih digitalnih prava, ACTA æe se primarno boriti protiv falsifikovanja fizièkih dobara, poput lekova.

Meðutim, sporazum æe u stvarnosti imati puno ¹iru primenu te æe svoje resurse naroèito koristiti za nadzor 'distribucije podataka na internetu kao i informacione tehnologije'.

Washington Post pi¹e da je ACTA dalekose¾an sporazum èiji je cilj usklaðivanje meðunarodnih standarda za¹tite autorskih prava u muzièkoj, filmskoj, farmaceutskoj, modnoj i nizu drugih industrija koje su èesto ¾rtve kraðe intelektualnog vlasni¹tva.

O njemu se razgovara i pregovara jo¹ od 2008. godine, èesto iza èvrsto zatvorenih vrata, daleko od oèiju javnosti.

Prema njenim odredbama, provajderi æe morati da nadgledaju sve aktivnosti svojih korisnika, ne bi li prona¹li moguæa kr¹enja autorskih prava.

Osim zemalja Evropske unije, ACTA-u su potpisali i Australija, Kanada, Japan, Ju¾na Koreja, Maroko, Novi Zeland, Singapur i SAD, u oktobru pro¹le godine.

Njima su se od juèe pridru¾ile Austrija, Belgija, Èe¹ka, Danska, Finska, Francuska, grèka, Irska, Maðarska, Italija, Litvanija, Letonija, Luksemburg, Malta, Poljska, Rumunija, Slovenija, ©panija, ©vedska i Ujedinjeno Kraljevstvo.

Bez obzira na njihove potpise, ACTA-u mora ratifikovati Evropski parlament, kako bi ona stupila na snagu, a to bi trebalo da se desi ovog leta.

SOPA i PIPA su odlo¾ene na neodreðeno vreme nakon protesta velikog broja internet korisnika i velikih kompanija. Da li æe se pred odluku Evropskog parlamenta odluka ponoviti, ostaje da se vidi.

Anonymousi su se veæ aktivirali po ovom pitanju, a njihovo obja¹njenje ovog sporazuma pogledajte u prilo¾enom videu.

Sporazum za sada nisu potpisale samo Nemaèka, Kipar, Estonija, Slovaèka i Holandija.

UFF

a gde je prilozeni video? :D

Che

Citat: UFF poslato 29 Januar, 2012, 00:41

bio objavljen na FB ali ga nema posle napada anonimusa :D

MILJAN

Citat: UFF poslato 29 Januar, 2012, 00:41
Ne zanju ljudi engleski.-..Ali evo ko zna neka slu¹a:
ACTA explained - Animation.flv

bigbad86

Nabijem im ga majci...

Major

Citat: bigbad86 poslato 31 Januar, 2012, 13:33
Nabijem im ga majci...

Slazem se. Ali propasce i ovo kao i SOPA i PIPA.

bigbad86

Ovo je verovatno uvertira za tako neke stvari. Ovo mora da prodje kad tad, dal za 5-10-15 godina ali proci ce.

UFF

tacno tako bigbad
nisu oni ni planirali da prodje sad
samo polako da nas naviknu
svake god po malo i onda ce svi prestati da obracaju paznju i gotovo

bigbad86

Upravo. Malo po malo ce da uvode na mala vrata. Pa ko i porezi i sve ostalo.

ЯЭВОЛУТИОН

Kao i sve sto predje iz nekih tokova koji se ne vode nigde  u crne i sive tokove...neko ce na tome uzeti pare....i kao sto na drogama pare tresu narko dileri, tako ce i ovde procvetati crno trziste. Zadnji put kad sa bio u Londonu, cigare su se prodavale na crno. I ko tu profitira....za vreme prohibicije ko se obogatio trgovinom alkoholom....tako je i jedan i drugi zakon predvidjen da omoguci nekome da mazne pare.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

CrvenBan

uvek se sve i vrti oko para, zar ne. :D :D :D :D