Glavni meni

Triumph Tiger Explorer 1200 - predstavljanje i test

Započeo zmiya, 06 Avgust, 2012, 14:24

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

zmiya

 Koliko god da Pit ne voli BMW R1200 GS ili koliko god ga Lalajko i Uff di¾u u nebesa,èinjenica je da je on najprodavaniji motor u klasi..
Namerno sam rekao najprodavaniji,a ne i najbolji..Mislim da æe taj trend nastaviti i dalje ¹to se tièe prodaje ali se konaèno pojavio neko bolji..
 
U Triumphu su shvatili da u startu moraju napraviti bolji motocikl od GSa ili æe moæi da raèunaju na mizeran udeo na tr¾i¹tu.

Pri samom konstruisanju Tigera 1200 zacrtani su sledeæi ciljevi:
-cena mora biti ni¾a od isto opremljenog GSa
-servisni interval mora biti osetno du¾i
-mora imati bar 130 ks.

©to se tièe cene,moglo bi se reæi da se za isto para dobija vi¹e muzike kod  Explorera ali postoji verzija GS-a (takozvani paket go golaæ) koja sa slabijom opremom(èitaj:bez opreme) ko¹ta manje od Explorera.
Explorer serijski dolazi sa ABSom,tempomatom i elektronskom kontrolom proklizavanja.

Da krenem od negativnih stvari ka pozitivnim,jer tako volem..Osim jaèe cene,zamerke idu i na te¾inu koja iznosi 259 kg sa punim rezervoarom.Radi poredjenja GS ima samo 229kg,dok su drugi konkurenti tu negde:Super Tenere 261 kg,
Honda Cross Tuorer 275 kg..
U mestu se te¾ina oseæa i zbog vi¹eg te¾i¹ta,tako da se pri manevrisanju u mestu ne preporuèuje sila¾enje sa motora.
Zbog toga kao opcija postoji i ni¾e sedi¹te. Èim se krene iz mesta,te¾ina se vi¹e ne oseæa.

Postoji jo¹ jedna zamerka,i odnosi se na ABS koji se rano aktivira i prilièno je grub.Sva sreæa pa postoji opcija za iskljuèivanje istog.

U vo¾nji Explorer iznenadjujuæe brzo i lako menja pravac,te¾ina se ne oseæa ni pri agresivnijoj vo¾nji.

Triumph je napravio pun pogodak sa novim trocilindriènim agregatom.Explorer razvija snagu ujednaèeno od najni¾ih obrtaja.
Nema vibracija,nema rupe u obrtajima,a zbog ogromnog obrtnog momenta,nije bitno u kom stepenu prenosa se nalazite.
Veæ preko 3000 obrtaja ubrzanja su brutalna.
©esta brzina je prilièno duga,tako da se pri 5000 obrtaja vozite 140 kmh.

Kardan je odlièno konstruisan,ne oseæa se nikakav trzaj èak ni promeni brzina bez kvaèila.
                       


[attachment deleted by admin]

zmiya


zmiya


zmiya


zmiya

#4

Obrtni moment preko 100 Nm dostupan u rasponu od 2500 do 9500 obrtaja

[attachment deleted by admin]

zmiya

#5
Nema na ovom dijagramu ali TDM dere i GSa i Triumpha..
Ali zato triumph dere GSa..

zmiya


zmiya

#7
.

[attachment deleted by admin]

zmiya

#8
.

[attachment deleted by admin]

zmiya


zmiya


zmiya


zmiya


zmiya


zmiya


zmiya


zmiya


zmiya


zmiya

#18
Homologiran Arrow top
Titanijumski omotaè,karbonski zavr¹etak i ¹elna
Smanjenje te¾ine: 2.3kg (37%)
Poveæanje snage: 3ks
U Srbiji je poveæanje bar 30 ks..

[attachment deleted by admin]

zmiya