Glavni meni

Kawasaki ZX10-R 2006-07

Započeo Charuga, 04 Decembar, 2010, 12:10

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Charuga

Presao sam sa njim dosada oko 10.000 km.
Vozim motore ceo zivot ali mi je ovaj nekako prirastao za srce...... do 5000 obrtaja moze se voziti na putu da prede kao umiljato jagnje.... do 7000 tesko da ce naici nesto brze pored Vas ...nesmeta mu ni voznja na 2-3ooo (neki su citali na netu da je neupotrebljiv na malim obrtajima....smesno)..... tada trosi 4-5 litara.....
A kada zatreba pretvara se u zver..... preko 9.000.
Tada trebate zaista da budete raspolozeni i skoncentrisani jel onda je sve "brutalno"....prednji tocak se dize i na 230 km/h ......
Ispucavanje iz krivina "bolesno" za razliku od Japanske brace najmanje oprasta greske ali ako se srodite mozda pruza i najvece zadovoljstvo u voznji.....
Najbitnije kod takvog motocikla je redovno odrzavanje i onda ce Vaas sigurno i verno sluziti.....
Zablude su da se sa takvim motociklom nemoze putovati....pogledajte:

http://vimeo.com/15623454

Gile_ExtremeBoy

Charugo, jer si se privikao ili te Svajcarci jos uvek zbunjeno gledaju kad ga przis?  :D
....:::: MK Kraljevi Slobode - Svilajnac ::::...

Charuga

Charuga,
Nije mogao da nastavi da zivi pored hladnih i sracunatih Svajcaraca.....kako je vreme postajalo hladnije tako je charuga spakovao svoje prnje i vratio se KUCI ....
Gde ima mnogo manje para ali mu je srce na mestu pored porodice i prijatelja :)

Gile_ExtremeBoy

Eh vazno da desetka ne trpi pravila zloæudnih ©vajcaraca..   [djavo]
....:::: MK Kraljevi Slobode - Svilajnac ::::...

ACO610

Citat: Charuga poslato 04 Decembar, 2010, 18:30
Charuga,
Nije mogao da nastavi da zivi pored hladnih i sracunatih Svajcaraca.....kako je vreme postajalo hladnije tako je charuga spakovao svoje prnje i vratio se KUCI ....
Gde ima mnogo manje para ali mu je srce na mestu pored porodice i prijatelja :)

Ma  jarane  nije  sve  u  parama. Pozdravljam  odluku.

Motor  ti  je  zvijer,  a  i  ti  ga   pegla¹  "momaèi"   Pozdrav.

kawa ninja

#5
 Agregat i prenos

4 cilindra , redni
zapremina 998 cm/3
sir : hod  76 : 55
kompresija 12,7 : 1
razvod ventila - 2 breg. osovine u glavi pokrecu lancem 4 ventila po cilindru
hladjenje - tecnoscu (vodeno)
elektronsko ubrizgavanje goriva
precnik leptir. tela 43mm
175ks(128.7kw) - 11700 ob/min
max obr. mom. 115 nm/9500
kvacilo sa visestrukim diskovima u ulju
upside-down prednja viluska- precnika 43mm-120mm  hod
monoamortizer nazad 120mm - hod
kocnice napred nazubljeni diskovi 300mm precnik
nazad 1 naz. disk 220mm sa 2 klipa
gume 120/70-17 napred i 190/55-17nazad
medju osovin. razmak 1.390 mm
duzina 2.065mm
sirina 705mm
visina 1.130mm
visina sedista od tla 825mm
zapremina rez.  17 litara
tezina 175 kg (suv)




  http://www.youtube.com/watch?v=3HFdsADWgPI&feature=related
This bike is a lean, mean, electric green fighting machine - Team Green

cone

#6
Citat: Charuga poslato 04 Decembar, 2010, 12:10
Presao sam sa njim dosada oko 10.000 km.
Vozim motore ceo zivot ali mi je ovaj nekako prirastao za srce...... do 5000 obrtaja moze se voziti na putu da prede kao umiljato jagnje.... do 7000 tesko da ce naici nesto brze pored Vas ...nesmeta mu ni voznja na 2-3ooo (neki su citali na netu da je neupotrebljiv na malim obrtajima....smesno)..... tada trosi 4-5 litara.....
A kada zatreba pretvara se u zver..... preko 9.000.
Tada trebate zaista da budete raspolozeni i skoncentrisani jel onda je sve "brutalno"....prednji tocak se dize i na 230 km/h ......
Ispucavanje iz krivina "bolesno" za razliku od Japanske brace najmanje oprasta greske ali ako se srodite mozda pruza i najvece zadovoljstvo u voznji.....
Najbitnije kod takvog motocikla je redovno odrzavanje i onda ce Vaas sigurno i verno sluziti.....
Zablude su da se sa takvim motociklom nemoze putovati....pogledajte:

http://vimeo.com/15623454

sad sam pogledao snimak.. predobre slike ;) mnogo lepo predeli, a kawa se sa njima bas lepo uklopila :P naravno i muzika na mestu :)

Charuga


Vule

Ovaj model mi se uvek sviđao,al nikad nisam imao hrabrosti da ga uzmem,jer sam par puta kad sam isao da ga kupim,svaki je radio čudno i drugačije i svima je svetlelo FI lampica tokom rada.Posle sam cuo od jednog vlasnika koji je odvalio ovaj model od zivota,da imaju problem sa pumpom za gorivo,tj mi imamo baš mnogo loš benzin,pa kao on oće da izdrka ovaj bike. Charuga....ja sam tebe viđao i na ušću i u gradu,ti si mi ostao urezan u memoriji kao čovek koji je prešao mali milion km na tom motoru i nikad nikakav problem,sto mi je mnogo drago,jer očigledno je problem u "ljudskom faktoru" ne u masini...reci mi molim te ako imas neku potvrdnu informaciju oko bilo kakvih gresaka sa ovim modelom...Hvala  [cheers]
Iskustvo donosi dobre odluke, a stièe se dono¹enjem lo¹ih

Charuga

Ja neznam ni za jednu gresku.....ako ga redovno servisiras...menjas ulje itd.... doduse tako je i kod drugih Japanaca...... lampicu pali kada je vreme za servis.....ili ako nabodes bas lose gorivo....ali to mi je radio i Suzuki.....
Nesmeta im nista osim sto malo bode oci.... Hrvati zalepe parce izolir trake....
Za ovaj motor nemam reci.....PREZADOVOLJAN

WOLVERINE

Citat: Charuga poslato 22 Oktobar, 2011, 20:05
Ja neznam ni za jednu gresku.....ako ga redovno servisiras...menjas ulje itd.... doduse tako je i kod drugih Japanaca...... lampicu pali kada je vreme za servis.....ili ako nabodes bas lose gorivo....ali to mi je radio i Suzuki.....
Nesmeta im nista osim sto malo bode oci.... Hrvati zalepe parce izolir trake....
Za ovaj motor nemam reci.....PREZADOVOLJAN

 Cuj PREZADOVOLJAN,   [doh] [doh]  a jer taj motor nekad vozen na nase gorivo i po Srbiji ili samo na strano i po Alpima.......    [rofl] [rofl] [rofl]    

Steta sto nema novaca ovakav primerak se isplati kupiti....

ninjitsu

Svaka cast na voznji, sa zadovoljstvom odgledah video! U planu mi je nesto slicno samo sa zx6r 07 08... Pozzz
rocknrolla®