Glavni meni

Kategorija 400 ili ono ¹to kod nas neæe doæi

Započeo 3006, 13 Februar, 2012, 17:32

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

3006

Kavasaki Ninja 400


Kavasaki er4n


Suzuki gsr400


Suzuki Gladius 400


Honda cb400



3006

Ka¾u da su to veæinom ma¹ine 600 kuba, malo ¹trojene i samim tim vrlo izdr¾ljive.
Bar tako ka¾u za Kavasaki.
Ne bih znao... Ali, generalno, volim ovu kubika¾u.

AndreyRR


SSZGO

Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor

Ruza-Bandit

Meni se dopada ova kategorija ba¹ zato ¹to vozim jednog od 400ccm koji inaèe (iako je mala kubika¾a) ima 60 konja ¹to je meni sasvim dovoljno. Inaèe poreðenja radi GPZ 500 ima istu konja¾u a diverzija 600 èak i manju. Pri tom im je i ubrzanje sranje...

UFF

Ja sam ubedjen da bi se to odlicno prodavalo
Idealno za pocetnika kome je 125 slabo a 600 jako

250 je takodje preslabo a malo ih ima....

Takodje idealan i za kuca-poso svaki dan jer predpostavljam da su mali potrosaci a opet idu malo brze od malih skutera :D

Landser

Citat
Inaèe poreðenja radi GPZ 500 ima istu konja¾u a diverzija 600 èak i manju. Pri tom im je i ubrzanje sranje
Pa da a i ove GPZove uglavnom voze neke mlakonje i mjekusci pa im realno neko ubrzanje i nije potrebno...

El Jefe

Modeli za japansko trziste - zbog strozijih propisa.Ni 600-ticama nista ne fali.
Друштво за заштиту од животиња

Ruza-Bandit

Citat: Landser poslato 13 Februar, 2012, 23:22
Citat
Inaèe poreðenja radi GPZ 500 ima istu konja¾u a diverzija 600 èak i manju. Pri tom im je i ubrzanje sranje
Pa da a i ove GPZove uglavnom voze neke mlakonje i mjekusci pa im realno neko ubrzanje i nije potrebno...

vidi¹ kako zna¹

3006

I ja mislim da bi se dobro prodavali.
Normalno, koliko se uop¹te prodaju novi motori kod nas...

redoran

moj prvi motor je bio bandit 400, na njemu sam polozio voznju i naucio da vozim, mogu samo da kazem da je odlicna masina za pocetnike imala je 55 ks taman da moze lepo da se vozi a bio je lagan kao pero.

KIZA73

Imao Bandita 400. Vozi se na visokim obrtajima tako da sto ise tice potrosnje, tu je negde 6-7 l/100 po gradu. Znaci i veca potrosnja od 600cc. Prednost mu je kilaza, lakoca upravljanja i naravno registracija od 80eur. Idealan za gradsku voznju, ko ima para za gorivo. Mana, pa verovatno kratak vek trajanja agregata zbog potrebe za forsiranjem. Ko ga mazi trajce mu dosta dugo.
Dok postoji covek, postoji i problem.
Kad nestane covek, nestane i problem.


srbac


Boban_m

400 cc cetvorocilindricni su zanimljivi bar po zvuku, a koliko vidim sa slike svi su 2 cilindra. Novi trend iz Japana izgleda.

3006


Taraba

Ovaj Falcon ko kinezi da su ga crtali.
SR bi vozao po gradu.
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

ЯЭВОЛУТИОН

tarabicu.....sr nema anlaser....samo kurblu....a ti si poznat kao veliki ljubitelj kurble...
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

3006


Conti-Moto

#19
Ko voli 400cc nek ide u Japan, tamo ih ima mnogo. Kod njih je privilegija (u pravom smislu te reci) voziti motor od 600, 750 ili 1000 cc.
Osiguranje za motor preko 400 kubika je kod njih skoro nemoguce platiti, to uspeva samo sinovima bogatasa . . .
Svi ovi modele koje ste gore naveli su za Japansko trziste.
'90. godina su probali da uvoze 400-tke u Evropu (Bandit 400, ZXR 400, Honda CB1), ta kubikaza je imala slabu prodju kod kupaca,
osiguravajuce kuce su naplacivale velike premije osiguranja jer je bilo mnogo udesa sa tim masinama.
Roditelji koji su bili protiv "velikih" motora su kupovali ove sa manjom kubikazom . . . ?!
Par meseci sam imao Hondu CB1, interesantan motoric sa odlicnim agregatom i fenomenalnom potrosnjom od 9-12 litara po gradu.
Malo kubika, rado ide u velike obrtaje (jer je na malim kesa) i tu lezi razlog za veliku potrosnju.

Motori od 400 cc (naravno polovni - uvoz iz Japana) mogu da se nadju i kupe u Budimpesti, firma Red Baron.




Novo !!!
Conti ROAD !!