Glavni meni

SL 1000 Falco

Započeo salle_, 22 Januar, 2012, 00:08

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

salle_

Aprilia SL 1000 Falco



-Pravljen 2000-te i 2001-ve godine
-Kubikaza 997.6 ccm
- V2 agregat pod uglom od 60stepeni,
-Direktno ubrizgavanje
-Digitalna elektronika,dve svecice pod cilindru
- 118hp (86.7kW) na 9200rpm
-6 brzina prenos preko lanca
-Prednje ogibljenje 43mm Showa
-Prednje kocnice 2x po 320mm disk sa po dva klipa u kljestima
-Zadnji disk 220mm
-Gume napred 120/70/17 i  nazad 180/50/17
-Visina sedista  736mm
-Tezina suvog motora 190kg
-Rezervoar 17l sa 4l rezervom
-Maksimalna brzina 249.6kmh


1. Godiste motocikla koji ste vozili:
Motor je 2001 godiste , inace proizvodila se od 1999 do 2004, svi modeli su skoro isti uz manje izmene kombinacije boja..


2. Vreme provedeno na motorciklu:
3 godine


3. Sta mi se dopada:
 Odlicne kocnice marke Brembo , doziranje odlicno i veoma osetljiva kocnica , zvuk - naravno uz neki aftermarket top posto se sa fabrickim izduvima veoma slabo cuje i nema pravi v2 prodoran zvuk.. Jos jedna stvar koja mi se svidja je kocenje motorom  , vesanje je veoma kruto kao na dosta R-ova , dodao bih da je jos bolje ako se kombinuje sa zadnjim stelujucim amortizerom SACHS od aprilie RSV .. Trosi oko 5-7 na 100 km nikad preko i pri veoma ostroj voznji.



4. Sta je moglo biti bolje:
Ovde bih pomenuo menjac koji je veoma bucan i ne bas precizan , veoma tvrdo kvacilo koje je nepodnosljivo za gradsku voznju [ali ipak ovaj motor nije za to ni namenjen] .. Kratka prva brzina , pregrevanje od semafora do semafora[paljenje ventilatora]. Pomenuo bih da je motor veoma tezak oko 210kg , ali na otvorenom putu to se i ne oseti mnogo.Veoma tvrd motor i prednji i zadnji kraj jos u kombinaciji sa racing heblovima nije bas pogodan za duze ture ..


5. Moj utisak:
Sada i moje misljenje o motoru.. Veoma pouzdan i ide izuzetno dobro,  ali nezgodan dok ne nadjete najbolji polozaj u sedistu.Za mene je Falco vise sportski motor .
121ks sa LeoVince topovima i chipom , lud motor 1,2,3 na gas ide na zadnji najmanji potrosac u odnosu na konkurenciju .. Najvise snage ima u rasponu od 6-9k rpm , preko toga nema potrebe ici zato sto vec na 11000 ulazi u blokadu . Ali kao sto sam pomenuo nesto sto me najvise odusevljava na ovom motoru su kocnice .  Sto se tice servisa , ja nisam imao problema , motor je presao oko 10.000 kod mene menjano ulje , filter za vazduh , filter za ulje , takodje bih preporucio kupovinu kvalitetnih svecica[4kom] i to iridijumskih posto obicne se nisu bas najbolje pokazale . Ipak i pored navedenih mana za mene se motor odlicno pokazao .

salle_


Falco

Fenomenal motor.  Ja sam se sa mojim Falcom navozao i na stazi i na drumu.  Nikad se nije pokvario, nikada me nije ostavio na put osim kad je ostao bez goriva.









Dyno grafiko.  Ovde je samo 1413 chip sa mojim stelovanjem "na uvce":



i kada je krenuo na poslednju voznju:



sibin

odlican, ima ga drugar. po njegovim recima slicno iskustvo. :D

Hohštapler

#4
Kako tolko kila a V2? Ne deluje prevelik...

edit: sad vidim, 190kg suv, i nije mnogo... 210 mi se uèinilo previ¹e...
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

pittatore

Samo je muka za delove, taj isti drugar je uvezao jednog samo za delove

Falco

neznam o kakvim delovima govorite.  Meni nikad nista nije trebalo sem svecica, ulja, filtera, guma, lanaca i ostale potrosne robe.  Presao sam preko 50000km sto na stazi sto na drumu. 

pittatore

Kupio ga je blago havarisanog i tu je nastao problem, o tim delovima pricam

Falco

Citat: pittatore poslato 27 Januar, 2014, 23:28
Kupio ga je blago havarisanog i tu je nastao problem, o tim delovima pricam

Mislim da znam o kome pricas.  On me je kontaktirao na onom drugom forumu.