Glavni meni

Tema za ljubitelje BMW automobila

Započeo UFF, 11 Novembar, 2011, 16:15

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Zeljkamp

#4240
Citat: losmi poslato 07 Januar, 2018, 23:53
Jel zna neko nesto vise o f20 118/120d ? Ima li nekih mana?
U Svajcarskoj mi je bio ponudjen jedan takav model. Prelepe narandzaste boje u sport paketu + jos neki nivo dodatne opreme ali sa manuelnim sestostepenim menjacem. Automobil sam imao prilike da vozim nekih 20-30km i na toj test voznji se ponasao izuzetno. Nisam mu mogao naci manu a na satu je bilo nesto malo preko 331.000km. Svi servisi, sem poslednjeg, u BMW-u. Imao je kuku jer je automobil bio od garaze koja je sa njim, prilicno cesto, prevozila manja vozila po CH i po evropi. Momci koji su sa njim presli dobar deo kilometara nisu imali primedbi. Enterijer je bio skoro bez tragova koriscenja. Volan malo uglacan, na nekim delovima obruca je matirao, kao i rucica menjaca. Sedista, prekidaci i sve ostalo u enterijeru je bilo izuzetno i bez mana(imam prilicno visoke kriterijume). Limarijski netaknut, kompletan u prvoj farbi.

Ja ga nisam uzeo jer nisam hteo da vracam kilometrazu a bio sam siguran da ovde u Srbiji ne bih mogao da prodam BMW-a iz 2012. godine sa skoro 333.000km na satu (hteo sam da ga vozim iz CH do Beograda). Kupio ga je neko i, verovatno, sakrio servisnu i vratio kilometrazu na oko 150-160hkm.


TwinZ Auto & Moto

milomir22

Ako je makar 150K od 333 presao s prikolicom, a verovatno i vise, bolje sto ga nisi uzeo. Retko koji serijski auto, a narocito bmw serije 1 je prefvidjen da vuce 2 tone. Nije to nissan navara.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr


Zeljkamp

Milomire, veruj mi da je ovaj primerak bio u izuzetnom stanju, narocito kada se u obzir uzme velika kilometraza i nacin eksploatacije. Bio bi vise od 1000e jetiniji od najeftinije klotare na oglasima u tom trenutku. No, to sada nije ni bitno. Bitno je da sam preneo skromno iskustvo koje sam imao sa automobilom za koji je Losmi pitao. Iskreno se nadam da sam mu makar malo pomogao. :)
TwinZ Auto & Moto

losmi

Naravno da jesi. Vidim da se bavis uvozom, pa imam jos jedno pitanje u vezi Eur1 obrasca, da li je to regulisano, posto sam citao po netu da bmw ne izdaje vise taj obrazac a bez njega je carina dosta veca..

Hattrick

Pa ne izdaju vise, i to upravo radi Srbije, odnosno po direktivi nekog tamo Nemackog ministra, jer su jedne godine, cini mi se 2012-te nasi carinici poslali preko 10.000 dosijea, automobila koji su se ocarinili u Srbiji, na post-proveru verodostojnosti EUR1 u Nemacku. A i pre i posle toga su ih zatrpavali dosijeima automobila za proveru. Svabu je to smorilo do jaja, jer kod njih kad je auto prodat, prodat je, izdat EUR1, auto napustio Evropu, boli sad njih kurac da trose resurse na provere brojeva sasije, motora, uparenja agregata sa karoserijom, kilometraze na prodaji, i jos 100 cuda koji su im  nasi trazili, za  neke tamo rashodovane olupine od 15+ godina starosti, koje bi kod njih isle u presu. Tako da sad za Srbiju kita EUR1 za sve automobile Nemacke proizvodnje, koje god da su godiste. Pa nek smaraju jos.

losmi

Znaci placa se carina 12% umesto umesto 0?

Lazic

Citat: milomir22 poslato 08 Januar, 2018, 08:29
Ako je makar 150K od 333 presao s prikolicom, a verovatno i vise, bolje sto ga nisi uzeo. Retko koji serijski auto, a narocito bmw serije 1 je prefvidjen da vuce 2 tone. Nije to nissan navara.
Sa manuelnim menjaèem moglo je samo kvaèilo da strada... A kod automatika bi mo¾da propi¹ao konvertor obrtnog momenta...

Zeljkamp

#4248
Losmi, Hattrick ti je otprilike objasnio situaciju ali mislim da ti spediter moze srediti za neke automobile taj EUR1 obrazac. Zato je najbolje da proveris sa nekoliko spedicija sta i kako. Razlike u ceni znaju da budu prilicno velike.

Sto se tice EUR1 obrasca, BMW je prvi prestao da ga izdaje a onda su to ispratile i ostale marke iz Nemacke. Da stvar bude gora, poreklo i ostale detalje za svako BMW vozilo mozes online da proveris i utvrdis datum kada i gde se napravilo, koju dodatnu opremu poseduje, koji je broj motora, koje je boje itd. Izadju ti cak i fotografije kompletnog automobila i enterijera na kojima vidis kakav je bio kada je izasao iz fabrike.  

Dovoljno je da znas zadnjih 7 karaktera iz VIN broja odredjenog vozila i da ih ukucas u pretragu na ovom sajtu i da stikliras "I'm not a robot":

http://bimmer.work/

P.S. Evo ti i zadnjih 7 karaktera od tamo nekog BMW-a da vidis kako to radi. E047332



TwinZ Auto & Moto

Bishke

Realno i ja bih zabranio EUR1 obrazac s obzirom kakvi smo + za pismene ima sajt gde proveris sve
You should do one thing every day that scares you

Zeljkamp

TwinZ Auto & Moto

Hurricane

..fora je i da imas eur obrazac, procenice ti ga vise i ne dobijas nista znacajno, bar na jeftinije automobile..

Kad pozoves speditera on ti kaze vrednost na koju se ide, onu sa eur obrascem i onu bez

PECA BMW

Drustvo zna li neko gde i ko popravlja ABS pumpe ( ne komp)  jedan taocak na autu ne koci a ustanovljeno je da je problem unutar pumpe da ne kazem mehanicki .

U pitanju je pumpa iz M5
Bolje biti malo lud , nego malo pametan !

Lazic


PECA BMW

i ja bih , da vidim sta ima unutra , pa da trazim novu da kupim posle .
Bolje biti malo lud , nego malo pametan !

Andreja

Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

Lazic

©to bi abs "pumpa" bila ne¹to specijalno komplikovana? I onako nije stvarno pumpa nego 4 ventila... :D Pritisak nabija servo, ona samo samnjuje kad blokira toèak...

PECA BMW

te pumpe se inace ne servisiraju nego se kupuju nove , ali ovde kod nas ima neki servisi koji to rade
Bolje biti malo lud , nego malo pametan !

Hattrick

I uglavnom na M modelima, kad dijagnostika pokaze fizicki defekt same pumpe a ne elektronike ABS bloka, u 90% slucajeva bude problem u osiguracu ili releju pumpe.

UFF