Glavni meni

1975 Honda cb 750F super sport... wrkz u toku !

Započeo Picasoo, 25 Oktobar, 2011, 12:38

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

ЯЭВОЛУТИОН

E ima neka fora na forci sa tim klipovima.....jos sam negde citao da ima caka...sad cu da proguglam
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

zozon

Citat: Plazma Keks poslato 20 Decembar, 2011, 09:03
Citat: revolution poslato 19 Decembar, 2011, 14:24
sto cilindre ofarba u crno...sad izgledaju kao da nisu od njega......
hahahahahha
sad si me podsetio na "MR" tamo odneses blok, glavu... napisu na ceduljici ne farba se. dolazis da preuzmes i vidis glava originalne boje (svetlo zelena), a blok narandzaste(originalna svetlo zelena). doneo blok i glavu od mazde 626 i vrate mi glavu obojenu u crveno. al jbg, najbolji su u gradu
Meni su to uradili par puta  [glavazid]
   Svaka cast za restauraciju, lepo je kad udahnes zivot necemu sto je bilo na rubu zaborava  [thumb_up]

AndreyRR


ЯЭВОЛУТИОН

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

AndreyRR


ЯЭВОЛУТИОН

eee pa nemoze....ovaj prvii ima prepravljen rezervoar, a drugi tockove od superboldora .....ma da trazim ja one plastike i blatobran ili ne
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Picasoo

Prva fora je u karikama, ali jedino sa sa '75-tim godistem!!
Masine koje su pravljene u prvoj polovini '75-te nosile su karike debljine 1.8 mm a one u drugoj polovini '75-te godine 1.1 mm. Ovo je prva greska "majstora" jer su stare karike kod mene bile debljine 1.1 mm!
Druga fora je, po svemu sudeci u polozaju klipova. Majstori pre mene su, vodeci se po difoultu da oznaka na celu klipa ide ka izduvu, postavili klipove tako, ne gledajuci u zareze za ventile na celu klipa!!


Logicki gledano, veci zarez ide ispod veceg ventila (usisnog), ali izgleda da je u njihovom slucaju pobedio difoult :D
Mi smo ipak konstatovali manual koji nam je potvrdio ono sto smo pretpostavljali...


...kako ja vidim, fora je upravo u toj oznaci na celu klipa koja ne ide ka izduvu nego ka usisu i to zbunjuje!!

goranvojska

nisam mogao da dodjem u nedelju ali prvom prilikom eto me da vidim uzivo to cudo.pozzzzzzzz

AndreyRR

Citat: revolution poslato 20 Decembar, 2011, 19:48
eee pa nemoze....ovaj prvii ima prepravljen rezervoar, a drugi tockove od superboldora .....ma da trazim ja one plastike i blatobran ili ne
trazi trazi.pa ces naci
si siguran da je rezervoar kod prvog prepravljan

Picasoo

Citat: goranvojska poslato 20 Decembar, 2011, 21:24
nisam mogao da dodjem u nedelju ali prvom prilikom eto me da vidim uzivo to cudo.pozzzzzzzz
Svrati-znas gde sam :)

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: Picasoo poslato 20 Decembar, 2011, 20:31
Prva fora je u karikama, ali jedino sa sa '75-tim godistem!!
Masine koje su pravljene u prvoj polovini '75-te nosile su karike debljine 1.8 mm a one u drugoj polovini '75-te godine 1.1 mm. Ovo je prva greska "majstora" jer su stare karike kod mene bile debljine 1.1 mm!
Druga fora je, po svemu sudeci u polozaju klipova. Majstori pre mene su, vodeci se po difoultu da oznaka na celu klipa ide ka izduvu, postavili klipove tako, ne gledajuci u zareze za ventile na celu klipa!!


Logicki gledano, veci zarez ide ispod veceg ventila (usisnog), ali izgleda da je u njihovom slucaju pobedio difoult :D
Mi smo ipak konstatovali manual koji nam je potvrdio ono sto smo pretpostavljali...


...kako ja vidim, fora je upravo u toj oznaci na celu klipa koja ne ide ka izduvu nego ka usisu i to zbunjuje!!

Znam da sam negde citao da je to klipovima cest zajeb i da naglasavaju da markeri ne pokazuju pravu...zapravo uobicajnu stranu...sta je memorija
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: AndreyRR poslato 20 Decembar, 2011, 21:51
Citat: revolution poslato 20 Decembar, 2011, 19:48
eee pa nemoze....ovaj prvii ima prepravljen rezervoar, a drugi tockove od superboldora .....ma da trazim ja one plastike i blatobran ili ne
trazi trazi.pa ces naci
si siguran da je rezervoar kod prvog prepravljan
kod prvoj su uterana mesta za kolena, mesta za heblove i odsecen dzep na dnu rezervoara....1000%
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

AndreyRR

Bogami si u pravu,bem ti crvenu boju,kad budem pravio heblove kao kod drugog
bih stavio,osekao rep da bude jednosed imam skoro celu ideju u glavi  ;D ;D

Picasoo


ЯЭВОЛУТИОН

#54
Nego Picasso, kako tretirate vi iz SOHC Srbija nas sa boxer masinama.....i mi smo valjda SOHC Four...doduse FLAT FOUR...

edit:ad videh da spadam u drugu sektu  Naked Gold Wing
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

mali_zmaj

E ovo se valja ispratiti do kraja! Ja sam osacovao jednu Hondu cb sewen fifty,ali nikakao da prodam Kle-a,ti nakedi su mi bas slaba tacka!! Mada je ovo starija makina kod teba ali mora ispasti odlicna,kad se sredi! Pitanje! Kad farbas masinu,jel ide poseban lak,boja..., koja je otporna na toplinu,ili standardna,i dali si je svu osmirglao i pripremio kao kad se limovi rade i ostali djelovi ili ne? Ako me razumije¹!?
jin-jang

Peki

Ja æu uskoro farrbati svoj agregat dupli color sprejom .
Deèko iz farbare ka¾e da se pripremu najbolje radi radi¹ sa onom scotch ¹mirglom-sunðerom (gradacija 400 pa 800)

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: Peki poslato 14 Januar, 2012, 20:42
Ja æu uskoro farrbati svoj agregat dupli color sprejom .
Deèko iz farbare ka¾e da se pripremu najbolje radi radi¹ sa onom scotch ¹mirglom-sunðerom (gradacija 400 pa 800)
Postoje 3M abrazivne krpice....manje se habaju od tih sundjera i radi se na suvo....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Peki

E ovo je ba¹ dobra informacija.

Pretpostavljam da tih krpica ima u "svim bolje snabdevenim farbarama" :)

lord_oblivion

Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.