Glavni meni

prebacivanje putnicko u teretno

Započeo despic, 07 Septembar, 2011, 19:51

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

despic

kako, sta, gde, kolko para...
razmisljam o kupovini nekog veceg SUV-a ili kombija
a naravno ne pada mi na pamet da placam registraciju 50+ soma
jel ima neko iskustva sa ovim zajebancijama?
klasican divljak

Kanarinac

Moj drugar, limar je inace je uradio nekoliko dzipova na teretno. U principu doteras auto, on skine zadnja sedista, nabaci ivericu koja se seca prema tvom autu i to je kao tovarni prostor. Onda se odradi atest i registruje auto. On ja mislim da uzima oko 100e, ali mozda sma i lupio, moras sa njim da proveris. Atest je cini mi se 5,6 soma i registracija. Posle kad se sve zavrsi on ti sve vrati nazad i ti se vozis :) I moras da imas nalepnicu za sopstvene potrebe,.

bigbad86

I kad got te zaustavi milicija a ti imas klupu za putnike pozadi mogu da te teraju na vanredni tehnicki i da platis opet lepu kaznicu :)

Lazic

A sta ako te nikad ne zaustavi murija...?

despic

ma ni ne trebaju mi putnici ;)
svejedno, smeju ljudi da se voze u tovarnom prostoru
klasican divljak

zmiya

od ove godine su postali extremno netolerantni na takve zajebancije..

Lazic

Citat: despic poslato 07 Septembar, 2011, 20:49
svejedno, smeju ljudi da se voze u tovarnom prostoru

Pod uslovom da makar jedna vrata na tovarnom prostoru mogu da se otvore iznutra...

Kanarinac

Pa i nisu neshto netolerantni. Znam vise ljudi koji tako voze i nemaju nekih problema.

Dzambo

A da li je potrebna neka firma na koju bi ovakvo vozilo bilo "vezano"? Tj da li potrebno da imas firmu da bi mogao da registrujes auto na ovaj nacin?

Kanarinac

Jok zato i moras da imas nalepnicu za sopstvene potrebe i onu da ti je max brzina 80. Mada to niko ne stavlja

DaChaS

da mog caleta je sa kombijem bas danas smarao za tu nalepnicu od 80

Dutchman

ili ko ja u Jeep-u izvadish motor i bacish i stavish motor od 1997ccm i placash normalnu registraciju , vozish putnike , vozish autoputem preko 80 , nema nalepnica nema problema , skupo al se isplati kroz registraciju i gorivo za dve godine ... elem Jeep sa Fiatovim motorom od 1997 i 150KS , troshi u gradu 24L plina a za CG 15L plina , za NS autoputem 90na sat 18L plina ... jebe ga malo obrtni momenat i 31" gume , ali bolje nego sa starim motorom , da sam imao para vishe ubacio bi neki 1.9 turbo dizel , e to bi bilo do jaja ... prodacu ti moj ako ocesh ;)

ako te zanima ovakva transplantacija obrati se DR Goran-u on je radio mesec dana ovu moju , ubio se od posala sve zivo je custom da bi stalo pod haubu ;)

evo slika negde na pola radova :D  sad nema gde igla da stane

DaChaS


despic

klasican divljak

Lazic

Bem ti aerodinamiku, omega 3.0 24v, je na 200 trosila 18l plina, na 90, 7+1...

zmiya

nije aerodinamika nego kila¾a od 2 tone..

Lazic

Omega je bila pa mnogo laksa, 1850kg sa praznim rezervoarom od 80 litara i plinskom bocom od takodje 80 litara...

zmiya

a kakve veze ima aerodinamika ako u gradu tro¹i 24 l?

dzimika

ne jebe njega kilaza nego gume od 31" i zbog toga trosi toliko
inace da su gume manje dosta bi i manje trosio

Lazic

Citat: zmiya poslato 08 Septembar, 2011, 14:14
a kakve veze ima aerodinamika ako u gradu tro¹i 24 l?

nikakve, i omega je po gradu trosila od 15-30... Uglavnom 20-25... Al`je bar isla k`o suntava za te pare...