Glavni meni

Tema o Alfama

Započeo Gašpar, 02 Septembar, 2011, 18:30

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Toma RR

Citat: pittatore poslato 11 Decembar, 2018, 23:05
Imas kod plavog mosta dole kad se izadje sa autoputa iz pravca Dusanovca ka Medaku pa se sidje dole do onih vulkanizera i perionica, tu ti je ispostava Teovica iz KG.
Hvala ti puno. Da li nesto specificno pise kod tog lokala koji je ispostava ? Da ne znas da li oni mozda imaju i za zadnji trap ?

pittatore

Ako nemozes da ih nadjes pitaj vulkanizera tu je u tom redu, imaju uglavnom sve pokriveno, ako nesto nema verujem da moze da se poruci.

Toma RR

Citat: pittatore poslato 13 Decembar, 2018, 19:05
Ako nemozes da ih nadjes pitaj vulkanizera tu je u tom redu, imaju uglavnom sve pokriveno, ako nesto nema verujem da moze da se poruci.
Vazi, hvala ti jos jednom  [cheers]

pittatore

Kad ides auto-putemod Dusanovca izlaz Medakovic skrenes posle nekada AVIA pumpe desno, spustis se dole, pa levo i posle Fordovog servisa pise "Reglaza trapa".

Telefon: 062/616-345 Vlada.

Hurricane


Lazic


pittatore

Evo vam, ko nije gledao, kraca verzija i bez mnogo priceo 155 DTM :D
https://www.youtube.com/watch?v=BMAPcaC4Yx8&t=735s#

Hattrick

Dobre su bile te 155-ice u DTMu, pravi bauk tada. Steta sto nisu imale ni jedan zajednicki sraf sa serijskim modelima. Kao ni ostali doduse.

Hurricane

..da, da, ali su umesto toga mogle sa F1 na crtu

bar je ludi Nannini mogao  ;D

Toma RR

Citat: pittatore poslato 13 Decembar, 2018, 20:01
Kad ides auto-putemod Dusanovca izlaz Medakovic skrenes posle nekada AVIA pumpe desno, spustis se dole, pa levo i posle Fordovog servisa pise "Reglaza trapa".

Telefon: 062/616-345 Vlada.
Hvala ti puno za preporuku, uzeo sam kod Vlade gornju desnu viljusku i zadnje sablje. Drugi auto potpuno kad je trap utegnut  [yahoo]


Malo su mi losije gumice balans stangli. Koliko sam shvatio da bi se one zamenile mora da se skida ceo trap. Da li postoji neka alternativa ? Cuo sam da postoje i neki drugi nacini da se rese gumice ali ne znam koliko to drzi vodu ??

aæimo

Jbmti i gumice balans ¹tangle su zakomplikovali 😂

pittatore

Nisu ako znas kako da ih menjas ;D

El Jefe

Citat: pittatore poslato 17 Januar, 2019, 14:53
Evo vam, ko nije gledao, kraca verzija i bez mnogo priceo 155 DTM :D
https://www.youtube.com/watch?v=BMAPcaC4Yx8&t=735s#
Гледао сам својевремено директан пренос једне ДТМ трке где су Алфе и Мерцедеси доминирали. У ствари Алфе су водиле а Мерцедеси су покушавали да их обиђу. Једини Мерцедес који је успео да обиђе водећу Алфу се тог момента запалио.
.
Друштво за заштиту од животиња

pittatore

155 su bile definitivno najuze na trapu i najvise ali su imali prednost sto su bile 4x4 i V6 a ne kao BMW i Mercedes koji su bili sa $ klipa i zadnja vuca.
Prve verzije 155 su imale blok od Alfe Montreal V8 s tim sto su odsekli dva cilindra i bio je pod uglom od 60 stepeni, poslednje verzije su imale Pezo-Reno-Volvo V6 sa uglom 90 stepeni.

mali_zmaj

Svakako jedna od meni najljep¹ih Alfi,pored 33-ojke!! Taj kockasti design,sa izdignutim dupetom,mi je haos!! ©teta ¹to ih nema vi¹e po ulicama! Kad sam bio klinac jedan gazda kod kojeg sam radio imao 33-ojku,kakav zvuk motora,sjedenje nisko.. ,crvene boje naravno!! 
jin-jang

pittatore

Ko kaze, eno moja na ulici spremna :D

mali_zmaj

jin-jang

Lazic

Citat: pittatore poslato 25 Januar, 2019, 20:54
155 su bile definitivno najuze na trapu i najvise ali su imali prednost sto su bile 4x4 i V6 a ne kao BMW i Mercedes koji su bili sa $ klipa i zadnja vuca.
Prve verzije 155 su imale blok od Alfe Montreal V8 s tim sto su odsekli dva cilindra i bio je pod uglom od 60 stepeni, poslednje verzije su imale Pezo-Reno-Volvo V6 sa uglom 90 stepeni.
Koji je bio bolji agregat?

pittatore

Vise su izvukli iz ovog poslednjeg, cini mi se 500ks iz 2.5, prva verzija koliko se secam je imala 440ks

Hattrick

Ustvari prvi motori su imali kao bazu standardni Alfin Busso motor, kojeg su doveli na 2.5. A kada su na kraju poslednje 2 sezone uzeli PRV motor kao bazu, FIAT je tada zeleo da sakrije od sveta taj fakt, iz marketinskih razloga, pa je pustio u etar buvu kako je to motor od Montreala skracen za 2 cilindra. Medjutim kasnije je dokazano da nikada nije koriscena baza motora sa Monterala, vec samo Busso i PRV.  ;)