Glavni meni

Tema o Alfama

Započeo Gašpar, 02 Septembar, 2011, 18:30

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

CBRR1

A sto bre uvek kad je Alfa u pitanju uvek neke teorije zavere, mora Alfa pa Alfa, koji je to kompleks? Da nekada bude velika, sta?  P.S. da se ogradim, ne velicam ni jednu marku posebno..

Lazic

Kad god radi to je zato ¹to je najbolji auto na svetu, kad ne radi kriv je Ðilas... :o :D :D :D










Citat: Hattrick poslato 26 Januar, 2019, 17:52
Ustvari prvi motori su imali kao bazu standardni Alfin Busso motor, kojeg su doveli na 2.5. A kada su na kraju poslednje 2 sezone uzeli PRV motor kao bazu, FIAT je tada zeleo da sakrije od sveta taj fakt, iz marketinskih razloga, pa je pustio u etar buvu kako je to motor od Montreala skracen za 2 cilindra. Medjutim kasnije je dokazano da nikada nije koriscena baza motora sa Monterala, vec samo Busso i PRV.  ;)
Setih se kako je ranih '80-ih BMW u F1 sa ponosom ugraðivao polovne blokove od 1500cc iz civilnih kola, a svi ostali ih gledali kao ludake... :D

pittatore

Jeste, polovni, godinama kaljeni napolju

Hattrick

Sumnjam da su bili bas polovni, ali u startu baza im jeste bila standardni 4 cilindricni 1500ccm motor, iz klasicne produkcije putnickih automobila, kome su dodali turbo, pa naravno na kraju toliko modifikovali da je na kraju od standardnog ostala samo platna srafa kartera.  [rofl] Ali verujem da ih u startu jesu gledali kao klasicne budaletine, i diletante, tipa umesto da razviju from scratch novi motor, oni uzimaju kao bazu standardni model iz produkcije.  [rofl] Posle je dosao Brabham, i primenio klasicnu hi-tech F1 pricu, tu posle ne znam tacno sta se i kako odvijalo.

Hurricane

nisam ljubitelj Alfe ali jedno se mora priznati, ima ono neprocenjivo kad se zgazi, benzinjare naravno

plina bez  ;D

Lazic

Morali su polovni i to sa 150-200.000km, slab sam sa metalurgijom ali zbog neèega nisu mogli da koriste nove blokove... Èitao sam, ali skleroza... :)

bucko

Poljubis Alfu,pokvare ti se zubi

Hattrick

Citat: Laziæ poslato 27 Januar, 2019, 02:05
Morali su polovni i to sa 150-200.000km, slab sam sa metalurgijom ali zbog neèega nisu mogli da koriste nove blokove... Èitao sam, ali skleroza... :)

U jbt, pojma nemam nista o tome, prvi put cujem, a bas je interesantna prica ako je istinita  :o Pogotovo sto me interesuje i fascinira ceo taj period Turbo F1 vremena, i Group B rallye epohe.

pittatore

Ima nesto veze oko brzine kaljenja i otpustanja materijala gde se ispostavilo da priroda to najbolje odradi.

Lazic

Pre 20ak godina drugar je u americi terao e280 tada nov, naravno u tim godinama je èipovanje motora verovatno meðu najva¾nijim stavrima u ¾ivotu, taj motor je imao 3 nivoa èipovanja, znam da za je za treæi morao da preðe preko 100.000 milja... Mercedes propisao...

sremac

Pa èak su i DMBovi motori za jugiæe i keèeve  bili trajniji , sve dok su posle izlivanja stajali napolju nekoliko meseci, pa na obradu kako je krenula prodaja motori nisu imali vremana da ,,odstoje,,  i opadao je kvalitet. 
budala na leru, mudonja u kontra smeru

pittatore

Ziv primer, ja vozio Juga 91 godiste, a tast keca 2001god.
Otvorili njegov motor nakon 35000km jer je ocajno isao, ajnzic da polomis nokat o njega, moj kad smo otvarali jos se hon video a presao je boga pitaj koliko.
Osecam da su kod njega jos dok je blok vreo bio ubacili u auto :D

sremac

na kecu nije legao svaki molekul na svoje mesto :D èelièni blok je kao vino ¹to stariji bolje ide
budala na leru, mudonja u kontra smeru

Lazic

Citat: Hattrick poslato 26 Januar, 2019, 23:21
Sumnjam da su bili bas polovni, ali u startu baza im jeste bila standardni 4 cilindricni 1500ccm motor, iz klasicne produkcije putnickih automobila, kome su dodali turbo, pa naravno na kraju toliko modifikovali da je na kraju od standardnog ostala samo platna srafa kartera.  [rofl] Ali verujem da ih u startu jesu gledali kao klasicne budaletine, i diletante, tipa umesto da razviju from scratch novi motor, oni uzimaju kao bazu standardni model iz produkcije.  [rofl] Posle je dosao Brabham, i primenio klasicnu hi-tech F1 pricu, tu posle ne znam tacno sta se i kako odvijalo.
Inaèe iz tog bloka od 1500cc su izvlaèili 1500ks, ali na 20.000 obrtaja... Ili èak i vi¹e... :o A mo¾da i manje ne seæam se, ali tu negde oko 20k... ;D

pittatore


Lazic


Toma RR

Desava mi se da od 2600 obrtaja pa navise pocinje da se cuje kao neko pistanje, kao da vazduh negde izlazi. To mi se desava jedino od 3/4 gasa do punog gasa. Prilikom drzanja konstantog gasa ili laganijih ubrzavanja auto radi najnormalnije u bilo kom rezimu voznje. Auto ne trosi ulje. U pitanju je 1.9 jtd motor 85kw. Do cega moze da bude problem osim do turbine ?

milomir22

puklo crevo od turbine
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

FANTOM

    Puklo crevo od turbine verovatno da drugar je imao problem na 147 i izgubi snagu . Pravi lik u Bg mislim da je kostalo 2500 ili 3500 din . Zamenili i problem bio resen .

MIGE

Citat: Toma RR poslato 29 April, 2019, 20:24
Desava mi se da od 2600 obrtaja pa navise pocinje da se cuje kao neko pistanje, kao da vazduh negde izlazi. To mi se desava jedino od 3/4 gasa do punog gasa. Prilikom drzanja konstantog gasa ili laganijih ubrzavanja auto radi najnormalnije u bilo kom rezimu voznje. Auto ne trosi ulje. U pitanju je 1.9 jtd motor 85kw. Do cega moze da bude problem osim do turbine ?
ako  je neko zajebano cevo-,znam firmu u indjiji koji prava sva ta sranja u originalu