Glavni meni

Zeleni iz Akashija

Započeo Charuga, 10 Avgust, 2011, 12:04

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Charuga

Shozo Kawasaki, otac danasnjeg Japanskog Industrijskog giganta, kojeg je utemeljio davne 1876.g. nije mogao ni sanjati da ce nepun vek kasnije svetom juriti motocikli sa njegovim prezimenom u logotipu.
Prva mladalacka ljubav bila je brodogradnja potom se zainteresovao za konstruisanje aviona, u koje se zaljubio vec nakon prvih letova brace Wright 1903.g.
No tek par godina posle Drugog svetskog rata, uprava Kawasakija odlucuje se upustiti u proizvodnju motocikala.




Posle nekoliko propalih pokusaja prodora na moto scenu, 1960. pod patronatomodela Kawasaki Aircraft.Co proizveden je prvi motocikl, nazvan New Ace, pokretan dvotaktnim motorom od 125 ccm3.[/color]



U posed znanja i tehnologija grupacija Kawasaki dosao je otkupivsi pogone najstarije Japanske fabrike motocikala Meguro Motocycles.
Tokom sest uspesnih godina prodaje sa motorima 125 ccm ponuda fabrike je postepeno obogacena i snaznijim modelima.
Kako model W1 sa motorom od 650 ccm[/color]




nije postigao ocekivani uspeh ubrzo je lansiran A1, Sa agregatom od 250 ccm,[/color]



te  A7 Avenger sa nesto snaznijim, od 350 ccm.[/color]



Tek 1969 godine Kawasaki hvata korak sa konkurencijom proizvevsi model H1, sa motorom od 500 ccm, poznatiji kao Mach III,[/color]



Dva skromnija podmodela bili su S1 i S2 sa motorima 250/350 ccm.[/color]



Proizvodnja modela Mach IV poceta 1972 g. ubrzo je obustavljena zbog nezadovoljavanja ekoloskih problema.
Zato je Kawasaki godinu dana kasnije zapoceo istinsku revoluciju, lansiravsi model Z od 903 ccm. Koji je zahvaljujuci beskompromisnim performansama ubrzo prozvan kraljem motocikala. Tri godine kasnije stize i osvezeni Z 900.   [/color]




Krajem sedamdesetih iz pogona u Akashiju lansiran je Z-1000,[/color]



a ubrzo potom 1978 i legendarni Z-1300[/color]



Prvi motor sa sest cilindara u redu ujedno i najveci proizveden do tada u Japanu.
Iako tehnicki doteran nije ispunio ocekivanja da bi se odrzao na trzistu.
Kawasakiju je trebalo nesto potpuno novo, model GPZ 900R planetarno poznat kao Ninja, predstavljen je 1983.g.
Ubrzo je postao podjednako popularan i na trkackim stazama kao I na putu. Bio je vrlo udoban sto nije bila odlika tadasnjih motora.
[/color]




Isto tako Kawasaki je napredovao i sa proizvodnjom cruisera i 1984 predstavlja prvi
Vulcan 750  sa popularnim V twin motorom.
[/color]




Cetiri godine kasnije opet je postavio standarde modelom ZX-10 razvijajuci za to vreme vrtoglavih 270 km/h.
[/color]




Pocetkom 90-tih Kawasaki je poceo znacajno ulagati u super bike motore, kako bi sto bolje iskoristio trenutnu prednost nad ostalim proizvodjacima. Trud se isplatio. Model ZZR-R 1100 ubrzo je proglasen najlepsim serijskim motociklom I na prestolu se zadrzao punih pet godina, njime je prvi put probijena brzinska barijera od 300 km/h.[/color]



Ninja ZX-9R predstavljen je 1993 g.[/color]



Fabricki vozaci trijumfovali su sa modelom ZXR-7 na trci 24 sata Le Mana...[/color]





Osim u sportu fabrika je cesto priredjivala iznenadjenja I tehnoloskim inovacijama.
Model GPZ 1100 iz 1996 ostace upamcen kao prvi serijski motocikl sa ugradjenim ABS-om.
[/color]




Iste godine lansiran je i prvi veliki custom Vulcan 1500 clasic.[/color]



Uspesi se i dalje redjaju na svim poljima tako da Kawasaki i pocetkom 21 veka zauzima znacajno mesto u Moto industriji.[/color]
[/color]

edit: sklonio sam zelenu boju teksta jer se slabo vidi na nekim monitorima

Charuga

Helicopter Kawasaki OH-1





Kawasaki To Build New Energy Efficient 217mph Super-Fast Train Posted:
Kawasaki Heavy Industries have outlined their plans to build not only Japan’s fastest train, but to engineer it with the environment in mind. The Environmentally Friendly Super Express Train (efSET) will fly along at 217mph, topping Japan’s current record holder, the Shinkansen, which can reach 186mph.


The new train is sleek and promises to be less noisy than other high-speed trains, which is good news for anyone living near a rail line. The efSET will also utilize a regenerative braking system to capture energy from braking force, reducing its use of grid electricity.

Kawasaki is aiming to have the design finalized in 2010 and they plan to release it internationally, so you may see one in a town near you within the next couple of years. It all depends on the availability of high-speed rail infrastructure. Kawasaki predicts 10,000km (6214 miles) of high-speed track will be installed globally over the next 20 years, generating large demand for super-fast trains to run on them.

The efSET is still a long way from being the fastest train in the world with France’s TGV capable of 357.2mph, but it is still a massive improvement over what most of us are used to. Kawasaki should be congratulated for looking towards the international market, enabling the world to benefit from their technology and innovation in much the same way Boeing and Airbus do in aviation.

Tags:
217mph, efSET, Environmentally Friendly Super Express Train, HighSpeedTrain, international, Japan's fastest train, Kawasaki, Kawasaki Heavy Industries, Technology, train, Transportation.



Kawasaki Heavy Industries (KHI) and Cobham Mission Systems todayannounced that they have delivered a C-130H aerial refueling tanker to the Japan Air Self-Defense Force (JASDF).



I ovo je Kawasaki:



Kao i ovo:



Kawasaki Ki-100 1945'




Plus mnogo modela iz Dr.Sv. rata:

http://www.militaryfactory.com/aircraft/contractor.asp?thisCompany=Kawasaki

do C-2



Ovaj se zove Ninja



Ovo je neka boranija:




KAWASAKI T-4



HP-1



Charuga

Jet ski:



Jedan od motora sa turbinama:



Kawasaki BK-117B-2



Kawasaki XC-2 aircraft



kawasaki P3-C



Najveci Dizel motor na svetu delo je Kawasakija (pogledajte kolicni su radnici)....



Pa malo Kawasaki Tankera:





300000-tonne Japanese tanker opet Kawasaki







Za tunele:









Jos malo vozova:



Kawasaki, Harmony Express









Kawasaki Bullet Train



Itd...itd.... doduse odavno je jasno ko je NAJVECI od "velike Japanske cetvorke".....

prpa_zr


èekam samo da se Havarisani oglasi u ovoj temi..

zemunboy

Citat: Charuga poslato 10 Avgust, 2011, 12:04
Itd...itd.... doduse odavno je jasno ko je NAJVECI od "velike Japanske cetvorke".....


[kralj] [kralj] [kralj] [kralj] [kralj] [kralj]

Simon69

Charuga,smem li da dodam meni veoma bitan model,seti se 1988. i usisnih cevi ;)
Ko nece kad moze,nece moci kad bude hteo!

ЯЭВОЛУТИОН

ipak je kawa zxr 750 j 1991 jedan od najlepsih sportskih motora ikada..
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

ra$a

meni je ZX7R najharizmatièniji motocikl ikad napravljen!

naravno kawasaki kao firma na prvom mestu daleko ipred svih.


bokilic

Citat: ra$a poslato 10 Avgust, 2011, 23:03
meni je ZX7R najharizmatièniji motocikl ikad napravljen!

naravno kawasaki kao firma na prvom mestu daleko ipred svih.


vala i meni,da nije nje,mi serviseri nebi imali leba da jedemo...
umrli bi od gladi pored honde i suzukija..a bogme i pored jamahe,
nego sreca sad se uz kawu nalaze i ova evropska djubrad,pa ima za leba :p
brmmmm

Gašpar

Charuga, svaka cast, konacno da neko objasni ovim konfekcijasima ko je najveca fabrika u Japanu  [klanjam_se] [klanjam_se] [klanjam_se]

serbduck

  Ovoga si zaboravio...

Prvi japanac kog sam vozio...  [balavi]



Baba Kurana pojede metar drva ... i ne trazi vode!

serbduck



... cini mi se da si i ti vozio jedan ovakav...?


Baba Kurana pojede metar drva ... i ne trazi vode!

MILJAN

#12
Citat: Gaspar poslato 11 Avgust, 2011, 02:17
Charuga, svaka cast, konacno da neko objasni ovim konfekcijasima ko je najveca fabrika u Japanu  [klanjam_se] [klanjam_se] [klanjam_se]
Ovi bre prave sva¹ta.....  ;D A u kom procentu ukupne proizvodnje su im motori? Najmanji deo proizvodnje ove firme su motori..... Ali u kom procentu?  Ja znam odgovor ali me zanima da li jo¹ neko zna...   :D
Dok sam vozio Kawu (Kle 500.- 2007) serviser Marinkoviæ mi je rekao taj podatak pa sam bio zaprepa¹æen,, A prave i èelik, kablove i sl.... A motorcikle najmanje....  :o
Cave ab homine unius libri

Charuga

Citat: MILJAN poslato 11 Avgust, 2011, 11:52
Citat: Gaspar poslato 11 Avgust, 2011, 02:17
Charuga, svaka cast, konacno da neko objasni ovim konfekcijasima ko je najveca fabrika u Japanu  [klanjam_se] [klanjam_se] [klanjam_se]
Ovi bre prave sva¹ta.....  ;D A u kom procentu ukupne proizvodnje su im motori? Najmanji deo proizvodnje ove firme su motori..... Ali u kom procentu?  Ja znam odgovor ali me zanima da li jo¹ neko zna...   :D
Dok sam vozio Kawu (Kle 500.- 2007) serviser Marinkoviæ mi je rekao taj podatak pa sam bio zaprepa¹æen,, A prave i èelik, kablove i sl.... A motorcikle najmanje....  :o


Ma, motocikli su im hobi.......cisto za relaksaciju da se ostali nerviraju :)

Charuga

Citat: serbduck poslato 11 Avgust, 2011, 11:09


... cini mi se da si i ti vozio jedan ovakav...?




1982'









eh......mladosti......

Havarisan

Dobrodosao ponovo Charuga!

mkt

dobrodosao i od mene
vec se radujem putopisima

ra$a

proizvodnja motocikala u kawasakiuju je, mislim, dva procenta, u yamahin 10.

MILJAN

Citat: ra$a poslato 11 Avgust, 2011, 23:38
proizvodnja motocikala u kawasakiuju je, mislim, dva procenta, u yamahin 10.
Taèno... KAwasaki od ukupne proizvodnje, proizvodi samo 2% motorcikala. Sve ostalo nema veze sa dvotoèka¹ima.. Proizvodi i provodnièke kablove inaèe... Èelièane ima-..... itd....
Cave ab homine unius libri

ЯЭВОЛУТИОН

Inace kako je to uobicajeno reci, najeftinija japanska marka, ima najmanje promasenih modela od svih japanski proizvodjaca.
Honda ima svoju VF seriju, Yamaha ima svoju trocilindricne xs 750 i 850, Suzuki svoju gsx 500 i 750  es i ef modele...nekako je Kawasaki ima manje omasaje, doduse i manje je eksperimentisao pa se agregat i gpz 900 r/a, javlja u slicnom obliku jos kod desetak motorcikala te marke,( gpz750r,gpz1000rx,zx10, zzr110o, zr1100, zr1200,...) a motor iz gPZ500s, se selio i u kle500, en500, er5....takodje konstrukciono su isti modeli z500, z550, z650, z750, zephyr 550, zephyr750......bez eksperimentisanja
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11