Glavni meni

Yamaha XT 600

Započeo Splinter, 04 Jul, 2011, 17:49

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Splinter

Искуства, предлози, препоруке,  упозорења ???
Небитни пролазник

markodjurovic

ako je ispravna kupuj :)
Grand Duke of Shumadija and Western Pomoravlje

Taraba

The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

markodjurovic

Pa ne realno, kakvi su problemi uopste zabelezeni na XTu. XT yamahin i XL hondina su institucije :)
Grand Duke of Shumadija and Western Pomoravlje

Splinter

@markodjurovic
Тако нешто сам и птитао. Не знам шта је Тараби смешно!
Дакле... искуства, предлози, препоруке,  упозорења.

Тема Yamaha XT 600!
Небитни пролазник

misa-pei

XT, stariji modeli poput mog, 2KF 0d 1984-1990 imaju problem sa petom brzinom. Zbog lošije rešenog podmazivanja i vožnje u 5. brzini, ona prvo počne da "peva" pa kasnije puca zupčanik. EDIT ako se vozi u nižim obrtajima, ispod 3000.

U zavisnosti od godišta, imaš model sa TCI i sa CDI. Onaj sa CDI ima špulnu koja pravi struju za pobudu (i za varnicu). Dobar sistem jer ne zavisiš od akumulatora, ali loš kad pregori špulna. Sama mašina je robusna, odlično je urađena, pri konstantnom gasu (auto-put ili slično), hoće da popije ulje. Sve ostalo je isto izvanrednog kvaliteta, pokazala se kao jako trajan model.

Ja sam oduševljen svojim Jaretom. :D :D
Država je najveći neprijatelj naroda

TT600

Obrati paznju na stanje ogibljenja, ram, lanac i lancanike, kocnice. A sto se agregata tice ( ako pali na prvu kurblu kad je vruc i do pete kurble kad je ladan ) nebrini nista - kod nje nisu uoceni nikakvi problemi kao kod ostalih jednocilindrasa iz te cenovne klase .  Ako ti se cini da se cuje lanac razvoda isto nebrini, to je malo cudan, specifican zvuk yamahinih jednocilindrasa - a i jedan stari majstor mi rece ( nisam proveravao ) da kod tih yamahinih agregata nije opasno i ako prezubi lanac - nikakvu stetu ne napravi, samo nece da upali.

Najlepse i najduze ces se navozati sa XT-om ( od svih iz te cen. klase i tih godina ) SAMO JE BITNO KVALITETNO ULJE I CESCA ZAMENA ISTOG

[thumb_up]

Taraba

Citat: Splinter poslato 04 Jul, 2011, 21:12
@markodjurovic
Тако нешто сам и птитао. Не знам шта је Тараби смешно!
Дакле... искуства, предлози, препоруке,  упозорења.

Тема Yamaha XT 600!

Nemoj pogre¹no da me shvati¹... ne smejem se ja XT-u, nego kako je Marko na prvu rekao kupuj, iako ti mo¾da ne pita¹ zato, nego informativno.
XT i TT dele ma¹inu. Ako te interesuje offroad, supermoto - TT.
Ako ti je interesantnije neko putovanje uz povremeni blagi off - XT.

A ¹to se tièe odr¾avanja i problema, javiæe se revolucija ili Wolverine. Oni znaju verovatno ne¹to vi¹e o njima.

Baci pogled i ovde - http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=198261
Ima dosta informacija o XT-u.
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

markodjurovic

Pa ja predpostavio da covek oce koristi motor za ono za sta je XT namenjen :), Npr ako oce ono sto se sad zove adventure voznja, da mu motor moze cele zime stoji napolju, da od ulaganja imas samo redovno menjanje ulja 100 puta bi pre uzeo XTjku nego aj da ne lajem :) ;). Kad sam rekao menjaanje ulja vise sam mislio na dolivanje :D

Stoji da mogu da imaju problema kao i svaka masina, ali to svaki majstor (ne bas oni samoproklamovani) zna da sredi. Jer je konstrukcija jednostavna, a i elektronske komponente su jednostavne pa tako i kod nas ima ljudi koji znaju sami ih naprave. Hoce da popije ulje stoji , ali u njega moze ide maltene i zejtin da ide. OEM i aftremarket delova ima kolko hoces i nisu skupi i opet svaki majstor zna da ih ugradi.

Super je i za ono kuca poso, poso kuca, lako je upravljiv nije tezak sa malo visim tezistem. Obrtni momenat je skroz dovoljan za "makazice". Cinjenica da za putovanja od 1000km mozda nije najidealniji, ali daleko od toga da je nemoguce

Ljudi koji su imali XTa retko su se odlucivali na promenu motora zato sto im je masina nepouzadna, nego zato sto ili hteli vise konja ili su hteli laksu masinu ili nesto udobnije za put. Znaci pouzdan, jeftin za odrzavanje, samo trazi malo paznje ono provera ulja i mozda za svaki slucaj jednu rezervnu svecicu. Mada znam i ljude koji su ono vozili XTa ko zna koliko vremena sa 3 deci neke crne tecnosti koju su oni nazivali uljem. E i onda im bude cudno sto im "slabije vuce" i "malo se pregreva", ali je radio.
Grand Duke of Shumadija and Western Pomoravlje

Goshke

#9
Ja sam kupio XT 600E pre 4 meseca, i iako ga nisam mnogo vozio, mogu reci da se nisam zeznuo i da sam napravio pravi izbor :) Motor je zgodan za odrzavanje ( 3l motula 5100 3000din, svecica 300 din, filter za vazduh 1500 din, filter za ulje 500 din) i miran si narednih 5000 km :) Ja sam na mom jedino promenio difuzore izmedju karbova i cilindra, bili su losi (35e su novi) i planiram da promenim prednji lancanik i to je to ovog leta :) Inace sto se tice voznih osobina, nemam zamerke. Udoban je (vozio sam 180 km u jednom pravcu bez odmaranja i nista me nije bolelo), lako se vozi, nije toliko ni tezak, sa dobrim gumama off mu uopste nije problem, snage ima... Jedino zastita od vetra je losa, ali to se resava manjim vizirom :) Jednom recenicom, to je motor koji malo uzima a mnogo pruza ;)

Splinter

Хвала момци!
Небитни пролазник

Splinter

Нуђено ми је ово.























Уз доплату 200еура за ово











1995 годиште.

Нисам пристао.

Небитни пролазник

pit

Jamaha ekstra izgleda ali nije nikako u cenovnom rangu sa tvojom hondom,,,,makar 1000 evra da ti da bez obzira na godiste

misa-pei

Sla¾em se sa Mi¹kom. Bez 1000 doplate, ni ne poèinji pregovor.
Država je najveći neprijatelj naroda

TA96

Imam ja na prodaju XT600E 4PT 2000 god. testiran u Kotini, Kraljevu i Debelom Brdu i pokazao se mnogo bolje u terenu nego sto sam ocekivao.
"La vita fugge, et non s’arresta una hora,
et la morte vien dietro a gran giornate..."

pit



  Ova Honda moze da se m,enja samo sa XT 660 R ...ako b ibila trampa u pitanju glava za glavu.

zoran33

imam pitanje za vas drugari gde ima novih delova ili polovnih za yamahu xt 600

mirzaaan

imam ja za prodaju 2 komada YAMAHA XT600E jedna je 2000 godiste u extra stanju,druga je kraj 2002 u extra stanju...slike cim stignu sa carine  [callme] [callme] [callme]  0644531531

Andreja

Model 2KF, godi¹te 1989. Prva generacija XTa sa zadnjim diskom.

Uzeo je 2012. u aprilu, do sada pre¹ao, ¹tagaznam, nekih 12-ak kkm, nije mi radio sat sve vreme. Tj. ne radi ni sad, koristim sat za bicikl :)
Ukratko, plusevi i minusi:
+ mala potro¹nja, 4 litre
  jako izdr¾ljivo magare, da ga sjebe mo¾e samo potpuni mentol
  odlièan po gradu, lo¹em putu, van puta (ko je navikao na hard enduro od 120kg, ovo æe mu biti prete¹ko)
  jednostavan za odr¾avanje, kad zatreba, poskidam mu sve plastike, sedi¹te i rezervoar za pet minuta

-  suvozaè klizi po sedi¹tu prilikom koèenja
  smara ¹to (iako se lako skida) moram da skidam plastiku da bih proverio nivo ulja
  svi ka¾u da èesto crkavaju satovi (sajle, pinjoni), pa se nisam ni zamarao da popravim

Neko æe reæi da je lo¹ na otvorenom putu, mada sve zavisi od zahteva, gde volite i kako volite da se vozite, ja vi¹e volim da se zavlaèim kojekuda pa mi otvoren put ni¹ta ne znaèi. (Mada zamalo da umrem od dosade kad sam i¹ao u Vr¹ac, Zrenjanin vi¹e puta itd). Do Kraljeva i nazad (360km) sam oti¹ao i vratio se bez ikakvih bolova i problema. Mnogima je mana i nedostatak anlasera, meni to ne predstavlja problem uop¹te, kad je lepo u¹telovan, ne pali ni¹ta te¾e od 50ccm skutera.

Od modela 3TB koji je najèe¹æi XT na na¹im putevima se razlikuje po veæoj zadnjoj felni (18"), ulje mu nije u ramu veæ ima poseban rezervoarèiæ pozadi, nema anlaser pa mu je elektro instalacija drugaèija, akumulator kao kod skutera, ima obrtomer, plastike su drugaèije, lak¹i je nekih 15-ak kg, filter za vazduh je sunðerast i pere se, kod 3TB se menja, napred ima jednoklipna kle¹ta za razliku od 3TB koji ima dvoklipna. Zadnji deo rama se razlikuje, kod 3TB je izduvni lonac noseæi element, tj. deo rama tako da, kada ga menjate, morate da napravite kosku. U principu, dosta slièni a toliko razlièiti motori. Generalno, 2KF je bolji za offroad dok je 3TB bolji motor za vo¾nju udvoje (suvozaè ne mora da pomera nogu da biste kurblali i slièno).

Sve u svemu, trenutno ne vidim motor sa boljim odnosom ulo¾eno-dobijeno prilikom kupovine i odr¾avanja  [thumb_up]


Yamaha XT600 2KF hand start

XT600 - Traffic jam?

DIY: Dirtbike washing with style

Yamaha XT600 2kf jump on the road

Up the hill - Yamaha xt600 flatout

Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

doktor

I ja sa mojim stigoh svuda...sa uzitkom koji me podseca na prve dane voznje motora...Idem na enduro voznje, na pice do grada, na kupanje, krace ture...ma sve...Upotrebna vrednost mu je visestruko veca od trzisne.
Pored njega vozim motor za putovanja i oni se nekada i zamene, ali XT nemam apsoltno razloga da menjam.
1992. god model 3TB


Bikers work is never done!