Glavni meni

SXV 450

Započeo UFF, 07 April, 2011, 01:20

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

UFF

Ja danas vozio ovu nervoznu biciklu
Ko zna vise nek napise ja samo hocu da kazem da ide kao sto i izgleda
booolesno  [balavi]

[attachment deleted by admin]

Cubric

Kako bih rado posedovao taj motor. Neki serviseri (preko grane, ne kod nas) su mi na pomen tog motora rekli "be¾i od toga!". Po¹to nisam ozbiljno razmi¹ljao o kupovini, nisam ni tra¾io obrazlo¾enje takvog mi¹ljenja. A sve i da treba be¾ati od nje, ja bih to rado kupio da imam dovoljno love!!!
I najbolji konj u blato padne, i najpostenija zena na kraju dadne

rboban

U pitanju je RASNI trkacki SM, klipovi se menjaju na 4000km, zahtevan za odrzavanje, ali kad se provoza..... OSMEH oko glave!!!
Meni je pomerio granice kocenja, a probao sam i taj i 550 ( sa AH, i mnogo opreme)
Ride It Like You Stole It

Kengur

Izgleda preDOjaja... :)
Samo mi deluje mnogo malo... Cak i tebi uffe... :D

Boban_m

E to bih volio da probam. Ko je rekao da ne voli V koncept?

UFF

:)

pa i jeste mala al jebitacna  ;D

mala kubikaza 450ccm
mala tezina 130kg
mala i zadnja guma 180  :o :o

Laki-zr

Aprilia dovoljno je :D Izgleda mnogo dobro :D

skijash

E Bobane, ja zaboravih da pitam èoveka (a nije nebitno, meni treba motor za svaki dan :)) - koliko tro¹i zver? :)

bigbad86

Cekaj bre ako se klipovi mnejaju na 4000km pa kako izgleda servisni interval za ovo chudo i kolko to koshta JBT?!
I kolka mu je garancija uopste????

rboban

192e je par klipova...... a garancija vazi samo sa restrikcijom snage..... [watching]
A 4000 je preporuka fabrike kao i za RS125 na 15000 komplet repariranje a mnoge predju i 25000......
Ride It Like You Stole It

rboban

Evo link dobrog testa i teksta koji ce zadovoljiti sva vasa pitanja......

http://www.motopuls.hr/images/stories/TESTOVI/T070/070TM_Apr_SXV550.pdf

Obratite PAZNJU na komentar o dimenziji zadnje gume...... ;D
Ride It Like You Stole It

skijash

"Velièina rezervoara 7,8 litara, ¹to je dovoljno za ne¹to vi¹e od 100km..."
To znaèi da verzija od 550 kubika tro¹i oko 7,5 a 450 verovatno i manje? Pa to uop¹te nije stra¹no, oèekivao sam 12-13l :)

Laki-zr

Pa moj skuter od 49 ccm trosi 6 litara na 100 km s'obzirom na moju kilazu super je ;)

SSZGO

ja bih pre kupio 600ccm ili 1000ccm R-a i preradio ga u supermoto (veliki zupcanik pozadi, ogibljenje, tockovi, korman)

i onda ne moras da se jebavas generalnom na 5000km... a jos ce i da ide bolje...
Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor

Laki-zr


skijash

Ne vidim kakve veze sad ima dvotaktna aprilia rs250, al ajde :)
R kojeg bi prepravio u supermoto nije supermoto. Prete¾ak je, pre¹irok i nezgrapan, agregat nije pravljen za tu namenu i lo¹e vuèe iz niskih obrtaja, prenizak je i ne mo¾e¹ kao èovek da se spu¹ta¹ niz stepenice i da skaèe¹ i da radi¹ sve ono ¹to èini supermoto zanimljivim po gradu :)

SSZGO

Citat: skijash poslato 08 April, 2011, 12:50
R kojeg bi prepravio u supermoto nije supermoto. Prete¾ak je, pre¹irok i nezgrapan, agregat nije pravljen za tu namenu i lo¹e vuèe iz niskih obrtaja, prenizak je i ne mo¾e¹ kao èovek da se spu¹ta¹ niz stepenice i da skaèe¹ i da radi¹ sve ono ¹to èini supermoto zanimljivim po gradu :)

apsolutno nije tacno
jel citas ti sta sam napisao
ne govorim o FABRICKOM R-u nego prepravljenom

primer

fabricki R1 ima 175kg, sto je tek 45kg vise od ovoga na slici...
stavi titanijum izduv, to je najmanje 10 kila, laku bateriju, jos 4 kg, pa farovi, maske itd... 20 kila se "relativno" lako skine

bice malo tezi , 20-25kg, ali 3 puta vise snage to lako kompenzuje

ne poteze iz niskih? ti ocigledno nikad nisi seo na stunt bajk, recimo sa 60 zubaca pozadi - to KIDA iz svih obrtaja, prevrce se iz mesta na malo jaci gas
ja sam vozio -2 napred +4 pozadi pa i to leti, a kamoli + 20 pozadi

a sa tim prenosom ce imati istu maksimalnu brzinu kao ovo sa slike iznad (aprilia sxv, ne ovaj retardirani RS koji Q ta slika trazi ovde???)

ne moze niz stepenice?
pa ne moze sa fabricim ogibljenjem, skini ovu viljusku od 2 metra i tocak sa sxv-a i stavi na R1 pa da vidis kako moze i niz i uz stepenice
povisi se i zadnji kraj i stavi supermoto ili kros tocak

i izbace heblovi i namontira korman

evo ti jedan primer KROS R-a

Yamaha R1 offroad

i jos jedan:

Yamaha R1 offroad
Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor

UFF

 [rofl]

i sve te to kosta 10.000eur
5 za motor i 5 za preradu :D

SSZGO

hmm, ne kosta te to bas toliko,
motor + maksimalno 1000e
svoje delove mozes da prodas i da kupis one za kros motor
liniju mozes da pravis u Adi itd
Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor

skijash

Citat: SSZGO poslato 08 April, 2011, 11:43
ja bih pre kupio 600ccm ili 1000ccm R-a i preradio ga u supermoto (veliki zupcanik pozadi, ogibljenje, tockovi, korman)
i onda ne moras da se jebavas generalnom na 5000km... a jos ce i da ide bolje...
Èitam ¹ta si napisao, nisi pominjao olak¹avanje.

Citat: SSZGO poslato 08 April, 2011, 13:03
apsolutno nije tacno
jel citas ti sta sam napisao
ne govorim o FABRICKOM R-u nego prepravljenom

primer

fabricki R1 ima 175kg, sto je tek 45kg vise od ovoga na slici...
stavi titanijum izduv, to je najmanje 10 kila, laku bateriju, jos 4 kg, pa farovi, maske itd... 20 kila se "relativno" lako skine

bice malo tezi , 20-25kg, ali 3 puta vise snage to lako kompenzuje

ne poteze iz niskih? ti ocigledno nikad nisi seo na stunt bajk, recimo sa 60 zubaca pozadi - to KIDA iz svih obrtaja, prevrce se iz mesta na malo jaci gas
ja sam vozio -2 napred +4 pozadi pa i to leti, a kamoli + 20 pozadi

a sa tim prenosom ce imati istu maksimalnu brzinu kao ovo sa slike iznad (aprilia sxv, ne ovaj retardirani RS koji Q ta slika trazi ovde???)

ne moze niz stepenice?
pa ne moze sa fabricim ogibljenjem, skini ovu viljusku od 2 metra i tocak sa sxv-a i stavi na R1 pa da vidis kako moze i niz i uz stepenice
povisi se i zadnji kraj i stavi supermoto ili kros tocak

i izbace heblovi i namontira korman

175 kila je suva te¾ina, i to je 50 kila vi¹e od aprilie, ali u R1 æe iæi dosta vi¹e ulja i teènosti. Onda bi napravio franken¹tajna od R1 tako ¹to bi kupio polovne delove sa nekog kr¹ endura za tih soma evra i napravio bi motor koji je i dalje dosta te¾i, i nezgrapan u odnosu na bicikl sa 75 konja sa najskupljim trkaèkim delovima. Pre¹irok je, to ne mo¾e¹ da promeni¹, polo¾aj sedenja nije pogodan za supermoto vo¾nju i ne mo¾e¹ da se kreæe¹ u sedi¹tu napred nazad. I to sve da ne bi radio generalne koje ko¹taju 200 evra? :)