Glavni meni

Yamaha XT 1200 Z Super Tenere

Započeo Dzigi Boy, 28 Mart, 2011, 23:48

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

pit



            Pa mislim moz se protera nije problem al cemu to?
            Jamaha je s obzirom na tezinu dokazala i pokazala kako treba da izgleda i ponasa se je dan PRAVI maksi enduro i tu nema dvojbe ko je sada lider u klasi....iskreno cisto sumnjam da bilo ko od njenih takmaca moze da prodje gde i ona.260 LAKIH KILOGRAMA.

jager

Bogami, kako gledam ovu novu ST, pre bih nju vozio nego GS-a. Nemam pare ni za jedan, naravno :D ali da imam....

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: jager poslato 27 April, 2011, 01:11
Bogami, kako gledam ovu novu ST, pre bih nju vozio nego GS-a. Nemam pare ni za jedan, naravno :D ali da imam....
Neko bi pre Yami od BMWa...kuda ovaj svet ide....pocrkao fenseraj...sad ce Velimlje :)
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

prpa_zr

ja sam se prona¹ao u onoj reèenici: "kroèio u svet motociklizma sa TDM 900" dodu¹e ja malo ranije ali kao da je mene opisivao :D

sorry za off

MILJAN

Jbg. pretera¹e neki sam blaæenjem BMW-a kao da je to najgori kvalitet na svetu. GS je super motor i tu nema spora. Ova super tenere æe se tek dokazivati. Stvar je ukusa i afiniteta ¹ta æe ko kupiti. Tenera je br¾a u startu od BMW-a kad se cepi prva druga... POsle je sve to u istoj klasi..
U svakom sluèaju oba motora su precenjena u prodaji i ne bih kupio n i jedan, osim ako ba¹ nisam full load of money. 16000 eu...pihhh.... Po meni, ne vrede ni jedan ni drugi vi¹e od 12.000 eu. I to da bude plafon cena. Ali jbg. ne odreðujemo mi cene....
Cave ab homine unius libri

johann

Citat: pit poslato 27 April, 2011, 01:09


           Pa mislim moz se protera nije problem al cemu to?
           Jamaha je s obzirom na tezinu dokazala i pokazala kako treba da izgleda i ponasa se je dan PRAVI maksi enduro i tu nema dvojbe ko je sada lider u klasi....iskreno cisto sumnjam da bilo ko od njenih takmaca moze da prodje gde i ona.260 LAKIH KILOGRAMA.

Ajde ti sad meni objasni termin LAKI kilogrami ?  [neampojma]

Lupio si i ostade ¾iv...

Ajde malo smanji strasti oko aminoziteta prema BMW brendu, ja nisam ni jednom rekao da je Tenera lo¹a ili slièno, al ti ga pretera ba¹...

Naravno sad oèekujem odgovor tipa razbiæu te od batina, ajde na crtu, ti nema¹ pojma i sl...

pit



                    Laki kilogrami u prevodu za tebe znaci da se ne osecaju tj da ih lako nosi....
                    Inace je to novi termin koji sam ja patentirao od skoro.

MILJAN

Ciklistika motorcikla je takva da je povozniji u odnosu na istu masu drugih robnih marki... Aj da pomognem malko ;)
Cave ab homine unius libri

velimlje

Po cenu da me ponovo kritikujete , evo da vam prevedem neke sitnice :D :D



Prvo da napomenem , rekoh to vec pre , da je po meni Super Tenera odlican motor , tu negde sa GS-om , malo bolja , malo losija , vise se radi o licnim afinitetima , i to dali neko vise voli jedno ili drugo , dali verujete da ce BMW servis u Srbiji da zataji , koliko verujete ili ne verujete u BMW-jev kvalitet itd  ...

ali jedine ''prave'' kritike na racun Tenere su 

1 steta sto se nije pojavila mnooogo ranije
2 mozda je malcice skupa , ali cene vecine japanskih motora su porasle u poslednjih godinu -dve , nesto u vezi sa Jenom , nisam ekonomista :D



Svi prevodi su pokupljeni sa ADV rider sajta ...

You can find people who've had problems with anything they've bought , bikes or washing machines , b

velimlje

Prvi je od tipa sa nikom RogerJ , koji , kako on tvrdi ima sledece motore ..
2010 XT1200Z
2007 R1200 GS ADV
2005 R1200GS
i 1999 F650

njemu ce valjda da verujemo vise nego nekom ko nije vozio jednog ni drugog , ili ?

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?p=15739434#post15739434




2010 YAMAHA SUPER TENERE XT1200Z - raport posle predenih 9000 kilometra

Pozdrav svima . Evo presao sam 9000 km sa mojom Super Tenerom , a inace sam vlasnik jos nekih motora , koje sam sve kupio i vozio od novog , pa mi dozvolite da iznesem neka zapazanja

Zavrsna obrada , kontrole

Yamaha je nekako vise ''radnicka'' sa njenim kontrolama , rucicama i prekidacima . Metalni rezervoari za kvacilo i kocnice . Ne toliko ''elegantno'' kao na BMW-u , ali primerno za dati zadatak i dovoljno cvrsto

Motor i menjac

Motor na Super Teneri je vrlo ugladen , sa prijatnom ''notom'' izduva , koji pomalo podseca na V- twin . Izuzetna kolicina obrtnog momenta u nizim i srednjim obrtljajima . Malo tanko u visljim obrtljajima . Slican osecaj snage . Menjac gladak bez pogresnih lerova ili pogresenih brzina . Vremenom jos je ugladeniji

Kardan

Super Tenerin kardan je dvozidni i jake konstrukcije

( Moram da napomenem , ovo ne razumem , kaze double sided , nisam siguran sta time misli ? mozda neko zna , pa neka objasni ... )

Vreme ce da pokaze koliko je izdrzljiv , ali ja sam veoma optimistican posmatrajuci njegovu konstrukciju . Zamena tecnosti je vrlo laka
Kod Super Tenere takoreci ne mozete da osetite ''drive train lash'' za razliku od BMW-a gde se to vise oseca

Kvacilo

Iz pocetka dosta tvrdo , ali s vremenom omeksalo malo . Kvacilo je ''mokro'' sto je plus van asfalta naspram BMW-jevom suvom kvacilu

( ne vozim off road , neznam o cemu prica , valjda neko razume .. )

Kocnice

ABS kocnice na Super Teneri su najbolje koje sam ikad vozio . Rekao bi 60 posto bolje nego na BMW-u . Pogotovu kocenje u sljunku na nizbrdicama

( opet , nemam iskustva off road ... samo prevodim sta kaze :D )

Kocnice jednostavno rade i nisam imao potrebe da probam da iskljucim ABS . Kocnice su ''vezane'' ali ako pritisnete papucicu kocnice prvo , mozete da koristite samo zadnju

Potrosnja goriva

kaze da jos nije imao prilike u detalje da uporedi , ali mu se cini da je ''tu negde''

Komfort

Iz pocetka , ucinilo mu se da je komfort dobar , vremenom je dodao ''risers'' za kormilo da malo menja polozaj i sad je mnogo bolje
Sediste je udobno za putovanja od 800 + km po danu bez potrebe da se menja , za razliku od BMW-a

Ogibljenje i rukovanje

Amortizeri na Super Teneri su vrlo visokih specifikacija . Obseg podesavanja je izuzetno dobar napred i natrag i bolji od standardog ogibljenja na BMW-u
Osecaj za podlogu kojom se vozite je bolji nego na BMW-u
Amortizeri su dovoljno jaki za potovanja u dvoje , dok mi se na mom BMW uvek cinilo nekako ''na granici''
Do sad jos nisam uspeo da ''bottom out'' ( neznam kako to da prevedem , kad lupis u rupu i amortizer ode do kraja - lupi ? ) amortizere na Super Teneri , dok je to kod BMW-a bio problem

Tenera ide vrlo dobro u krivine , mozda malo sporije ''upada'' u krivinu nego BMW . Motor je tezak , kao i BMW , ali se oseca laganije , jer nosi tezinu nisko
Adventure model BMW-a , sa punim rezervoarom se oseca mnogo teze van asfalta
Off Road Super Tenera se oseca bolje jer uliva pouzdanje

Dodatna oprema

Nije preterano zadovoljan tu , vec je menjao torbe , generalno mu se cini da BMW ima veci izbor , a menjao je i vizir , bio mu kao malo kratak
( mada to je normalni sport i kod vlasnika BMW-a , menjanje ovog i onog ... )

Sveukupni dojam

Vrlo sam zadovoljan Super Tenerom . Definitivno ostaje kod mene . Zadovljan sam servisnim intervalima i cenom servisa . Tretman u Yamaha servisu u Meksiku ( gde covek zivi ) je odlican

Da ponovo biram , i da moram da odaberem izmedu GS Adventure ili GS naspram Super Tenere , odabrao bi Super Tenere pre BMW-a  

Ovako srecnik ima 4 motora , lako je njemu ( moj komentar :D  )

----------

Napomena - ovo je prevod , ja ne kupujem Teneru :D :D

Ni sad , niti ikad , mada ako Yamaha u razumno vreme izbaci novi FJR , razmislit cu , otom potom ....

Mada , da je Super Tenera postojala pre dve godine , sigurno bi dobro razmislio ... to priznajem , dali bi je i kupio , sad i nema veze ...
You can find people who've had problems with anything they've bought , bikes or washing machines , b

velimlje


Bilo je nekih informacija i dezinformacija u vezi tezine ....

Vlasnik KTM 990 Adv na ADV-rider forumu postavio je rezultate merenja '' u privatnoj reziji ''  ima i slike

Yamaha ne izpada vise toliko teska koliko se mnogima ucinilo po ''fabrickim'' brojkama

Problem sa tim brojkama je sto svak fabrika ima neki svoj sistem :D

http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=12836924&postcount=2381



Svi motori vagani su sa PUNIM rezervoarom , BEZ torbi


BMW GS1200 Adventure , rezervoar od 33 litra , Akrapovic izduv -- 273 kg

BMW GS1200 , rezervoar od 20 litara , Remus izduv - 242 kg

Yamaha Super Tenere , rezervoar 23 litra , standardi izduv - 268 kg

KTM 990 Adventure , rezervoar 20 litara , Leo Vince izduv - 240 kg


You can find people who've had problems with anything they've bought , bikes or washing machines , b

velimlje

A evo ga i slika krive snage i obrtnog momenta ,

svetlo plavo - Super Tenere

tamno plavo - GS

http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=13410775&postcount=3101




You can find people who've had problems with anything they've bought , bikes or washing machines , b

ra$a

ovo double sided znaèi da ima dva kraka, za razliku od bmw-a koji ima jednostruku zadnju vilju¹ku-kardan. i po nekoj logici ne bi trebao da ima problema sa le¾ajem u kardanu jer je manje optereæen. e sad vreme æe pokazati.

ovaj sa advridera je lepo nahvalio ST, zanimljivo je proèitati direktno poreðenje nekog ko ima oba motora.


po meni bmw vodi u jednom segmentu a to je dizajn. tenera tu ne mo¾e da mu priðe. jbg, ne znam koji je bolji ali znam koji mi je lep¹i haha.

velimlje

Citat: ra$a poslato 30 April, 2011, 12:44
ovo double sided znaèi da ima dva kraka, za razliku od bmw-a koji ima jednostruku zadnju vilju¹ku-kardan. i po nekoj logici ne bi trebao da ima problema sa le¾ajem u kardanu jer je manje optereæen. e sad vreme æe pokazati.

ovaj sa advridera je lepo nahvalio ST, zanimljivo je proèitati direktno poreðenje nekog ko ima oba motora.


po meni bmw vodi u jednom segmentu a to je dizajn. tenera tu ne mo¾e da mu priðe. jbg, ne znam koji je bolji ali znam koji mi je lep¹i haha.

Vidi mene budale , prevodim , a ne razmisljam .. bas tako , dobro si rekao za viljusku ...

drago mi je da se slazes , jer slozili se mi sa njim 100 posto ili ne , covek ocigledno zna oba motora . Mada , i pored toga sto se nahvalio ST , jos uvek drzi sva cetiri motora , srecnik :D

A ovo trece sto si rekao , vidis koliko su ukusi razliciti , meni je Yamaha mozda malo lepsa , mada su mi i jedan i drugi blago receno cudni ... ja sam ipak vise za touring motore , meni je GS samo stepenica na putu dotle ...
You can find people who've had problems with anything they've bought , bikes or washing machines , b

MILJAN

Meni je lep¹i GS od Yamahe ali imam vi¹e poverenja u Yamahu. Pogotovo u kardan. Èitao sam malko po netu o double sided kardanu..
Cave ab homine unius libri

Boban_m

Citat: pit poslato 30 April, 2011, 00:12

                    Inace je to novi termin koji sam ja patentirao od skoro.
 

velimlje

Citat: MILJAN poslato 30 April, 2011, 23:40
Meni je lep¹i GS od Yamahe ali imam vi¹e poverenja u Yamahu. Pogotovo u kardan. Èitao sam malko po netu o double sided kardanu..

U tom grmu ( kako kazu :D ) i lezi zec  .... ( jesam li dobro rekao ?  :D )

Kardan i viljuska sa jedne strane , pa jos rupa na osovini kod BMW-a izgledaju dobro , mada ja da imam planova da idem u Mongoliju - a nemam  ... sigurno bi pet puta ( ne samo dva puta :D ) razmislio ... i na kraju otisao sa nekim drugim motorom :D

Samo na kratko , ipak je ova tema pre svega o Teneri ...
mislim da je problem na kardanu kod BMW-a suvise cest da bi ga potpuno ignorisali i sigurno treba to imati u vidu ako neko razmislja o kupovini takvog motora . Ja sam dosta toga procitao u vezi toga , do sad nisam imao problem , a i ne opterecujem se preise ako ga budem imao - garancija :D

Mada opet reci da ce svaki BMW da se pokvari je glupost - isuvise cesto , to da

Mada , siguran sam , kad bi ''inkognito'' mogli da daju izjavu , mnogi inzenjeri kod BMW-a bi je..li sve po spisku onom dizajneru koji je na toliko tezak motor stavio viljusku samo sa jedne strane

Jeste da dobro izgleda , ali inzenjeri verovatno nocu ne mogu da spavaju od toga :D :D :D :D

Jos jednom , izvinjavam se zbog offovanja !

Ali dok ne kritikujes jedno ( BMW ) ne mozes drugo da pohvalis ( ST ) 


You can find people who've had problems with anything they've bought , bikes or washing machines , b

MILJAN

MA da. Globalno uop¹tavanje je uvek gre¹ka. GS je dolièan motor- po meni. Malo me samo razoèarao taj kardan u konkretnom sluèaju na novom RT-u-  2 puta u garanciji okinava.  :o I èitao sam vi¹e puta da su bili neki problemi.  Ali i ti ¹to su pisali da imaju propblem sa kardanom, nisu pisali da li su menjali ulje u njemu uop¹te. Tako da i tu sve uzimam sa rezervom. Ali u svakom sluèaju mi se sviða vi¹e Yamahino re¹enje. A da je GS lep¹i (po meni) JESTE!
Oba motora voze ljudi, koji imaju standard za to. MOj prijatelj ima KTM 950 i oslabio mu je  gasni amortizer. NOv ko¹ta 1200eu :o :o Na kraju je na¹ao nekog tipa da mu to dopuni za 300 eu. MA neka hvala. 260 eu nov amortizer za Stroma i samo da pevam kada bude do¹lo vreme. [clapp]
Cave ab homine unius libri

jager

Citat: MILJAN poslato 01 Maj, 2011, 01:50
...A da je GS lep¹i (po meni) JESTE!

Vidi¹, mi¹ljenja su podeljena, a ukusi razlièiti. Meni GS jeste lep motor, ali mi je ST zaista LEP©A! I da mi neko ponudi GS ili ST, pre bih uzeo ST, majke mi :)

MILJAN

Cave ab homine unius libri