Glavni meni

Quingqi 200 Cross 2008

Započeo lord_oblivion, 04 Decembar, 2018, 16:50

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

lord_oblivion

Do¹lo vreme da se rastanemo  :(

Prodajem kineza koji me verno slu¾io tokom svih mojih off-road pustolovina u poslednje tri godine.


Nabrojaæu hronolo¹ki unazad ¹ta je sve raðeno i menjano.

2018:

- nov pogonski lanac

- nova slavina goriva

- premotan stator

- prelepljene zadnje koèione pakne

- napravljen prednji roll bar kod Sebe u Beogradu

Zimus:

- cilindar, klip, karike, klipnjaèa sa bolcnama, tefloni ventila, lanac bregaste, klizaèi lanca bregaste, oba zupèanika treæe brzine, le¾ajevi u zadnjem toèku, oèi¹æena glava i blago poliran izduvni kanal, zamenjeni svi le¾ajevi u motoru (radilica, menjaè), sve novo kupovano

- zamenjeni le¾ajevi, èaure, semerinzi zadnje vilju¹ke, sve novo kupovano, èaure su pravljene

- nova sajla kvaèila, nove sajle gasa, kupljeno nije pravljeno kod Bobana trovaèa

- nov regler (punjenje 14,5-14.6, vidi snimak dole)

- nov semering prednjeg lanèanika, nov semering ¹altalice

2017:

- ugraðen rimlock na prednju felnu

- zamenjeni le¾ajevi u oba toèka

- zamenjeni le¾ajevi volana

- zamenjen prednji blatobran (stari je tu negde u parèiæima)

- polomio zadnji blatobran, stavljeno polovno svetlo od Jamahe XT600

- zakrpljen rezervoar, tretiran protiv rðe i zaliven dvokomponentnim epoksijem

2016:

- nova klackalica zadnjeg amortizera u kompletu sa le¾ajevima, semerinzima i èaurama

- nov JT zadnji lanèanik 46z i novi prednji lanèanici 14z i 15z

- ugraðen polovan Marzochi amortizer

- sanirana istro¹enost pomikaèa korpe kvaèila
- napravljeni zadnji nosaèi boènih torbi

- presvuèeno sedi¹te

- nov frajlauf

- nov akumulator

2015 jul, kad sam ga kupio:

- izvaðen katalizator

- pretresena i sreðena struja

- zamenjeno ulje i semerinzi u ¹tapovima

- pretresena prednja koèiona kle¹ta, novo ulje, nove ploèice

- prednji glavni koèioni stavljen od neke Honde

- Acerbis èarape na ¹tapovima


Trenutno stanje:

osim estetike koja se vidi na slikama (enduro, ¹uma i blato), treba zameniti zadnji lanèanik (stanje ¹uriken), treba zameniti ulje u motoru (Ipone 15-50, filter menjam svaku drugu promenu ulja, ide 900 grama ulja).

Po¾eljno zameniti ulje u ¹tapovima, koèiono ulje i prednje ploèice.

Karburator je malkice na lean stranu, verovatno od stajanja. Nije moranje ali ja bih to regulisao kod Bokiliæa.

Ulje menjano bez izuzetka na 2 do 2.5 000 km, ventili ¹telovani po potrebi, filter vazduha redovno pran.

Lamele su na taèno 50% istro¹enosti. Zadnja guma je Michelin AC10, oko godinu dana stara. Prednju gumu ovu sa fotki ne prodajem, umesto nje dajem uz motor K60 ili C05 polovnu.

U faru je H4 LED.

Dok je motor stajao, poèupao sam prekidaè kvaèila (prespojen je, motor pali i kad je u brzini pa pripaziti) i pokvario prekidaè prednje. Negde imam novi i ako ga naðem, zameniæu.

Od generalne zimus, pre¹ao je oko 2000km.


Uz motor ide:

- svi dosada¹nji stari delovi (cilindar bez problema mo¾e da se razbu¹i na sledeæu specijalu)

- rezervna sveæica

- NOVA bregasta (kupio jer je bio popust)

- NOV set lamela (kupio napamet unapred)

- NOV lanac bregaste (zeznuo se i kupio dva)

- NOVI klizaèi lanca bregaste (zeznuo se i kupio dva seta)

- na motoru je prednji lanèanik 14 zuba, uz motor ide jo¹ jedan od 15 zuba

- levi i desni retrovizor

- zadnji fuzasteri

- nepotpun komplet dihtunga i skenovi dihtunga u pdf formatu (od¹tampa se 1:1 i precrta na klingerit)

- neki mali koferèiæ, koji sam i ja dobio kad sam kupio motor

- prednja kle¹ta kompletna sa crevom, stanje neispitano

- glavèina zadnjeg toèka sa ¾icama, fali nekoliko komada (mislim da negde imam i obruè ali je nepopravljivo o¹teæen)

- i ¹ta god jo¹ budem uspeo da naðem


Motor se nalazi na Vo¾dovcu, Beograd i mo¾e da se doðe, vidi, èuje, proba...uz predhodnu najavu bar dan dva unapred.

Registrovan do 7. marta 2019, na moje ime, prenos obavezan.

Cena je 600E, bez zamene jer veæ imam drugi motor. Eventualno me zanima Acerbis za XT600E 3TB 1990.
Za MManijake postoji moguænost dogovora  ;)


061-6-299-288, Peða

https://www.youtube.com/watch?v=ozBUDP6b-ys#






























































Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

dzimika

Pa znas kad bi ja prodao motor posle toliko vremena ulozenog u njega, nikad

Lazic

Pri tom æe ga te¹ko spasti 500e... Znam ¹ta je, uvalio guzicu na onu Juginu praæku pa sad i ne pomi¹lja na Kineza... :D

lord_oblivion

Taj agregat je sad u banji a ve¹anje u paklu  ;D
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

FANTOM

   Pa normalno kad je Kinez i Yamaha oko i dupe razlika. Da je bio pametan pa ranije da se nategao da uzme otplati ako nije imao ili sta vec Yamahu. Bolje bi prosao. Kad pogledas sta je sve izmajstorisao na motoru pomislio bi na slikama izpod Rols Rojs. Ono i dalje izgleda kao da se nije otvorio padobran na vreme ... 500 e sretno sa prodajom . Mi burazerovog kineza Jedva prodadosmo za 650 , a bio je 2011. i izgledao je nov .  [cheers]

lord_oblivion

Isti tekst je na vi¹e mesta a ovde jo¹ lepo pi¹e mo¾e dogovor za MM i 'volki namig  ;)
Ovaj se ne prodaje na estetiku, koga to interesuje nek preskoèi.
Hvala, nadam se da neæu dugo èekati.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

FANTOM

    Ma nisam imao losu nameru . Naravno milina moze da se vozi sa A2 odlicno za pocetnika ... Pa i da ga osine na stranu nije steta ... Mala registracija top .

lord_oblivion

Naravno nego ja samo da naglasim  :D
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

viper

Odlicna sprava za blatarenje i sumu.
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

Lazic


viper

Tu brzina nije bitna, bitno je uzivanje u blatu i u sumi :)
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

Lazic


Kanarinac

Jel si ti zapisivao sta si sve radio ili iz glave? Ako je iz glave svaka cast. Ja pre par nedelja nesto radio na stilu, da ga jebem sta je sve bilo na dnevnom redu :D

Lazic


viper

Citat: Kanarinac poslato 04 Decembar, 2018, 22:20
Jel si ti zapisivao sta si sve radio ili iz glave? Ako je iz glave svaka cast. Ja pre par nedelja nesto radio na stilu, da ga jebem sta je sve bilo na dnevnom redu :D
Al si omatorio 😱😂

Послато са MI MAX уз помоћ Тапатока
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

Kanarinac

Cuti, kako sam presao 30tu nisam sav svoj :D

UFF

Citat: viper poslato 04 Decembar, 2018, 21:30
Tu brzina nije bitna, bitno je uzivanje u blatu i u sumi :)

u blatu i sumi mozes da uzivas i bez motora

a ako vec mozes sa motorom gledaj da ne bude jebeni kinez mislim ako si vec resio da uzivas

Lazic

Citat: Kanarinac poslato 05 Decembar, 2018, 02:34
Cuti, kako sam presao 30tu nisam sav svoj :D
Citat: Laziæ poslato 04 Decembar, 2018, 22:22
Penzija... ;D

:o ;D



@Uff:
Kineza ti ne bude ¾ao u blatu i ¹umi... ;D

lord_oblivion

Ne bude ti ga mnogo ¾ao  :) Smatram da je odlièan za vanasvaltni poèetak jer je lagan, nije mnogo jak a opet je dosta sposoban, jeftin za kupovinu i jednostavan za odr¾avanje, malo tro¹i. Ja sam ga uzeo ba¹ iz navedenih razloga.

Sve iz glave i moguæe da sam ne¹to i zaboravio da navedem. Ko ovog bude kupio, uzima funkcionalno skoro nov motor.
Za svaki motor koji sam vozio, sad mogu da nabrojim ¹ta sam sve radio, od Jawe pa do XT  :D
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

Gavrolini

Heh ja ne mogu ni motora svih da se setim. Moram poceti sa Lazicevom medicinom pa cu i kilometraze da im pamtim