Glavni meni

Kako se NE resava proklizavanje kvacila

Započeo Glava Dole, 28 Oktobar, 2018, 19:21

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Lazic

Citat: Kostiæ poslato 27 Novembar, 2018, 00:50
radiæe to poso al neæe da iskoristi sav potencijal lamela pa æe¹ da menja¹ recimo kad doðu na trièetvrt. ploèe treba da imaju taèke po sebi a ne da ih tanji¹ ¹mirglom. sledeæi put kupi dobre ploèe :)

ova korpa koju si turpijao, jel ima sad lufta kad ¹alta¹? èuje li se? jesi probao rukom da vidi¹ dal lamele imaju zazor i koliki je, jer æe to veoma brzo da razvali tu korpu :)

¹to ka¾e alja, sve ostalo si manjevi¹e pokvario :)


Kostić


Lazic


rboban

Tako izgleda i na motoru koji je presao 20.000 km.... :)
Ride It Like You Stole It

Glava Dole

Citat: Kostiæ poslato 27 Novembar, 2018, 00:50
radiæe to poso al neæe da iskoristi sav potencijal lamela pa æe¹ da menja¹ recimo kad doðu na trièetvrt. ploèe treba da imaju taèke po sebi a ne da ih tanji¹ ¹mirglom. sledeæi put kupi dobre ploèe :)

ova korpa koju si turpijao, jel ima sad lufta kad ¹alta¹? èuje li se? jesi probao rukom da vidi¹ dal lamele imaju zazor i koliki je, jer æe to veoma brzo da razvali tu korpu :)

¹to ka¾e alja, sve ostalo si manjevi¹e pokvario :)

Ne citiraj mi alju ljubim te... nisam primetio nikakvu razliku, ja sam jos i ocekivao da ce postati bucnije i svesno uradio ovo ali se nista nije promenilo. Dolazi samo do medjusobnog razdvajanja i tu je u pravu, ali nije oko druge stvari: s obzirom da se kvacilo stalno pritiska u voznji i da se seca iz opustenog stanja znaci da se dobijaju konusi prema stanju zategnutosti jer se tad i ravnaju i stabilisu ploce i lamele. A recimo da nije tako i da se udubljenja prave samo u stanju potpune zategnutosti(sto ima mozda i vise logike): sta se onda desi kad se samo mrvicu preko toga potrosi lamela, ma jednu stotu? Da bi se sve maximalno medjusobno stislo ploce i lamele moraju da idu "uzbrdo". To ne moze da se primeti pri manjem opterecenju, svakako da opruge imaju vise nego dovoljno snage, ali sta se desi kad se motor pritisne onda punim gasom? Samo zamisli da su dublji kanali u stanju mrvicu debljih lamela i ploca(a i tad se ne utisnu bas strogo pod 90* al aj nek bude da je tako) a opruga ih gura iznad toga. Pritisnes pun gas, tu deluje ogromna sila, i dobijes kontru oprugama. Prosto i jednostavno ali ne onima koji po defaultu smatraju da je majstor uvek u pravu umesto da upale svoj mozak i vizueliziraju sklop u glavi u radu ;)
A ajde recimo i da nisam u pravu... znaci kanale vec imamo(dakle luft koji se vec svakako napravio), ja skidam ostatak i oko njega. Sta sam to zajebao i sta pokvario aj objasnite mi molim vas? Skinuo sam ostatak koji i nije bio u funkciji i mozda jednu malu minimalnu mrvicu sa tog nalegajuceg sloja. Znaci lufta manje-vise ima koliko i ranije, svakako vise od stanja novog al nista vise od stanja neobradjene korpe. Ni ja nisam nov tako da se super slazemo :)

A sto se tice nesto manjeg trosenja lamela tice... znao sam da sam nesto zaboravio da navedem: preventivno(iako sam na stolu proverio i video da nema potrebe) sam malcice i zube na potisnoj ploci liznuo turpijom. Kad sam obradjivao ploce probao sam da slazem na stolu bez poslednje lamele da vidim koliko lufta onda ostaje izmedju potisne i prve ploce i video da se onda bez prve potisna ploca naslanja na prvu medjuplocu, ali je to svakako bilo dosta ispod stanja svih montiranih. Probao sam i da ubacim jednu stranu poslednje lamele i rukom pritisnem plocu pa ovu izvadim, klikne ihahaaj. Al sam ipak malo i turpijom skinuo mrvicu tih zuba preventivno... sto je sigurno sigurno je :) Hvala kolega na podsecanju za strucnu literaturu (uzivo sam uveliko uradio tako da je i to eliminisano) :)

Dalje, sto se tice ploca FZRka koliko vidim fabricki nema te rupice:



A te teorije da vece trenje sa lamelama prave ploce sa spaljenim i zagladjenim ostacima ko zna cega su cisto proseravanje. Da kaze neko kome to nije posao pa ajde i da razumem ali majstoru bas i nisu takvi ispadi opravdani. To vrlo lako moze da proveri i proba u praksi svako, pod rukom se oseti ihahaaj razlika, placebo je eliminisan s obzirom da se iz aviona vidi da teze klizi.

I aman vise, ne kidajte mi zivce, nek sam ga pokvario, bitno da sad radi ko san snova i da sam ja srecan i zadovoljan... kad bude opet riknulo idemo ispocetka... samo opusteno [cheers]

Ivicat

Citat: Glava Dole poslato 27 Novembar, 2018, 13:55
...
A te teorije da vece trenje sa lamelama prave ploce sa spaljenim i zagladjenim ostacima ko zna cega su cisto proseravanje...
Ne znam za spjnicama za motore ali znam da pojasne kocnice na brodskim vitlima bolje koce kada se feroda spali.

Lazic


®or¾


MIGE

nadobudni,oholi i samouvereni nikad dobro ne prodju

Glava Dole


Lazic

Citat: MIGE poslato 27 Novembar, 2018, 19:15
nadobudni,oholi i samouvereni nikad dobro ne prodju
Ba¹ vidim poslednjih 6 godina, svi najeba¹e...

Kostić

svaka korpa ima 'otisak' lamela na vilju¹kama upravo zbog mikro lufta. sad ima makro luft pa mo¾e da se desi da ti puknu lamele ili da ti pukne neka vilju¹ka. turpija nije za taj poso. prejaki federi mogu da slupaju potisnu ploèu, ikoj luft mo¾e da izlomi i¹ta unutra. sve je to mek materijal i ne trpi luftove jer sva sila izmeðu radilice i osovine menjaèa ide preko njih. da si neki tantuz od deteta pa da kapiram da si konj, al pametno si dete pa ne kapiram. kako god, ne zapinji da ne bude kvc

Lazic

Ako sam dobro shvatio, zbog makro lufta izazvanog turpijanjem su ti pucale lamele i neka vilju¹ka, a prejaki federi su ti slupali potisnu ploèu, jer si bio tantuz pa zapinjao... Kapiram vi¹e puta u ¾ivotu...

Kosta brate...  [joint]

Glava Dole

 You have already posted a thanks to this post at 29 Oktobar, 2018, 14:03

niki64

Sine, sva podrska za tebe, nedaj se iznervirati.Mi matori hocemo maaaaalo da zaj...vamo vas mladje kao sto su i nas, kad smo bili mladi. Guraj svoj fazon.
Ko hoce, nadje nacin, ko nece, nadje razlog.

lord_oblivion

Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.