Glavni meni

Video nadzor

Započeo davidoff, 29 Septembar, 2018, 15:11

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

davidoff

Obzirom da sam potpuni laik za ovu stvar imam nekolko pitanja u vezi sa instalacijom video nadzora u objekat koji se nalazi na 100-tinak metara od mog stana, nadam se da ima nekoga ko ima iskustva. Da budem precizan u pitanju je garaza koja se nalazi u stambenoj zgradi preko puta zgrade u kojoj zivim, ideja je da postavim video nadzor u garazu a da to ne podrazumeva zicnu ili wifi konekciju obzirom da tako nesto nije izvodljivo u mom slucaju. Pitanje je dakle sta je najbolje odabrati, koju kameru, kakav sitem, itd..

Hvala unapred.
We won't forget you Marco....


bucko

Imas li struju u garazi

ada

Isto zanima i mene. Garaza u pitanju. Isao bi na minimum 8 kamera od toga 2 unutra a 6 napolu zbog terena iste. Cujem da sada imaju i kaere sa prepoznavanjem lica. Voleo bi da je dobra rezolucija. Isto tako i alarmni uredjaj za garazu.

perlx

Citat: ada poslato 30 Septembar, 2018, 20:28
Isto zanima i mene. Garaza u pitanju. Isao bi na minimum 8 kamera od toga 2 unutra a 6 napolu zbog terena iste. Cujem da sada imaju i kaere sa prepoznavanjem lica. Voleo bi da je dobra rezolucija. Isto tako i alarmni uredjaj za garazu.
Nisu navedeni oblik i velicina objekta, uzmimo da je izdvojen objekat od oko 35 kvm. Takodje, zakonom je zabranjeno snimanje javnih povrsina. Sa analognim kamerama, bez softvera, ovi zahtevi izlaze oko 2500EUR. Sa digitalnim kamerama otprilike duplo.

UFF

bas htedoh da napisem kad budes cuo cenu odustaces i onda viseh mrixov post :D


josa da dodam za i za tih 2.5k eur ja nisam zadovoljan kvalitetom snimka

Gašpar

Bukvalno, pitanje da li mo¾e da razaznaje lica za te pare.

ada

Neznam o cemu pricate. Kolega je uzeo neki sistem za 350€ i kamere od 2,1mp 8 komada na wifi sa prepoznavanjem lica sa ali expresa. I radi po mei odlicno. Dajte neku normalnu pricu a ne odma dukati panigale

Boban_m