Glavni meni

Honda CBR 954 RR

Započeo VR 46, 15 Jun, 2018, 00:24

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

VR 46

Ајде да се похвалим,пре неких месец дана сам купио Хонду 954...

После неких 500км вожње по локалу јако је велика разлика у односу на Нинџу ZX9R,од саме испоруке снаге,обртног момента,ослањања,кочења...














Купљена са неких 37200км.

KN Filter.

Power Comander.

Комплетна тефлон црева.

Промењене плочице на сва три диска.

Ланац и ланчаници прешли око 1000км.

Пре неки дан сам одрадио комплетан сервис...

- Уље Ipone R4000RS 15w50 + Filter Hiflo.

- Антифриз Motul Motocool.

- Уље у кочницама.

- Променио предњу гуму,ставио буквално нову Michelin Pilot Power 2CT.

- Пренео Хонду на моје име и регистровао. (Хвала Џокеру  :-*)

То је то за сада,писаћу у овој теми кад будем радио нешто ново,мада сад ми остаје само да возим.... [yahoo] [dancing]  [flashing]

Twist of wrist!

UFF

konacno u vlasnistvu pravog brenda
nadam se da si nacio i da vise ne razmisljas o nindzama samurajima i ostalim sranjima :)

VR 46

Пааа какооо,хтео сам ја још онда али јебигааа...Мада могу ти рећи да сам ја Нинџом био презадовољан,добрих 30000км сам убио са њом,редовни сервиси и није штуцнуо...Само сам хтео да се решим карбуратора више и верглања првог... Али што се тиче повозности Хонде,ту немам речи...одушевљен.... [klanjam_se] 8)
Twist of wrist!

FANTOM

    Motor koji bi voleo da posedujem posle ovog koji trenutno vozim . Stvarno je prelep. Jedino ako sam upucen ne valja to sto su cilindri izliveni zajedno sa blokom , pa u slucaju ostecenja cilindara valjda ne moze da se obradjuju tj idu na obradu . Pa je resenje jedino drugi agregat. Tako sam razumeo jednog majstora iz price ako nisam upravu ispravite me.  Svidja mi se kako izgleda motor model kao model prelep mi je i Honda sta reci . Vozio sam CBR 600 RR 2005.  I imam trip da je ovaj motor preteca tog vidim cak i po nekim delovima resenjima itd. s tim sto je ovaj dosta jaci . Da te lepo sluzi  [cheers]

VR 46

Да да,упознат сам са тим проблемом агрегата,сваки има неку ману е сад,зависно колико среће имаш да се са тим никад не сретнеш...

Ја одавно меркам 954 што се тиче изгледа,али оног момента кад сам је провозао свидела ми се и по свим осталим сегментима.... [panic]

Хвала брате пуно!  [cheers]
Twist of wrist!

kiboa

 Uuu kakva je ova iz pornica izasla.
[cheers],Extra, pravi motor, cestitam.
Ako ne ode na zimu, bar tri dine da ceras.prosek

VR 46

Хвала Кибоааа.... [thumb_up] [cheers]

Па надам се и ја да ће бити две-три године па да се прелази на нешто боље  [cheers]
Twist of wrist!

dr32

Prelepa, dugo i srecno da se vozis sa njom. Samo da nije fabricki auspuh, sto ovde nije, i nema zamerke.
Kad bi pravio svoju moto kolekciju ovo bi bio jedan od prvih na listi.
4 wheels move the body, 2 whells move the soul... enjoy

VR 46

Хвала,управо сам окачио ауспух што је на њој на оглас,планира се нештоо много  лепше и боље...само полако  [panic] [cheers]
Twist of wrist!

Andreja

Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

VR 46

Twist of wrist!

Gavrolini

Jedna od najboljih prednjih viljuski. Generalno ceo prednji kraj je odlican. Ali budi musko i priznaj da je ninja bio brzi i da bolje ide.

Hurricane

...brz i siguran motor



lep primerak ko lutka, nego mo¾da malo da se ispolira, nema ba¹ onaj klavir sjaj  :P


ko burek da si mazo po njemu (sa sirEm)




uzdravlje  [cheers]

VR 46

@ Gavrolini : Види,нисам је пробао на даље и озбиљније да је потерам,али сам приметио да вуче много боље и да нема рупу у обртајима као Нинџа,али да су ту негде јесу....А опет је Хонда много лакша и повознија.....

@ Hurricane : Чекам Глена да се јави да је уредимо,малоо јој фали полирањаа...Хвалааа   [cheers]
Twist of wrist!

Biker-Boy

Prelepa je masinerija  :o [klanjam_se]  [balavi] :drka: puno srecnih km zelim  :)
Sto se tice one boljke sa cilindrima, nekako mi deluje neverovatno da cilindar nema nekoliko specijala na koje moze da se obradi u slucaju ostecenja, ili da se menjaju hilzne
I feel the need..... the need for speed !!!

Glava Dole

#15
Aluminijumski nemaju specijale. Kad bi ga jednom obrusio tako mekan aluminijum bez nikasil povrsinske kosuljice bi se sjebao u prvih 50km. Moze da se uradi nova nikasil kosuljica al to retko ko radi i papreno je skupo. Ne znam konkretno kako je kod tog motora, ali ako je aluminijumski blok i sve je izliveno tako onda je tacno da nema zamene. Al to je nebitno, ja sam npr ceo set kupio jer sam nasao u stanju "ko novo" sve komplet povoljnije od cene karika za samo dva klipa inace su i stari cilindri ko novi, uz nove karike bi to ferceralo savrseno :) Ne berite brigu nego pun gas... a ako se desi tolko ozbiljna havarija da razlupa cilindre popravka je svakako neisplativa pored polovnih agregata "kaci i teraj" skidali se cilindri ili ne ;)

EDIT: A da, nisam napomenuo da nikasil kosuljica po tvrdoci ne moze da se poredi sa gusom. Mnogo je tvrdja i izdrzljivija od gusa, pa kad gusani izdrzavaju toliko kilometara zasto bi se tek iko brinuo oko nikasila? Moze da se sjebe samo ako ostane bez ulja a onda je gotova svakako i radilica i isplativije je zameniti ceo agregat :D Pre ce biti da su majstori mislili na "blok mora na pola" i da bi zamenio karike :)

castor

Ðovani, nek' vam je sasreæom. Ti njoj deri gume, a ona tebi neka dr¾i kez na licu. I dosta. ;) ;) ;)
It's the ride that matters, not the bike…

MIGE


makinjo

Cestitke brate i sve najbolje sa novom masinom👍👍

Послато са LG-H815 уз помоћ Тапатока

VR 46

Хвала браћо  [yahoo] [dancing] 8)
Twist of wrist!