Glavni meni

Tema o automobilima

Započeo Lone Wolf, 01 Jun, 2018, 09:35

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Lone Wolf

Имао једном у животу Алфу, лудих годину дана смо били заједно.
Сећаћу се до краја живота.
Као кад одеш на море са невероватно добром рибом, потрошиш све паре, не мислиш на сутра, после те остави да пазариш "Фау Ве", али био си срећан.
Не може рај на земљи.

Panta Zemunac

 HAJDE MALO DA UOZBILJIMO TEMU ......da se ne bi pretvorila u Afrika Twin VS ostali...

Promenio sam 11 automobila...prvi, W jedinica cabrio cupe ali karmanova (samostalna firma kao AMG kod mece) oprema. Kako je i sama folcika pravila jedinicu cabrio (sa okruglim farovima i obicnim branicima) razlika je bila nebo i zemlja. Ovde nisi mogao da provalis marku auta jer je imala 4 pravougaona fara, spojleri oko celog auta, niskoprofilne gume 200mm R 16, boja, fluoroscentna zuta (sljasteca na km). Kokpit je bio od dvojke sa debelim volanom...nesto u sto se zaljubis na prvi pogled. Troskovi odrzavanja...pa kostala je, iskreno a inace vaze kao jeftini za odrzavanje. Pa meca 190 benzinac...nekoliko godina samo registracija i mali servis, ma ni dinara vise. Da ne davim, dosla je jednog dana i Alfa 75, pre 18g. 2.0 turbo dizel, sa dve turbine. Jedini trosak (ali mi je zadao dosta muka) je kabal za grejace. Ja kod majstora , on radi, ja izadjem on opet zajebava a nikako da provalimo sta mu je...i to je bilo sve..jos uvek se secam rucne koja je imala dve drske i isla oko menjaca pa i da hoces da krenes ne mozes od nje. Itd...
Odlucih se ja za Citroenovu Xantiu. Sta su sve budale, znas tebra koji se razumeju u mehaniku, ma drze je u malom prstu, nasrale o njoj...verujte, nesto kao ovi sto pametuju o Alfi. Podignes haubu na Xantiji a ono, nesto ti poznat agregat samo ne znas gde si ga video. PCA grupacija napravila agregate i ostale komponente i dala ih Pezou i Citroenu... Znaci Pezo 406 do jaja, ne kvari se, ma samo benzin i teraj a Citroen Xantija krs od makine, majstori samo trljaju ruke...a ono, razlika samo u ogibljenju. 406 amortizere cija zamena je 40e plus ruke a Xantia bombe koju sami odvrnete papagajkama i zamenite a cena 20e turska a original 30. Imala je pumpu, glavnu bombu i 4 oko tockova jer je uz pomoc hidropneumatske suspenzije, em kocio, em imao ogibljenje...bila je i sa sestom bombom ACTIVA koja je kabinu drzala vodoravno u krivini kada se trap iskosi. Prosto kao pasulj...kao H na menjacu. skoro isto 406 je imala pumpu i glavni kocioni cilindar plus i kod svakog tocka I sta je tu sada komplikovanije i teze a i skuplje za odrzavanje????
Pa nisam valjda bio toliki skot da sam ih 4 promenio..bordo jedinicu, crnu jedinicu, sivu dvojku i mis tamno sivu dvojku. Kozni volan, nigde jeftine plastike...uostalom pitajte SERBDAKA koji ju je vozio i Wolverinea koji se zacudio kada je video kako izgleda (98g).






Dobijem priliku da kupim ALFU 147 T SPARK 1.6 77kw. Odem na forum da bacim pogled sta zbore o njoj...zatim na onaj sajt gde te upozoravaju na mane odredjenih marki. E, posle kod komsije, drzi servis ALFA, FIJAT, AUDI i FOLCIKA. Pitam ga za savet, objasnjavajuci mu kako svi seru za te Alfe itd...a on meni; kada si zadnji put merio dioptriju? Pa okreni se covece i pogledaj parking koliko ima  Alfi a koliko ostalih...Dve Alfe, 3 W cetvorke nestoPunta i ostalih Fijata i par Audija....i kaze mi. Svaki auto ima neke svoje odredjene fabricke mane..kod Alfe su to trap i zupcasti koji ako zezne ode pola makine. Kada sam mu doterao Alfu da baci pogled i kada je video da je agregat suv, da nema plavicastog dima, rekao mi je da je za te pare odmah uzmem, promenim za svaki slucaj zupcasti i spaner, mali servis a za trap da mu navratim sledece godine a trap je 120e, da po BGD ulicama moze da izdrzi 30k km a da li je to puno na svakih dve ipo godine? Normalno, svaki auto se kvari jer se redovno ne servisira (takvi smo mi Srbi, pa nas novcanik zato i svrbi), i ako si od onih koji sada paze na pesacke i ne gazis ga nece ti ni 10 trositi kad zamenis inter culer, gumice na ventilima i jos par sitnica. Servis ima 4 dizalice (Prvomajska oko br.100). Pa nije on toliki skot da meni to kaze a ovamo smo drugari... Cena delova kao i kod slicnih...set kvacila dve glave i 50e ruke.

Ne kazem da se svi automobili isto kvare, mnogo zavisi i od cene tj...klase auta ali to je vec sada druga prica.
Auto vam je kao zena...sto vise u nju ulazete bice bolja riba