Ćao, Anonimni posetioče
Stranice: [1]
Štampaj
Autor Tema: ALPova velika srpska avan/tura  (Pročitano 3333 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
lord_oblivion
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Jawa TS 350 Gvozdenija '87
Honda CB400NC '84
Honda CM400 Custom '81
zeleno Magarence A3MS '88
Liberty 125 '06
2007 kung fu 200 sa veliki točkovi

Jawa Klub Srbije

Lokacija: On D čukas ov Madrland
Poruke: 5094
Kvalitet: +645 (12%)
Zahvalnice: 62

WWW
14 Maj, 2018, 15:27 Ocena: +6
Ignoriši

...iliti Tri vozača malo jača  Grin

Plan je bio da se povežu mnogobrojni raniji Racini (ALP) trekovi u jedan ogroman krug. Da se selektivno izbace deonice za koje se sa sigurnošću zna da su tehnički teške i super-teške i da se broj neispitanih deonica svede na najmanji mogući minimum, uz imanje rezervnih zaobilaznica.
Unutar 150km dnevno, velik točak, krupna šara, spavanje u smeštaju, kamp oprema za rezervu.
Ceo krug ukupno je sastavljen sa oko 1400km čisto vanasvaltnih puteva, staza i stazica, sa možda 5% asvalta. Kasnije se ispostavilo da je dosta deonica u poslednjih nekoliko godina asvaltirano pa je procenat asvalta u računici porastao.

Zbog nemanja vremena, celu turu smo podelili na dva dela po 8-10 dana, Zapad  i Jug-Istok.



Zapadni deo započinje 28. aprila ALP u solo varijanti a Igor i ja zbog raznih obaveza odlažemo za po neki dan i pridružujemo se kasnije uz put.
Raca je startovao iz Beograda u pravcu Šapca i preko Cera, Valjevskih planina i Tare stigao u planinski dom Tornik (ranije Ljubin dom) gde smo se on i ja sastali na kraju trećeg dana.






Ja sam iz Beograda krenuo 30og aprila i preko Kosmaja, Bukulje, Rudnika, Rajca i Užica stigao u PD Tornik taman na vreme. Pre Race  Cheesy

Sledeći dan preko Tornika za Uvac







Namera nam je bila da se sa Molitve spustimo pešačkom stazom ka kampu Uvac što sam ja junački odbio sa obrazloženjem da ima previše ljudi  rofl Taj dan je bio 1. Maj i zaista je bila neverovatna gužva



Po onoj prašini neki su terali skupa auta samo da ne idu peške jedan kilometar  Cheesy
Imali smo i nameru da motorima pređemo viseći most ali u izviđanju smo uvideli da bi to bilo uzaludno je dalje s one strane nema više staze, sve zapušteno i zaraslo.
Naravno, u kafani nije više bilo jagnjetine jer smo stigli tek predveče. Ali je pivo bilo ladno ko zmiče a ćevapi vrući  Cheesy







Kombinacija bivvy vreće umesto šatora se pokazala izuzetno praktičnom ali moram priznati da ima JEDNU manu - treba otkopčati oba rajsvešlusa iz ležećeg kad te potera pivo u sred noći.

država je najveći neprijatelj naroda

It is not about the miles covered
but quality of the riding
Nika
Pocetnik
*

Van mreže Van mreže
Poruke: 236
Kvalitet: +76 (32%)
Zahvalnice: 0

Odgovor #1 - 15 Maj, 2018, 14:30 Ocena: 0
Ignoriši


 palac gore

Nastavak?

 pratim
mali_zmaj
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda Cbf 1000 GT
Lokacija: Banja Luka
Poruke: 4759
Kvalitet: +1232 (25%)
Zahvalnice: 56

Odgovor #2 - 15 Maj, 2018, 16:37 Ocena: 0
Ignoriši

 pratim

jin-jang
lord_oblivion
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Jawa TS 350 Gvozdenija '87
Honda CB400NC '84
Honda CM400 Custom '81
zeleno Magarence A3MS '88
Liberty 125 '06
2007 kung fu 200 sa veliki točkovi

Jawa Klub Srbije

Lokacija: On D čukas ov Madrland
Poruke: 5094
Kvalitet: +645 (12%)
Zahvalnice: 62

WWW
Odgovor #3 - 16 Maj, 2018, 14:50 Ocena: +1
Ignoriši

2. maj

Uvac-Golija-Kopaonik-Brzeće



Koliko nam je slatka bila večera, toliko smo se oždrali za doručak, omlet sa kobasicom i sjeničkim sirom, kilo jogurta i brdo vrućih pogačica. Taman dok se prosuši oprema od jutarnje magle i rose.

Odmah po izlasku iz Sjenice trebali smo da zgazimo na makadam i tako sve do prevoja ka Goliji. Međutim, ova naša preduzeća izgleda da su se popravila kad su postala brža u izvođenju radova nego što su se izmene oslikale na OSM mapama. Tako da smo tu načinili 10ak neplaniranih kilometara asvalta više, odnosno toliko šodera manje.


Spust niz crnu duboku (ski staza) mi je kilav jer sam (ponovo) spakovao previše stvari a pri tom mi je pritisak u gumama ostao nizak, za prazan motor, 0.8 napred i 1 pozadi. Nisam imao mesta da pomerim dupe dovoljno pozadi, već sam pola spusta sedeo na torbi. Hteli smo da se spustimo dalje niz crvenu stazu ali je Raca odlučio da ne rizikujemo kampovanje jer bismo se zaglavili u snegu dole.
Kasnije sam skontao da sam prvog dana pao upravo zbog preniskog pritiska u zadnjoj, jednostavno se uvila i skliznula na bočnom nagibu i pljas preko desne noge.

Ovo je stanje tri dana nakon pada, podliv bez otoka ukazuje da je unutra sve u redu ali funkcionalnost zgloba je bila 20% zbog prevelikih bolova.



Nisu za džaba izmislili kros čizme  Grin

Uzimamo sobu dok čekamo Igora, koji stiže za nekih sat-dva. Krenuo je to jutro u podne Cheesy i preko Stolova i Željina i još kojekuda, stigao u Brzeće na koordinate koje smo mu poslali sa parkinga.

Sutradan ujutru sam dopumpao po 0.2 bara i dobio mnogo stabilniju vožnju. Izgleda da sam im ubo savršen pritisak za kad je natovaren, 1 napred i 1.2 nazad. Gume su Michelin AC10.

« Poslednja izmena: 16 Maj, 2018, 15:14 lord_oblivion »

država je najveći neprijatelj naroda

It is not about the miles covered
but quality of the riding
Stranice: [1]
Štampaj
Moto Manijaci  |  Putovanja, izleti, skupovi, klubovi  |  Putopisi (Urednik: Andreja)  |  Tema: ALPova velika srpska avan/tura