Glavni meni

kawasaki zephir 550 - 94.god.

Započeo Zverka, 06 Mart, 2011, 00:01

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Zverka

a  sta reci ..vecina vas me pamti bas na ovom motoru ...
pa da  pocnem ...
ono sto me je odusevljavalo ko dovog motorica je to sto je  motoric prgavac u dusi
jedan od retkih motora koje sam vozila za koji mogu da kazem opusteno i otvoreno da je totalno promasena serija (sto se agregata tice ) al isto tako da je jedan od retkih motora koji mi je  prirastao za srce

u gradskoj voznji uvek  ima gasa...i savrsen za manevrisanje
motoric koji ima snage i isto tako motoric koji mozes lagano da vozis i uzivas u toj voznji

da opravdam delimicno koliko mogu (agregatnog krsa) naime motor koji sam ja vozila je kupljen sa oko 20.000km na satu i poprilicno je  bio NE ODRZAVAN pa su ga verovatno stizale "decije bolesti " dok je bio kod mene u vasnistvu   (mojim propustm -losim MAJSTORIMA) motor je od prvog otvaranja morao da se chachka na svakih odokativno 500km
no da ne davim s tim
izuzetno udoban za voznju posebno za nize ljude jer je sediste poprilicno nisko ...lak i okretan na svakom terenu (oproban chak i na off-u) mana mu je  jedina sto su izduvne grane poprilicno nisko pa chesto je moguce zakachiti sa istima malo vislji lezeci
za put ko stvoren ALI samo za jedno ...velika mana istom je  to sto ochigledno niko kad je  pravljen taj motor nije racunao na sapatnika posto isti jednostavno nema gde da se drzi

vrlo stabilan i podvozan jako lako upravljiv ko sto sam rekla vec... te sam s njim bez preterivanja i poznate trkace gubila na auto putu ( ako ko zna "sultana " neka ga slobono priupita za devojchurka na zephiru )

ali nikako ( iz licnog iskustva ) ga ne bi preporucila nikome
sa njim sam imala klasican kawin problem koji vidim da skoro svaka kawa ima...
pomesa gorivo i ulje... karburatori su na zephiru konkretno izuzetno osetljivi i posle namestanja istih (sinhronizovanja ) od strane kocke ... pri samom chvrkanju motora... gde je  motor pao u mestu (sa copave) karburatori su opet prolupali i tako je islo u nedogled...
problem TRIPLEX lanca...i shpanera na zephiru je  jednostavno neizbezan... te ako hocete da resite problem cangrljanja ni  posle otvaranja agregata necete uspeti itd
Engine size                                      553cc
Engine specification                                8 valve, in line 4, 5 gears
Frame                                             Steel tubular cradle
Front suspension adjustment             None
Rear suspension adjustment              Preload, rebound
Front brakes                                   Twin 300mm disc
Rear brake                                        245mm disc
Front tyre size                                   110/80 x 17 in
Rear tyre size                                   140/70 x 18 in


Never ride faster than your angel can fly

:D

aleksr6

DA SI OTISLA KOD MILANA KAO STO SAM TI REKAO,NEBI TI TA KAWA STUCALA,NIKAKO!

Zverka

Citat: aleksr6 poslato 06 Mart, 2011, 12:58
DA SI OTISLA KOD MILANA KAO STO SAM TI REKAO,NEBI TI TA KAWA STUCALA,NIKAKO!
ma nije kawa stucala
al realno OVO JE TOTALNO PROMASENA SERija  MOTORA :)
Never ride faster than your angel can fly

:D

Kengur

Savrsen za nekog CAFFE rejsera... :)

mali_zmaj

Nisam vozio,pa ne mogu da sudim,ali zephire  niko ne kudi! Koliko sam pratio forume,i iskustva,barem ne 750-ke i 1000-darke! Pricao sa covjekom na moto skupu u Novom Gradu (B i H, R.Srpska),imao za 500-stoticu samo rijeci hvale! Ali ti ga vozis,samim tim ovo je fakat tako!! Ali ako bog da para jednom ima da se poèastim jednom hiljadarkom!!! Ne¹to mi je u tom motoru toliko bandidski,bunovno i totalno mi je mu¹ki motor,ako me mo¾e¹ shvatiti,bez uvrede za ¾ene,ali me taj motor posebno fascinira....,ne mogu objasniti za¹to! A ni vozio ga nisam! Ne mogu to da objasnim,ponovo!!! Tako je ...
jin-jang

Zverka

750 i ono preko su sjajne masine tu nema govora
al 550  ...strasno
i veruj mi motoric je ko igracka ...posto sam ga naucila napamet doso mi je  ko  igracka iz kinder jajeta
napamet ga otvoris zatvoris a usput  i sastavis

samo bezi od 550 VERUJ MI NA REC  nikome nebi preporucila ovaj  model
Never ride faster than your angel can fly

:D

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: Zverka poslato 06 Mart, 2011, 22:36
750 i ono preko su sjajne masine tu nema govora
al 550  ...strasno
i veruj mi motoric je ko igracka ...posto sam ga naucila napamet doso mi je  ko  igracka iz kinder jajeta
napamet ga otvoris zatvoris a usput  i sastavis

samo bezi od 550 VERUJ MI NA REC  nikome nebi preporucila ovaj  model
Ne postoji los model...neki su vise neki manje dobri. Generalno zephyr 550 je totalno isti agregat kao na z500, gpz550 sa pocetka 80-ih. koji su tada bili prilicno agilni motori ...vrh u svojoj klasi.
E sada svaki motor moze da se upropasti, a onda se tesko vraca u dobro stanje.
Sve su to vazdusno hladjeni motori koji ne vole gradsku voznju na 40 stepeni, i ne vole autoput...nekako nije predvidjen za to. Inace sasvim korektan motoric, tebe je mozda zadesio maler.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

VanjaGS

Za mene jedan od najljepsih motora iz devedesetih!! Mogu da zamislim kako bi izgledao sa zicanim felgama i poliranim deklima ,viljuskama itd. Kod nas ima jedan ,vozi se godinama bez ijednog kvara ,mozda ga cak i dobijem u nekoj tange-frange kombinaciji...

Zverka

gle realno MALER ILI NE ... ja taj motor sad ne bi ni na poklon u moju garazu ...onda vam je jasno o cemu pricam
sve to stoji estetika je  stvarno superica ali ...ma ni za dzabe
Never ride faster than your angel can fly

:D

stilgar

Zverka upropasti mi motor:) Tek sto sam zavrsio zamenu i preveo motor na sebe (jos se nisam provozo ko covek) ti tako lose o motoru:) moj je 1993 crven ko tvoj sto bese, prethodni vlasnici kazu da motor nije otvaran ne cagrlja i ne melje kad radi, lose je vreme i ne mogu da ga vozim da bih mogao da kazem nesto u zefirovu odranu ali na kraju sezone 2012 postovacu utiske i sta sam i da li sam imao probleme. Za sad znam da moram da zakrpim lonac mada mu je ovako zvuk lep al nevolim kad nesto nije kako treba i da zamenim plocice na prednjim diskovima. I cekam prolece:)

stilgar

Citat: aleksr6 poslato 06 Mart, 2011, 12:58
DA SI OTISLA KOD MILANA KAO STO SAM TI REKAO,NEBI TI TA KAWA STUCALA,NIKAKO!
Daj meni tu adresu i telefon od imenjaka ako je Zverka u pravu da mi se nadje zlu netrebalo:)

stilgar

Citat: Zverka poslato 06 Mart, 2011, 23:57
gle realno MALER ILI NE ... ja taj motor sad ne bi ni na poklon u moju garazu ...onda vam je jasno o cemu pricam
sve to stoji estetika je  stvarno superica ali ...ma ni za dzabe
evo sta kazu ljudi:
Guest

Review of Kawasaki Zephyr 550
★★★★★

Written on: 24/02/2010

After much searching I bought a ZR550 for my daily commute, and it is a gem. I really like the retro look that this bike has, and although it's no road burner, it does exactly what I expected. The seat is low and comfortable, everything works well enough and at town speeds, I have no complaints. actually had to ride it for three hours to get it home when I bought it, and compared to my other bikes (a Suzuki SV650S and a Honda CBR1000), it was a true "feather-bed" experience. As long as this bike is purchased with the understanding that it is very much old school in character, and will behave as such, then it makes a great all rounder. There's no point in trying to chase full-on sportsbikes, and although there are many places who will sell you parts and accessories to personalise or hot-up your ZR, it will never be a potential track tool. The best way to approach a ZR550 is to relax and enjoy the ride. It has it's downsides but it gets many more admiring comments than either of my other bikes.

Zverka

MA SRANJE OD MOTORA
dosta sam ja  n jega terala da bi skontala vrline i mane
ma vozi ga kako hoces stedi ili  forsiraj  JAO TEBI KAD KRENU "DECIIJE BOLESTI"
resavaj se tog govneta kako umes i znas
Never ride faster than your angel can fly

:D

stilgar

evo lepotana

[attachment deleted by admin]

Zverka

GLE NEMA RECI STVARNO JESTE LEP i to stoji
u toj klasi nema lepseg
al nije motor za zadrzati  ali  nikako
cim  nesto krene da te zeza ... resavaj se lesa
Never ride faster than your angel can fly

:D

stilgar

http://www.reviewcentre.com/reviews5581.html
evo sajta odakle je onaj opis. Vidi ne predajem se lako tek sam ga uzeo na kraju sezone sledece godine cu sumirati utiske, motor je kod prethodnog vlasnika bio kaze 4 godine, nije otvaran, po zakonu verovatnoce lako moze da se desi da mene zapadnu muke ko tebe, al cacak nije daleko ni majstor Milan. Danas idem da ga registrujem i treba da promenim plocice na diskovima ulje i filter. Ako bude jos kog suncanog dana malo cu ga prosetati ali tek kad budem vozio malo duze znacu sta me zapalo. Hvala u svakom slucaju na savetu al iskreno se nadam da ce me lepo sluziti (ako se ne ispostavi da mu treba neki veliki zahvat) jer cu ga ja lepo odrzavati. Znam da su slabosti 550 zephiyra slavina za gorivo i kvacilo a masina ko masina je ok. Ugradjivala se skoro 20 godina u razne modele.

p.s. neko rece ima lepote i drazi i u masnim rukama :)

Zverka

ma samo se nadam da ce te sluziti opet kazem mozda je  mene samo zadesio malerozan motor...
al .......ja isti ne bi vise NIKAD U ZIVOTU ni na poklon...
odusevice te ,...stvarno je odlican i za grad i za dalje relacije...i sve je to super...
ALI ...ima veeeliko ALI...
doduse imas PERFEKTNOG MAJSTORA U BLIZINI...
nadam se da neces proci ko ja...
Never ride faster than your angel can fly

:D

stilgar

bio do losmija da odnesem papire da registrujem motor, pa tek sad videh poruku. ja sam iz bg-a. na kog dobrog majstora u blizini mislis? Pomenuo sam Cacak i Milana jer mi dosta ljudi reklo da je nekad bio uvoznik za kawe  i da je za njih najbolji.

Zverka

Citat: stilgar poslato 31 Oktobar, 2011, 14:08
bio do losmija da odnesem papire da registrujem motor, pa tek sad videh poruku. ja sam iz bg-a. na kog dobrog majstora u blizini mislis? Pomenuo sam Cacak i Milana jer mi dosta ljudi reklo da je nekad bio uvoznik za kawe  i da je za njih najbolji.
mislila sam  bas na njega (ono kontala sam da si iz ca)moja greska

al sto se kawe tice  NEMA MU RAVNOG
i doooobro  vodi  racuna o slavinici goriva
Never ride faster than your angel can fly

:D

ЯЭВОЛУТИОН

a bre Zverko, to je agregat sa pocetka 80 tih godina, koji je od tada unapredjen malo boljim karbovima i malo boljim elektronskim paljenjem....ostatak motora ti nije pravio probleme, tako da je tebi zapao problematicni primerak, sto uvek moze da se desi....inace je dobar motorcic..
http://www.sportbikes.net/forums/attachments/general-sportbikes/15934d1095139255-differences-kawasaki-gpz-500-vs-ninja-500-.jpg
http://www.bikez.com/pictures/kawasaki/1982/19433_0_1_2_gpz%20550_Image%20credits%20-%20Ian%20Harris.jpg
http://www.bikez.com/pictures/kawasaki/1985/15474_0_1_2_gpz%20550_Image%20credits%20-%20www.gpz550.com.jpg
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11