Ćao, Anonimni posetioče
Stranice: 1 [2] 3
Štampaj
Autor Tema: Xross Challenge 2018  (Pročitano 3048 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
lord_oblivion
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Jawa TS 350 Gvozdenija '87
Honda CB400NC '84
Honda CM400 Custom '81
zeleno Magarence A3MS '88
Liberty 125 '06
2007 kung fu 200 sa veliki točkovi

Jawa Klub Srbije

Lokacija: On D čukas ov Madrland
Poruke: 5086
Kvalitet: +640 (12%)
Zahvalnice: 62

WWW
Odgovor #20 - 28 Januar, 2018, 14:48 Ocena: 0
Ignoriši

I ja praktikujem tu varijantu  Smiley

država je najveći neprijatelj naroda

It is not about the miles covered
but quality of the riding
mkt
Moto Manijak
*******

Van mreže Van mreže
 Motor:
dignuti branici i rogljaste gume
Lokacija: BGD
Poruke: 18268
Kvalitet: +9961 (54%)
Zahvalnice: 154

Odgovor #21 - 28 Januar, 2018, 15:09 Ocena: +6
Ignoriši

prosla god
feelgod
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kymco B&W 250
Lokacija: Beograd
Poruke: 727
Kvalitet: +199 (27%)
Zahvalnice: 55

Odgovor #22 - 28 Januar, 2018, 15:26 Ocena: 0
Ignoriši

Kakav klip, bio sam prisutan ali nisam to mogao videti ovako.

Hvala
lord_oblivion
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Jawa TS 350 Gvozdenija '87
Honda CB400NC '84
Honda CM400 Custom '81
zeleno Magarence A3MS '88
Liberty 125 '06
2007 kung fu 200 sa veliki točkovi

Jawa Klub Srbije

Lokacija: On D čukas ov Madrland
Poruke: 5086
Kvalitet: +640 (12%)
Zahvalnice: 62

WWW
Odgovor #23 - 28 Januar, 2018, 16:06 Ocena: 0
Ignoriši

Ooodličan video  palac gore

država je najveći neprijatelj naroda

It is not about the miles covered
but quality of the riding
ProjectLord
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
CBR600F4i, KLX650, TT600S
Lokacija: Beograd
Poruke: 276
Kvalitet: +64 (23%)
Zahvalnice: 6

Odgovor #24 - 29 Januar, 2018, 01:38 Ocena: 0
Ignoriši

99% cu ici (ukoliko ne zapalim preko, mada je neizvesno...), i prijavljujem se za C klasu.
Zato i pitam, ako bi imala grupa od bar 5 ljudi da se prijavimo zajedno zbog popusta.

Uzgred, posto idem Caddy-jem (od miloste zvan Kendi) imace mjesta za jedan motor, pa ako neko zeli da podelimo trosak puta.
Jedini uslov, skidanje prednjeg tocka i blatobrana, zbog prostora.

icatenej
Pocetnik
*

Van mreže Van mreže
 Motor:
Yamaha XJ600n, Cagiva Canyon 600
Duh bez sekire

Lokacija: Beograd - Miljakovac, Rakovica
Poruke: 114
Kvalitet: +79 (69%)
Zahvalnice: 10

Odgovor #25 - 28 Februar, 2018, 13:26 Ocena: 0
Ignoriši

Šta znam - za onoga ko se stvarno TAKMIČI ovaj iznos kotizacije je sigurno simboličan. Ova trka se boduje za razne nacionalne, kao i za Alpe Adria šampionat i u tom smislu je prilika mnogima iz okruženja ili Jevrope da u donekle lakšoj konkurenciji od one na popularnijim hard enduro trkama osvoje neke bodove... Budimo realni - iznos kotizacije (120-140 evrova) nije čak ni na nivou osnovnog servisa neophodnog za pripremu motora za ovakvu trku. Za poređenje: kotizacije na Erzbergu za trku ove godine su: 140 EUR samo za prolog, 225 EUR za Prolog i Hare Scramble, dodatno 10 EUR za one koji su prijavili ove glavne događaje i hoće da voze i Endurocross događaj. 55 EUR je na Erzbergu kotizacija samo za hill climb događaj (Rocket Ride). Slične cifre su i za ostale poznatije trke (Romaniacs, Megawatt i slične).

Slažem se da je šteta što nema neki događaj namenjen totalnim amaterima (poput mene) za neku simboličnu sumu i na stazi primerenoj amaterskom (ne)znanju i (ne)umeću u kome bi ipak mogli da osetimo čari "trke", ali pretpostavljam da je broj ozbiljnih učesnika i onih koji bi da se stvarno takmiče više nego dovoljan da se popuni predviđeno vreme i raspored.
Gavrolini
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kliks
 Facebook: Poseti
Lokacija: San Shabacisko
Poruke: 5013
Kvalitet: +1998 (39%)
Zahvalnice: 134

Odgovor #26 - 28 Februar, 2018, 14:41 Ocena: +1
Ignoriši

Romaniacs je dosta skuplji. A da li znas da na erzbergu ako ne prodjes prolog oni ti vrate pare za Hare scramble. Da li znas da na erzbergu u toj ceni je uracunat kamp sa wc i tusevima. Da li znas da na erzbergu preko celog dana imas neke dogadjaje tipa  fmx a uvece redbull zurke? Da li znas koliko se ddgo vozi erzeberg i koliko tamo se vozaca prijavi? Da li znas da na erzbergu ako ozbiljnije padnes helikopter dodje po tebe. Ako slucajno sve to znas onda je totalno suludo sto si bilo koju trku poredio sa erzbergom jer ovo je samo par stavki koje tamo imas i uracunate su u cenu. A pored toga tamo odes i nakupujes se opreme na originalnim standovima po smesnim cenam jer su uvek akcije a ovde te sacekaju Sagmajsteri da ti oderu kozu s ledja.

icatenej
Pocetnik
*

Van mreže Van mreže
 Motor:
Yamaha XJ600n, Cagiva Canyon 600
Duh bez sekire

Lokacija: Beograd - Miljakovac, Rakovica
Poruke: 114
Kvalitet: +79 (69%)
Zahvalnice: 10

Odgovor #27 - 28 Februar, 2018, 16:25 Ocena: +2
Ignoriši

Pojma nemam kakvi su dodatni sadržaji na Erzbergu i da li je kamp sa tuševima uključen u "entri fi" jer nisam bio, ali bih voleo da odem da doživim to ludilo Smiley Inače - da - znam uglavnom sve što ima smisla znati o ovim "velikim" hard enduro trkama jer me zanima i pratim to, ali ja uopšte nisam pokušao da uporedim XCross sa tim trkama u smislu veličine samog događaja. Kada i AKO XCross postane multimilionski sponzorisani biznis kao Erzberg, Megawatt, Romaniacs ili Sea to Sky onda će sigurno i ti prateći sadržaji zabave za široke narodne mase biti daleko bogatiji (da ne kažem da će na vašaru biti više tezgi, a biće i Go-Go igračica pod šatrama...). Žurke se prave da bi veseli narod potrošio još više para. Isto je i za trgovce. Sigurno ne prodaju robu sa gubitkom...

E sad, ako sav taj hajp i glamur velikih moto-sport događaja turimo sa strane, ono što ostaje zajedničko za taj neki Erzberg i ovaj "naš" XCross je činjenica da moraš da angažuješ popriličnu logistiku za cca 3 dana takmičenja kao i pripremu pre i "raspremu" posle svega. Čitava višednevna logistika u toku samog događaja kao i višemesečna priprema pre samog događaja svodi se na par sati glavne trke (da ne kažem sat i po do dva koliko treba favoritima da završe trku) - tako je na Erzbergu - tako je i na XCross-u. Razlika je u tome što čitavu logistiku u slučaju XCrossa treba pokriti iz fonda prijava i eventualnih sponzora koji nisu Red Bull i slični Smiley

Misliš li da je Erzberg 1995 kad je ta trka započeta ličio na ovo što je danas? Ljudi se bre zajebavali - imaš na tjubu snimaka iz trka '95, '96, '97... "Trkali" se sa šlemovima sa rogovima, "trkali" se prikoličarima, skuterima i drumskim motorima - zajebavali se... Pri tome, tamo je od početka bila i glavna "ozbiljna" trka - Hare Scramble koju je sponzorisao Red Bull, kao i danas. Znači - full biznis od početka.

Po meni je veliki uspeh da su organizatori XCross-a za svega tri godine došli do nivoa da očigledno nema potrebe da organizuju neku revijalnu trku i za likove poput mene da bi namakli još koji dinar, opravdali troškove i eventualno nešto i zaradili. Jer, valjda se to pravi da bi se nešto i zaradilo? Organizatoru je valjda cilj da napravi neku zaradu, a takmičarima (naglasak je na takmičarima) je cilj da se takmiče, pobede, osvoje neke bodove kako bi sebi privukli neke sponzore itd...

Ipak, kao što rekoh - šteta. Mislim da bi bilo više posetilaca i više zabave (samim tim i bolji ukupni doživljaj celog događaja) da imaju i tu neku revijalnu "trku" za široke narodne mase.
Gavrolini
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kliks
 Facebook: Poseti
Lokacija: San Shabacisko
Poruke: 5013
Kvalitet: +1998 (39%)
Zahvalnice: 134

Odgovor #28 - 28 Februar, 2018, 16:34 Ocena: +1
Ignoriši

Ja sam bio na erzbergu dva puta, ne kao vozac vec kao clan tima. A bio sam i na prvom xcrossu na kopaoniku kao vozac.  Poredjenje je nezamislivo. Kao da se ne radi o istom sportu

ЯЭВОЛУТИОН
Moto Doktor
Moto Manijak
***

Na mreži Na mreži
 Motor:
baba, dve matore drugarice i jos po koja matora drugaricaa nisu u srodstvu
Poruke: 19481
Kvalitet: +7292 (37%)
Zahvalnice: 658

Odgovor #29 - 28 Februar, 2018, 18:01 Ocena: +1
Ignoriši

jeli jeo milka cokoladu...u nemackoj i ovde ista cena...doduse tamo 200 a ovde 170 grama ali razlika u ukusu.....apsurdistan bato...ali uvek se nadje neko da opravda to.

Non illegitimi carborundum est   064 117 36 11
icatenej
Pocetnik
*

Van mreže Van mreže
 Motor:
Yamaha XJ600n, Cagiva Canyon 600
Duh bez sekire

Lokacija: Beograd - Miljakovac, Rakovica
Poruke: 114
Kvalitet: +79 (69%)
Zahvalnice: 10

Odgovor #30 - 28 Februar, 2018, 21:52 Ocena: +3
Ignoriši

Ja sam bio na erzbergu dva puta, ne kao vozac vec kao clan tima. A bio sam i na prvom xcrossu na kopaoniku kao vozac.  Poredjenje je nezamislivo. Kao da se ne radi o istom sportu

Bio si na Erzbergu '95-te ili 2015-te? Jasno ti je da su u pitanju pare i muzika... Nema potrebe pljuvati po XCrossu. I tu bi sigurno bilo više muzike da ima više para i ozbiljnih sponzora koji duvaju za vratom... Koliko se sećam, prvi XCross je bio totalni pilot projekat sa puno entuzijazma a malo svega ostalog, pa ne vidim kako tvoje iskustvo sa tog događaja može da se poredi sa iskustvom sa događaja koji traje 20 i kusur godina i čiji se budžet meri milionima evra. Što onda ne pomeneš da na taj Erzberg ni kao gledalac-posetilac ne možeš da uđeš ako se nisi istovario za najmanje 55 EUR koliko košta najjeftinija ulaznica u predprodaji? Pri tome, ako dolaziš motorom preko dana ne plaćaš parking na prostoru predviđenom za parkiranje motora, ali ako dolaziš autom, onda se parking plaća 25 EUR dnevno plus 60 EUR ako hoćeš da ostaneš preko noći i da kampuješ. To je cca 300 EUR za tih par dana samo da bi GLEDAO jebenu trku. A da, zaboravih, imaju i VIP paketi za gledaoce i kreću od 190 EUR DNEVNO (tu nije uključen parking i nije uključeno ništa drugo, ali zato možeš da doručkuješ, ručaš i večeraš kroasane i bezalkoholna pića u "VIP Lounge") pa idu do 624 EUR DNEVNO za koje pare imaš priliku da te provozaju na damperu po kamenolomu  ludak, možeš da letiš helikopterom 10 minuta iznad kamenoloma i da se provozaš u organizovanoj turi kvadovima ili motorima... Pa normalno da će da organizuju Red Bull žurke svaku noć...

Znači - još jednom - uopšte ne pokušavam da uporedim niti sam upoređivao Erzberg i XCross kao događaje - potpuno je jasno da nisu uporedivi, samim tim što je budžet jednog i drugog totalno neuporediv. Ali isto tako ne vidim i da treba opljunuti XCross. Ja bih voleo da to zaživi i da iz godine u godinu bude sve više učesnika, da se pojave ozbiljni sponzori i svetski poznati vozači - što da ne?

@Rev - ne znam na koga se odnosila tvoja opaska za Milka čokoladu. Da u pravu si - jebena Milka košta isto ili slično ovde i u Germaniji i razlikuje se ukus. Zbog toga ja jedem u Srbiji "Najlepše želje". Ako je poenta bila u tome da za X nekakvih para "ovde" dobiješ nešto a "tamo" u Germaniji dobiješ nešto više, to je zbog toga što smo mi sada neokolonija, eksploatisani smo i kolonizator nam diktira uslove. Ali tu opet ne može da se povuče paralela sa jednom moto trkom. Jer, za razliku od 'leba koji moraš da jedeš, moto trku ne moraš da voziš. Niko te ne bije po ušima. Ako su organizatori omašili cenu kotizacije, neće biti prijavljenih takmičara pa će cela stvar da propadne - vrlo prosto...

Razmišljam nešto, koliko u Srbiji možeš da se najedeš za 190 EUR dnevno i kako možeš da se provedeš za 624 EUR dnevno... bato moj... Tongue
Bojan
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
CBR 600FSport; Fazer 600
Lokacija: Beograd-London
Poruke: 609
Kvalitet: +85 (13%)
Zahvalnice: 14

Odgovor #31 - 01 Mart, 2018, 00:33 Ocena: +2
Ignoriši

jeli jeo milka cokoladu...u nemackoj i ovde ista cena...doduse tamo 200 a ovde 170 grama ali razlika u ukusu.....apsurdistan bato...ali uvek se nadje neko da opravda to.

Pa veci je apsurd da Milku tamo ni ne jedu zato sto je sranje, a kod nas je jos uvek vode kao cokolada prva liga
monsterbnt
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Nitrous 10
 Facebook: Poseti
Lokacija: NBGD BRE!!!
Poruke: 7449
Kvalitet: +3393 (45%)
Zahvalnice: 141

WWW
Odgovor #32 - 01 Mart, 2018, 09:40 Ocena: +7
Ignoriši

Bio na erzbergu kao clan ekipe i fotograf. Akreditacija uredno odobrena u roku od dva dana od poslatog zahteva, kostao me je samo put i hrana, press centar na nivou olimpijade, wifi na vrh brda 100mbs, vozaci sa quadovima koji nas razvoze po stazi, obezbedjeni markeri kako se amateri ne bi umesali medju nas i smetali nam, u press centru hostese sa svim potrebnim informacijama, sendvicima i kafom...

Xcross na zahtev za akreditovanje ne odgovara do 3 dana pred dogadjaj, a onda za akreditaciju zahtevaju da im pustis reklame i najave u novinama, press centar ne postoji uopste, internet mozes samo da sanjas, po stazi se kreci sam, tuces se sa debilima koji slikaju mobilnim za facebook, ne postoji niko zivi ko bi ti ijednu informaciju dao, a onda ti posle traze da im das dzabe sve slike jer boze moj dali su ti akreditaciju.....

Sve to ne kosta mnogo, a znaci mnogo za sam dogadjaj jer ako te ne isprate mediji nema nista ni od sponzora....

Bishke
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
636 05
Lokacija: Belgrade Avala
Poruke: 2592
Kvalitet: +345 (13%)
Zahvalnice: 32

Odgovor #33 - 01 Mart, 2018, 09:47 Ocena: 0
Ignoriši

Gavra i monster su sve rekli i zatvorili vrata

Nije sve u parama ima nesto u novcu Grin

You should do one thing every day that scares you
icatenej
Pocetnik
*

Van mreže Van mreže
 Motor:
Yamaha XJ600n, Cagiva Canyon 600
Duh bez sekire

Lokacija: Beograd - Miljakovac, Rakovica
Poruke: 114
Kvalitet: +79 (69%)
Zahvalnice: 10

Odgovor #34 - 01 Mart, 2018, 10:15 Ocena: 0
Ignoriši

@Monster - to je upravo konstruktivna i konkretna priča - ako ekipa koja organizuje XCross ovo slučajnim slučajem čita, eto odlične prilike da se ove godine poprave pa da makar taj segment dignu na daleko viši nivo. Cenim da odgovoriti na emajl i odobriti akreditaciju ne zahteva nikakve pare, da organizovanje dobrog press centra takođe ne zahteva ništa posebno, da se i Internet može "baciti" po planini sada već relativno jednostavno i jeftino ili barem organizovati na nekim ključnim mestima itd... Čak i razvoz fotografa na ključna mesta gde se očekuje najzanimljivija akcija, mislim da ne bi trebalo da predstavlja problem organizatorima... Po meni to su sitnice koje mogu da dignu nivo događaja, ali šta ja znam...
icatenej
Pocetnik
*

Van mreže Van mreže
 Motor:
Yamaha XJ600n, Cagiva Canyon 600
Duh bez sekire

Lokacija: Beograd - Miljakovac, Rakovica
Poruke: 114
Kvalitet: +79 (69%)
Zahvalnice: 10

Odgovor #35 - 01 Mart, 2018, 11:32 Ocena: 0
Ignoriši

Čitam sad pravilnik za ovogodišnju trku i dve stvari su mi upale u oči. Prva je da će ove godine takmičari nositi GPS Tracker, tako da će u svakom trenutku moći da se vidi pozicija svakog takmičara na stazi (barem u teoriji). Koretna izvedba ovog sistema može značajno da digne nivo trke. Idealno bi bilo obezbediti sajt (može se integrisati i u postojeći XCross sajt) i mobilnu aplikaciju za Android/IOS tako da svako zainteresovan može poptuno transparentno da prati šta se dešava na stazi. Živo me zanima da li će u realnosti biti išta od toga...

Druga stvar je upotreba GPS-a za navođenje po tracku. Citiram deo iz pravilnika:

Citat
GPS uređaj nije obavezan ali je jako poželjan. U slučaju magle i loše vidljivosti, na direktoru trke je da odluči da li će pustiti da startuju samo takmičari sa GPS uređajem ili i ostali. Trasa će biti označena ali ne tako detaljno kao prethodnih godina.
  wtf

Ovo mi totalno nije jasno... Znam da je na Red Bull Romaniacs OBAVEZNO posedovanje barem jednog GPS uređaja (i to sa spiska koji je organizator naveo u pravilima) a preporuka je da takmičar ima barem još jedan ili dva komada kod sebe. Ako već staza neće biti detaljno trasirana, zašto uopšte ostaviti mogućnost takmičarima da biraju da li će imati GPS ii ne? Razumem da ovo nije događaj koji se odvija u zatvorenom prostoru (poput Erzberga ili Megawatta) i da je sličniji Romaniacs-u i jasno mi je da je teško garantovati i pored najbolje volje da će ostati u životu markacija na 60 km staze po planini (jer imaš svega, malicioznih ljudi najpre...) ali onda brate, propiši da je GPS obavezan na stazi i zdravo. Ovako osećam da će biti svega - ima satima posle trke da skupljaju motoriste po planini... Evo ga radi poređenja izvod iz pravilnika za Red Bull Romanicas - obavezna oprema koju vozač mora da ima kod sebe:

Citat
    1 GPS per competitor
    1 lighter
    1 GSM mobile phone in waterproof packaging (able to phone out and receive calls)  Please ensure phone is fully charged.
     - Tips, Competitors could carry an 'external battery charging device' to ensure will be able to stay in contact if a time consuming motorcycle breakdown assistance or contact with the HQ medical rescue team is required.
    - Switch of battery consuming apps and ''Social media apps'' to preserve the battery charge.
     
    The below contact numbers must be on the mobile phone competitors are using during the race:-
    - Medical rescue 1 0040 731 270 884
    - Medical rescue 2 0040 751 869 322
    - Bike breakdown 0040 731 270 881   (motorcycle not able to continue)
    1 torch (flashlight)
    6 smoke rocket-flares or 2 red hand-held smoke flares
    1 distress mirror
    1 Litre of water
    1 foil survival blanket
    1 wind and waterproof jacket
    1 pencil + contact number + first aid medical assistance form
    1 spare spark plug (If not fuel injection)
    1 tool set for basic repairing
    1 motorcycle tube or repairing set, if no mousse is fitted
    1 set of spare batteries for GPS
    helmet

Zašto je teško "prepisati" dobru praksu?

monsterbnt
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Nitrous 10
 Facebook: Poseti
Lokacija: NBGD BRE!!!
Poruke: 7449
Kvalitet: +3393 (45%)
Zahvalnice: 141

WWW
Odgovor #36 - 01 Mart, 2018, 11:56 Ocena: 0
Ignoriši

Za press centar te kosta da postavis sator, stolove i stolice. Za internet se obratis MTS ili Telenoru i donesu ti mobilni repetitor (naravno uz medijsku pokrivenost). Treba ti i ozbiljan PR covek koji ce sve oko medija da organizuje. Kad sponzori vide da je dobra pokrivenost u medijima nece biti problem za pare. Moras da imas i svoju ekipu koja ce medijima obezbediti KVALITETAN materijal, a to neces dobiti od volontera.... Nesto se ne secam da su ikad platili fotografa, kamermana i novinara koji ce to da im urade...

Nije tesko prepisati dobru praksu ali problem je sto u srbiji svi gledaju da sto manje plate, a posle im neko drugi kriv....

Bojan
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
CBR 600FSport; Fazer 600
Lokacija: Beograd-London
Poruke: 609
Kvalitet: +85 (13%)
Zahvalnice: 14

Odgovor #37 - 01 Mart, 2018, 17:05 Ocena: 0
Ignoriši

Porediti  takmicenja Red Bull Romaniacs i Xross je kao porediti Moto GP sa BSB ili cak nize. Nisam bio ni na jednom dogadjaju ali znam sta Red bull moze da plati i izgura. Ja sam svojevremeno ponudio organizatorima Xrossa da im pomognem ali me nikad nisu zvali.
Ono sto me pokrene kod ovakvih debata je zelja nasih ljudi da popljuju sve sto je domace. Ja sam vise za nase je-super je, daj da napravimo jos bolje. Koliko znam sve su pokrenula dva coveka tako ko ima zelje i volje da u jednoj godini napravi jos bolji i zanimljiviji Romaniacs moze da startuje ove godine.
Kad se samo setim kako su se izrugivali sa   Exitom na pocetku. A danas gde je Exit.

Jbg @monster traze dzaba fotose, daj im, pomogao si nesto domace da zivi,  a fotke ces lako prodati drugim ako su dobre.
Pozdrav


monsterbnt
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Nitrous 10
 Facebook: Poseti
Lokacija: NBGD BRE!!!
Poruke: 7449
Kvalitet: +3393 (45%)
Zahvalnice: 141

WWW
Odgovor #38 - 01 Mart, 2018, 17:43 Ocena: +2
Ignoriši

Jbg ja od toga zivim, placam stan, hranu, racune, i ako par dana koliko to traje ne radim mene kosta. Ako nista drugo moram svoj odmor da koristim da bi to radio, da platim sebi put, smestaj, hranu... Prakticno ja iz svog dzepa placam nekome promociju, a ako nema medijske pokrivenosti, nikome te slike ni ne trebaju pa nema ni prodaje sa strane. Prica kako eto pomazem nesto domace ne pije vodu jer ko ce meni da pomogne ako se sjebe prilicno skupa oprema ili mi treba novi aparat?
Nece nijedan ozbiljan fotograf ni kamerman takav dogadjaj pokrivati za dzabe, ni ovde ni u svetu (u svetu se ni ne ocekuje)

Sve gore navedeno je lako resivo ako ima volje, ali ovde ocigledno nema.

Gavrolini
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kliks
 Facebook: Poseti
Lokacija: San Shabacisko
Poruke: 5013
Kvalitet: +1998 (39%)
Zahvalnice: 134

Odgovor #39 - 01 Mart, 2018, 18:08 Ocena: +1
Ignoriši

Niko nema nameru ga pljuje meni je drago sto u Srbiji ima sve vise ozbiljnih trka. Samo kazem da je po mom misljenju preskupo ucesce za ono sto se dobije. A da svake godine napreduju i da je sve bolje to jeste.

Stranice: 1 [2] 3
Štampaj
Moto Manijaci  |  Putovanja, izleti, skupovi, klubovi  |  Moto skupovi  |  Tema: Xross Challenge 2018