Glavni meni

Honda XR400R Adventure

Započeo Jovanovic, 23 Novembar, 2017, 21:50

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: Glava Dole poslato 15 Decembar, 2018, 13:21
http://internet-prodavnica.lavauto.rs/proizvodi/auto-kozmetika/sitne-popravke/pasta-za-ventile-abro-gp201-detail

Evo, prodavnica je u BGu koliko vidim...

https://www.youtube.com/watch?v=unrds-2Pcog#

I kako se otprilike radi sa njom, znaci poenta je da islajfujes sam ventil na samoj glavi(a pricvrsti ga kako god hoces) i tako ce sigurno idealno da se prilagodi, to se radi inace cak i posle masinske obrade da se dovede do savrsenstva zaptivnost jer samo masinski nema sanse, a oni su taj korak verovatno preskocili...
Inace, gledao sam bas skoro i jedan klip gde je lik iskoristio tesno navuceno silikonsko crevo na stablo ventila koje mu je produzilo kao produzetak za busilicu(jer kao i kod mene busilica ne moze da pridje od glave), povuce se unazad, gas i udri, zavrsis ocas posla al sad ne mogu da ga nadjem jbg... ali kapiras uglavnom poentu i dobru foru... imas prvo grublju, zatim finiju, onda doooobro sve da isperes jer je ova dosta gruba inace, ima bukvalno kao metalne opiljke u sebi i ne sme nista da zaostane(higijena je u ovom slucaju kljucna, pazi da ti nesto ne zaostane slucajno pa da opet zaglavi neki ventil, mnogo su osetljivi i na najmanju prljavstinu kad se podvuce izmedju njega i vodjice), onda proveri benzinom bez opruga(ako je sve u redu mora tako da drzi, primera radi meni su 3 od 4 pustala sa oprugama a posle poliranja bez opruga, samo spusteni, drzali svi).

Aj pa sa srecom, drzim fige i zeljno iscekujem izvestaj [cheers]
Citat: Laziæ poslato 16 Decembar, 2018, 18:33
Citat: Glava Dole poslato 15 Decembar, 2018, 13:21
https://www.youtube.com/watch?v=unrds-2Pcog#
Jeb'o te, ovakve glave koristio Ford pre 90 godina... :o

ovo nije glava vec slajfovanje ventila na side valve silindru...on ima tzv flathead glavu sa kompresionim prostorom i svecicom....predratna tehnologija....konja nigde ali zvuk neprevazidjen....pogotovu kod v8 motora sa otvorenim auspusima

https://www.youtube.com/watch?v=d7BjVYolfCU#
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Taraba

Ventil je ventil - princip je isti (sto se tice slajfovanja ventila, ne rada motora)
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

Glava Dole

Tako je, rekao sam "glava" zato sto xr ima ventile u glavi, za toliko znam...

@jovanovicu, toooo :) Cestitam [thumb_up] [cheers]

El Jefe

Тај тип на том Јутубету је направио показну вежбу како усрати вентил у кућној радиности. Ко пажљиво погледа може видети да му је контакт површина печурке исувиш упуштена (она мора бити више позиционирана на печурци вентила). То је вероватно зато што није урађена машинска обрада сицева вентила већ само кућно фрезовање. Са друге стране на фотографији нашег колеге се добро виси да печурке вентила после обраде належу на сиц тачно тамо где треба тј. на средини печурке.
Друштво за заштиту од животиња

ЯЭВОЛУТИОН

pri svemu tome morate razlikovati ventile iz 30 ih i 90 ih...jer jedni su za gorivo sa olovom a drugi za bezolovni benzin....ovi prvi olovom dodatno dihtuju nalegajucu povrsinu.....drugi imaju ventile od nerdjajuceg celika i zahtevaju mnogo finiju obradu....kad biste znali kako se meke opruge na flathead motorima..........
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Lazic

#705
Lapsus, znam da na snimku nije glava... :D Na tim ma¹inama se be¹e ¹teluju ventili tako ¹to se prvo skine radilica pa odozdo... :)

El Jefe

Црни Лазићу на којој се то машини вади радилица због штеловања вентила?
Друштво за заштиту од животиња

Taraba

On to na svakoj. Do duse zato sto steluje ventile samo kad eksplodira agregat pa nosi radilicu na remont. :D
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

Lazic

Citat: El Jefe poslato 19 Decembar, 2018, 12:43
Црни Лазићу на којој се то машини вади радилица због штеловања вентила?
:-[ Pa dobro, mo¾da ne mora radilica napolje al' skoro pa isti ðavo... :D

ЯЭВОЛУТИОН

ima sa strane poklopac u kojem se nalazi stepsl koji gura ventil i na njemu sraf sa kontra maticom....

http://www.classic-motorcycle-build.com/image-files/harley-45-valve-adjustment-2.jpg
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Lazic

Mislim da sam jednom slu¹ao o agregatu koji nema poklopac nego mora da se vadi radilica... Mo¾da i gre¹im... Pih, sad moram po mraku da googlam... ;D

Glava Dole

Citat: ЯЭВОЛУТИОН poslato 19 Decembar, 2018, 11:42
pri svemu tome morate razlikovati ventile iz 30 ih i 90 ih...jer jedni su za gorivo sa olovom a drugi za bezolovni benzin....ovi prvi olovom dodatno dihtuju nalegajucu povrsinu.....drugi imaju ventile od nerdjajuceg celika i zahtevaju mnogo finiju obradu....kad biste znali kako se meke opruge na flathead motorima..........

Ali u slucaju rucne zavrsne obrade mu je to totalno nebitno, bio je bitan je samo princip rada sa pastom. Obrada je neophodna ako ventili i dosedi imaju progorele kratere, a ako je vec to bilo pod tim uglom i nisu osteceni(u njegovom slucaju je vec sve proslo masinsku obradu) na ovaj nacin se samo postigne idealno naleganje i samim tim dihtovanje... nije da uklapa dosed iz 30ih sa ventilom iz 90ih...
Klip sam okacio samo zbog principa slajfovanja, ima ih koliko hoces na netu al ovaj sam nasao medju prvima. Ne izucavamo princip rada raznoraznih motora nego kako se koristi pasta za rucno slajfovanje ventila. A sa pastom je obrada fina da finija ne moze biti... grublja pasta mrvicu pojede i leziste i ventil, finija ispolira i dovede to do savrsenstva i to je to... ako je masinska dobro odradjena i pod ispravnim uglovima(ili ako je uopste nije ni bilo a glava i ventili nisu previse osteceni) finije od poliranja namenskom pastom za ventile ne moze.

Lazic

Jo¹ samo da Alja uklaviri da si malo iskusniji od njegove dece i sve ok... :D

Jovanovic

Curkalo malo ulje na jednom crevu, zamenio glumicu novu starom i sad ne curi.Probao motor prvi put, naravno umereno,do 65kmh otprilike je bilo max.Dostelovao kvaèilo, ler gas itd..Motor je fenomenalan, posebno sam  zadovoljan Trailtech satom,meri mnogo br¾e nego sto sam mislio.Motor za sada lepo radi, lako pali,koènice dobre, gume dr¾e odlicno po putu i uopste ne skakuæe niti vibrira kao sa mx gumama.Ostaje 2-3. januara da pove¾em struju,da sklopim sve, oko 10. januara sti¾e set za reparaciju karburatora, u medjuvremenu da vidim i ako treba re¹im problem potencijalno sjebanih navoja grane izmedju cilindra i karba i da pratim nivo ulja. Uglavnom u januaru je kompletan i nadam se potpuno ispravan i spreman.Kez,urlanje,skakanje u toku voznje kada sam shvatio da radi :D



ЯЭВОЛУТИОН

Citat: Laziæ poslato 20 Decembar, 2018, 20:13
Jo¹ samo da Alja uklaviri da si malo iskusniji od njegove dece i sve ok... :D
ne mesaj maloletan i malouman....moja deca 4 i 12 godina...
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

®or¾

 [clapp]  [thumb_up] Ko lutka,bravo momèino [cheers]

FANTOM

    A dobro sta samo da nisi izgubio godinu dana voznje zbog detaljne restauracije sve bi bilo super  [cheers] [watching]

jevta

Pa nije to golf pa da se sredi za dva dana [rofl] [rofl] [rofl]

Gavrolini

Sredice se i golf za sezonu...motora :)

Glava Dole

Potrajalo je ali se isplatilo, nema sta [clapp] [thumb_up]