Glavni meni

Honda XR400R Adventure

Započeo Jovanovic, 23 Novembar, 2017, 21:50

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

feelgod

Citat: aæimo poslato 03 Februar, 2018, 15:57
950 trosi litru manje od afrike a ide za milju bolje.
E to je ondak pos'o :)

kepo

Citat: feelgod poslato 03 Februar, 2018, 15:50
Citat: kepo poslato 03 Februar, 2018, 12:15
Kupio adv 950 sa 15000 vozio do 45000 sa dosta offa, i nista. Imam osecaj da je neizderiv. A u par situacija je bilo ozbiljnih padova, i tako su ga napravili da ni jedna parka nije ostala na farbi, kamoli nesto drugo.
Svi kukaju da trosi kao tanker, a kao 990ADV je EFI pa kao manje.
Kakva su tvoja iskustva?
I jedan i drugi su mi fantazija samo bih se pre odlucio za 990ADV samo da je kinte :)

Normalne voznje na otvorenom 6 lit, malo vise gasa 6,5 lit, na makadma ceo dan od 7 do 8 lit, ako zaglavis na teskom offu prva, druga, zaglavljivanje, ... 10 lit

feelgod

Citat: kepo poslato 04 Februar, 2018, 11:43
Citat: feelgod poslato 03 Februar, 2018, 15:50
Citat: kepo poslato 03 Februar, 2018, 12:15
Kupio adv 950 sa 15000 vozio do 45000 sa dosta offa, i nista. Imam osecaj da je neizderiv. A u par situacija je bilo ozbiljnih padova, i tako su ga napravili da ni jedna parka nije ostala na farbi, kamoli nesto drugo.
Svi kukaju da trosi kao tanker, a kao 990ADV je EFI pa kao manje.
Kakva su tvoja iskustva?
I jedan i drugi su mi fantazija samo bih se pre odlucio za 990ADV samo da je kinte :)

Normalne voznje na otvorenom 6 lit, malo vise gasa 6,5 lit, na makadma ceo dan od 7 do 8 lit, ako zaglavis na teskom offu prva, druga, zaglavljivanje, ... 10 lit
Hvala drug :), ali XR400R je najbolji motor na svetu :)

kepo

Jeste dobar, al da biram ipak bi 650

Jovanovic


Jovanovic

Nogostupi prosireni i naostreni   ;D
Jo¹ samo zavr¹ni sloj






lord_oblivion

Uh, to bih i ja trebao da napravim. Moji su fabrièki malo ¹iri nego standardni ali ja bih to vol'o jo¹ malo :)
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

ЯЭВОЛУТИОН

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Jovanovic

Dobra stvar,znaci..
Hahha ne bas ovoliko siroki,ipak nije èoper

ЯЭВОЛУТИОН

kod motora oslonci za noge imaju svoju funkciu.....
-kod turing motora su masivni i obicno oslonjeni na gumu da smanje vibracije
-kod sport motora su obicno lagani i aluminijumski....i menjaju se kad se izlizu ali ne od pada vec od cizama
-kod terenskih motora su ozbiljno nazubljeni kako cizma nebi spala slucano sa njih eli zato kidaju djon na cizmi

kod kvazi enduro motora...nije bitna kubikaza....su nazubljeni da lice na terenske ali zato siroki da ne kidaju fensi opremu.....inace je to trend od skorijeg vremena....takmicarki enduro motori imaju i dalje tanke nazubljene oslonce....te siroke oslonce sad furaju offroadwannabe likovi....totalno beskorisno onome ko vozi u adekvatnoj obuci a sprecava dobar oslonac pri stajanju na njima....na czmama za off postoji tacno odredjeno mesto  gde ta stvar treba da legne.
http://www.speedasports.com/upload/spic/deal_143FRONT.jpg
probajte da smestite tu plocetinu na mesto



samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Jovanovic

Meni sire najvise znaci zbog stajanja,fabricki su mnogo uski i u tom delu koji stoji na njima posle duzeg vremena krene malo neprijatan osecaj u nozi

ЯЭВОЛУТИОН

adventure not a gt...bol je dobar, jedni pokazaetelj da si jos ziv.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

kepo

Citat: Jovanovic poslato 07 Februar, 2018, 12:44
Meni sire najvise znaci zbog stajanja,fabricki su mnogo uski i u tom delu koji stoji na njima posle duzeg vremena krene malo neprijatan osecaj u nozi

Tako je. Ako treba da se dugo vozi stojeci, siroki nogostop je odlican.

lord_oblivion

Jes. Uzak mi ne treba, neæu da se penjem kud koze idu pod ruènom. +Ne nosimo svi kros èizme sa ðonom od fosne.

ps. To se zove turistièki enduro  :D
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.


PECA BMW

Citat: Jovanovic poslato 07 Februar, 2018, 12:44
Meni sire najvise znaci zbog stajanja,fabricki su mnogo uski i u tom delu koji stoji na njima posle duzeg vremena krene malo neprijatan osecaj u nozi

Ne bih da se mesam ali ako te od uskog nogostopa bole noge znaci nemas adekvatne cizme ,
imao sam prilike da obujem pravu cizmu za tu namenu i u toj cizmi je dovoljan i ekser za oslonac i neces osetiti zamor .
Jednostavno je toliko tvrd djon da sirina nogostopa nikakvu ulogu ne igra ,
jos sam primetio da menjac i kocnicu mnogo bolje i lakse kontrolises sa uskim nogostopom jer cizma "pivotira" okrece se oko nogostopa lakse ako me razumes.

Inace ja bi isto ovako prosirijo kao ti :D i ja volim kad su siroke i udobne .
Bolje biti malo lud , nego malo pametan !

feelgod

Zato sledeci korak pivot pegs

kepo

Peca, obuj cros cizme, "stoj i balansiraj" par sati na povrsini 20 mm i povrsini od 60 mm. Nadam se da ce ti onda biti jasno cemu sluzi siroki nogostop.

PECA BMW

Citat: kepo poslato 08 Februar, 2018, 02:45
Peca, obuj cros cizme, "stoj i balansiraj" par sati na povrsini 20 mm i povrsini od 60 mm. Nadam se da ce ti onda biti jasno cemu sluzi siroki nogostop.

Mnogo je meni dobro poznato sta znaci siroki nogostop i uvek sam siroke i vozio ,
ali kad sam obuo prave kros cizme gde je djon ko komad celicne ploce videh da apsolutno mena razlike izmedju sirokog i uskog nogostopa .

Cak je jako udobnije sa takvim cizmama voziti uzi nogostop jer cizme ne dozvoljavaju da ti se zglob pomera a prilikom voznje i te kako ti se noge pomeraju ,
sirok nogostop ti ne daje mnogo prostora za brzo pomeranje noge .

Ali ja i ti se ne razumemo a znam i zbog cega , ti mislis na enduro voznju po ne asvaltiranim putem u moto cizmama
a ja mislim na kros voznju po sumi i stenama u kros cizmama .

A ako vec u pitanju udobnost onda prestaje svaka prica jer je promasena tema , motor , stil voznje , oprema i sve sto uz to ide 
Bolje biti malo lud , nego malo pametan !

Andreja

Zadivljujuæe je to koliko se ljudi u ovoj temi javilo a da nikad nisu u¹li u ¹umu motorom, neki èak nisu ni seli na enduro (ne mislim ni na koga odreðenog). Prièamo o motoru od 120kg, ne o R1200GS. Obuti kros èizme i voziti u njima ceo dan van asfalta su dva potpuno razlièita pojma.
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D