Ćao, Anonimni posetioče
Stranice: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 24
Štampaj
Autor Tema: Honda XR400R Adventure  (Pročitano 15353 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
feelgod
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
Yamaha XTZ-750
Lokacija: Beograd
Poruke: 776
Kvalitet: +205 (26%)
Zahvalnice: 57

Odgovor #160 - 03 Februar, 2018, 15:58 Ocena: 0
Ignoriši

950 trosi litru manje od afrike a ide za milju bolje.
E to je ondak pos'o Smiley
kepo
Pozer
***

Na mreži Na mreži
 Motor:
Enduro
Poruke: 573
Kvalitet: +110 (19%)
Zahvalnice: 7

Odgovor #161 - 04 Februar, 2018, 11:43 Ocena: 0
Ignoriši

Kupio adv 950 sa 15000 vozio do 45000 sa dosta offa, i nista. Imam osecaj da je neizderiv. A u par situacija je bilo ozbiljnih padova, i tako su ga napravili da ni jedna parka nije ostala na farbi, kamoli nesto drugo.
Svi kukaju da trosi kao tanker, a kao 990ADV je EFI pa kao manje.
Kakva su tvoja iskustva?
I jedan i drugi su mi fantazija samo bih se pre odlucio za 990ADV samo da je kinte Smiley

Normalne voznje na otvorenom 6 lit, malo vise gasa 6,5 lit, na makadma ceo dan od 7 do 8 lit, ako zaglavis na teskom offu prva, druga, zaglavljivanje, ... 10 lit
feelgod
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
Yamaha XTZ-750
Lokacija: Beograd
Poruke: 776
Kvalitet: +205 (26%)
Zahvalnice: 57

Odgovor #162 - 04 Februar, 2018, 11:51 Ocena: 0
Ignoriši

Kupio adv 950 sa 15000 vozio do 45000 sa dosta offa, i nista. Imam osecaj da je neizderiv. A u par situacija je bilo ozbiljnih padova, i tako su ga napravili da ni jedna parka nije ostala na farbi, kamoli nesto drugo.
Svi kukaju da trosi kao tanker, a kao 990ADV je EFI pa kao manje.
Kakva su tvoja iskustva?
I jedan i drugi su mi fantazija samo bih se pre odlucio za 990ADV samo da je kinte Smiley

Normalne voznje na otvorenom 6 lit, malo vise gasa 6,5 lit, na makadma ceo dan od 7 do 8 lit, ako zaglavis na teskom offu prva, druga, zaglavljivanje, ... 10 lit
Hvala drug Smiley, ali XR400R je najbolji motor na svetu Smiley
kepo
Pozer
***

Na mreži Na mreži
 Motor:
Enduro
Poruke: 573
Kvalitet: +110 (19%)
Zahvalnice: 7

Odgovor #163 - 04 Februar, 2018, 16:25 Ocena: 0
Ignoriši

Jeste dobar, al da biram ipak bi 650
Jovanovic
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda XR400R 1999
Poruke: 368
Kvalitet: +77 (20%)
Zahvalnice: 4

Odgovor #164 - 04 Februar, 2018, 17:55 Ocena: 0
Ignoriši

Svako ima svoj ukus
Jovanovic
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda XR400R 1999
Poruke: 368
Kvalitet: +77 (20%)
Zahvalnice: 4

Odgovor #165 - 05 Februar, 2018, 22:37 Ocena: 0
Ignoriši

Nogostupi prosireni i naostreni   Grin
Još samo završni sloj





lord_oblivion
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Jawa TS 350 Gvozdenija '87
Honda CB400NC '84
Honda CM400 Custom '81
zeleno Magarence A3MS '88
Liberty 125 '06
2007 kung fu 200 sa veliki točkovi
XT600E 1990

Jawa Klub Srbije

Lokacija: On D čukas ov Madrland
Poruke: 5237
Kvalitet: +684 (13%)
Zahvalnice: 65

WWW
Odgovor #166 - 06 Februar, 2018, 13:56 Ocena: 0
Ignoriši

Uh, to bih i ja trebao da napravim. Moji su fabrički malo širi nego standardni ali ja bih to vol'o još malo Smiley

država je najveći neprijatelj naroda

It is not about the miles covered
but quality of the riding
ЯЭВОЛУТИОН
Moto Doktor
Moto Manijak
***

Na mreži Na mreži
 Motor:
baba, dve matore drugarice i jos po koja matora drugaricaa nisu u srodstvu
Poruke: 19789
Kvalitet: +7411 (37%)
Zahvalnice: 664

Odgovor #167 - 06 Februar, 2018, 16:10 Ocena: 0
Ignoriši

recimo
https://www.hdforums.com/forum/attachments/touring-parts/161499d1295448340-touring-passenger-rear-foot-pads-and-mounts-with-harley-chrome-covers-nice-shape-img_0392.jpg

Non illegitimi carborundum est   064 117 36 11
Jovanovic
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda XR400R 1999
Poruke: 368
Kvalitet: +77 (20%)
Zahvalnice: 4

Odgovor #168 - 06 Februar, 2018, 17:03 Ocena: 0
Ignoriši

Dobra stvar,znaci..
Hahha ne bas ovoliko siroki,ipak nije čoper
ЯЭВОЛУТИОН
Moto Doktor
Moto Manijak
***

Na mreži Na mreži
 Motor:
baba, dve matore drugarice i jos po koja matora drugaricaa nisu u srodstvu
Poruke: 19789
Kvalitet: +7411 (37%)
Zahvalnice: 664

Odgovor #169 - 07 Februar, 2018, 11:52 Ocena: 0
Ignoriši

kod motora oslonci za noge imaju svoju funkciu.....
-kod turing motora su masivni i obicno oslonjeni na gumu da smanje vibracije
-kod sport motora su obicno lagani i aluminijumski....i menjaju se kad se izlizu ali ne od pada vec od cizama
-kod terenskih motora su ozbiljno nazubljeni kako cizma nebi spala slucano sa njih eli zato kidaju djon na cizmi

kod kvazi enduro motora...nije bitna kubikaza....su nazubljeni da lice na terenske ali zato siroki da ne kidaju fensi opremu.....inace je to trend od skorijeg vremena....takmicarki enduro motori imaju i dalje tanke nazubljene oslonce....te siroke oslonce sad furaju offroadwannabe likovi....totalno beskorisno onome ko vozi u adekvatnoj obuci a sprecava dobar oslonac pri stajanju na njima....na czmama za off postoji tacno odredjeno mesto  gde ta stvar treba da legne.

probajte da smestite tu plocetinu na mesto




Non illegitimi carborundum est   064 117 36 11
Jovanovic
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda XR400R 1999
Poruke: 368
Kvalitet: +77 (20%)
Zahvalnice: 4

Odgovor #170 - 07 Februar, 2018, 12:44 Ocena: 0
Ignoriši

Meni sire najvise znaci zbog stajanja,fabricki su mnogo uski i u tom delu koji stoji na njima posle duzeg vremena krene malo neprijatan osecaj u nozi
ЯЭВОЛУТИОН
Moto Doktor
Moto Manijak
***

Na mreži Na mreži
 Motor:
baba, dve matore drugarice i jos po koja matora drugaricaa nisu u srodstvu
Poruke: 19789
Kvalitet: +7411 (37%)
Zahvalnice: 664

Odgovor #171 - 07 Februar, 2018, 14:54 Ocena: 0
Ignoriši

adventure not a gt...bol je dobar, jedni pokazaetelj da si jos ziv.

Non illegitimi carborundum est   064 117 36 11
kepo
Pozer
***

Na mreži Na mreži
 Motor:
Enduro
Poruke: 573
Kvalitet: +110 (19%)
Zahvalnice: 7

Odgovor #172 - 07 Februar, 2018, 19:27 Ocena: 0
Ignoriši

Meni sire najvise znaci zbog stajanja,fabricki su mnogo uski i u tom delu koji stoji na njima posle duzeg vremena krene malo neprijatan osecaj u nozi

Tako je. Ako treba da se dugo vozi stojeci, siroki nogostop je odlican.
lord_oblivion
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Jawa TS 350 Gvozdenija '87
Honda CB400NC '84
Honda CM400 Custom '81
zeleno Magarence A3MS '88
Liberty 125 '06
2007 kung fu 200 sa veliki točkovi
XT600E 1990

Jawa Klub Srbije

Lokacija: On D čukas ov Madrland
Poruke: 5237
Kvalitet: +684 (13%)
Zahvalnice: 65

WWW
Odgovor #173 - 07 Februar, 2018, 23:08 Ocena: 0
Ignoriši

Jes. Uzak mi ne treba, neću da se penjem kud koze idu pod ručnom. +Ne nosimo svi kros čizme sa đonom od fosne.

ps. To se zove turistički enduro  Cheesy

država je najveći neprijatelj naroda

It is not about the miles covered
but quality of the riding
srbac
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
XTZR 750 RR
Lokacija: Off on road
Poruke: 5702
Kvalitet: +696 (12%)
Zahvalnice: 97

Odgovor #174 - 07 Februar, 2018, 23:09 Ocena: 0
Ignoriši



Lice na nogostupe od IMT 539
PECA BMW
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
Tomos 14M
 BMW R26
 BMW R65
 BMW R1150R

Zene ! imaju problem za svako resenje !

Lokacija: Jagodina
Poruke: 3856
Kvalitet: +1381 (35%)
Zahvalnice: 35

Odgovor #175 - 07 Februar, 2018, 23:55 Ocena: 0
Ignoriši

Meni sire najvise znaci zbog stajanja,fabricki su mnogo uski i u tom delu koji stoji na njima posle duzeg vremena krene malo neprijatan osecaj u nozi

Ne bih da se mesam ali ako te od uskog nogostopa bole noge znaci nemas adekvatne cizme ,
 imao sam prilike da obujem pravu cizmu za tu namenu i u toj cizmi je dovoljan i ekser za oslonac i neces osetiti zamor .
Jednostavno je toliko tvrd djon da sirina nogostopa nikakvu ulogu ne igra ,
 jos sam primetio da menjac i kocnicu mnogo bolje i lakse kontrolises sa uskim nogostopom jer cizma "pivotira" okrece se oko nogostopa lakse ako me razumes.

Inace ja bi isto ovako prosirijo kao ti Cheesy i ja volim kad su siroke i udobne .

Bolje biti malo lud , nego malo pametan !
feelgod
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
Yamaha XTZ-750
Lokacija: Beograd
Poruke: 776
Kvalitet: +205 (26%)
Zahvalnice: 57

Odgovor #176 - 08 Februar, 2018, 01:35 Ocena: 0
Ignoriši

Zato sledeci korak pivot pegs
kepo
Pozer
***

Na mreži Na mreži
 Motor:
Enduro
Poruke: 573
Kvalitet: +110 (19%)
Zahvalnice: 7

Odgovor #177 - 08 Februar, 2018, 02:45 Ocena: 0
Ignoriši

Peca, obuj cros cizme, "stoj i balansiraj" par sati na povrsini 20 mm i povrsini od 60 mm. Nadam se da ce ti onda biti jasno cemu sluzi siroki nogostop.
PECA BMW
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
Tomos 14M
 BMW R26
 BMW R65
 BMW R1150R

Zene ! imaju problem za svako resenje !

Lokacija: Jagodina
Poruke: 3856
Kvalitet: +1381 (35%)
Zahvalnice: 35

Odgovor #178 - 08 Februar, 2018, 03:25 Ocena: 0
Ignoriši

Peca, obuj cros cizme, "stoj i balansiraj" par sati na povrsini 20 mm i povrsini od 60 mm. Nadam se da ce ti onda biti jasno cemu sluzi siroki nogostop.

Mnogo je meni dobro poznato sta znaci siroki nogostop i uvek sam siroke i vozio ,
ali kad sam obuo prave kros cizme gde je djon ko komad celicne ploce videh da apsolutno mena razlike izmedju sirokog i uskog nogostopa .

Cak je jako udobnije sa takvim cizmama voziti uzi nogostop jer cizme ne dozvoljavaju da ti se zglob pomera a prilikom voznje i te kako ti se noge pomeraju ,
sirok nogostop ti ne daje mnogo prostora za brzo pomeranje noge .

Ali ja i ti se ne razumemo a znam i zbog cega , ti mislis na enduro voznju po ne asvaltiranim putem u moto cizmama
a ja mislim na kros voznju po sumi i stenama u kros cizmama .

A ako vec u pitanju udobnost onda prestaje svaka prica jer je promasena tema , motor , stil voznje , oprema i sve sto uz to ide 

Bolje biti malo lud , nego malo pametan !
Andreja
BRAAAAAP!!!
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda XR600R, Piaggio Liberty 125
 Facebook: Poseti
Lokacija: Vrčin
Poruke: 6856
Kvalitet: +3152 (45%)
Zahvalnice: 128

WWW
Odgovor #179 - 08 Februar, 2018, 03:42 Ocena: 0
Ignoriši

Zadivljujuće je to koliko se ljudi u ovoj temi javilo a da nikad nisu ušli u šumu motorom, neki čak nisu ni seli na enduro (ne mislim ni na koga određenog). Pričamo o motoru od 120kg, ne o R1200GS. Obuti kros čizme i voziti u njima ceo dan van asfalta su dva potpuno različita pojma.

Problem je što mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! Cheesy
Stranice: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 24
Štampaj
Moto Manijaci  |  Garaža  |  Moj dnevnik  |  Tema: Honda XR400R Adventure