Glavni meni

Honda XR400R Adventure

Započeo Jovanovic, 23 Novembar, 2017, 21:50

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Jovanovic

Prvi put debelozidne da uzmem,taman cu da vidim kako ce da se pokazu

lord_oblivion

Ka¾u...
Meni se ni ove obiène nisu ne¹to bu¹ile (pu pu pu) ali sam zato na jednoj prednjoj otkinuo ventil kad se spoljna obrnula zbog niskog pritiska i o¹trog koèenja.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

Jovanovic

Jebem li ga..Vreme æe pokazati

Andreja

Rim lock, rim lock, rim lock...
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

lord_oblivion

Ja stavio, jo¹ tad èim sam zamenio gumu :)
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

Jovanovic

Ocekivao mnogo manje sati rada oko ovoga ali zeznuo sam se..Bar je vredelo
Zapeklo do maksimuma,takav je i ceo motor,bas mu treba mnogo





















Nika

Jesi li veæ nabavio rezervoar?

22L, koliko vidim pravi samo Acerbis...

Jovanovic

Citat: Nika poslato 30 Januar, 2018, 15:21
Jesi li veæ nabavio rezervoar?

22L, koliko vidim pravi samo Acerbis...

Nisam jos,nema kod nas niko,uzimam iz Francuske rezervoar,km sat Trailtech i zadnji blatobran ravan Ufo..Trebalo bi do maja da nakupujem to

Nika

 [thumb_up]

Koji bud¾et je okvirno planiran za ovako ne¹to?

Gavrolini

Koliko god da je planirao bice bar x2 :)

Nika


Jovanovic

Planirano ukupno do 5000e max max..Sa sve cenom motora.Ali nadam se da ce ispod 4k ukupno sve da iskosta..

Andreja

Citat: Nika poslato 31 Januar, 2018, 17:58
;D

Bio sam malo zaludan, pustio ma¹ti na volju i naleteh na

https://rideexpeditions.com/honda-xr-400-vs-suzuki-drz-400-which-is-better/


Pre bih se odluèio za XR-a jer je znatno jednostavniji a verujem, samim tim, i pouzdaniji od DRZ-a. Manje bregastih, vazdu¹ara... Jedino smara ba¹ to ¹to su napisali u tekstu, pa'ne¹ u ¹umi i prc... Ili æe upaliti iz prve, druge ili æe¹ ga ostaviti pola sata pa poku¹ati ponovo. Jbg, karburator. Druga stvar koja mi se ne sviða kod vazdu¹ara (koje mnogo vi¹e volim jer su jednostavnije) je ¹to ¹to vole da srknu ulje. Zavisi od naèina vo¾nje i okru¾enja ali malo je naporno razmi¹ljati o ulju...

XR æe svakako ponovo uæi u razmatranje kad budem uzimao sledeæi motor. Mo¾da i XR650R koji neki hvale do besvesti a neki ka¾u da je XR600R znatno bolji.

XR gama je biser moto industrije, nema prièe.

Lazo, samo æeraj!  [flashing]
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

mkt


Taraba

Sta god mu radio za 5k, nece biti ni blizu novijeg KTM-a od 5k (690 enduro), al kad covek hoce i moze.
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

perlx

Za 5k zavrsice sa motorom napravljenim po svojoj zelji i meri i svom zeljenom opremom. Sa KTM tesko da bi imao istu racunicu.

mkt


aæimo


Gavrolini

5000e je za nas velika cifra....za preradu je nista. Manje vise on ce svoj motor mehanicki obnoviti koliko je moguce. E ako pocne da se igra sa ogibljenjem onda mu je i 5000e malo :) jer svaki xr ali bas svaki ima kurac od prednje viljuske. A ozbiljne viljuske su jako jako skupe...neke cak skuplje i od tih 5000e.

Jovanovic

Znao sam da ce biti ovakvih komentara,i da meni 690 ne moze da prismrdi xr-u.A i pravim svoj motor,vredece mi vise nego svi ostali zajedno
Inaèe ljudi u XR400 ulazu i mnogo vise