Glavni meni

Audi A4 2.0Tfsi automatik quattro 2005

Započeo Serpente, 13 Novembar, 2017, 13:57

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Hattrick

A Remenica Radilice, EGR Ventil, Bosch Pumpa i puknuti grejaci koji ostaju u glavi, su random mystery bonus.  :)

UFF

na mom trenutnom prevozu su dva grejaca mrtva a plivajuci zamajac samo sto ne iskoci kroz haubu kad startujem auto  [rofl]

a ne znam da li me vise nervira egr ventil na relativno novim vozilima ili jebeni dpf filter koji se sam reciklira ali ja moram da bez potrebe i ralzoga izadjem na auto put i vozim do dobanovaca i nazad pun gas na svako tankiranje rezervoara  [veryangry]

Hurricane

I zagadis tom prilikom vise nego da je bez filtera

..na testu je to jedna od fora koje nisu kaznjive a trebalo bi da budu kao i muljani softveri..

Lazic

Citat: UFF poslato 14 Novembar, 2017, 00:42
Citat: Laziæ poslato 14 Novembar, 2017, 00:39
Duplo jeftinija zabava... ;D

za potrosnju


a za plivajuci zamajac, dizne i turbinu? (mada i ovaj njegov ima turbinu)
Ima i toga... :)

Uffe, a da ne skaèe zbog 2 mrtva grejaèa?

UFF

pa zamajac sluzi da ublazi vibracije pri startovanju
kakve grejaci imaju vece sa time, nisam strucnjak ali mislim da bi i na jedan upalio sa tolikom kompresijom, nije to stari dizel  [neampojma]

Lazic


Serpente

sto se potrosnje tice, jeste jaka, ali nemam zamajac,egr, dpf jebeni itd i sve sto te nabrojali tako da ono, imam par kombinacija i videcemo sta ispadne, mozda ispadne i ova da mi ostane audi i ugradim plin, a mozda i ona da ostane audi na benzinu , ko ce ga znati :)
Be the change you want to see in the world!

nikola_m

Citat: UFF poslato 14 Novembar, 2017, 10:32
pa zamajac sluzi da ublazi vibracije pri startovanju
kakve grejaci imaju vece sa time, nisam strucnjak ali mislim da bi i na jedan upalio sa tolikom kompresijom, nije to stari dizel  [neampojma]
Plivajuci zamajac sluzi i za “komotnije” menjanje brzina, ublazuje “udarce” prilikom pustanja kvacila. Mada mnogi stavljaju fiksne zamajce umesto plivajucih i nema neke osetne razlike, tako da taj zamajac najvise sluzi da se ljudima izbijaju pare iz dzepa, jer ko je uopste menjao fiksni zamajac na starijim vozilima ranije?

UFF

stavio bi i ja fiksni kod mene da moze
a kvacilo nemam tako da sluzi samo pri startu :D

Serpente

Citat: UFF poslato 14 Novembar, 2017, 11:22
stavio bi i ja fiksni kod mene da moze
a kvacilo nemam tako da sluzi samo pri startu :D

eee zbog tih sranja mi se i nerodaje benzinac, jeste da trosi vise ali brate nema odrzavanja, zvao sam i za gas kao sto rekoh,1100e i kao sto rece borisa, jako je zeznut za plin,on je proizveden 2005 a tek su 2007 prvi put uspeli da ugrade na tfsi motore plin :) i sada kada se ugradjuju menjaju se dizne i stavljaju se plinske, valjda je zato skup bem li ga.
Be the change you want to see in the world!

Jefta

Moj savet ti je ne stavljaj plin. Jebo ga preformance auto od 200bhp i 4x4  na plin...

Lazic

©to? Nije to plin sa uvodnikom na airbox-u i plastiènom raèvom, sa sekventom æe izgubiti najvi¹e 10 ks...

Serpente

Citat: Jefta poslato 14 Novembar, 2017, 16:48
Moj savet ti je ne stavljaj plin. Jebo ga preformance auto od 200bhp i 4x4  na plin...

nece on puno izgubiti na snazi a ustedecu dosta na kesu :D
Be the change you want to see in the world!

Lazic

Omegu kojoj je vmax bila 240 sam sa najprostijom vrstom ureðaja terao na plin 230, Pikasu je vmax 196, na plin(sekvent) 193... :D

Andjelo

Citat: Laziæ poslato 13 Novembar, 2017, 20:18
Ja bi mu stavio plin i terao ga 10 godina... :D
Auu bre Lazo  na FSI I TFSI motore  nije pozeljno ugraditi plin,zbog pumpe visokog pritiska  .....

Bori¹a

Citat: Laziæ poslato 14 Novembar, 2017, 00:42
Zbog dizel auta ??? [facepalm]
bilo kakav auto... ne vozim motor uopste, ove godine otisao na more i jednom na kop i to je to... a ispod 20 stepeni ne vozim, ne volim da se mucim

Sent from my SM-G928F using Tapatalk

Lazic

Pa ti nemoj... :) Meni je veæe muèenje na motoru u sred Jula, nego sad... :D Em se motor ne pregreva, em mogu da se obuèem bezbedno a da ne umrem... Jedini problem je hladan asfalt...



@Anðelo:
Ja bi uradio sledeæe, kad se motor dovoljno zagreje da prebaci na plin, automatski iskljuèi pumpu... Trajala bi zauvek... Kapiram da je problem ako stalno nabija pritisak benzina a on ne mrda...

Bori¹a

hladno mi je i ja +15 a kamoli sad da idem na posao kad je 3 u plusu [rofl]


Sent from my SM-G928F using Tapatalk

Lazic


Andjelo

Mislim da je pumpa mehanièka kao na 1.6 fsi motor ali ima i elektriènu u rezervoaru ova nabija dodatni pritisak u sistemu za ubrizgavanje