Glavni meni

Audi A4 2.0Tfsi automatik quattro 2005

Započeo Serpente, 13 Novembar, 2017, 13:57

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

bigbad86

Citat: Ivicat poslato 13 Decembar, 2017, 08:02
Pre bude blize ustedi od 30%.
Pa ne bih bas toliko spustio, ajde nek bude realno 40% jeftinije, nas auto se po kompjuteru 88% vozi na plin a 12% na benzin (dok se ugreje pa sam prebaci) Ovo je prosek na godisnjem nivou, jednom godisnje radimo servis koji je 1500 din. Na malim kubikazama 40% i nisu velike pare ali na velikim kubikazama koje puno trose pa jos ako se i puno voze 40% izadju velike pare.

bigbad86

KAd moze u Ferari ne vidim sto ne bi moglo u AUDI? :D

! No longer available

viper

Ili jesi ili nisi lav😂

Sent from my MI MAX using Tapatalk
"Doðe vreme kada pamet zaæuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andriæ)

Lazic

Gejmobil na zagrevanje potro¹i 50 litara benzina za godinu dana... Al' na malu kilometra¾u, po lokalu 10-11 meseci teram motor, kolima 10-15k...

Ivicat

Citat: bigbad86 poslato 13 Decembar, 2017, 14:57
Citat: Ivicat poslato 13 Decembar, 2017, 08:02
Pre bude blize ustedi od 30%.
Pa ne bih bas toliko spustio, ajde nek bude realno 40% jeftinije, nas auto se po kompjuteru 88% vozi na plin a 12% na benzin (dok se ugreje pa sam prebaci) Ovo je prosek na godisnjem nivou, jednom godisnje radimo servis koji je 1500 din. Na malim kubikazama 40% i nisu velike pare ali na velikim kubikazama koje puno trose pa jos ako se i puno voze 40% izadju velike pare.

Po ovome ti je usteda ispod 40%.

Pored toga ovaj audi na vecem broju obrtaja opet prebacuje na benzin.
Pa onda eventualni problemi koje prouzrokuje plin.
Pa onda problem sa kasnijom prodajom auta sa plinom. Ja nikada ne bih kupio ovaj auto koji vec ima ugradjen plin. Ko zna kako je i sta ugradjivao...

bigbad86

Ako se vodis tom logikom, ko zna kakve delove je ugradjivao i ko zna koje ulje je sipao. Ovo za prebacivanje na benzin na vecim obrtajima sam cuo da neki automobili rade, konkretno da to radi Citroen C5 ne znam dal i ovaj Audi. Verovatno.

Sad sam stavio na papir racunajuci cenu goriva 145 i plina 70 dinara i usteda izlazi preko 40%. A ko vozi taksi ili zivi u dosta vecem gradu od nas pa i vise vozi na plin usteda je veca. Ko ima karb pa 100% pali na plin usteda samo tako :D
PS: Matematika mi nije bas jaca strana ali stedimo oko 700dinara na 100km. Meni nije malo.

bigbad86


ProjectLord

Imam Nissan Primeru P12 1.8 benz 2004god, malo jace od 6 god, ugradio plin relativno na pocetku. Na otvorenom, muske voznje (ne ispod 3k obrtaja), na 100km trosi mi oko 10l plina, uvek sipao i merio od cepa-do cepa. Pre neki dan uradio re-atest, 3500din priprema i 5500din re-atest, za manje od 1500km isplaticu tu investiciju.
Do sada, nisam imao kvarove zbog plina, jedino sto mi je crkao neki senzor temperature, koji daje signal da prebaci na plin. Resenje jednostavo - zalepio sondu za crevo iz hladnjaka.
Po mom iskustvu - prezadovoljan.

ProjectLord

Da dodam, do sada presao oko 55-60.000km sa plinom.

Lazic

#69
Citat: Ivicat poslato 13 Decembar, 2017, 19:38
Citat: bigbad86 poslato 13 Decembar, 2017, 14:57
Citat: Ivicat poslato 13 Decembar, 2017, 08:02
Pre bude blize ustedi od 30%.
Pa ne bih bas toliko spustio, ajde nek bude realno 40% jeftinije, nas auto se po kompjuteru 88% vozi na plin a 12% na benzin (dok se ugreje pa sam prebaci) Ovo je prosek na godisnjem nivou, jednom godisnje radimo servis koji je 1500 din. Na malim kubikazama 40% i nisu velike pare ali na velikim kubikazama koje puno trose pa jos ako se i puno voze 40% izadju velike pare.

Po ovome ti je usteda ispod 40%.

Pored toga ovaj audi na vecem broju obrtaja opet prebacuje na benzin.
Pa onda eventualni problemi koje prouzrokuje plin.
Pa onda problem sa kasnijom prodajom auta sa plinom. Ja nikada ne bih kupio ovaj auto koji vec ima ugradjen plin. Ko zna kako je i sta ugradjivao...
Interesantno, ja nikad ne bi kupio benzinca ako nema plin... ;D Moram onda da ga ugraðujem... Sla¾em se da rizik postoji i da neka kola ne trpe plin, tj, ventili i sedi¹ta ventila, ali izgoogla¹ pre kupovine i na kraju proveri¹ taj... Pikasa sam uslovno kupio bez plina jer ga je Marko takvog doterao iz ©vice, ali on ga je ugradio u Trsteniku pre nego ¹to sam do¹ao po auto... Neki turski sekvent, garancija 100.000, do sada pre¹ao preko 50.000... Nikakav servis za 4 godine, ne prebacuje na benzin na velikim obrtajima, mada sam primetio da ako ga na blizu 200 drnda¹ plin/benzin, hoæe da se pobuni ureðaj, ne¹to poène da pi¹ti... ;D
Inaèe, moja ¾elja da ga ne vozim na benzin je malo kumovala crkavanju agregata, tj, mo¾da je ipak trebalo da ugradim plin kad sam ga doterao za Bg. Oko Batoèine mi se otkaèila jedna dizna, sistem prebacio na benzin, a ja k'o magarac stiskao gas 100 kilometara na 3 cilindra... Umesto da sam stao i proverio konektore, pajser mislio da æe da ga "produva" kao da ima karburator... :o [facepalm]

Imao sam plin na 3 automobila (Omega, Honda Pikaso), jedino me zezao na Omegi jer je bio klasièan sistem za karburator, a usis pola kubika vazduha, a 24 ventila i èim neki ¹tucne, pukne plin u usisu i sve se razleti,  sjebe protokomer, pukne airbox, popucaju creva... Na Hondi sam posle 4 godine skinuo ler motor i stavio plastiènu raèvu, jer je zaglavio pa poèeo da tro¹i puno. Ler motor bio 40e, raèva 3e... :D
Nikad ne bi vozio na benzin osim ako nije slu¾beni...

Da, na 50+ hiljada prosek potro¹nje je oko 11, najmanje ¹to sam uspeo je 6 litara na vr' gasa bez klime i prazan gepek, najvi¹e oko 20 ba¹ o¹trom vo¾njom po gradu... Sa punim autom, punim gepekom i klimom do Crne Gore po ogranièenju, 7.2... :o Od Nove Varo¹i do Igala, 285km sa 22 litra... :D U¹teda nije mala, vi¹e nego ¹to je ko¹tao Pikaso i sve ¹to sam potro¹io na odr¾avanje, ukljuèujuæi i zamenu agregata... :D


edit:
Pre neki dan sam video Trabanta na plin, kako li to radi...? Seæam se da su ugraðivali i na 2t skutere, al' neam pojma kako se podmazuje bez benzina... ???

megaidiot

Citat: Laziæ poslato 13 Decembar, 2017, 23:56
Seæam se da su ugraðivali i na 2t skutere
a posle 'zasto istopio macje oko?'...

Glava Dole

Isto kao i kod cetvorotaktnog uz uljnu pumpu koja mora da ostane u pogonu :)

Lazic

Mislio sam da svo podmazivanje dolazi od ulja u benzinu...

Glava Dole

Na starijim i jeste tako, svi noviji dvotaktni do jednog imaju uljnu. Neke su elektricne a vecinu pogoni direktno radilica pa crevce ide pravo na samu prirubnicu, iza karburatora pa dozira kap po kap u zavisnosti od obrtaja i otvorenosti gasa :) Primer na freeju:



Mada trabant nema pa nemam pojma kako su kod njega resili... najverovatnije dodali neku pumpicu koju pogoni radilica, drugacije ne moze :)



bigbad86

Pri kraju proizvodnje Trabanta je u njega ugradjivan motor iz Golfa 1. Ili je to bese bilo za wartburg?

mi¹ko_kolo

Wartburg. Imao ga moj kum. Luksuzan, sa ¹iberom. ;D