Glavni meni

FZS 1000 Fazer 2003

Započeo jevta, 26 Oktobar, 2017, 11:58

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

jevta

Suzuki ima sa svojih malo konja i manje kubika lep¹e iskori¹æen obrtni momenat od fazera 1000 o onom 600 neæu ni da prièam.
Moji utisci su da je fazer pripitomljeni R,a GSXF nabildovani turning.
Nigde ni na jednom putovanju mi sa suzukijem nije zafalilo snage,a vozio sam se èesto u grupama gde je moj motor najslabiji.Mada ja vozim ko baba pogotovo kad nas je dvoje.Kad sam sam onda sam sam pa vozim u zavisnosti od raspolo¾enja.

banditkg

Citat: rboban poslato 27 Oktobar, 2017, 08:38
Ja vozim GSXF, i mogu reci da bas uzivam, zadovoljan, svideo mi se u mnogo stvari.... niceg mi fali, pa ni snage.....  [welcome]
Pa kad umes da teras hehehe

mareskin

Citat: jevta poslato 27 Oktobar, 2017, 08:57
Suzuki ima sa svojih malo konja i manje kubika lep¹e iskori¹æen obrtni momenat od fazera 1000 o onom 600 neæu ni da prièam.
Moji utisci su da je fazer pripitomljeni R,a GSXF nabildovani turning.
Nigde ni na jednom putovanju mi sa suzukijem nije zafalilo snage,a vozio sam se èesto u grupama gde je moj motor najslabiji.Mada ja vozim ko baba pogotovo kad nas je dvoje.Kad sam sam onda sam sam pa vozim u zavisnosti od raspolo¾enja.

Meni su u opticaju za kupovinu FZS1000 i VFR800. Potpuno razlièiti motori. Do subotnjeg dru¾enja nisam seo nikad na VFR i tad sednem na Ho¹taplerov (motor, motor, a ne... perverznjaci!). Polo¾aj sedenja mi vi¹e odgovara na Fazeru po¹to je isti kao na trenutnom motoru. Ima dosta snage i jeste u¹trojeni R, ali sa novim preraðenim sedi¹tem mislim da bi to bio motor za mene. A opet sviða mi se VFR koji moram malo bolje da zagledam.
Na postojeæem motoru mi nedostaje malo snage. Vuèe on mene, suvozaèicu, tank torbu, boène torbe i kofer, ali nije na odmet da je malo rastereæeniji.
Rešio sam da se malo trgnem iz ove monotonije... I trg'o sam se...
Od danas sedim na ladnom betonu

jevta

 [andjeo]
VFR je sranje neopevano [rofl] [rofl] [rofl] [rofl].Proveri koliko taj motor mo¾e da se natovari jebe ga mono vilju¹ka ko mene visina.Za nekog ko se vozi u paru sa koferima i puno tereta VFR je motor koji æe slomiti.
Fazer ima snage koèi i sve super ali malo tesan za dvoje.Ja sam bio ubeðen da je sve super uvek rezerve snage malo tro¹i dok treæi dan u ki¹noj opremi nismo shvatili da zbog nedostatka mesta pravimo du¾e pauze i da nam fali prostora.

mareskin

Citat: jevta poslato 27 Oktobar, 2017, 11:55
[andjeo]
VFR je sranje neopevano [rofl] [rofl] [rofl] [rofl].Proveri koliko taj motor mo¾e da se natovari jebe ga mono vilju¹ka ko mene visina.Za nekog ko se vozi u paru sa koferima i puno tereta VFR je motor koji æe slomiti.
Fazer ima snage koèi i sve super ali malo tesan za dvoje.Ja sam bio ubeðen da je sve super uvek rezerve snage malo tro¹i dok treæi dan u ki¹noj opremi nismo shvatili da zbog nedostatka mesta pravimo du¾e pauze i da nam fali prostora.

Zar Fazer nije veæi od mog Diversion? Imamo dovoljno mesta, a sa Bobanovim sedi¹tem je udobnost odlièna.
Rešio sam da se malo trgnem iz ove monotonije... I trg'o sam se...
Od danas sedim na ladnom betonu

Andreja

Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

ninja66

Citat: jevta poslato 27 Oktobar, 2017, 11:55
[andjeo]
VFR je sranje neopevano [rofl] [rofl] [rofl] [rofl].Proveri koliko taj motor mo¾e da se natovari jebe ga mono vilju¹ka ko mene visina.Za nekog ko se vozi u paru sa koferima i puno tereta VFR je motor koji æe slomiti.
Fazer ima snage koèi i sve super ali malo tesan za dvoje.Ja sam bio ubeðen da je sve super uvek rezerve snage malo tro¹i dok treæi dan u ki¹noj opremi nismo shvatili da zbog nedostatka mesta pravimo du¾e pauze i da nam fali prostora.
VFR Vtec je extremno udoban za vozaca i suvozaca, pricam o desetinama hiljada km putovanja u paru.Njemu fali konja i to u brdu kad je brza grupa, kad je dvoje na motoru.
FJR ako si visok, prvo probaj na duze, noge vozaca su zgrcene, mnogi su zbog toga odustali od njega. Za suvozaca je bruka.

jevta

#27
FJR na mojih 175 mera
VFR zbog mono vilju¹ke nazad ima jako malo ukupno dozvoljeno optereæenje.U prevodu kad se natovari vuèe dupe ko ker sa va¹ara.Inaèe jeste udoban ide lepo lepo izgleda sve dok se ne natovari i poène da pravi probleme zbog toga.I hoæe pomalo da kuva jaja.
Fazerom sam pre¹ao skoro 10k VFR probao i posle odma shvatio to ¹to sam napisao.
FJR ,Veliki Bandit,XX....
GSX750F ,GSX 650 F i Mali bandit 650 vodeni imaju to ¹to meni treba
Strom je udoban ali kilav fali mu jedno 20 ks
Multistrada mi malo visoka ali bi rizikovao makar ¹tikle nosio [rofl] [rofl]
Od svih nabrojanih suzuki isporuèuje najvi¹e obrtnog momenta iz niskih obrtaja ¹to meni odgovara
I na kraju da ne zaboravim malo je falilo i ako se sluèajno pogodi Busa je uvek u igri.

idanijel

Gsf 650 ima odliènu nosivost,ima snage ispod 5000 obrtaja prilièno puno za svoju klasu,al 1250 je sigurno bolji mnogo za duge ture u paru...

milomir22

https://www.polovniautomobili.com/motori/10759351/suzuki-gsx-1250-fa-uvozch

Meni se ovaj model jako dopada, lepsi od bandita 1250, a podjednako udoban, komotno sediste, korman, mala potrosnja, automobilski obrtni vec od 2-3 hiljade obrtaja.

Ubedaci me za fejzer 1000, mislio sam da on vuce od 0, jbg lenj sam na saltalici i cesto davim motor bez potrebe.

Pre par godina (2013 ili 2014.) je bio na sajmu gsxf 650 (2011, nov motor-stari model) na akciji 6 000 evra, tvrdim da bolji motor, nov, za te pare nikada nije mogao da se uzme.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

FANTOM

Citat: UFF poslato 26 Oktobar, 2017, 22:22
ostavis suvozacicu kuci i boli te kurac uzivas
ako ona bas bas zeli takodje da se vozi kupi lepo motor za sebe pa peglate zajedno a ne ko parazit na ledjima
mrzim jebene suvozace, em skupo platis svaki kg manje em ti se ona posere u racunicu posle kad sedne, em uglavnom pocne da ti sere kako ti da vozis i ne vozis svoj motor, idi bre peske ako ti se ne svidja ionako ne volim da vozim ikog jer nosim na sebi odgovornost za njihov zivot pored jebenih nepotrebnih kilograma

     Prva stvar ne znam kakve ti to suvozacice imas :D . Ima nekih i koje se uopste ne zale na voznju tj stil voznje . I suvozacica treba biti ispod 165 cm i do 54 kg i nema problema vozi se ko ranac pozadi .

Gavrolini

Sta ste svi zapeli sa tom snagom u mali obrtajima!? Ne vozite enduro pa da iz mesta preskacete balvane :) porediti fazer i gsxf je totalno bzv. Suzuki je kvalitetan i to je to. Sve ostalo je na strani yamahe. Ta prva serija fazera1000 je po meni najbolji motor u svojoj klasi. Udobno se sedi, lepo izgleda a kad zelis mozes ga voziti kao cistokrvni suprersport motor.

milomir22

Ja volim kad cetvorocilindras poteze iz niskih jer ne moram da ga saltam u nizu pred svaku krivinu, da bih iz te krivine izjurio kao covek. 600-tke uglavnom moraju, ali ako i hiljadarka mora, onda da ga jebem.

Pazi ovo, jes' da ne valja za lamelu :

! No longer available


Fazer 1000 nisam probao, ali ga svi hvale da je babaroga od motora.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

UFF

jaaaaaao al kenjate i velicate tu katanu, mali abortus pokusaja hajabuse
ruzniji motor nikad napravljen nije, pandam mu je prva multipla po hostapletovom kriterijumu

koga boli kurac sto je dobar ili izdrzljiv kad je jebeni jugo i niko nece da ga vozi tj poseduje?

FANTOM

    Moj burazer tera Yuga 55 2006. sa's plinom :D . A i ja se posluzim ponekad kad mi zatreba. Realno kad moze da se bira moze, kad ne moze, da vidis kako mi lepo dupe preveze a napolju pljusak . Cak posle 20 minuta ume da pocne i da greje .  [cheers]

Ivicat

Koliko smo mi razmazeni. Ne odgovara mi fazer, ne odgovara gsxf, 600, 750, 900... slabo, malo, ne poteze. :D

megaidiot

nisu ljudi razmazeni, 90% ovakvih tema (ne kazem da je i ova) su puste zelje, posto malo ko moze da kupi bas to sta hoce i proba na duze vreme. a i na jutubu znaju da kazu 'ovo je odlican motor za duga putovanja' iako su imali dva dana da voze, a mi im verujemo.

ovo sto prica jevta sasvim ima smisla, nigde nije rekao da motor ne valja, nego da mu ne radi posao kako bi on hteo, za svoje potrebe.
@Hostapler: fazer600 - odlican, bicikla, ali probaj da putujes sa njim natovaren vise dana po 300,400,500km - moze, ne bunim se, ali vremenom shvatam da nije bas pravljen za mene za tu primenu (mozda bi nekom drugom bio savrsen), pa bi ga menjao i cak bi pristao na kompromis da auto putem idem samo 160.

al tu ima i jos jedna stvar, ne tice se bas ove price, ali utice na ubedjenja, a to je realnost. skoro svaki motor je dovoljno dobar za svaki vid putovanja, to nije problem (eno onaj rumun iz amerike na advrideru sa malim fazerom obisao celu juznu ameriku, jeste kad god se odmarao morao je malo da zavari ram ovde i onde, ali je terao dalje) - problem je slobodno vreme (i slobodne pare) i onda ljudi cesto zamene teze, podpomognuti jutubom pa kazu 'moram da skupim pare za taj i taj motor - kad bi ga imao, al bi putovao' umesto 'moram da napravim visak vremena i para - kad bi to imao, al bi putovao', a to je mnogo teze.

Citat: FANTOM poslato 28 Oktobar, 2017, 02:31
Cak posle 20 minuta ume da pocne i da greje .  [cheers]
zapao vam dobar komad. [rofl]

UFF

Citat: FANTOM poslato 28 Oktobar, 2017, 02:31
    Moj burazer tera Yuga 55 2006. sa's plinom :D . A i ja se posluzim ponekad kad mi zatreba. Realno kad moze da se bira moze, kad ne moze, da vidis kako mi lepo dupe preveze a napolju pljusak . Cak posle 20 minuta ume da pocne i da greje .  [cheers]

pa vozim i ja juga sa plinom po cement i armaturu nije to problem nego sto sad porede kantu od katane sa fz1 i katana ispade bolji motor jbt
kao kad bi ja poredio jugo sa grand vitarom i rekao da je jugo bolji

ako nemam nijedan argument reci cu da je bolji jer manje trosi, tako ovde katana ispade bolja jer je udobnija?

pa moja kozna fotelja je bolja od katane, udobnija je, a ima i tockice pa mozes da se vozis takodje ako nadjes nekog da te gura

Ivan1979

Katana je trenutno najbolji motor na svetu !  [zvizdi]

FANTOM

    Dobro to jeste Katana u ondosu na Fz1 :D Oko i dupe razlika :D ... Ako se ne varam tu su dosta zadrzali ram vesanje itd od onog modela sa pocetka 90 ili i  ranije od kad se pravi GSXF .... Samo nakacili dosta lepse plastike i jajasti far umesto kockastog sa Zastave 101  .....  [rofl]