Glavni meni

¹raf pilot air na ubrizgavanju

Započeo sasa ns 1, 18 Oktobar, 2017, 02:37

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

sasa ns 1

Za èega sluzi sraf pilot air na ubrizgavanju.Da li se on nekako ¹teluje ili se samo zavrce do kraja.Kod mene je ili bio zavrnut do kraja jer desno nije mogao a levo se odvrno ali je malo pukao zvucno -kao da je bio zapekao.Sad neznam da li je bio zapekao pa nije mogao desno ili je bio skroz zavrnut..Ima 2 komada.To je na versisu 2007 a nemogu da nadjem podatke.

megaidiot

tema vec obecava da ce biti zanimljiva [watching]

sasa ns 1

Zaboravih da napisem da sraf ima federèiæ koji ga nateze pa nije iskljuceno da se  steluje a ne samo zavrce do kraja a mozda sluzi i zato da se ne odvrce od vibracija

ЯЭВОЛУТИОН

u pitanu je sraf za vazduh na leru.....kod nekih motora je u sklopu obogacivaca...vfr800...a kod nekih je sraf koji se steluje....trebalo bi na oba cilindra da bude default oko 1.5 krugova odvrnut, a onda spustiti ler na srafu za ler na 12000 rpm....treba pomeriti i TPS ako motor nemirno radi na leru....sve u svemu nije posao za amatera ako ne znas kako sta funkcionise....srecom uglavnom sve sto se pokvari moze da se i popravi...neki put ono sto crkne ne moze da se popravi...
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

sasa ns 1

sad radi sve mirno  kao i pre ciscenja ,ali mi stoji ta nedoumica kako je bilo jer majstoru je cudno da je bio zavrnut do kraja-farièki a ako ga sad popustimo bojim se da nebude slaba smesa -mnogo vazduhapa da nesto crkne.Ali ako je to samo vazduh  na leru a ne  i za rad tokom voznje onda bi trebalo da je sve u redu

Gavrolini

Ja kontam da nas ovaj Sasa jebe svakom temom kao konje. Jer pitanja nisu realna

Lazic

Citat: sasa ns 1 poslato 19 Oktobar, 2017, 00:18
sad radi sve mirno  kao i pre ciscenja ,ali mi stoji ta nedoumica kako je bilo jer majstoru je cudno da je bio zavrnut do kraja-farièki a ako ga sad popustimo bojim se da nebude slaba smesa -mnogo vazduhapa da nesto crkne.Ali ako je to samo vazduh  na leru a ne  i za rad tokom voznje onda bi trebalo da je sve u redu
To je povezano...

100% da nije trebalo da bude zavrnut do kraja... Èak i da zanemari¹ ¹ta je Sale rekao, èemu onda feder...?

Sad sam se setio neèeg sme¹nog... :D Bar meni... :D

Ceo ¾ivot moram da probam da promenim ovo ili ono da vidim ¹ta æe da se desi... Ponekad sam i sjebavao sve i sva¹ta, ponekad i nisam, ali svakako sam uèio ¹ta sme ¹ta ne sme...

Veèeras sam gledao ¾enu koja ne razume fiziku kako pokazuje detetu u 7-om razredu, nabada razne formule dok ne ubode onu koja dovodi do taènog rezultata... :o

Nikad mi to nije palo na pamet kad mi je trebala fizika, ali to radim ceo ¾ivot u raznim oblastima...

Dakle, odvrni za pola kruga pa provozaj, pa za ceo, pa za 1.5... Osetiæe¹ u vo¾nji kakva je sme¹a i ne sekiraj se, kakva god da bude, neæe cræi ni¹ta brzo... ;D




@Gavra:
Ne radi on to zlonamerno, samo primeæuje stvari koje ne razume... ;D

sasa ns 1

Citat: Gavrolini poslato 19 Oktobar, 2017, 01:06
Ja kontam da nas ovaj Sasa jebe svakom temom kao konje. Jer pitanja nisu realna
piitanje je veoma realno jer kolicina vazduha u smesi je veoma realna stvar koja ako nije dobra vodi  preranoj smrti motora.
Nasao sam podatke .Steluje se prilikom provere vakuma .Ide od potpune zategnutosti do 2 ipo okretaja odvrnuto.
Nezgodno je probavati napamet pa gledati kolko je crn auspuh i kako ide masina jer nemoze da se pridje srafovima za stelovanje bez skidanja rezervoara i kucista filtera.
Osta vio sam skroz zatgnuto kao to je bilo.